http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/05/1548779/paaministeri-katainen-erittain-huolissaan-kreikan-kriisin-leviamisesta
Pari vuotta on jo kantanut hymyssäsuin velkarahaa kreikalle ja vakuutellut kyllä tämä tästä vaikka kreikan tilanne on ollut jo pitkään tiedossa, tuollaisella ammattitaidolla mistä tahansa muusta hommasta olisi saanut jo monta kertaa lähtöpassit.
Nytkö tuo on vasta huolissaan?
10
72
Vastaukset
Nythän on niin, että Suomen järjestelmässä käytännössä ainut joka voi antaa pääministerille lähtöpassit on PM itse.
Ja kun näin on, olisi ehdottomasti viisainta olla sanomatta yhtään mitään. Istukoon pallillaan ja hallitkoon, kun ei kerran halua uusia vaaleja, mutta olkoon edes hiljaa.- Onnekas?
Kovin tahtoo muistuttaa 1930-lukua. Onneksi en silloin elänyt.
Onnekas? kirjoitti:
Kovin tahtoo muistuttaa 1930-lukua. Onneksi en silloin elänyt.
Jokaisella aikakaudella on omat hornanhetkensä. Ihmisen kyky hallita yhteiskuntaelämäänsä on paljon huonompi kuin hänen kykynsä suunnitella hilavitkuttimia ja ristipisto-ompeluksia.
- ja mä kun luulin
katainen huolissaan: "eikö me tienatakkaan tällä?!"
- #veronmaksaja#
Ihmeissään on Jyrki varmaan kun nyt alkaa hänelle ja Jutallekin selviämään että ei s..na, eikö ne meidän takuut pelastakaan vaikka muillehan tuo selvisi jo sopimusvaiheessa, EU:n poikia nauratti makeasti silloin videolla, ei se varmaan sitäkään tajunnut että miksi?
No itse kyllä epäilen että suurin huoli Jyrkillä liittyy siihen kun bilderberg-kokouksessa lupailu EU:n huippuvirkakin saattaa sulaa, mistäs sitä virkaa repii jos ei ole EU:ta ja niin tyhmä ei Jyrkikään ole etteikö tuota tajuaisi, ole siinä sitten täällä vanhuksenakin niiden hoidettavana joiden tulevaisuuden varastit, varmaan vähn pelottaa että muistavatko vaihtaa pääministerin alusastiat sitten ajallaan vai antavako maata omassa paskassaan.
- Tosimies.
Lopputuloksen Kreikasta tiesi kaikki jo monta vuotta sitten , rahaa kanneettiin sinne kuin hölmöläiset valoa tupaan säkeissä.
Nyt jos ois nekin rahat Suomessa niin olisimme vahvoilla,eikä veroja tarvitsisi nostella.Uutisissa juuri äsken muutamat talousasiantuntijat arvioivat, että Suomen tulevat menetykset Kreikan ongelmavyyhdissä on arvioitu liian optimistisesti.
Niinpä kyllä. Voisimme alkaa enemmän uskoa eri alojen merkittäviä asiantuntijoita. Poliitikot eivät sellaisia ole. He ovat asiantuntijoita vain mielikuvien luomisessa, suunnitelmiensa kauppaamisessa ja sanojensa unohtamisessa, jos se vaikuttaa heistä tarpeelliselta.
Aidon asiantuntijan tuntee siitä, että hän lisää tietämystä ja perustelee kantansa ja on myös valmis tarkistamaan esityksensä, jos se asiantuntevasti pystytään kumoamaan. Hänhän arvostaa tietoa enemmän kuin valtaa.
Politiikassa arvostetaan valtaa enemmänkuin tietoa. Tiedon pimittämistä pidetään jopa hyvänä. Muutenhan valta saattaisi lipsahtaa pois.
- kusetusyritys
Haistakoon piiiiktän vitun koko saatana pinokkio hyväveli poppoineen!
Taas TYYPILLISTÄ kaksinaamaista coccarepaskaa! Tuo ei ole ollut ikinä huolissaan muusta kuin omasta ja hyväveli poppoon edusta.Meidän verorahoillamme kustannettua kusetusta.
Toikin on muuten vapaamuurari, niinkuin istuva pressammekin ja suurin osa noista konnista siellä Arkadianmäellä--- ja tulokset alkavat näkyä....
Miten se sanonta menikään?, ai niin: "Ahneella on paskainen loppu"
Soinin sanoilla: "joko kahta vihelletään peli poikki"?? - skoijjarit
Huijari ukot vastuuseen päätöksistään,veronmaksajien rahoilla mässäilty.
- ei leipästä kiinni.
Onkohan se ihan oikeasti huolissaan?
Joku jolla työpaikka olisi vaarassa huonosti hoidetusta työstä voisi olla oikeasti huolissaan mutta kataloinen ...?
Ehkä huolestuttaa että CV:ssä näyttää huonolta (huippu EU duuni vaarassa): "vei maan konkurssiin".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest986807Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4634904Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1292756Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1412413Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t72167Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m341176En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su721103Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531040- 1031003
Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä58922