Aina yksin?

kolmekymppinen...

Elämässäni on suunnilleen kyllä kaikki kohdillaan, paitsi se, ettei minulla ole miestä. Ihastun kohtalaisen usein, mutta en tunnu ihastuvan sellaisiin miehiin, joiden kanssa tunteet kohtaisivat. Tässä muutama kuukausi sitten yksissä juhlissa keskustelin erään miehen kanssa pitkään ja ihastukseni häneen syveni vain. Olen tuntenut hänet jo vuosia, mutta nyt syksyn aikan noiden juhlien jälkeen tuntuu, että jotain on muuttunut. En vain oikein osaa sanoa mitä. Itse kyllä tiedän, että mitä tämän miehen kanssa haluaisin, mutta en uskalla tai ehkä osaa sanoa hänelle mitään. Onko tässä minua muutaman vuoden vanhemmassa miehessä minulle jotain? Vai tulenko aina olemaan yksin? Pelottava ajatus...

2

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

se itsetunto, mihin se on mennyt piiloon?
      minusta sinä olet äitisi näköinen. jostakin syystä sinua ajatellessani mieleeni nousevat reidet. pidätkö sinä niistä huolta? käveletkö tarpeeksi?

ei sinun noin nuorena naisena tarvitse kauan miettiä mitä mies ajattelee sinusta.
      jos et saa signaalia, sitten sinun on suunnistettava eteenpäin muille areenoille.
      ihastuminen ja syttyminen tapahtuu sekunneissa, ei päivissä ja viikoissa ja kuukausissa. sinä tiedätkin sen.

ihonhoito on myös tärkeää. ja terve puna poskilla.
      olet nyt siinä iässä, että sinun on laitettava tuulemaan. sinähän haluat perheen ja rakkauden, joten siitä on nyt lähdettävä.

voisit opetella uutta kieltä. se veisi sinut kielikursseille, myös suomen rajojen ulkopuolelle. juuri sitä kautta avautuu uusia ovia. sinun onnesi on kyllä omassa kodissa, mutta olet liian vaatimaton ja arka lähteäksesi uusia teitä etsimään.

nyt olisi tärkeää muuttaa rutiinia. vaihda vaikka kaikki rutiinit kertaheitolla!
      mitä sinulla on menetettävää? no ei mitään.
      saat haasteen, missä kysytään jonkin viraston paperiasioista. sinä osaat neuvoa niissä. muutenkin, osaat monia asioita ja voisit käyttää tietojasi myös vapaa-aikanasi. sitä kautta poikii myös uusia ystävyyksiä.
      auta ihmistä ja saat kaksinverroin tyydytystä itsellesi.

valkoinen talo on sinun onnesi koti.

t. Keskiyö

• ap.

Kiitos Keskiyö!

Paljon ajattelemisen aihetta tässä minulle! Ja aika ryhtyä muutoksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4672
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3182
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2929
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      80
      1690
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1470
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1274
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      15
      1007
    8. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      921
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      25
      900
    10. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      184
      894
    Aihe