VATT-Vartiainen: ok-asumisen lelliminen pois!

Huuko Saves

http://www.hs.fi/msn/kotimaa/Vatt-johtaja Vartiainen arvostelee omistusasumisen lellimistä/a1305561785361

Sosiaalidemokraatti-taloustutkija ja ylijohtaja Juhana Vartiainen pahoittelee, ettei yhteiskunnan asumispolitiikka tue joustavaa liikkumista työpaikkojen perässä.

Tuleeko vuori Muhammedin luo vai Muhammed vuoren luo, kas siinäpä kysymys..

Itse en usko ,että kiinteistöveron nosto parantaisi tilannetta, kuten tohtori Juhana V. ehdottaa.Suomessa pitää aina rangaista...

20

121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huh-huh.

Sairasmielistä ajattelua!

Kyllä mun vanhemmat maksoivat meidän vanhan omakotitalon kovalla työlnteolla ansaitsemista tuloista. Tekivät kunnalle täydet työurat kovaa tuottavaa perustyötä ja vastineeksi saivat minimipalkan, josta järkevällä rahankäytöllä riitti rahat vanhaan omakotitaloon.

Miten tuo ruma sika perustelee väitettään, että vanhempiani olisi lellitty?

Miten perustelee, että nyt eläkkeellä oleville vanhemmilleni pitäisi määrätä kovemmat kiinteistöverot? (Se on kova jo nyt ja mitään sillä ei saa.)

Miten perustelee, että kovemmalla kiinteistöverolla lisätään eläkkeellä olevien vanhempieni työhaluja? Työhaluja ylipäänsä?

Eiköhän omakotiasujat maksa asumisensa ihan itse työllääm ja päälle maksavat vielä kovat kiinteistöverot jne. Kaikki on kalliimpaa omakotiasujalle, kuin vuokra-asujalle.

• Vartiainen edustaa kiinalaista kommunismia ,kuten myös kokoomus.Tuohon kiinalaiseen omistukseen kuuluu sekin että omistusasunto pitää lunastaa uudelleen joka 18 vuosi.katsokaa ja hirvistykää mihin kokoomus ja sen kumppanit ovat meitä viemässä.Omistusverotuksen nostaminen on suoraa sosialismia ja sen tekee kokoomus ja sen kumppanist vasemmistoliitto

• Huh-huh.

Ruma sika haluaa tehdä ihmisistä entistä tehokkaammin orjuutettavia.

Orjilla ei saa olla itse ansaittua omaisuutta. Orjien itse ansaittu omaisuus, on pois orjuuttajien omaisuudesta ja vaikeuttaa orjien hyväksikäyttöä.

Orjien pitää asua sijoittajien ja muiden orjuuttajien omistamissa asunnoissa. Orjien hyväksikäyttöä ei saa vaikeuttaa sellaisella asialla, kuin omistusasumisella. Orja pitää olla vaivattomasti siirrettävissä.

Työpaikat ja työhalut paranevat, kun työllä ei saa hankittua mitään omaa. Täytyy koko ajan orjailla kovemmin, jotta saa rahalla hieman lainaksi sijoittajien ja muiden orjuuttajien omaisuutta.

• tuki tukiainen

Korkovähennykset vaan pois!
      Ja vuokratuet. (suoraa tukea vuokranantajille)

• vääryyksiä..

Ok-talon velkojen korkohin voi saada asumistukea jos on tarpeeksi pienet tulot ja paljon lapsia. Kuka vaan voi katsoa kelan laskurilla ja yllätys yllätys. Asumistukea niin paljon jotta jää ylikin kun korot maksaa ... laskuri ottaa huomioon lämmityskustannuksia ym kans... Äitin passaa olla kotona ja tehdä lapsia ja yht.kunta maksaa viulut...

Ainakin ok-asujan asumistuet pitää poistaa. Ei ole tasapuolista normaalivuokralaisen kanssa. Asumistukea voi saada myös asumisoikeusasunnon vuokraan.

• kukas se on?

Kukas se ton idiootin(sdp) "palkan" oikein maksaakaan?

• Ottaa päähän

Arvaas kaksi kertaa, jokainen suomalainen veronmaksaja tietenkin mutta kyllä sillä rahalla pitäsi saada jotain muuta kuin hulluja puheita, Takaisin Ruotsiin mokomakin sossupossu.

• Onperkele!

Kyllä on ruma ja kiero mies.

Sopii tulla yrittämään häätää meidät omistusasunnostamme ja ajamaan orjiksi jonnekin muualle!

• ///

Mistä nää Walroosit ja Vatiaiset nyt on innostunu antamaan ihan vajaamielisiä lausuntoja. Onko nää jotain maksettuja lausuntoja? Jos ei oo mitään tekemistä niin menis duuniin.

• IsaacBashevisSinger

Työnantajapuolen (EK /VATT?) mielestä kaikkien työntekijöiden pitäisi asua liikuteltavissa parakeissa ja ne siirrettäisiin aina kulloiseenkiin tulipalopesäkkeeseen eli sinne, missä tarvitaan työmuurahaisia. Työsuhdemuotona pätkäloinen vuokrapesti. Palkkana minimi, asumisesta yrityksen omistamassa parakissa vähennettäisiin palkasta iso lovi. Niin ja töitä 12/12 kk vuodessa, koska lomat ei kerry vuokraloisilla.

Samaan kuoroon liittyi STTK:n Mäenpää, joka ehdotti opiskeliloisille 12/12 kk opintoja. Niin, eihän niitä kesäduuneihin tarvita, kun parakki- / traileriloiset hoitelevat myös opiskelijoiden bascaduunit. Lisää tehoja ihmiset! Vielä on organisaatioissa löysää, josta voi puristaa amerikan eläkeloisille lisäarvoa ynnä osinkoloisille lisää massia!! Työ vapauttaa.

http://www.hs.fi/kotimaa/Mäenpää Opiskelijat opiskelemaan 12 kuukautta vuodessa/a1305562074206

• Haista p.

Mistä kaatopaikalta tuommoinen ääliö Vartiainen on ryöminyt esiin ja kuka sen on valinnut Vattin johtajaksi. Hyvähän sitä on esittää, että pitäisi tehdä enemmän töitä, mutta kusipää ei huomaa, ettei töitä ole, kun jatkuvasti annetaan kenkää työntekijöille. Veronmaksajien kustannuksella tuokin tonttu elää.
        Tässä on taas hyvä esimerkki siitä kuinka Suomen päättäjät ovat vieraantuneet tavallisesta kansasta ja elävät jossain haavemaailmassa.

• jjeeves
        Haista p. kirjoitti:

Mistä kaatopaikalta tuommoinen ääliö Vartiainen on ryöminyt esiin ja kuka sen on valinnut Vattin johtajaksi. Hyvähän sitä on esittää, että pitäisi tehdä enemmän töitä, mutta kusipää ei huomaa, ettei töitä ole, kun jatkuvasti annetaan kenkää työntekijöille. Veronmaksajien kustannuksella tuokin tonttu elää.
        Tässä on taas hyvä esimerkki siitä kuinka Suomen päättäjät ovat vieraantuneet tavallisesta kansasta ja elävät jossain haavemaailmassa.

Jos olen uutiset oikein tulkinnut niin rva valtiovarainministeri Urpilainen nimitti. Ja kyllä niitä tonttuja riittää muidenkin ministerien nimitettäväksi.

Ennen maailmassa papit pöntöistään saarnasivat miten pitäisi elää - nyt nämä maalliset helppoheikit ja heitä taitaa olla vielä paljon enemmän. Papeilta liikeni myös joskus lohtua ja ymmärrystä. Näiltä vartiaisilta ja wahlrooseilta ei kumpaakaan.

• tekis ite töitä

"Vartiaisen varsinainen missio on patistaa suomalaiset töihin"

Huvittaa kun nää laiskat "virkamiespaskat" aina patistaa muita töihin.

• hauska naamari.

Onko toi kuva jostakin kummelista?

• skript.

kummeli käsikirjoitus:

Hassu heppu hassu kuminaamari päässä, vakavailme:
        "Olen minäkin omistanut asuntoja koko ikäni, mutta yhtä lailla voisin tehdä sen omalla rahallani enkä veronmaksajien ja vuokralla-asujien rahoilla".
        (naurua)
        "tehkää töitä. Jottein minun tarvitse tehdä"
        (hillitöntä naurua)

• kokoomuksen koira.

Kokoomukselta on tullut käsky että kaikki kansa on "vuokralle pantava".

• maahanmuutto ei riit

Ettei kokkareiden asuntosijoituksien tuotot kärsi!

• ei kai eihän

Ei kai tuo mädän äänen omaava ole lisääntynyt?

• Sammakonnäköinenkin

Tällä jätkällä on vissiin aika iso hiilijalanjälki, päästöt on sitä luokkaa ettei tiedä kummasta päästä putkahtelee nää sammakot.

http://www.hs.fi/politiikka/Vartiainen Pitkä poissaolo töistä verovaroin ei ole perusoikeus/a1305564097278#kommentit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      98
      6807
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      463
      4904
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      129
      2756
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      141
      2413
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      7
      2167
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      34
      1176
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      72
      1103
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1040
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      103
      1003
    10. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      58
      922
    Aihe