Yhdysvaltain avaruushallinnon Nasan arvion mukaan näin tapahtuu todennäköisesti jo vuonna 2012, 2013 tai 2014.
Varautukaa ihmiset loppu tulee aivan kohta
Auringosta lähestyy Maailman loppu!
17
218
Vastaukset
- Ehheh?
Taas perätön väite. Vai on sulla tili valmiina johon voi siirtää rahansa koska eihän rahaa tarvitse jos kerran loppu tulee??
- punkkeri...
on jo valmiina. samanlainen kuin Hitlerillä oli.
ei nyt ihan. tietoliikenneyhteydet ja sähköverkot kaatuu. toki sekin voi olla nykypäivän uusavuttomalle maailmanloppu kun ei edes facebook-statustaan pääse päivittämään.
- 16+15
Mutta Jupiterin kuu Europa sitävastoin pursuaa elämää.
- Tai 2015
tai 2016 tai 2017
- Ai Oikeesti vai ?
Siis jos Facebook kaatuu Mä tapan itteni !!
Siis Oikeesti !!!
Hitsi mä haluun et se tulee vast 2015... - pete.hattu
joo saavat tyydytystä kun vetävät hatusta tämmöst schaissee
- Ei vaan rahoitusta
pitäähän sitä jollain ihmisiä viihdyttää.
- Puhuttiinko..?
Aurinkon sammumisesta vai jostain vakavammasta ongelmasta..?
Valoahan pystyy tuottamaan sähköllä...Tiedoksi..- hanna hki (vihr)
>>Valoahan pystyy tuottamaan sähköllä..>>
..joka tulee töpselistä. mutta jos aurinko hyytyy, hyytyy tuuletkin. eli tuulimyllyjä pyörittämään tarvitaan sähkökäyttöisiä propelleja. sitten voimme valaista koko maapallon suurpainenatrium-valaisimilla, joiden valossa kyllä peruna kasvaa. ja vähän muutkin jutut.
- Tuho tulee
Aurinko tuulet kärventävät maapallon
- EXODUS 1
Tuho tulee olemaan ennen näkemätön.....
- Nti. Selma Elovena
Hohhoijaa! Sitä odotellessa (samaan aikaan toisaalla), syökää kaurapuuroa, niin kasvatte isoiksi ja vahvoiksi. Puurolautasen äärellä on hauskempaa odottaa vuotta 2012, 2013 tai 2014.
- polttopuut talteen
Aurinko saammu 2 vuoden ajaksi, kuten on tehnyt historian saatossa 3 kertaa.
- Sama se
Ei mitään väliä vaikka joku aurinko nyt sammuisikin , meillä käytetään TUULIVOIMAA !
Ei tiedä tuleeko vallan "loppu", mutta tutkijat kyllä noteeraavat vuoden 2012 tärkeäksi.
http://www.ursa.fi/yhd/komeetta/esitelma/MaaritKorpi.htm- no jaa....
niin tota... yhtä tärkeäksi kuin keskimäärin joka 11. vuoden. Auringonpilkkumaksimin odotetaan olevan näihin aikoihin, nykytiedoilla lähempänä vuoden 2013 toukokuuta. Edellinen pilkkuaktiivinen vaihe oli 2000-luvun ensimmäisinä vuosina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1781825
- 1241520
- 351006
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16961- 78873
- 85856
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78832- 45797
- 4778