Oletteko seuranneet TV 1 presidenttikeskustelua???

Tosi on

Mitä on jäänyt " käteen " ?

14

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valhe jäi !

      Ihan vaan kysyn MIKSI SUOMI EI SAA MYYDÄ ASETA???

      Tosi on
      9.12.2011 13:44
      Kenen etu tuo kielto ON ? Ruotsinko vai Venäjän?

    • ehdokas nro 1

      Välillä seurannut, menee tallenukseen jonka katson myöhemmin.
      En usko että kukaan päättää ko keskustelun perusteella ketä äänestää.
      Mitään uutta tai sellaista mikä erottaisi kenenkään paremmaksi en ole nähnyt tai kuullut.

      Kun kaikki on kaluttu ja tullaan kaluamaan vielä moneen kertaan...samojen toistoa vaan. Tiedän lukuisista tutuistakin oman lähipiirin lisäksi, että mikään keskustelu ei muuta kantaa. Päätös on tehty aikoja sitten. Ketä äänestetään on ollut selvillä.

      • Heheeee!

        "En usko että kukaan päättää ko keskustelun perusteella ketä äänestää."

        On aivan sama mihin sinä uskot. Totuus on toisenlainen. Riitta Uosukainen johti ylivoimaisesti, mutta jo ensimmäisen TV-keskustelun jälkeen, menetti mahdollisuutensa. Kun karjalais-akka avasi suunsa, se oli hänen loppunsa.


      • totuuden päivä
        Heheeee! kirjoitti:

        "En usko että kukaan päättää ko keskustelun perusteella ketä äänestää."

        On aivan sama mihin sinä uskot. Totuus on toisenlainen. Riitta Uosukainen johti ylivoimaisesti, mutta jo ensimmäisen TV-keskustelun jälkeen, menetti mahdollisuutensa. Kun karjalais-akka avasi suunsa, se oli hänen loppunsa.

        Totuus nähdään 22.1.2012. Varaudu siihen. Ota nitrot jo esille.


      • No, kun kaikki ovat rinnakkain kuin kynttelikön kynttilät ikkunalla, näkee, kuka vaikuttaa väsyneeltä ja puhuu epäselvästi.

        Presidentin valta, arvojohtajanakin, on nykyään niin mitätön, ettei sillä kannattaisi elämänsä ehtoota rasittaa. Jos nuoremmilla on vielä illuusioita suuriksi valtiomiehiksi tai -naisiksi tulemisesta, he pyrkikööt sille kunnian kukkulalle päästäkseen toteamaan sen hetteisyyden.

        Viisaus tulee tosiasioiden tunnustamisesta, kuka se olikaan, joka niin sanoi? Hän oli vanha, mutta hänellä sentään oli todellista valtaa.


      • raakkuna1
        totuuden päivä kirjoitti:

        Totuus nähdään 22.1.2012. Varaudu siihen. Ota nitrot jo esille.

        Presidentti keskustelua on käyty Tv.1 ohjelmissa, ja ollaan todettu ympäripyöreitä lausuntoja ainoastaan, vaan ehkäpä Soini on ollut aika pitkälle ainoa totuuden puhuja asioista. Joop.


      • HAISTAPASKA !!
        totuuden päivä kirjoitti:

        Totuus nähdään 22.1.2012. Varaudu siihen. Ota nitrot jo esille.


    • Hyvää pisnestä!

      Myydään Paseja Kreikkaan!

    • Väijytys

      Joo, Soini joutui heti väijytykseen aborttiasiassa. Eiköhän tuokin menisi PS:llä vapaaseen äänestykseen, että ei PS:n kanta ole Soinin kanta omaa vakaumusta vaativassa kysymyksessä. Yksi kysymys ei ratkaise näitä pressahommeleita muutenkaan.

      Ite olen sitä mieltä, että raiskauksen uhrit ja sellaiset, joiden terveys ei raskautta kestä, voisivat abortin tehdä. Mutta toisaalta raja menee myös siinä, että vastuuttomasti käyttäytyneellä naisella, vaikka olisi alaikäinen, ei olisi oikeutta aborttiin. Jos ei ole vastuuta, ei voi olla valtaakaan. Näin se on mun mielestä.

      • Presidentillä ei ole sananvaltaa aborttilainsäädännössä. Tässä kysymyksessä hän voi toimia vain "arvojohtajana". Jos presidentti häärii liikaa arvojohtajuutensa kanssa, hän saattaa jättää vähemmälle huomiolle ne vähäiset asiat, joissa hänellä on todellista valtaa.

        Aborttikysymys on toki koukuttava keskustelunaihe, sillä saadaan kaikenlaisissa istunnoissa veri kiertämään.


      • 98383748

        Vaan auta armias, jos jotain muhamettilaista ruvettaisiin julkisuudessa hiillostamaan tuollaisilla uskonnolliseen vakaumukseen liittyvillä asioilla.


      • 98383748 kirjoitti:

        Vaan auta armias, jos jotain muhamettilaista ruvettaisiin julkisuudessa hiillostamaan tuollaisilla uskonnolliseen vakaumukseen liittyvillä asioilla.

        Oikeastaan keskustelu pohtii sitä, onko abortti murha vai ei. Useimmissa lainsäädännöissä murha katsotaan rikokseksi; rikos on maallinen asia.

        Toinen näkökulma on keskustella, onko abortti synti vai ei, ja silloin on kyseessä uskonnollinen keskustelu. Synti on uskonnollinen käsite.

        Se, mikä on rikoslaissa rikos, ei välttämättä ole uskonnollisesti synti ja päinvastoin. Esim. puolison pettäminen voi uskonnon kannalta olla synti, mutta nykylain mukaan se ei ole rikos.

        Soinilta ei ole taidettu kysyä, vastustaako hän ehkäisyä; katolisen kirkon virallinen kantahan ei salli keinotekoisten ehkäisymenetelmien käyttöä. Jos ehkäisy olisi rikos ja synti, kiusallisten ja traagisten raskauksien määrä olisi melkoinen.

        Toivottavasti presidentinvaalikamppailu keskittyy enempi niihin ulkopoliittisiin pohdintoihin.


      • kysyn vaan
        jjeeves kirjoitti:

        Oikeastaan keskustelu pohtii sitä, onko abortti murha vai ei. Useimmissa lainsäädännöissä murha katsotaan rikokseksi; rikos on maallinen asia.

        Toinen näkökulma on keskustella, onko abortti synti vai ei, ja silloin on kyseessä uskonnollinen keskustelu. Synti on uskonnollinen käsite.

        Se, mikä on rikoslaissa rikos, ei välttämättä ole uskonnollisesti synti ja päinvastoin. Esim. puolison pettäminen voi uskonnon kannalta olla synti, mutta nykylain mukaan se ei ole rikos.

        Soinilta ei ole taidettu kysyä, vastustaako hän ehkäisyä; katolisen kirkon virallinen kantahan ei salli keinotekoisten ehkäisymenetelmien käyttöä. Jos ehkäisy olisi rikos ja synti, kiusallisten ja traagisten raskauksien määrä olisi melkoinen.

        Toivottavasti presidentinvaalikamppailu keskittyy enempi niihin ulkopoliittisiin pohdintoihin.

        Kuuluuko abortti tosiaankin presidentin työnkuvaan?
        Valtaoikeuksia karsitaan, onko siitä jo karsittu abortin tekeminenkin?
        Lipposelta voisi kysyä kuuluuko pressan muijan agitoida marsseja rasismia vastaan, kun mamu polttaa pitzzeriansa vakuutus rahojen toivossa ja muutama ihminen kuolee.


    • Tyhjää Pörinää

      Luu jää handuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe