Mäkin olen nyt

zisel

sitten varattu :) Tänään lyötiin molemminpuolin lukkoon että seurustellaan. Ollaan tunnettu joitakin kuukausia ja nyt sitten sovittiin näin, saa onnitella :D

24

64

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hähähähäh...........

      Aprillia!

      • zisel

        Te ootte liian perillä siitä mikä päivä nyt on :D Täähän oli hyvä idea tehdä tällanen pila - nyt mä olen ihan loukkaantunut kun kukaan ei vois uskoakkaan että toi olis totta :D


      • usko akkaan
        zisel kirjoitti:

        Te ootte liian perillä siitä mikä päivä nyt on :D Täähän oli hyvä idea tehdä tällanen pila - nyt mä olen ihan loukkaantunut kun kukaan ei vois uskoakkaan että toi olis totta :D

        uskoakkaan


    • katkolta :)

      Onnea XD

      • zisel

        Haa, yks taisi uskoa :D


      • katkolla :)
        zisel kirjoitti:

        Haa, yks taisi uskoa :D

        Katsotaan.


    • Ensin olin vetäistä kuravettä keuhkoihin silkasta järkytyksestä, mutta sitten muistin, että on "älä usko mitään"-päivä.

      • zisel

        Mä voin kuvitella että oisit lähettänyt sellasen hautajais "otan osaa"- kortin mun miesystävälle :D Tökkii kyllä tosi pahasti netti nyt, btw.


      • zisel kirjoitti:

        Mä voin kuvitella että oisit lähettänyt sellasen hautajais "otan osaa"- kortin mun miesystävälle :D Tökkii kyllä tosi pahasti netti nyt, btw.

        Noh noh, enhän minä nyt niin ilkeä ole...


      • zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Noh noh, enhän minä nyt niin ilkeä ole...

        Meinaatko ihan oikeesti että jos skumppaa on ravisteltu ja se on huoneenlämpöstä niin se ei rupee vaahtoo jos osaa "oikein" sen avata? Mä jäin yksin sellasen viinipullon kanssa jossa oli se sellanen "korkki" eikä ollut korkkiruuvia niin meinasin seota tänne lopullisesti kun revin puukolla, haarukoilla ja vaikka millä sitä ja sitten soitin kaverille ihan hengästyneenä ja itkupotkuraivareissani että "MITEN VITUSSA MÄ SAAN TON AUKI" niin se ehdotti että työnnän sen korkin sinne pullon sisään - no sillain se sitten onnistu :) Mua ei kannata jättää tollasten pulmatehtävien kanssa yksinään tai tulee rumaa jälkeä :D


    • ...

      Onneksi luin ketjun kokonaa, ennen vastaamista. Yleensä ensin vastaan ja vasta sitten luen. Olisin kyllä epäillyt sun puhuvan kukkua. Toki ihmiset muuttuu, jopa nekin jotka ei koskaan siihen muutokseen uskoneet. :-)

      • zisel

        Jep, eka tuli mieleen laittaa että "olen raskaana", oliskohan se mennyt paremmin läpi? Nääh, taitaa olla ettei tänään kannata laittaa mitään ilmotuksia palstalle kun ei kukaan usko mitään :D


    • Jippii! Mä oonkin vielä sinkku, meinas tulla torttu byysii kun kelasin, että nyt nää juhlat on loppu.

      • zisel

        Parties will never stop, JEEEEEEEEEE :D

        http://www.youtube.com/watch?v=oVtLbDMVwL8


        Ps. Mun nettiyhteys on niin hidastunut että jos pistän tuubin auki niin yhden 3-4 minuutin kappaleen latautuminen kestää jotain puolituntia että sen voi kuunnella joten mulle turha laitella musaa :(


      • zisel kirjoitti:

        Parties will never stop, JEEEEEEEEEE :D

        http://www.youtube.com/watch?v=oVtLbDMVwL8


        Ps. Mun nettiyhteys on niin hidastunut että jos pistän tuubin auki niin yhden 3-4 minuutin kappaleen latautuminen kestää jotain puolituntia että sen voi kuunnella joten mulle turha laitella musaa :(

        Mikään ei ole niin kuin ennen, youtubekin alkoi heti pelittämään, nykyään ääni tule mut kuva vasta joskus ens viikolla.FFoxsi ainakin breikka tubessa. E65


      • zisel
        modelli kirjoitti:

        Mikään ei ole niin kuin ennen, youtubekin alkoi heti pelittämään, nykyään ääni tule mut kuva vasta joskus ens viikolla.FFoxsi ainakin breikka tubessa. E65

        Siis mulla on toi Soneran mokkula ja siinä on se joku, "datasiirto-rajoitus" (12e/kk) joten kun se on mennyt umpeen niin tää hidastuu ihan sikahitaaksi siihen saakka kun seuraava laskutuskausi alkaa.


      • zisel kirjoitti:

        Siis mulla on toi Soneran mokkula ja siinä on se joku, "datasiirto-rajoitus" (12e/kk) joten kun se on mennyt umpeen niin tää hidastuu ihan sikahitaaksi siihen saakka kun seuraava laskutuskausi alkaa.

        Kautta esi-isien! Kuullostaa Soneran kannalta suunnitelmaksi. Kohta joku tulee kirkumaan, että sun koneessa ja mokkulassa on nettiparasiitti:D Akussa on jotain vikaa! Osta uusi hiiri.....mä lähtisin paariin mut kun en löydä yksiäkään kenkiä, flipflopit ois mut ei niillä pääse mihinkään sisää ja jos pääseekin niin ei myydä:D


      • zisel
        modelli kirjoitti:

        Kautta esi-isien! Kuullostaa Soneran kannalta suunnitelmaksi. Kohta joku tulee kirkumaan, että sun koneessa ja mokkulassa on nettiparasiitti:D Akussa on jotain vikaa! Osta uusi hiiri.....mä lähtisin paariin mut kun en löydä yksiäkään kenkiä, flipflopit ois mut ei niillä pääse mihinkään sisää ja jos pääseekin niin ei myydä:D

        Kato sängyn alta - siellä ne sun kengät varmaan on. Mulla on kadonneet kengät löytynyt sieltä :) Siis sieltä sun sängyn alta tietenkin :P


      • zisel kirjoitti:

        Kato sängyn alta - siellä ne sun kengät varmaan on. Mulla on kadonneet kengät löytynyt sieltä :) Siis sieltä sun sängyn alta tietenkin :P

        Mä katoin jo aikaisemmin, ei siellä ollut kuin naisten pitkävartisia saappaita ja joku pölyyntynyt matkalaukku mikä oli lukossa. Siinnä oli kyllä osoitelappu tosin epäselvä mutta jonkun naisen jonka sukunimi alkaa L:llä


      • zisel
        modelli kirjoitti:

        Mä katoin jo aikaisemmin, ei siellä ollut kuin naisten pitkävartisia saappaita ja joku pölyyntynyt matkalaukku mikä oli lukossa. Siinnä oli kyllä osoitelappu tosin epäselvä mutta jonkun naisen jonka sukunimi alkaa L:llä

        "ei siellä ollut kuin naisten pitkävartisia saappaita"


      • zisel kirjoitti:

        "ei siellä ollut kuin naisten pitkävartisia saappaita"

        Ei ne mulle mahdu jos sä meinaat että pidän niitä aina sauna päivänä:D Mut nyt alko mieli tekee seksiä kun kattelin noita punasia...keneltäköhän noikin on jäänyt tänne ja millä noiden omistaja on täältä lähteny menee. Mä soitin kaverille että käy hakemassa tuolta hallilta pukkarista jotkut kengät ja tuu tätä kautta niin tarjoon bissen.


      • zisel
        modelli kirjoitti:

        Ei ne mulle mahdu jos sä meinaat että pidän niitä aina sauna päivänä:D Mut nyt alko mieli tekee seksiä kun kattelin noita punasia...keneltäköhän noikin on jäänyt tänne ja millä noiden omistaja on täältä lähteny menee. Mä soitin kaverille että käy hakemassa tuolta hallilta pukkarista jotkut kengät ja tuu tätä kautta niin tarjoon bissen.

        Ongelma ratkes, hyvä :) Mä rupeen pelaa Roads of Romea. Maailman paras peli ja niin koukuttava kun olla ja voi. Mun mielestä Roads of Rome 2 on niistä paras.

        http://torrentz.eu/


    • Joku päivä toi on totta, olet vaan poikkeuksellinen tehokas tiedottaja :) Joten congrats in advance

      • zisel

        Niin... voi olla joo. Kiitos kiitos :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      471
      10486
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2576
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      60
      2042
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1769
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1472
    6. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      161
      1405
    7. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1399
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      23
      1330
    9. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1328
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      112
      1225
    Aihe