Googletus 'creation mammal taxonomy' ohjasi sivulle http://creationwiki.org/Mammal. Yleisosuus näyttää siltä että se on kopioitu evokkien kirjoista, mutta onneksi kuvagalleria heitti lukijan tukevasti pois raiteilta: siperianhuskyn tieteellinen nimi on olevinaan Canis lupus ja harmaakarhun Arctos horribilis.
Kreationistista taksonomiaa
7
66
Vastaukset
- Töps.
Miksi kreationistien pitää ylipäätään yrittää luokitella eliöt taksonomisesti?
- asianharrastaja
Baraminihypoteesin takia.
Minähän tässä vain toivon että joku kretu tosiaan olisi yrittänyt. Mutta heikolta näyttää.
- Apo-Calypso
Olisikohan tässä "kreationistinen takosonomia:
"
Those that belong to the emperor
Embalmed ones
Those that are trained
Suckling pigs
Mermaids (or Sirens)
Fabulous ones
Stray dogs
Those that are included in this classification
Those that tremble as if they were mad
Innumerable ones
Those drawn with a very fine camel hair brush
Et cetera
Those that have just broken the flower vase
Those that, at a distance, resemble flies
" - ltte piru
Tarkoittaakohan "fabulous ones" niitä julkkiksia, jotka ovat tunnettuja siitä että ovat tunnettuja?
- ,.ä
Kreationismista taksonomiaako?
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/113527-uusi-arvaus-tammivaaleista-”niinisto-vastaan-vihrea-homo”
Ei ollut vaikeaa arvata vaalitulosta? - harvinainen lintu
Jos Haavisto näyttää kuvissa vihreältä, valkotasapainon säätö on unohtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656400
- 584442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283018- 612947
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271516Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331301
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201