Ei homon äänestäminen tarkoita sitä, että äänestäjän olisi alettava välittömästi homostelemaan äänensä antamisen jälkeen. Ei se homous, niin tarttuvaa ole.
Jos haluatte tehdä näpäytyksen näille Kokoomuksen vaalitaktikoille voitte tehdä sen äänestämällä Haavistoa. Toimii se taktikointi toiseenkin suuntaan.
Taitaa olla kumma käsitys näillä homofobikoilla äänestyksestä...
99
386
Vastaukset
- Puhut viisaasti!
Totta puhut, kokoomus tarvitsee kunnon näpäyksen,
ja äänestän Haavistoa, vaikka toivoin viimeiseen asti
että Väyrynen pääsee toiselle kierrokselle.Taisi olla ensimmäisen kerran elämässäni eilen illalla kun ajattelin että nyt ei ole vaihtoehtoja ja pitää jättää äänestämättä toisella kierroksella. Jollen kuitenkaan äänestä niin Niinistö saa yhden äänen enemmän kuin muuten saisi. Haavistosta voi sanoa ainakin, että hän vaikuttaa inhimilliseltä ja rauhalliselta ihmiseltä.
Vahvaa johtajaahan sitä toki moni kaipaa, mutta ei ihan millä hyvänsä tavalla vahvaa, ei kiitos.- ....
jos jätät äänestämästä voidaan järjestää, uudet vaalit alhaisen äänestys prosentin takia..
- ....
jjeeves kirjoitti:
Taisi olla ensimmäisen kerran elämässäni eilen illalla kun ajattelin että nyt ei ole vaihtoehtoja ja pitää jättää äänestämättä toisella kierroksella. Jollen kuitenkaan äänestä niin Niinistö saa yhden äänen enemmän kuin muuten saisi. Haavistosta voi sanoa ainakin, että hän vaikuttaa inhimilliseltä ja rauhalliselta ihmiseltä.
Vahvaa johtajaahan sitä toki moni kaipaa, mutta ei ihan millä hyvänsä tavalla vahvaa, ei kiitos.noh jos aatellaan noin asia minun suvussani..
äitini soitti jokaiselle että niinistö..
ja sukuni ei ole pieni-..
vaikka aina äiti vasemmison tai demarien puolella.
minä taas toivon että jättäis äänestämättä kaikki ja luotettais siihen että tulee uudet vaalit.
niin tulen tekemään että tehdään historiaan,ettei äänestetä.. että väki päättää.. minun puolesta voitaisiin olla ilman pressaa.. - homofobiaa juuri
Ohoh, missäs olet tietosi hommannut?
- typ.äänestäjä-
Kivan näköinen poju sen puoliso, eipä sikseen, pystyn myös olemaan naisten kanssa !
- raakkuna1
homofobiaa juuri kirjoitti:
Ohoh, missäs olet tietosi hommannut?
Ohoh, missäs olet ohjelmasi laadun degeneroinut, kun et tajua asioiden päälle. Hoop.
- Tosi on
typ.äänestäjä- kirjoitti:
Kivan näköinen poju sen puoliso, eipä sikseen, pystyn myös olemaan naisten kanssa !
No niimpä just mitenkä, se presidentin äänestäminen siihen voisi vaikuttaa pystyykö vai ei olemaan naisen kanssa? Eiköhän se ole ihan omien korvien välissä onko kyky vai ei?
- rwttrrtt
.... kirjoitti:
jos jätät äänestämästä voidaan järjestää, uudet vaalit alhaisen äänestys prosentin takia..
Ei pidä paikkaansa. On ihan sama viakka annettaisiin vaan 3 ääntä, enemmän ääniä saanut voittaa. Ja kaikkihan tietävät kuinka aktiivisia äänestäjiä porvarit ovat
- ....
rwttrrtt kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. On ihan sama viakka annettaisiin vaan 3 ääntä, enemmän ääniä saanut voittaa. Ja kaikkihan tietävät kuinka aktiivisia äänestäjiä porvarit ovat
jos niinistö oli se joka piti lihavuutta itseaiheutuvaksi jolloin lääkäri maksu pitäisi maksaa lihavan itse??
se ihminen on jotenkin vajaa tietousuudessa, siinä vaiheessa..
kyllä pitäisi tietää vähän jokaisesta jos pressaksi aikoo - ....
raakkuna1 kirjoitti:
Ohoh, missäs olet ohjelmasi laadun degeneroinut, kun et tajua asioiden päälle. Hoop.
raakkuna1
sanoit huonosta esimerkistä homona olemisesta lapsille., joka näköään poistettiin vastasin sinulle näkemykseni miksei näin.. - juu-u..
rwttrrtt kirjoitti:
"On ihan sama viakka annettaisiin vaan 3 ääntä, enemmän ääniä saanut voittaa. Ja kaikkihan tietävät kuinka aktiivisia äänestäjiä porvarit ovat "
Olet oikeassa. Niinistö tulee saamaan sen reilut miljoona ääntä jos kaikki muut jättää äänestämättä. Melkoinen kannatus Niinistölle. Se on myös vihreä valo kokoomukselle, että tehkää mitä tykkäätte, kansa rakastaa porvareita.
Äänestämättä jättäminen on ääni Niinistön laariin. - ....
juu-u.. kirjoitti:
"On ihan sama viakka annettaisiin vaan 3 ääntä, enemmän ääniä saanut voittaa. Ja kaikkihan tietävät kuinka aktiivisia äänestäjiä porvarit ovat "
Olet oikeassa. Niinistö tulee saamaan sen reilut miljoona ääntä jos kaikki muut jättää äänestämättä. Melkoinen kannatus Niinistölle. Se on myös vihreä valo kokoomukselle, että tehkää mitä tykkäätte, kansa rakastaa porvareita.
Äänestämättä jättäminen on ääni Niinistön laariin.se ei ole demokratiaa jos äänestysprosentti jää alle 50% äänioikeutuista ja siltikin valittais pressa..
suomi on demokraattinen maa vielä
jos jätät tyhjän joku voi väärentää, jo nimeet jonkun muun, se on hylätty ääni..
jos et äänestä syytä tutkitaa!!! jos äänestät äänioikeutetuista enemmistö näkyy prosenteina ja eniten saanu on voittava ääni..
minusta on hyvä jättää äänestämättä vieläkin..
ei vain ajatella jos se toinen äänestää
joku päivä.. kukaan ei äänestä juuri sen takia kun demokratia ei toimi..
tämä ei ole demokratiaa kun kansa, ei saa päättää ja minusta sen pitää kuitenkin olla ylitse kokomaan kansan äänistä 50% - ....
juu-u.. kirjoitti:
Äänestämättä jättäminen on ääni Niinistön laariin.joku päivä porvari, itsekkin on ruokaa pyytämässä sossun luukulla, juuri sen takia ettei työläiset katso, vain lipevä kielistä henkilöä..
- ....
tälläinen on tekstini..
minun suvussani kuin itseni kohdalla, olen saanut miettiä olenko lesbo vai hetero koska miehet(käytti hyväksi) ja pojat(kypsymätömiä) olivat julmia..
minulle ihan mies on sopinu kautta aikojen mutta moraallittomuus on teinien keskuudessa kova ja tyttöjen hyväksikäyttö, käyttäen lapsen kypsymättömyyttä hyväksi ja vanhat paapat vie rappiolle, lasten siveyden, törkeästi käyttäen hyväksi, josta kärsii lapsi aikuisena kasvattajessa omiaan lapsiaan..
kuin parisuhde kärsii luottamus pulasta
joskus ihmisten on ymmärtää että koskemattomuus on lapselle hyväksi..
ja hinkuttaa ihan ikäisiään..
......
minusta oisi ihan hyvin tulla lesbo ja en huomaa eroo miehissä kuin naisissa muutakun sukupuolet, karvasuuden erot ja kiinnostusta yleensä vastakkaiseen sukupuoleen..
minusta oikeen oppiseen moraaliin pitäisi lapset kasvattaa. keskittyä ennemmän suojeleen lapsia, juuri näiltä nuoriin sekaantuneista paapoista..
vanhemmat pitäisi olla esimerkki lapsillee ja vapaaseen tahoon pitää kasvattaa juuri erillaisuuden takia(että pystytään itsekkin olemaaan erillaisia ettei pidä olla samallainen kuin tuo toinen sälli) ) mutta sairaita välttää..
siskoni lapsikin kokee itsensä nyt lesboksi, koska on kokenut paljon mätiä omenia(poikia, en tiedä onko peräti paappojakin)) ja uskon johtuvan juuri kasvatuksesta kun lapsi joutuu itseään kasvattaa ja kukaan ei tunnu ohjaavan häntä. jolloin kehitetän oma idoli ja turvallisemmalta tuntuva suuntaus..
mekastin siskolleni siitä että lapsesi kapinoi juuri sen takia,
joutuu kärsimään asiasta ja sinä et kuuntele, etkä tue..
kun halutaan vakavista asioista puhua ja piäisi saada tukea ja opastusta.
tuntuu kuin kokisi samaa kasvatusta kuin minä pienempänä.
lapset seuraa idoleitaan mutta erllaisuudella ja opetamalla ettei sinun tarvitse olla samallainen, jolloin lapsi menee siihen suuntaa kuin haluaa..
siskoni on yritänyt olla nykyään mukana lapsensa jutuissa mukana ja tukenut hänen päätöksiää, näin olen kuullu tyttäreltään..
ja vaikka en ole väleissä siskoni kanssa, sillä ei ole mitään merkitystä kuhan lapsensa oikein hoitaa. - raakkuna1
.... kirjoitti:
tälläinen on tekstini..
minun suvussani kuin itseni kohdalla, olen saanut miettiä olenko lesbo vai hetero koska miehet(käytti hyväksi) ja pojat(kypsymätömiä) olivat julmia..
minulle ihan mies on sopinu kautta aikojen mutta moraallittomuus on teinien keskuudessa kova ja tyttöjen hyväksikäyttö, käyttäen lapsen kypsymättömyyttä hyväksi ja vanhat paapat vie rappiolle, lasten siveyden, törkeästi käyttäen hyväksi, josta kärsii lapsi aikuisena kasvattajessa omiaan lapsiaan..
ja hinkuttaa ihan ikäisiään..
......
minusta oisi ihan hyvin tulla lesbo ja en huomaa eroo miehissä kuin naisissa muutakun sukupuolet, karvasuuden erot ja kiinnostusta yleensä vastakkaiseen sukupuoleen..
minusta oikeen oppiseen moraaliin pitäisi lapset kasvattaa. keskittyä ennemmän suojeleen lapsia, juuri näiltä nuoriin sekaantuneista paapoista..
vanhemmat pitäisi olla esimerkki lapsillee ja vapaaseen tahoon pitää kasvattaa juuri erillaisuuden takia(että pystytään itsekkin olemaaan erillaisia ettei pidä olla samallainen kuin tuo toinen sälli) ) mutta sairaita välttää..
siskoni lapsikin kokee itsensä nyt lesboksi, koska on kokenut paljon mätiä omenia(poikia, en tiedä onko peräti paappojakin)) ja uskon johtuvan juuri kasvatuksesta kun lapsi joutuu itseään kasvattaa ja kukaan ei tunnu ohjaavan häntä. jolloin kehitetän oma idoli ja turvallisemmalta tuntuva suuntaus..
mekastin siskolleni siitä että lapsesi kapinoi juuri sen takia,
joutuu kärsimään asiasta ja sinä et kuuntele, etkä tue..
kun halutaan vakavista asioista puhua ja piäisi saada tukea ja opastusta.
tuntuu kuin kokisi samaa kasvatusta kuin minä pienempänä.
lapset seuraa idoleitaan mutta erllaisuudella ja opetamalla ettei sinun tarvitse olla samallainen, jolloin lapsi menee siihen suuntaa kuin haluaa..
siskoni on yritänyt olla nykyään mukana lapsensa jutuissa mukana ja tukenut hänen päätöksiää, näin olen kuullu tyttäreltään..
ja vaikka en ole väleissä siskoni kanssa, sillä ei ole mitään merkitystä kuhan lapsensa oikein hoitaa.Ilman nimimerkkiä......haluaa kertoa traagista nuoruuttaan palstalla, ja haluan auttaa sinua ymmärtämään että kaikki ihmiset eivät kuitenkaan ole samanlaisia kuin on ollut omassa kokemuspiirissäsi. Ja toivon todella että osaat asennoitua kaikkiin ihmisiin samalla tavalla kuin toivoisit itseäsikin kohdeltavan. Silloin sinulle alkaa seesteisempi elämänvaihe, ja osaat varmasti auttaa kovia kokeneita ihmisiä ympärilläsi.
- ....
raakkuna1 kirjoitti:
Ilman nimimerkkiä......haluaa kertoa traagista nuoruuttaan palstalla, ja haluan auttaa sinua ymmärtämään että kaikki ihmiset eivät kuitenkaan ole samanlaisia kuin on ollut omassa kokemuspiirissäsi. Ja toivon todella että osaat asennoitua kaikkiin ihmisiin samalla tavalla kuin toivoisit itseäsikin kohdeltavan. Silloin sinulle alkaa seesteisempi elämänvaihe, ja osaat varmasti auttaa kovia kokeneita ihmisiä ympärilläsi.
juuri nii kaikki ei ole samallaisia se on se, mitä hehkutan..
lapset pitää opetaa itsenäiseen ajatteluun, ettei ihannoi että minun pitää olla hetero, lesbo tai alkoholisti tai narkomaani, marttyyri, kiero, narkkari, sossupummi, porvari,masentunut, ylioppilas..
että lapset pitää opettaa ymmärtämään jos ihminen on lesbo tai homo, eikä ole sairas.
minusta on hyväksyttävää, jos osaavat pitää lapsen edun edellä omaansa.
lapsia pitää suojella ja jos kaikki lapset tekisi niinkuin jokainen, alkoholistikin opettaa on yleensä(oma vanhempi).. alkoholistiksi..
tai vastaavasti väkivaltainen alkoholisti, ei alkoholistiksi..
mutta riski on kuitenkin että tulee väkivaltainen alkoholisti.
jos alkaa juomaan
niin monta tietä homous tai lesbous ei ole rikos.
kun sitten on oikeasti kun rakastutaan, omaan sukupuolta edustavaa..
epäilen enemmän että lapset suojelee tekemällä itsestää, sella12wqaisia kun kokee olevansa turvassa ja onnellisia..vaikka elääkseen vai haave maailmassa. - ....
.... kirjoitti:
lapset pitää opetaa itsenäiseen ajatteluun, ettei ihannoi että minun pitää olla hetero, lesbo tai alkoholisti tai narkomaani, marttyyri, kiero, narkkari, sossupummi, porvari,masentunut, ylioppilas..
että lapset pitää opettaa ymmärtämään jos ihminen on lesbo tai homo, eikä ole sairas.
lapsia pitää suojella ja jos kaikki lapset tekisi niinkuin jokainen, alkoholistikin opettaa on yleensä(oma vanhempi).. alkoholistiksi..
jos alkaa juomaan
epäilen enemmän että lapset suojelee tekemällä itsestää, sella12wqaisia kun kokee olevansa turvassa ja onnellisia..vaikka elääkseen vai haave maailmassa.sella12wqaisia=sellaisia
- ....
raakkuna1 kirjoitti:
Ilman nimimerkkiä......haluaa kertoa traagista nuoruuttaan palstalla, ja haluan auttaa sinua ymmärtämään että kaikki ihmiset eivät kuitenkaan ole samanlaisia kuin on ollut omassa kokemuspiirissäsi. Ja toivon todella että osaat asennoitua kaikkiin ihmisiin samalla tavalla kuin toivoisit itseäsikin kohdeltavan. Silloin sinulle alkaa seesteisempi elämänvaihe, ja osaat varmasti auttaa kovia kokeneita ihmisiä ympärilläsi.
niin juu ensimmäinen sääntöni on että pitää kunnioittaa jokaista
toinen on kunniottaa niinkuin hekin kunniottaa sinua..
kolmas jos ei ajatukset mene yhteen,
koska olemme erillaisia ettei ole pakko ymmärtää toisia, parempi pysyä silloin erillään. varsinkin kun toinen ei halu ymmärtää..
neljäs, mutta yrittämättä ei jätetä..
että elän kohti tasapainoista elämää ja vain koko ajan paremmmin , koska pohjalta kivutaan ylöspäin..
joskus huomaat ihmiset puhuu samaa kieltä, mutta tarkoittavat ehkä joskus jotain muuta kuin ymmärrät.
näin olen huomannut.. ja kohtelen ihmisiä samalla tavalla kuin toivon heidän kohtelevan minua ja joku päivä erillaisuudesta johtuen, eivät halut aina kohtaa jonka vuoksi sattuu asioita, joita toinen ei halu. johtuu erillaisista tavoista ja muista asioista koska koetaan, että toinen on sinua vastaan, eikä sinun puolella.. - raakkuna1
.... kirjoitti:
jos alkaa juomaan
epäilen enemmän että lapset suojelee tekemällä itsestää, sella12wqaisia kun kokee olevansa turvassa ja onnellisia..vaikka elääkseen vai haave maailmassa.Sukupuolinen rakkaus samaan sukupuoleen on aina ollut ihmiskunnassa Tabu, eli synniksi katsottu asia, jota pitää välttää. Ja vasta nyt lopun aikoina ihmiskunta on jälleen homoutunut ainakin 50%. Ja tuo suuntaus ei tule enää jatkumaan, vaan sen tulee estämään sairaudet ja asian tiedostaminen että homous degeneroi ihmisen ohjelmaa ja älykkyyttä. Ja kun tulemme tietoiseksi yhä enemmän lopun aikojen läheisyydestä, niin uskon että mahdollisiimman moni tulee tekemään kaikkensa kirvoittaakseen itsensä homouden ja lesbouden taipumuksestaan, koska ihminen haluaa varmistaa itsellään ylösnousemus uskon, nousta takaisin uuden inkarnaation myötä ihmiskuntaan. Salut.
- raakkuna1
.... kirjoitti:
niin juu ensimmäinen sääntöni on että pitää kunnioittaa jokaista
toinen on kunniottaa niinkuin hekin kunniottaa sinua..
kolmas jos ei ajatukset mene yhteen,
koska olemme erillaisia ettei ole pakko ymmärtää toisia, parempi pysyä silloin erillään. varsinkin kun toinen ei halu ymmärtää..
neljäs, mutta yrittämättä ei jätetä..
että elän kohti tasapainoista elämää ja vain koko ajan paremmmin , koska pohjalta kivutaan ylöspäin..
joskus huomaat ihmiset puhuu samaa kieltä, mutta tarkoittavat ehkä joskus jotain muuta kuin ymmärrät.
näin olen huomannut.. ja kohtelen ihmisiä samalla tavalla kuin toivon heidän kohtelevan minua ja joku päivä erillaisuudesta johtuen, eivät halut aina kohtaa jonka vuoksi sattuu asioita, joita toinen ei halu. johtuu erillaisista tavoista ja muista asioista koska koetaan, että toinen on sinua vastaan, eikä sinun puolella..Kun toin esille tuossa aiemmin kristillisen perussäännön "Tee toisille, kuten haluaisit itsellesi tehtävän" niin sinun täytyy ymmärtää että kyseessä on elämän ohje, joka ei tarkoita vahingoittavaa periaatetta, jota voidaan soveltaa lesbouden, homouden tai tietenkään sado masokismin suhteen. Koska sellainen aina vahingoittaa ihmistä, niin miellyttävältä ja hyvää tekevältä vaikka tuntuukin. Joop.
- ja hallelujaa päälle
.... kirjoitti:
noh jos aatellaan noin asia minun suvussani..
äitini soitti jokaiselle että niinistö..
ja sukuni ei ole pieni-..
vaikka aina äiti vasemmison tai demarien puolella.
minä taas toivon että jättäis äänestämättä kaikki ja luotettais siihen että tulee uudet vaalit.
niin tulen tekemään että tehdään historiaan,ettei äänestetä.. että väki päättää.. minun puolesta voitaisiin olla ilman pressaa..Kokkarit äänestää aina. Helsingissä varakkaitten seuduilla on 96% äänestyslukuja. Ja ns. köyhien (jakomäki,,) 50%
Se palvelee kokoomusta että poliitikot saadaan näyttämään samanlaisilta kuin he (rikollisilta, korruptuneilta) - ....
raakkuna1 kirjoitti:
Kun toin esille tuossa aiemmin kristillisen perussäännön "Tee toisille, kuten haluaisit itsellesi tehtävän" niin sinun täytyy ymmärtää että kyseessä on elämän ohje, joka ei tarkoita vahingoittavaa periaatetta, jota voidaan soveltaa lesbouden, homouden tai tietenkään sado masokismin suhteen. Koska sellainen aina vahingoittaa ihmistä, niin miellyttävältä ja hyvää tekevältä vaikka tuntuukin. Joop.
uskon että raamatun tekijä on ollu viisas mies.
varsinkin säännöt on todella paljon, moraalin puolella olevia..
mutta aikamme kuluessa tarinat muuttuu..
yleensä parempaan suuntaan olen kuullut että homoutta on ollu ennen vanhaan, että merimiehet harrastivat sellaista keskenään, juuri pitkien reisussujen takia koska on seksuuaalinen tarve ollut suuri..
onhan ennen vanhaan yhdytty ihan talonpojat eläimiin ja talon isännät myös..
mutta eläimet kärsii sellaisesta..
jos ihmiset huomio aikuiset, omasta vapaasta tahtoo yhtyä keskenään, silläin eli miten kiellät sen??heilläkin on tämä kristillinen perussääntö varmasti kova..
kaiken seksin avoimmuus pitäisi piilottaa lapsilta ja suojella kehitystä..
kasvattaa niinkuin heteron lasta kasvatetaisiin, että luonnollinen lisääntyminen tapahtuu mutta itsenäistymiseen pitää korostaa(ettei tehdä kun toi toinen poika sanoo niin) kuin myös avoimmuutta asioille ja moraalia..
jos jostain pitää olla huolissaan, niin siitä että lapset pitää saada kypsyä henkisesti,eikä houkutella milläkin rahalla tai tavaroilla eli manipuloida, omiin tarkoituksiin... - Jens Ståltenberg
.... kirjoitti:
joku päivä porvari, itsekkin on ruokaa pyytämässä sossun luukulla, juuri sen takia ettei työläiset katso, vain lipevä kielistä henkilöä..
Uittu mikä urpo täällä pauhaa!!!
- ....
höpö höpö..
minua häiritsee vieläkin että nuoriin sekaannutaan.- ....
ja hinkuttaa ihan ikäisiään.. - raakkuna1
.... kirjoitti:
ja hinkuttaa ihan ikäisiään..Laki takaa alle 16 vuotiaalle nuorelle seksuaalisen koskemattomuuden. Ja jos oma isä on asialla, niin silloin ollaan rikoslain alueella, ja asiasta on tehtävä ilmoitus poliisille.
- ....
raakkuna1 kirjoitti:
Laki takaa alle 16 vuotiaalle nuorelle seksuaalisen koskemattomuuden. Ja jos oma isä on asialla, niin silloin ollaan rikoslain alueella, ja asiasta on tehtävä ilmoitus poliisille.
pistää vihaiseksi kyllä jos tuollaista kuvittelet..
isäni on esikuvani on ollut jolloin, olen ollut nuorena poikatyttö joka on minua suojellu ja paljon.
koska näytin jätkältä, löysissä vaatteissa. - ...
raakkuna1 kirjoitti:
Laki takaa alle 16 vuotiaalle nuorelle seksuaalisen koskemattomuuden. Ja jos oma isä on asialla, niin silloin ollaan rikoslain alueella, ja asiasta on tehtävä ilmoitus poliisille.
http://www.nyyti.fi/tietoa/nuoruudesta-aikuisuuteen/
vaikka nainen on jo sukukypsä 16v
ja seksuaalinen väkivaltaa kärsii nuorista paljon
http://www.laki24.fi/riri-rikokset-seksuaalirikokset-seksuaalinen_hyvaksikaytto.html
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suojaikäraja
lainattu osa
"Historia
Aikaisemmin Suomessa homoseksuaalisen kanssakäymisen suojaikäraja oli 18 vuotta, siis korkeampi kuin heteroseksuaalisen. Homoseksuaalisen kanssakäymisen korkeampi ikäraja poistettiin vasta 1998 rikoslain kokonaisuudistuksen osana, joka astui voimaan vuoden 1999 alusta. Tällöin uudistettiin seksuaalirikoksia koskeva 20. luku."
tuo oli pakko lisätä..
- Tosi on
Silläpä juuri alkaa ottaa nuppiin tuo ylimielinen voitonvarmuus jota kokoomus on harjoittanut maassa. Eikö Suomalaisista ole enää mihinkään todella radikaliin tekoon? Ei sitä kukaan näe ketä sinä äänestät reippaasti vaan äänestämään.
- siat_vatukossa
en äänestä kumpaakaan, perkalen mela!
- Järki hoi
Kumma käsitys näillä kokoomus foobikoilla että jos äänestää kokoomuslaista politikkoa niin heti olisi itse kokoomuslainen. Ei se kokoomus ole tarttuva tauti vaan puolue.
Koska nämä eivät ole mitkään eduskuntavaalit vaan lähinnä henkilövaalit niin ei ole mitään estettä antaa ääni järkevimmälle ehdokkaalle eli niinistölle.- Tosi on
Mistä sinä sen järjen olet löytänyt kokoomuksesta tai Niinistöstä?
- Upsista ups
Upsista.
- Tosimies.
Ei niin ,kyllä jonkinlainen tartunta on jo saatu jos edes miettii äänestävänsä homoa presidentiksi .
Lisäksi tämä kyseinen homo on vihreä, ent Oranssi ry jäsen, sosialisti,naismainen kikattelija ja ja ja syitä on lukematon määrä miksi en häntä äänestä. - SE NÄKYY KAUKAA
VAI ON KUMMA KÄSITYS, KUN TAJUAMME SELLAISEN SEURAUKSET MONTA SUKUPOLVEA ETEENKINPÄIN !!!
JA TAJUAMME MYÖS VIHREIDEN AJAMAN HIRVEÄN RAPPION TÄLLE KANSALLE !!! - Upsista ups
Upsista.
- Tosi on
No totuus on se, ettei kenekään tarvitse alkaa homoksi vaikka äänestää homoa presidentiksi. Suomessa tulee olemaan kaikesta huolimatta homoja, lesboja.
Suomessa säilyy enemmistö heteroilla edellen. Suomeen on syytä valita henkilö Presidentiksi ,joka ei eroittele ihmisiä sukupuolisen suuntauksen perusteella.
Suomen Presidentin pitää olla henkilö, joka on huolissaan muistakin kuin suuren rahan omistajien pärjäämisestä Suomessa. - kumma hihittelijä
Rattijuoppo kampaaja on isompi ongelma julkisuus kuvalle.
- Lisää veroa
En kyllä anna ääntäni millekkään vihervasemistolle,siitä ei seuraa kuin muuta kuin syylistämistä,että on minun vika että afrikkassa menee niin huonosti,ja sähköä tulee pistorasiasta.
- Tosi on
No elä anna ei se ole Suomessa pakko äänestystä.
- Tosi on
Tosi on kirjoitti:
No elä anna ei se ole Suomessa pakko äänestystä.
JA vielä yksi luuranko kaapista pois, luuletteko ettei Kokoomuksen ati jonkun muun puolueen kannatajissa tai edustajissa ole homoja tai lesboja? Totuus esiin vaan tasapuolisesti reilu peli.
- Mainoststo BOB
Tosi on kirjoitti:
JA vielä yksi luuranko kaapista pois, luuletteko ettei Kokoomuksen ati jonkun muun puolueen kannatajissa tai edustajissa ole homoja tai lesboja? Totuus esiin vaan tasapuolisesti reilu peli.
ainakin tässä yksi kokkare
Finanssioikeudenprofessori Kari S Tikka (KOKOOMUS) löydettiin kuolleena asunnostaan. Poliisitutkimuksissa selvisi, että hän oli joutunut henkirikoksen uhriksi. Surmayötä edeltävänä iltana Tikka oli poistunut Helsingin Iso-Roobertinkadulla sijaitsevasta seksuaalivähemmistöjen suosimasta DTM-yökerhosta kahden nuoren mieshenkilön seurassa. Helsingin poliisi pidätti 29. toukokuuta murhasta epäiltynä 19- ja 23-vuotiaat miehet. Näitä miehiä kuvailtiin julkisuudessa sanoilla ”pitkään Suomessa asuneet venäläis- ja virolaistaustaiset henkilöt”. Lehdistössä ei kirjoitettu homoseksuaalien väkivaltaisista välienselvittelyistä.
- kiemunki
ja juuri se homous tekee haavistosta pätevän??? millähän tavalla??? tuntuu siltä, että kaupunkien pullamössöt eivät äänestäneet henkilöä, vaan haavistoa äänestämällä saivat hiukan lisää loistoa äärisuvaitsevaiseen sädekehäänsä.
- Tosi on
No millähän tavalla se ei tee päteväksi?
- Haavistolle menee
Heterot ovat yhtä tavallisia kuin homotkin.
Ihmisiä siinä missä muutkin.- Tosi on
Kaikille Homoille, Lesboille ja Heteroille kuuluu ihmisarvo. Ja on ihan turhaa uskotella ja kuvitella, ettei muiden puolueiden edustajissa tai kannattajissa ole noita kaikkia eri sukupuolisen suuntauksen edustajia. Olkaa nyt realisteja elkääkä eläkö utopiassa.
- Tosi on
Jatka vain samaa rataa teet hyvää vaalityötä Haaviston hyväksi! Tuliko selväksi?
- perusS-gay
Tosi on kirjoitti:
Kaikille Homoille, Lesboille ja Heteroille kuuluu ihmisarvo. Ja on ihan turhaa uskotella ja kuvitella, ettei muiden puolueiden edustajissa tai kannattajissa ole noita kaikkia eri sukupuolisen suuntauksen edustajia. Olkaa nyt realisteja elkääkä eläkö utopiassa.
Jep, tämä pitää paikkansa.
Olen homo ja perussuomalaisten kannattaja.
- sijoituskannattaa
Meinaatteko nyt pilata Harkimon, Surkimon ja Whalrosin sijoitukset. He ovat laskeneet sen varaan, että Niinistö voittaa ja Suomi liittyy Natoon. Se tulee silloin nostamaan tiettyjen yhtiöiden osakkeita, jolloin Surkimo rikastuu meitin kustannuksella, kun olemme niin tyhmiä että äänestämme Niinistöä.
- ihan samanlaisia
Surkimon miehiä molemmat, vaikkakin niiden leikkipaikat ovatkin kahdentoista kärpäsen askelen päässä toisistaan.
- Tosi on
Se vaan on nyt sen TURBO VASTA JYTKYN VASTA JYTKYN AIKA. Eikä enää auta
sen BIUDEEN kiljuminen yhtään se on jo ulkona pelistä. - Upsista ups
Upsista.
- Tosi on
Pitääkö alkaa etsimään Kokoomukselaista Homoa, että saadaan tuo homma tasan. Ettei pöllömmille tule sitä luuloa, että kokoomukselaisuus suojaa homoudelta. Pannaampa haku päälle eiköhän ala löytymään.
- Kari S Tikka
Tämä löytyi, koska oli vaikea piilottaa poliisienkin (joista suurin osa KOK)
Finanssioikeudenprofessori Kari S Tikka (kok) löydettiin kuolleena asunnostaan. Poliisitutkimuksissa selvisi, että hän oli joutunut henkirikoksen uhriksi. Surmayötä edeltävänä iltana Tikka oli poistunut Helsingin Iso-Roobertinkadulla sijaitsevasta seksuaalivähemmistöjen suosimasta DTM-yökerhosta kahden nuoren mieshenkilön seurassa. Helsingin poliisi pidätti 29. toukokuuta murhasta epäiltynä 19- ja 23-vuotiaat miehet. Näitä miehiä kuvailtiin julkisuudessa sanoilla ”pitkään Suomessa asuneet venäläis- ja virolaistaustaiset henkilöt”. Lehdistössä ei kirjoitettu homoseksuaalien väkivaltaisista välienselvittelyistä.
- Tosi on
Alkaako löytyä sitä kokkari homoa? Kaikki kaapit vaan auki kyllä se löytyy vielä tsemppiä etsijöille.
- sirmakka
Aivan totta! Kukaan mies, jota voi kutsua isolla M:llä mieheksi, ei äänestä homoa!
Todellisia, oikeita MIEHIÄ on vielä onneksi olemassa!
Miehen pitää todella olla MIES isoilla kirjaimilla!- Ihqu-homo
Ei se paljon auta, kun kaikki ämmät ja puolet ns. miehistä äänestää homoa, KOSKA HOMOILU ON IHQUU JA MAGEEDA!
- Tosi on
Ei se miestä tee vaikka kirjoitais miten isoilla kirjaimilla tahansa. Teot kansan hyväksi ja sanojensa takana seisominen sen miehen tekevät.
- Ja sinä paskalapio
Olet Haaviston PR-osaston päällikkö. Kampanjointisi homofobia negatiivisen diagnoosien myymisellä korvauksta ääntä vastaan teet hallaa Johtajallesi.
En äänestä häntä, äänestän Niinistöä. Sanon täten ei korruptiolle.- Tosi on
Ja noin puhuu Kokoomuksen " Sivistysosaston päällikkö" kukahan nyt hallaa tekee ja kelle?
- miten vaan
Jos Haavisto oikeesti voittais, niin nekin jotka häntä äänestivät katuisivat ja häpeisivät jälkeenpäin nähdessään nolon todellisuuden mm.valtiovierailut,linnan juhlat,naapurimaiden virnuilut,tosimiesten alakulon jne,jne.....
- dfggdf
Eikä se tee miehestä parempaa preisdenttiehdokasta jos hän sattuu olemaan homo. Kuitenkin se ratkaisi tällä kertaa.
- nikunakumies
kopioin tämän tuolta puolueet sivulta:
jotenkin ihmeellistä suvaitsevaisuutta hehehe
Pekka Haavisto antoi Vihreä Lanka -lehden päätoimittaja Timo Harakalle potkut, kun tämä kysyi haastattelussa Haavistolta: 'Oletko mahdollisesti homo?'
Haavisto jätti vastaamatta kysymykseen. Jo pelkkä tuollainen kysymys leimaa ihmisen, hän perusteli erottamisen syytä.
Aika velikulta siis tämä meidän Homo-Petteri.
- trololololololololol
Seksisymboliako täällä ollaan valitsemassa? Jos äänestäjät ovat näin pösilöjä niin tuli Pekka tai Sauli niin ainakin saa tyhmä kansa paremman presidentin kuin ansaitsee.
- Likainen hintti
Tuollaiset paskaiset valeet ovat tyypillisiä homoseksuaaleille. Nyt kuitenkin voimme unohtaa homot ihmeellisine venkulointeineen.
- Tosi on
Ei Suomea johdeta makuukammarista.
- Tosi on
Yleisön osastolta poimittua: " Miksi ihmisen homous on ainut asia, mikä estää sinua valitsemasta häntä presidentiksi? Kuinka monta piilohomoa kulissivaimoineen on valtioiden päämiehinä"?
- Hannu P
Asun miesystäväni kanssa Helsingissä ja toivomme hyvät ihmiset, että äänestäisitte Haavistoa! Haavisto antaa ihmiselämälle paljon parempia lähtöarvoja kuin kokkari Sauli. Toivoisin ensimmäisinä Haaviston uudistuksina adoptiolakiin pikaista muutosta. Nykysysteemi ei anna meille mahdollisuutta adoptoida lasta:(
Miettikää ja äänestäkää kakkosta! - muua tikula
´´Toivoisin ensimmäisinä Haaviston uudistuksina adoptiolakiin pikaista muutosta´´
valitettavasti Haavisto jos pääsee pressaksi niin ei voi vaikuttaa tuohon asiaan millään tavalla koska pressan tehtäviin kuuluu vain ulkopolitiikan hoito! mutta äänestin Haavistoa eilen! :)
http://www.youtube.com/watch?v=QDhUDVisubE - Hannu P
Aivan varmasti voi vaikuttaa!
Yhteiskunnan muutostila ajaa lopulta tuon epäkohdan korjaamiseen.
Kun meidät huomataan paremmin niin asiat menevät helpommin läpi myös eduskunnassa. PAKKO MENNÄ!- asia näin
Luonnollisesti mies ja nainen voivat saada lapsen. Ei homo ja homo tai lesbo ja lesbo. Asia on näin! Eikä sitä pidä vääryydellä ja viekkaudella alkaa muuttaa miksikään.
- muua tikula
´´Aivan varmasti voi vaikuttaa!
Yhteiskunnan muutostila ajaa lopulta tuon epäkohdan korjaamiseen.
Kun meidät huomataan paremmin niin asiat menevät helpommin läpi myös eduskunnassa. PAKKO MENNÄ!´´
niin no tietysti onhan se ihan mahdollista että syntyy jonkinlainen kansanliike ja yhteiskunnan voimakkaan paineen alla tuo adoptiolaki muuttuu! :) - Tosi on
Äänestetty on kakkosta ( 2 ) ja ei se minua muuttanut yhtään homoksi. Naiset näyttävät edellen hyviltä sinisilmiini. Voin suositella turvallista oli elkää pelätkö äänestää. Kokoomukselainen vaalivirkailijakin ihan nätisti kiitti äänestämisestä.
- Upsista ups
Upsista.
- vastaisena.
Salekin kääntynyt vastustamaan homoutta: http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/nain-he-eroavat-toisistaan/art-1288444725045.html
Toivottavasti ei käänny taas puolustamaan... Vastutanu se on kyllä alunperin ja sitten puolustanut ja nyt taas vastustaa.
Pysy Sale nyt vastaisena ja sitten pressaksi! - ghgggggg
"14. Onko rikosta, jonka tekijää ei pitäisi päästää vapaaksi koskaan?
Haavisto: Ei, koska ihmisen muuttuminen on aina mahdollista."
On se Breivik jo oppinut läksynsä varmaan joten eikö sen voisi päästää vapaaksi? :) - Tosi on
Eiköhän anneta sen Breivikin olla siellä Norjassa, nyt ollaan Suomessa ja Suomen vaaleissa.
- en ymmärrä?
Mutta miksi SINÄ äänestät ihmistä vain HOMOUDEN perusteella? Mikä meriitti presidentin virkaan se ruskean reiän rassaaminen on?
- en ymmärrä?
Kerroppa sinä valvoja-lesbo vastaus kysymykseeni, kun vaivauduit kerran estämään viestini peukutuksenkin?
- Tosi on
Ei homouden perusteella, vaan inhimillisyyden ja ihmisoikeuksien puolesta.
Minulle ei kuulu se mitä aikuiset ihmiset tekevät maakuuhuoneissaan. Eikä se myöskään kuulu sinulle, niinpä touhua sinä omassasi makuhuoneessasi.
Suomea ei johdeta mistään makuuhuoneesta. - en ymmärrä?
Tosi on kirjoitti:
Ei homouden perusteella, vaan inhimillisyyden ja ihmisoikeuksien puolesta.
Minulle ei kuulu se mitä aikuiset ihmiset tekevät maakuuhuoneissaan. Eikä se myöskään kuulu sinulle, niinpä touhua sinä omassasi makuhuoneessasi.
Suomea ei johdeta mistään makuuhuoneesta.Näyttää kuuluvan. Miksi sinä äänestit Haavistoa vain siksi, koska tiesit hänen olevan homo? Minua ei kiinnosta kenenkään seksuaalisuus niin kauan, kun osaa pitää turpansa kiinni asiasta.
- AlyHoiHoi
> Ei se homous, niin tarttuvaa ole.
:) Eikä perinnöllistä. Mutta osoitus vinksahtaneisuudesta se on. Varmaan ulottuu homon muuhunkin toimintaa - Tosi on
Nyt taitaa olla " Kaappien ovet tiukasti kiinni", kun ei ole vielä muka löytynyt yhtään muiden puolueiden riveistä homoja en usko ettei löydy? Kuka käski piiloon?
- mun ääni
Onko sauli Niinistö sukua Ville Niinistölle?
kysyn vaan
Haavistoa minä äänestän, olkoon niin homo kun haluaa. - .
Olen siis homofoobikko jos en äänestä Haavistoa? Ihan mukava yleistys. Paskaa lopputalvea vaan sinnekin.
- ylpeä homofobikko
Minä olen tullut siihen tulokseen, että nimitys homofobikko on erittäin positiivinen nimitys.
- siernåjeg
For meg er det ett fett hvem som er President finnene har jo ikke så mye å si ute verden likevel"er finne selv". Hun som var President mange år ja hvor mange år satt hun i"jobben" var jo ikke å snakke om, som tömmerstokk. Så mitt spörsmål er: hvorfor mase om en President.Velg heller en regjäring som duger som ikke kjörer landet i gröffe. Det skal dere debatere om. Velg homo så er det enda dårlige bilde verden har av Finland, og det er mitt land også.
- ervegv
Tämä on SUOMI24 eikä RUOTSI24 eikä myöskään NORJA24
- menernåjeg
Ja minä olen suomalainen! Ikke pröv deg jeg skriver så mye jeg vil!!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2644626Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442807Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061624Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281503- 591370
- 951262
- 471139
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121138