Yhdysvaltain avaruushallinnon Nasan arvion mukaan näin tapahtuu todennäköisesti jo vuonna 2012, 2013 tai 2014.
Varautukaa ihmiset loppu tulee aivan kohta
Auringosta lähestyy Maailman loppu!
17
234
Vastaukset
- Ehheh?
Taas perätön väite. Vai on sulla tili valmiina johon voi siirtää rahansa koska eihän rahaa tarvitse jos kerran loppu tulee??
- punkkeri...
on jo valmiina. samanlainen kuin Hitlerillä oli.
ei nyt ihan. tietoliikenneyhteydet ja sähköverkot kaatuu. toki sekin voi olla nykypäivän uusavuttomalle maailmanloppu kun ei edes facebook-statustaan pääse päivittämään.
- 16+15
Mutta Jupiterin kuu Europa sitävastoin pursuaa elämää.
- Tai 2015
tai 2016 tai 2017
- Ai Oikeesti vai ?
Siis jos Facebook kaatuu Mä tapan itteni !!
Siis Oikeesti !!!
Hitsi mä haluun et se tulee vast 2015... - pete.hattu
joo saavat tyydytystä kun vetävät hatusta tämmöst schaissee
- Ei vaan rahoitusta
pitäähän sitä jollain ihmisiä viihdyttää.
- Puhuttiinko..?
Aurinkon sammumisesta vai jostain vakavammasta ongelmasta..?
Valoahan pystyy tuottamaan sähköllä...Tiedoksi..- hanna hki (vihr)
>>Valoahan pystyy tuottamaan sähköllä..>>
..joka tulee töpselistä. mutta jos aurinko hyytyy, hyytyy tuuletkin. eli tuulimyllyjä pyörittämään tarvitaan sähkökäyttöisiä propelleja. sitten voimme valaista koko maapallon suurpainenatrium-valaisimilla, joiden valossa kyllä peruna kasvaa. ja vähän muutkin jutut.
- Tuho tulee
Aurinko tuulet kärventävät maapallon
- EXODUS 1
Tuho tulee olemaan ennen näkemätön.....
- Nti. Selma Elovena
Hohhoijaa! Sitä odotellessa (samaan aikaan toisaalla), syökää kaurapuuroa, niin kasvatte isoiksi ja vahvoiksi. Puurolautasen äärellä on hauskempaa odottaa vuotta 2012, 2013 tai 2014.
- polttopuut talteen
Aurinko saammu 2 vuoden ajaksi, kuten on tehnyt historian saatossa 3 kertaa.
- Sama se
Ei mitään väliä vaikka joku aurinko nyt sammuisikin , meillä käytetään TUULIVOIMAA !
Ei tiedä tuleeko vallan "loppu", mutta tutkijat kyllä noteeraavat vuoden 2012 tärkeäksi.
http://www.ursa.fi/yhd/komeetta/esitelma/MaaritKorpi.htm- no jaa....
niin tota... yhtä tärkeäksi kuin keskimäärin joka 11. vuoden. Auringonpilkkumaksimin odotetaan olevan näihin aikoihin, nykytiedoilla lähempänä vuoden 2013 toukokuuta. Edellinen pilkkuaktiivinen vaihe oli 2000-luvun ensimmäisinä vuosina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818