Lössihän jaksaa aina posmottaa, kuinka armo ei ole halpaa eikä saa mennä niin että vähän niinkuin jeesustellaan ja sitten taas ollan kuin ellun kanat.
Israelin kohdalla tämä lössi kääntää kuitenkin kelkkansa 180 astetta kieroon. Mohkaanin mukkaan jopa ilman Jeesusta kuolleet juutalaiset pompsahtavat hymyillen haudoistaan ja jatkavat kuin ellun kanat.
Että tälläistä oppia tällä kertaa. Lössin agenda siirtää Jeesus syrjään on jo lähes yhtä pitkällä kuin Ruotsin messiaanisilla:
http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=234821
Lössin halvan armon israeloppi
42
105
Vastaukset
- dsfadfas45
Korvausteologiaa!!!!!!1
- KTS on pahan asialla
Paholainen on laittanut KTS:n päivystämään Suomi24 sivujen hengellisille osille. Tämä ihmishahmon ottanut ruhtinasdemoni valehtelee ja eksyttää täällä. Varokaa tätä kaveria, joka esiintyy uskovana, mutta tekee suunnitelmallista ja ovelaa eksytystä.
- Mohikaani_27 ei kirj
* "Israelin kohdalla tämä lössi kääntää kuitenkin kelkkansa 180 astetta kieroon. Mohkaanin mukkaan jopa ilman Jeesusta kuolleet juutalaiset pompsahtavat hymyillen haudoistaan ja jatkavat kuin ellun kanat." ?
* KTS, ei usko Jumalaan, koska Jumala ei voi herättää niitä yli 6 miljoonaa juutalaista. Ota huomioon, että Jos Jumala voi, niin Hän myös voi heidät herttää , niin kuin herätti Kristuksenkin, vaikka Hänet vielä muutettiinkin hengelliseksi ruumiiksi, juutalaiset herää liharuumiissaan, ja ovat ihan tavallisia, niin kuin ennen hitlerin tekemää murhatyötäänkin olivat. Ja Kristus on Jumalassa aina ja oli silloinkin, kun Hänen ruumiinsa ripustettiin ristille, ja sieltäkin Jumala Hänet herätti. Ja nosti rinnalleen omalle paikalleen, entistä kirkkaampana ja Jumalana siinä, kuin on Isäkin ! Isä ei tee mitään ilman Poikaa, eikä Poika ilman Isää ! He ovat Ykseys, joka on ikuisesti ollut ja tulee olemaan, eikä yksikään voi edes nähdä tätä ykseyttä, etteikö kuolisi siihen paikkaan, se on pymmistä pyhin ykseys.
* Vaikka Jumala on yhtä seurakuntansa kanssa, muuta se yhtä oleminen ei sisälly tähän YKSEYTEEN, Isä Poika ja Pyhä Henki. Tämä ykseys on JUMALA kertakaikkiaan, Yksi Ykseys, sellainen PYHÄ, johon ei kukaan voi tulla, eikä nähdä. Jumala on omissaan Henkensä kautta, mutta ei osallisena tässä kolminaisuus Ykseydessä.- KTS (Ei kirj.)
Mohkaanilla on uusi oppi. Ei tarvitse ottaa Kristusta vastaan tässä elämässä koska me pompsahettaan uudestaan tänne ihan lihassa ja sitten voi alkaa jeesustelemaan jos ei oo aikasemmin sitä muistanu tehä...
- näin on tosi
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Mohkaanilla on uusi oppi. Ei tarvitse ottaa Kristusta vastaan tässä elämässä koska me pompsahettaan uudestaan tänne ihan lihassa ja sitten voi alkaa jeesustelemaan jos ei oo aikasemmin sitä muistanu tehä...
No sinä et ainakaan pompsahda mihinkään, sillä Raamattu sanoo, että pilkkaajat
eivät peri taivasten valtakuntaa!
- DoctorT
KTS, ÄLÄ SOTKEUDU ASIAAN, JOSSA UUDESTISYNTYMÄTTÖMÄNÄ ET OLE SISÄLLÄ!
Keskity vain allahin asioille, joka mielesi ja sydämesi on myrkyttänyt.- KTS (Ei kirj.)
Jokkainen voi jo ihan rippikoulupohjalta määritellä, onko
A: Kristusta seuraava KTS
vai
B: Ruotsin Jeesuksen sivuun siirtävät meshiaanisjeshualaiset turhislössiläiset paholaisen asialla.
Kyllä JÄMPTI on NIIN! - tosi on!
vai
B: Ruotsin Jeesuksen sivuun siirtävät meshiaanisjeshualaiset turhislössiläiset paholaisen asialla.
Kyllä JÄMPTI on NIIN!Molemmat poppoot ovat menneet harhaan ja elävät itsetyytyväisessä eksytyksessä paholaisen agentteina.
Jeesuksen omat eivät räksytä päivästä toiseen ja ulosta itserakkaita
ajatuksiaan.
Näin on jämtti! - Varokaa KTS-demonia
vai
Kyllä JÄMPTI on NIIN!Noniin - tässä tämä ihmishahmon ottanut ruhtinasdemoni, KTS puhuu. Tunnistaa selvästi äänestä.
KTS - et pääse millään pakoon sitä kohtaloa, mikä on sinulle määrätty. Tiedät, mitä sinun pomosi alakerrassa eilen koki. Pomosi ei päässyt pakoon, vaikka on teitä sillä nauruttanut, että pakoon voisi muka päästä. Nyt sä KTS olet maan päällä ja nalkissa, etkä pääse pakoon. Sut otetaan Harmagedonissa kiinni ja saat silloin palkkasi.
Paholaisen asuinsijassa on alkanut sota ja se riehuu parhaillaan:
Ilm. 12: "7 Taivaassa syttyi sota. Mikael ja hänen enkelinsä kävivät taisteluun lohikäärmettä vastaan. Lohikäärme enkeleineen teki vastarintaa 8 mutta kärsi tappion, eikä sille ja sen joukolle ollut enää sijaa taivaassa. 9 Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan paholaiseksi ja saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit." - Varo "varokaa"-tekst
Varokaa KTS-demonia kirjoitti:
Noniin - tässä tämä ihmishahmon ottanut ruhtinasdemoni, KTS puhuu. Tunnistaa selvästi äänestä.
KTS - et pääse millään pakoon sitä kohtaloa, mikä on sinulle määrätty. Tiedät, mitä sinun pomosi alakerrassa eilen koki. Pomosi ei päässyt pakoon, vaikka on teitä sillä nauruttanut, että pakoon voisi muka päästä. Nyt sä KTS olet maan päällä ja nalkissa, etkä pääse pakoon. Sut otetaan Harmagedonissa kiinni ja saat silloin palkkasi.
Paholaisen asuinsijassa on alkanut sota ja se riehuu parhaillaan:
Ilm. 12: "7 Taivaassa syttyi sota. Mikael ja hänen enkelinsä kävivät taisteluun lohikäärmettä vastaan. Lohikäärme enkeleineen teki vastarintaa 8 mutta kärsi tappion, eikä sille ja sen joukolle ollut enää sijaa taivaassa. 9 Tuo suuri lohikäärme, tuo muinaisaikojen käärme, jota kutsutaan paholaiseksi ja saatanaksi, tuo koko ihmiskunnan eksyttäjä, syöstiin maan päälle, ja samoin syöstiin alas sen enkelit."Uskomatonta tulkintapaskaa sun kirjoitus, lainaat surutta Ilmestyskirjan tekstiä ja yhdistelet korvasyyhyihisi, menet omaan helvettiisi Ilmestyskirjan 22 : 18 - 19 mukaan.
"18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu." - Tosi on
Varo "varokaa"-tekst kirjoitti:
Uskomatonta tulkintapaskaa sun kirjoitus, lainaat surutta Ilmestyskirjan tekstiä ja yhdistelet korvasyyhyihisi, menet omaan helvettiisi Ilmestyskirjan 22 : 18 - 19 mukaan.
"18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu."Vain Jumala saa tuomita helvet-tiin. Kut itse näin kärkevästi toivotat toisen helvet-tiin, niin olet avain sillä rajalla, että olisit itse tuominnut toisen helvet-tiin. Tulkitsit ilmestyskirjan tekstiä vastuuttomasti ja pahanilkisesti.
Profeetat kertovat, että sota paholaisen valtakunnassa on alkanut. Nyt on ne ajat käsillä, että paholainen enkeleineen heitetään maan päälle. - Tosiko muka
Tosi on kirjoitti:
Vain Jumala saa tuomita helvet-tiin. Kut itse näin kärkevästi toivotat toisen helvet-tiin, niin olet avain sillä rajalla, että olisit itse tuominnut toisen helvet-tiin. Tulkitsit ilmestyskirjan tekstiä vastuuttomasti ja pahanilkisesti.
Profeetat kertovat, että sota paholaisen valtakunnassa on alkanut. Nyt on ne ajat käsillä, että paholainen enkeleineen heitetään maan päälle.Ketkä profeetat, lähdetiedot tiskiin, ja HETI profeetoista!
- tosi on tosi
Tosi on kirjoitti:
Vain Jumala saa tuomita helvet-tiin. Kut itse näin kärkevästi toivotat toisen helvet-tiin, niin olet avain sillä rajalla, että olisit itse tuominnut toisen helvet-tiin. Tulkitsit ilmestyskirjan tekstiä vastuuttomasti ja pahanilkisesti.
Profeetat kertovat, että sota paholaisen valtakunnassa on alkanut. Nyt on ne ajat käsillä, että paholainen enkeleineen heitetään maan päälle.Helvettihän se on vääränkin tuomitsijankin helvetti!!!
- Kuka hän on?
Mikä kehitysvaihe on jäänyt tämän viestiketjunaloittajan elämässä väliin, kun noin törkeällä tavalla pilkkaa toisia? Vaikuttaa kuin hän valehtelisi oman taustansa, näytellen kristittyä, jollaiseksi häntä on hyvin vaikea uskoa. Mitä hän haluaa ja tavoittelee? Marttyyriyttä ja seitsemääkymmentä neitsyttäkö?
- KTS (Ei kirj.)
Tässä voisi siteerata Raamattua sanoen, että kyllä minä JEESUKSEN tunnen mutta kukas SINÄ olet?
- 9+13
Tässä voisi siteerata Raamattua sanoen, että kyllä minä JEESUKSEN tunnen mutta kukas SINÄ olet?
Niin, tätähän "Kuka hän on? -nimimerkki tuntuu ihmettelevän ja aiheestakin.
Ilmeisesti tämä nimimerkki ei ketjun aloittajan "kehitysvaiheita" sen enempää tunne, mutta tuntuu olevan heti jäljillä KTS:n suhteen.
Eikö sinustakin nimimerkki, "Kuka hän on?", osunut melko lailla naulankantaan arvioistaan sinua koskien?
Hänellä vaikuttaa olevan hengellisyyden lisäksi myös ihmistuntemusta ja psykologista silmää. - KTS (Ei kirj.)
9+13 kirjoitti:
Niin, tätähän "Kuka hän on? -nimimerkki tuntuu ihmettelevän ja aiheestakin.
Ilmeisesti tämä nimimerkki ei ketjun aloittajan "kehitysvaiheita" sen enempää tunne, mutta tuntuu olevan heti jäljillä KTS:n suhteen.
Eikö sinustakin nimimerkki, "Kuka hän on?", osunut melko lailla naulankantaan arvioistaan sinua koskien?
Hänellä vaikuttaa olevan hengellisyyden lisäksi myös ihmistuntemusta ja psykologista silmää.Kukaan teistä turhislössiläisistä ei ole puuttunut ketjun AIHEESEEN mutta keittiöpsykologin puuhastelut kyllä kiinnostaa!
- nuan vaan
Siteerasit Raamatusta pahan hengen puhetta.
Ap. t. 19:15
mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?" - henket ne puhhuu
nuan vaan kirjoitti:
Siteerasit Raamatusta pahan hengen puhetta.
Ap. t. 19:15
mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"Aika paha!
- KTS (Ei kirj.)
henket ne puhhuu kirjoitti:
Aika paha!
Ei ollut niinkään paha vaan että kyseiset keppulat - kuten täälläkin -osoittautuivat köykäisiksi tapauksiksi.
Ja SE oli tässä olennaista.
Leidi Linduliini on jo tän paketoinu tän lössin aikasemmin. Minä vaan lyön leiman pakettiin.
Kyllä JÄMPTI on NIIN! - Mohikaani_27 ei kirj
Ei ollut niinkään paha vaan että kyseiset keppulat - kuten täälläkin -osoittautuivat köykäisiksi tapauksiksi.
Ja SE oli tässä olennaista.
Leidi Linduliini on jo tän paketoinu tän lössin aikasemmin. Minä vaan lyön leiman pakettiin.
Kyllä JÄMPTI on NIIN!* Kyllähän jämti on niin, että KTS vihaa israelia, tukee ja puollustaa isarelin vihollisia henkeen ja vereen asti, niinhän teki Martin Lutherkin, myöhemmin kyllä katui, KTS ei ole koskaan katunut, vaan kiroaa israelia ja siunaa israelin maata havittelevaa palsetiinan terrorismi kansaa.
* Kritityksi itseään kutsuv KTS toimii täysin tunnustustaan vastaan, kieltäen itse itsensä olemasta kristitty. Ja tahallaan vetää päälleen Jumalan lamgettaman kirouksen kiroamalla Israelia, ja siunaa sen vihaajaa.
* Tämä ei tarkoita, että kristitys tulisi vihata palestiinalaisia, ei, mutta tulisi rukoilla israelin puolesta ja toivottaa rauhaa Jerusalemille, eikä kivittää israelia palestiinalaisten kautta. Mutta näin KTS juuri tekee, täysin Sanaa vastaan.
- olisiko noin.
Tarkoittaakohan nuo Ruotsinpuolel sitä, että kolminaisuutta ei löydy raamatusta, ei uudesta eikä vanhasta testamentista, mutta uskovat Isään, Poikaan ja Pyhään Henkeen.
Tottahan se on, kuin Kokkosen Olavi sanoi, ettei kolminaisuutta lue raamatussa.- Mietihän tätä
Tarkennetaan tuota vähän. Sanaa 'kolminaisuus' ei lue Raamatussa kuten ei sanaa 'sielunhoito'. Kolminaisuus on teologien kehittämä ilmaisu Jumalasta. Minä en käytä tuota sanaa 'kolminaisuus' ollenkaan. Voin näyttää Raamatusta, että Jeesus Kristus on Jehovah ja Pyhä Henki on Jehovah.
Isän Jumalan rakkaus luotujaan kohtaan on ihmeellinen. Vanhan liiton kirjoituksissa hän tulee esille nimellään JHVH yli 6900 kertaa ja niistä yli 6300 kertaa hänen pyhä nimensä samaistuu Jeesukseen tai Pyhään Henkeen, hänen, joka "ei anna kunniaansa toiselle eikä ylistystään epäjumalille".
- j.t.p.
Näitä "messiaanisia" on tänä päivänä moneen junaan. Valittaen täytyy todeta asian olevan todella näin. Lukaisin tuon dagenin artikkelin nopeasti ja se vain vahvisti jo tiedossa olevaa asiaa. Tästä on ollut debattia aiemminkin ja asia ei ole uusi.
Kaikki "messiaaniset" eivät todella ole messiaanisia. He eivät välttämättä siis ole ollenkaan uudestisyntyneitä Jeesuksen Kristuksen seuraajia.
Tämä ei kuitenkaan millään tavoin liity Israeliin ja Jumalan valintaan. Valitettavasti sinä et tätä asiaa käsitä, mutta uskon uudestisyntyneiden, Jeesuksen omien, sen kyllä käsittävän. - .EndTimes.
Kaikki, myös juutalaiset, tarvitsevat pelastuakseen Kristuksen sovitustyön omalle kohdalleen.
Jeesuksen uhri ei kumoa kymmentä käskyä, vaan täyttää ne säädöksineen. Siis ruoka ja juhla ym. säädöksistä me olemme vapaat. Kymmenen käskyä on kaikille tarpeen että eläisimme kelvollisesti. Ne on Pyhässä Hengessä painettu sinetillä sydämeen.
Me siunaamme Israelin siinä, missä se on Jumalan omaisuuskansa, ja rukoilemme rauhaa Jerusalemille. Me emme rukoile juutalaisen uskon tai valtion ylivaltaa, vaan siunaamme Israelia Kristuksen tuntemisen toivossa. Kristus ei tullut ollakseen vain pakanoiden, tai vain juutalaisten Messias, vaan koko maailman Vapahtaja.
Me emme ole juutalaisia, emmekä pakanoita. Me olemme uudestisyntyneitä Taivaan kansalaisia, muukalaisia maailmassa. Niin ei meistä myöskään tule juutalaisia, eikä pakanoita. Emme saa kumpaankaan palata takaisin, sillä meidät on kalliisti lunastettu. Juutalaisuudesta voimme oppia siinä, missä heidän uskonsa on vertauskuva ja profetia Jeesuksesta.
Siunatkaa, että siunauksen perisitte. Opetuslapsi siunaa oikealle, ja siunaa vasemmalle, että kaikki maa tulisi täyteen Kristuksen tuntemisen tuoksua. - Hound Dog
Kun ei riitä nappulat asialliseen keskusteluun, sanotaan aloittajan olevan paholaisen asialla. Eikö helluntailainen teologia oikeasti kestä mitään tarkastelua? Onko sitä?
- vaihdetaan levyä
Se voi olla, että kun porukka katselee vuosikausia samojen nimimerkkien kirjoittelua, niin tulkinta alkaa olla ns. valmis.
Helluntailaiset eivät kestä helluntaiteologian kriittistä tarkastelua. Kriittisen tarkastelun esittäjät leimataan heidän taholtaan juuri "paholaisen asialla oleviksi". Muitakin nimityksiä löytyy "kaanaan kielen" nimittelysanavarastosta.
- KTS (Ei kirj.)
mazdels kirjoitti:
Helluntailaiset eivät kestä helluntaiteologian kriittistä tarkastelua. Kriittisen tarkastelun esittäjät leimataan heidän taholtaan juuri "paholaisen asialla oleviksi". Muitakin nimityksiä löytyy "kaanaan kielen" nimittelysanavarastosta.
Nimenomaan. On olemassa tietty perkeleellinen lössi, jonka Leidi Linduliinikin on punninnut ja köykäiseksi havainnut.
He ovat pahinta mahdollista lajia mitä maa päällään kantaa ja menevät kadotukseen.!
HYVÄ! - Hound Dog
vaihdetaan levyä kirjoitti:
Se voi olla, että kun porukka katselee vuosikausia samojen nimimerkkien kirjoittelua, niin tulkinta alkaa olla ns. valmis.
True dat!
- Tosi on
Nimenomaan. On olemassa tietty perkeleellinen lössi, jonka Leidi Linduliinikin on punninnut ja köykäiseksi havainnut.
He ovat pahinta mahdollista lajia mitä maa päällään kantaa ja menevät kadotukseen.!
HYVÄ!KTS - taidat tuntea henkilökohtaisti koko perkeleellisen lössin työkavereina.
- surkeata toimintaa
mazdels kirjoitti:
Surkeata toimintaa, antikristillistä, niin antikristillistä. On aika perata kaikki tuollainen pois.
- Ei teitä jaksa!
Eli taas keskustellaankin vain keskustelemisesta ?!
Ihan sama onko vippas vai kappas, niin kyllä teidän kanssa on mahdotonta ylläpitää älykästä keskustelua. - hyvin hämmentävää
Miksi alistutte aina uudestaan turhiin väittelyihin,jo todettujen harhaoppisten kanssa.Mikä teitä johdattaa,missä hengessä olette?
- ~~tähkäpää~~
Tunnustan, että en lukenut koko ketjua, mutta aloituksesta tulivat mieleeni nämä Jesajan sanat:
Jes. 54: 7-10
7. Vähäksi silmänräpäykseksi minä hylkäsin sinut, mutta minä kokoan sinut jälleen suurella laupeudella.
8. Ylitsevuotavassa vihassani minä peitin sinulta kasvoni silmänräpäykseksi, mutta minä armahdan sinut iankaikkisella armolla, sanoo Herra, sinun lunastajasi.
9. Sillä tämä on minulle, niinkuin olivat Nooan vedet: niinkuin minä vannoin, etteivät Nooan vedet enää tulvi maan ylitse, niin minä vannon, etten enää vihastu sinuun enkä sinua nuhtele.
10. Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.- Aamen täsmäsanalle!
Aamen Herralle, aamen tähkäpäälle tässä!
- KTS (Ei kirj.)
Jas sitten fanituksen tilalle taas RAAMATUNsanaa joka KUMOAA lössin halvan aermon opin:
5. Moos
11:26 Katso, minä asetan tänä päivänä teidän eteenne siunauksen ja kirouksen:
11:27 siunauksen, JOS te tottelette Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, jotka minä tänä päivänä teille annan,
11:28 mutta kirouksen, JOS te ette tottele Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, vaan poikkeatte siltä tieltä, jota minä tänä päivänä käsken teidän vaeltaa
Mikä tässä on lössillä niin vaikeaa ymmärtää? - antikristillinen soo
Hei tähkis, eikö nyt olis aika käydä, niin syvältä kuin mahdollista läpi kaikki antikristillisyys mikä Helluntailaisuudessa on mukana, ja sanopa millä foorumilla tai palstalla kuin TÄÄLLÄ, voidaan totuus tuoda julki ? ?
- ~~tähkäpää~~
antikristillinen soo kirjoitti:
Hei tähkis, eikö nyt olis aika käydä, niin syvältä kuin mahdollista läpi kaikki antikristillisyys mikä Helluntailaisuudessa on mukana, ja sanopa millä foorumilla tai palstalla kuin TÄÄLLÄ, voidaan totuus tuoda julki ? ?
Sorry, en ehkä ymmärrä kysymyksiäsi oikein, mutta jotain yritän vastata.
>>>
eikö nyt olis aika käydä, niin syvältä kuin mahdollista läpi kaikki antikristillisyys mikä Helluntailaisuudessa on mukana,
>
ja sanopa millä foorumilla tai palstalla kuin TÄÄLLÄ, voidaan totuus tuoda julki ? - Phthiraptera
Jas sitten fanituksen tilalle taas RAAMATUNsanaa joka KUMOAA lössin halvan aermon opin:
5. Moos
11:26 Katso, minä asetan tänä päivänä teidän eteenne siunauksen ja kirouksen:
11:27 siunauksen, JOS te tottelette Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, jotka minä tänä päivänä teille annan,
11:28 mutta kirouksen, JOS te ette tottele Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, vaan poikkeatte siltä tieltä, jota minä tänä päivänä käsken teidän vaeltaa
Mikä tässä on lössillä niin vaikeaa ymmärtää?Allt! Vi fattar inget av det du skriver!
~~tähkäpää~~ kirjoitti:
Sorry, en ehkä ymmärrä kysymyksiäsi oikein, mutta jotain yritän vastata.
>>>
eikö nyt olis aika käydä, niin syvältä kuin mahdollista läpi kaikki antikristillisyys mikä Helluntailaisuudessa on mukana,
>
ja sanopa millä foorumilla tai palstalla kuin TÄÄLLÄ, voidaan totuus tuoda julki ?Helluntailaiset käsittelevät asioitaan muutenkin "suppeasti". Helluntailaisuuden "antikristillisiä puolia" ei saisi helluntailaisten mukaan käsitellä lainkaan, jos edes myöntävät sitä heillä olevan. Antikristillisyyttä on helluntailais-karismaattisissa piireissä todella paljon, sen huomaa jo "Tähkäpään" kirjoituksista ja asenteesta.
Tällä foorumilla on se hyvä puoli että täällä voidaan totuus tuoda julki, vaikka se helluntailaisia kirpaiseekin ja saa heistä osan "lihan valtaan" jopa nimittelemään totuuden esiintuojia milloin milläkin "kaanaankielen" vähemmän mairittelevilla sanoilla.
Sen tiedän että helluntailaisten ikioma Netmission -foorumi antaa kenkää heti kun kirjoitetaan antikristillisyydestä helluntaissa. Kirjoitukset häviävät saman tien.- Objektiivinen
mazdels kirjoitti:
Helluntailaiset käsittelevät asioitaan muutenkin "suppeasti". Helluntailaisuuden "antikristillisiä puolia" ei saisi helluntailaisten mukaan käsitellä lainkaan, jos edes myöntävät sitä heillä olevan. Antikristillisyyttä on helluntailais-karismaattisissa piireissä todella paljon, sen huomaa jo "Tähkäpään" kirjoituksista ja asenteesta.
Tällä foorumilla on se hyvä puoli että täällä voidaan totuus tuoda julki, vaikka se helluntailaisia kirpaiseekin ja saa heistä osan "lihan valtaan" jopa nimittelemään totuuden esiintuojia milloin milläkin "kaanaankielen" vähemmän mairittelevilla sanoilla.
Sen tiedän että helluntailaisten ikioma Netmission -foorumi antaa kenkää heti kun kirjoitetaan antikristillisyydestä helluntaissa. Kirjoitukset häviävät saman tien.Asiat joita tuot esille, ovat hyvin subjektiivinen totuus.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906515Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4604617Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1252605Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372359Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02121Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m301129En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691040Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531010- 101959
- 72858