Yleistän, että suurella osalla miehistä on jokin harrastus mikä vaatii investointeja erilaisiin "leluihin".
1. Moottoripyörät ja autot, niiden rakenteluun tarvitaan työkaluja ja ne itsessään saattavat olla vain vapaa-ajan kulutukseen.
2. Nikkarointi puusta, metallista. Työkaluja tarvitaan.
3. Pienoismallit ja radio-ohjattavat lelut ynnä tarvikkeet. (sotapelit tinasotilailla)
4. Harrastajakokit joilla on keittiötarvikkeet viimeisen päälle. Pihallakin on vähintään NASAn valmistama grilli.
5. Kalastus. Vieheet, perhot, vavat ja yleensä myös vene.
6. Veneily ilman kalastusta.
7. Keräily liittyen edellämainittuihin tai pääasiassa.
8... Mitä teille tulee mieleen?
Viestissä on ironiaa, mutta kiinnostaa lelun omaavana ukkomiehenä, mitä leluja muilla (parisuhteessa olevilla miehillä) on ja mitä mieltä naiset ovat miesten leluharrastuksista?
Miehet ja niiden lelut
167
4343
Vastaukset
- good night
seksi lelut.???
- kokokosesese
Mun mielestä hyvä, jos harrastaavat jotain. Pahempi mielestäni harrastu,kun istutaan baareissa kavereiden kanssa ja unohdetaan perhe kokonaan.
- 12342431345342436
Seksi ja lelut? Do diädyst. Raavaalla viis-kuuskymppisellä tiineits-lonti-winkulelu.. Turhamainen akka turhine mulletoijust-turhamaisuuksineen. Vie varmasti kaikki, minkä äijä saa vaivalla kerättyä kasaan, ja jos turhake sattuu viel olemaan itäisen maanpuolustusaleelta tai viäl kauempaa, sen varmemmin menee kaikki..
- Harraste-Einari
kokokosesese kirjoitti:
Mun mielestä hyvä, jos harrastaavat jotain. Pahempi mielestäni harrastu,kun istutaan baareissa kavereiden kanssa ja unohdetaan perhe kokonaan.
Ei se jonkun muun kun baareilun harrastaminen tarkoita sitä, että perheelle olisi yhtään sen enemmän aikaa. Harva baari on 24/7 auki, mutta harrastukset harvoin ovat aikaan kiinni sidottuja. Ainakaan nuo tuossa luetellut... Yhtä lailla sen baareilun voi mieltää harrastukseksi siinä missä vaikka moottoripyöräilyn, toinen vaan vahingon sattuessa tappaa nopeammin kuin toinen.
- mopomanne
Harraste-Einari kirjoitti:
Ei se jonkun muun kun baareilun harrastaminen tarkoita sitä, että perheelle olisi yhtään sen enemmän aikaa. Harva baari on 24/7 auki, mutta harrastukset harvoin ovat aikaan kiinni sidottuja. Ainakaan nuo tuossa luetellut... Yhtä lailla sen baareilun voi mieltää harrastukseksi siinä missä vaikka moottoripyöräilyn, toinen vaan vahingon sattuessa tappaa nopeammin kuin toinen.
Mul o mopo
- kalliiks tuli
mopomanne kirjoitti:
Mul o mopo
Seksileluista voi koitua ikävyyksiä, oli niitä tai ei
www.anneliauer.com
www.niinaberg.com
, - setelisetä
Kalliit lelut eli lelliit kalut.
Niistä tuntee tosimiehen. - Kylätason mopokuski
mopomanne kirjoitti:
Mul o mopo
Mul o Derbi, mikä sul?
- dd123
2. Nikkarointi puusta
- Sehän on ihan hyvä
Antaa miesten harrastaa, onhan naisillakin omat juttunsa.
Unohdit muuten listata pelikonsolit ja tietokonepelit.
Vaikka ei se pelkästään miesten juttu, pelit on välillä ihan mukavaa ajankulua jopa näin melkein kolmekymppisen sinkkuäidin mielestä. - Sama kai se on
Ihan kai se on se sama mitä mieltä naiset on miesten harrastuksista.
En aio harrastuksistani naisten mielipiteiden takia luopua kuitenkaan.- Motskari muija
Tämä on ihan totta mitä sanoit. Kenenkään miehen tai naisen ei pidä luopua harrastuksistaan oli sitten ukko/akka mitä mieltä tahansa.
Tämmöiset asiat tosin yleensä kannattaa selvittää ennen suhteen alkua. Jos kumppani-ehdokas ei pysty hyväksymään toista sellaisena kuin hän on niin on selvää ettei siitä suhteesta tule mitään.
- delta_plane
8. Erilaisiin liikuntalajeihin liittyvät varusteet.
9. Ilmailu vuokrakoneella, sillä omalle Cesnallekin tulisi melkoisesti kustannuksia
10. Laskuvarjohyppy ymv.
11. Aktiivi-matkailu
12. Himoremontoija, aina jokin uusi projekti vireillä
Hhmm...ja sitten himoharrastus vaimon kanssa puuhastelu...you know ;-)- coitusnusnus
Kyllä puuhastelu on ok todella! Ennen harrastimme vaimon kanssa perhosten keräilyä mutta se ei saanut meitä lähentymään aidolla tavalla. Sitten päätimme kokeilla sukupuoliyhteyttä ja JESS!!!! Vihdoinkin löytyi yhteinen harrastus josta kumpikin nauttii sydämensä kyllyydestä ja ihmiset ympärillämme näkevät jo kauas että tällä parilla synkkaa hyvin yhteen ja heidän välinsä ovat erittäin hyvässä stimmingissä. Suosittelen tätä harrastusa.
- kokeile tuota
www.vippiilmanluottotietoja.com
tolla se ne rahoittaa
- perusmies5
Mielestäni suhteelle on hyväksi että pariskunnalla on omat harrastukset joiden parissa viettää sitä omaa aikaa yksin tai ystävien parissa.
Itse harrastan kilpa-autoilua ja viihdyn aiheen parissa. Suurin ongelma kyseisessä harrastuksessa on rahan käyttö... tai lähinnä sen puute. =)- Nainen vm-62
Hienoa...Itse ollut yli 30 vuotta myös kilpa-autourheilun parissa...exäni myötä...nyt seuraan tiiviisti supermotoa....moottoripyörillä..kilpaa ajamista...ei crossia eikä ratamoottoripyöräilyä, niiden yhdistelmää...
Mukavaa aikaa harrastuksen parissa...
Nainen vm-62
Säännöllisessä käytössä oleva Pink Lotus Lager -niminen Fleshlight.
- kakkijalmari
Hei,todellakin!Naisethan ei harrasta,vai?
- ahlamsahlam
Naiset harrastavat vain pettämistä.
- ouunouu
ahlamsahlam kirjoitti:
Naiset harrastavat vain pettämistä.
Siis ketä petän sinkkuna? Olen muutenkin neitsyt vielä. Mitä harrastan mielestäsi?
- ahlamasahlam
ouunouu kirjoitti:
Siis ketä petän sinkkuna? Olen muutenkin neitsyt vielä. Mitä harrastan mielestäsi?
pettämistä
- ei neitsyt enään
ouunouu kirjoitti:
Pihtaamista
- ensiko
ouunouu kirjoitti:
oi jee toivottavasti se sun ensimmäinen on naista arvostava ja tekee sen kanssai hellästi ja varoen .. ettei ensi kokemus vääränlainen ...
- ouunouu
ensiko kirjoitti:
oi jee toivottavasti se sun ensimmäinen on naista arvostava ja tekee sen kanssai hellästi ja varoen .. ettei ensi kokemus vääränlainen ...
En aio ruveta harrastamaan koskaan naimista eli seksiä.
- ouunouu
ei neitsyt enään kirjoitti:
Pihtaamista
Se onkin huomattavasti terveellisempi harrastus. Toisaalta en harrasta sitäkään koska kierrän vonkaavat miehet kaukaa.
Tietokoneen edessä istuminen, ja tietokoneet ei ole halpoja kummiskaan.
- outszäkzäk
Hanki sellainen tietsikka mihin ei tarvitse laittaa kolikkoja ja halvat housut niin ei persuuksien korjaus maksa.
- eki63_
Minun lelut liittyvät hotellilomaan ja eläimiin.
- ihaahaa
Joo hotellit on kalliita ja hevosen kengät myös.
- P.Bomber
Ei moottoripyöräily ole sen kalliimpaa kuin käsilaukkujen ja korkokenkien keräilykään.
- Zeta kaffe
Ei lelut oo kalliita...
- hirrveeetä
Hei haloo, mihin unohditte metsästysharrastuksen...
- juzsid
8. uhkapelit
- feeee
Yleistän, että suurella osalla naisista on jokin harrastus (shoppailu) mikä vaatii investointeja.
1. Vaatteet
2. Korkokengät
3. Käsilaukut
.- safkjalsfj
Ei minulla ainakaan. Lenkkeilen ja luen, niihin ei rahaa kulu. Ukko sitten tuunakin autoaan, ostaa siihen kalliita lisäosia ja harrastaa vielä laitesukellusta kaiken päälle. suunnittelee ostavansa uuden märkäpuvun(200e) jota kaverit voisi lainata kun järvelle lähtevät... viime kesänä meillä oli intona kalastus johon hankittiin uudet vavat ja muut, nyt ne pölyttyvät verkkokellarissa. NIIN ja sitten on vielä tämä kuula ase touhu josta en mitään ymmärrä. niihinkin on uponnut jo valehtelematta 600e. Ja lisää rahaa palaaa. Mutta joo, onhan se mukavaa ettei baareissa istu.
- ........
Hmmmm. Moottoripyörän,metsästyksen ja veneilyn lisäksi miehellä on ylivoimasesti kallein harrastus... ...tyttöystävä / vaimo.... ....mä haluun mun on pakko saada käsilaukku, just noi korkkarit noi 500 euroa maksavat vaikka on samanlaiset kun 50:n kengät enkä mä aja millään datsunilla mun on pakko saada bemari/audi tai mersu (suomeksi elintaso huora... ...perseellä tienaa ja bemarilla pääsee).
- 17+2
........ kirjoitti:
Hmmmm. Moottoripyörän,metsästyksen ja veneilyn lisäksi miehellä on ylivoimasesti kallein harrastus... ...tyttöystävä / vaimo.... ....mä haluun mun on pakko saada käsilaukku, just noi korkkarit noi 500 euroa maksavat vaikka on samanlaiset kun 50:n kengät enkä mä aja millään datsunilla mun on pakko saada bemari/audi tai mersu (suomeksi elintaso huora... ...perseellä tienaa ja bemarilla pääsee).
No eiköhän se ole miehen omaa tyhmyyttä, jos tuollaiseen lähtee messiin. Ei kannata ottaa pienitulosta / tulotonta naista, jos ei halua kustantaa hänen elämäänsä tai tehdä peli selväksi heti alusta saakka, mitä kustannetaan. Jos ei rouvalle sovi, niin heitä pihalle. Ja avioehto kannattaa laatia, jos köyhän naisen ottaa.
Onneksi kaikki naiset eivät ole kuvaamasi kaltaisia. - ......
17+2 kirjoitti:
No eiköhän se ole miehen omaa tyhmyyttä, jos tuollaiseen lähtee messiin. Ei kannata ottaa pienitulosta / tulotonta naista, jos ei halua kustantaa hänen elämäänsä tai tehdä peli selväksi heti alusta saakka, mitä kustannetaan. Jos ei rouvalle sovi, niin heitä pihalle. Ja avioehto kannattaa laatia, jos köyhän naisen ottaa.
Onneksi kaikki naiset eivät ole kuvaamasi kaltaisia.Eikä kaikki miehet alottajan kuvaaman kaltaisia... ...mutta hyvin monta naista häiritsee ja ei tykkää tyypillisistä miesten harrastuksista... ...käytännössä mieste tekemiset on aivan turhia töitä.
- jepjep.
Unohdit kauneudenhoito hygieniatuotteet. Se lasku mikä normaalista siisteydestä huolehtivalla miehellä menee henk.koht hygiaan voidaan kertoa 7:llä että päästään keskiverto naisen kuluihin.
- sivustaseuraaja
........ kirjoitti:
Kyllä se niin on, että perheessä pitäisi aviopuolisoilla olla tulot ja varat yhteisiä ja menoista sovitaan yhdessä. Koska vaimo on usein lasten kanssa kotona ja menettää ennestäänkin pienestä palkastaan paljon tehdessään perheen lapset ja hoitaessaan ne, kun ovat pieniä, niin miehen suoranainen velvollisuus on huolehtia siitä, että vaimolla ja lapsilla on kaikki tarvittava heidän hyvinvoinnikseen. Moni perheluuseri sen sijaan jättää vaimon kaikkien lasten kanssa kotiin surutta ja lähtee poikien kanssa harrastamaan, hauskaa pitämään ja kenties huoriin, kun vaimo ei vaan kertakaikkiaan jaksa harrastaa seksiä, eikä se jatkuvasti poissaolevan ja perhettään laiminlyövän miehen kanssa edes kiinnosta. Mitä vaimon ja miehen rahankäyttöön tulee, niin YLIVOIMAISESTI KALLEIMMAT LELUT ON AINA MIEHELLÄ, joka usein viis veisaa, onko vaimolla edes perustarpeita!!! Perhepinnariluuserimiesten määrä lisääntyy huimaa vauhtia Suomessa, miehet etsivät narsistisesti vain omaa tyydytystään ja jättävät perheensä huolehtimatta. En ihmettele yhtään, että vaimoilla on tuohon paljon sanomista, ja kun sanovat, saavat kohdata väkivaltaa ja raivoa ja hylkäämistä! Tuon moni mies osaa varsin hyvin, mutta ikävä huomata, että missä miehet ovat kulkeneet edellä pahassa, siinä naiset tulevat samassa pahassa jäljessä, "johtajaa seuraten". Ns perheenpäät ovat näyttäneet esimerkkiä ja hedelmät siitä kasvavat: vaimot voivat pahoin, lapset voivat pahoin, yhteiskunnan perusrakenteet, perheet, murenevat. Jää vain sekopäitä sekstaajia, joille kelpaa kuka vaan, vaikka raiskattavaksi. Yhteiskunta on sairas, kun miehet ovat perheluusereita!
- turhaan valitat
sivustaseuraaja kirjoitti:
Kyllä se niin on, että perheessä pitäisi aviopuolisoilla olla tulot ja varat yhteisiä ja menoista sovitaan yhdessä. Koska vaimo on usein lasten kanssa kotona ja menettää ennestäänkin pienestä palkastaan paljon tehdessään perheen lapset ja hoitaessaan ne, kun ovat pieniä, niin miehen suoranainen velvollisuus on huolehtia siitä, että vaimolla ja lapsilla on kaikki tarvittava heidän hyvinvoinnikseen. Moni perheluuseri sen sijaan jättää vaimon kaikkien lasten kanssa kotiin surutta ja lähtee poikien kanssa harrastamaan, hauskaa pitämään ja kenties huoriin, kun vaimo ei vaan kertakaikkiaan jaksa harrastaa seksiä, eikä se jatkuvasti poissaolevan ja perhettään laiminlyövän miehen kanssa edes kiinnosta. Mitä vaimon ja miehen rahankäyttöön tulee, niin YLIVOIMAISESTI KALLEIMMAT LELUT ON AINA MIEHELLÄ, joka usein viis veisaa, onko vaimolla edes perustarpeita!!! Perhepinnariluuserimiesten määrä lisääntyy huimaa vauhtia Suomessa, miehet etsivät narsistisesti vain omaa tyydytystään ja jättävät perheensä huolehtimatta. En ihmettele yhtään, että vaimoilla on tuohon paljon sanomista, ja kun sanovat, saavat kohdata väkivaltaa ja raivoa ja hylkäämistä! Tuon moni mies osaa varsin hyvin, mutta ikävä huomata, että missä miehet ovat kulkeneet edellä pahassa, siinä naiset tulevat samassa pahassa jäljessä, "johtajaa seuraten". Ns perheenpäät ovat näyttäneet esimerkkiä ja hedelmät siitä kasvavat: vaimot voivat pahoin, lapset voivat pahoin, yhteiskunnan perusrakenteet, perheet, murenevat. Jää vain sekopäitä sekstaajia, joille kelpaa kuka vaan, vaikka raiskattavaksi. Yhteiskunta on sairas, kun miehet ovat perheluusereita!
Naisilla on vauvakuumeensa, ei se miehen vika ole ja korvattava. Ei kannata tehdä lapsia, jos omaa rahaa haluaa.
- suomalainen3
turhaan valitat kirjoitti:
Naisilla on vauvakuumeensa, ei se miehen vika ole ja korvattava. Ei kannata tehdä lapsia, jos omaa rahaa haluaa.
jokainen mies tekee huonoja valintoja elämänsä aikana.mutta kaikkein huonoin kauppa on lapsien tekeminen.siinä eletään vain ja ainoastaan sitä naisen fantasiaa,jonka maksumieheksi mies tahtomattaan joutuu.vaatikaa miehet dna testiä ennen kun rupeatte kenellekkään isäksi.\maksumieheksi.se pienentää kummasti naisen sinulle valitseman harrastuksen kuluja. minulla ei ole eikä koskaan tule lapsia,niin paljon kusetustapauksia tiedän. nainen pettää sinua ja hepskukkuu sen jälkeen se onkin meidän yhteinen asia,,,vai naisen suuri salaisuus.
- Vaihda ajoissa
Meillä on yhteinen ja oma tili erikseen, ettei synny raha-asioista riitaa. Joka kuukausi maksetaan saman suuruinen summa yhteiselle tilille, jolta yhteiset laskut maksetaan. Molemmilla on oma asuntolaina ja talo omistetaan puoliksi. Olen ajatellut miehenä pitää puolet hoitovapaista, jotta puolisoni pysyy paremmin työmarkkinoilla ja saa eläkekertymää. Se on paras vakuutus, jos itselleni jotain sattuu. Jos taas tulee ero vaikka 30 vuoden kuluttua niin molemmilla on todennäköisemmin varallisuutta, eläkekertymää ja asema työelämässä. Avioehdossa sitten määrätään, että yhteinen pannaan puoliksi ja oma on omaa. Avioehtoa, kuten monia muitakaan sopimuksia ei tarvita koskaan, jos mennään aina hyvässä hengessä eteen päin.
Tämä on mielestäni sitä oikeaa tasa-arvoa, johon naistenkin pitäisi pyrkiä.
Moni perheellinen nainen käy töissä valitettavasti pelkästään harrastuksen vuoksi ja palkka on sivuseikka, kun mies kuitenkin tienaa. Siitä lieveilmiönä on naisten huonompi palkkaus keskimäärin. Naiselle monesti tärkeämpää onkin löytää hyväpalkkainen mies kuin hyväpalkkainen työpaikka. Niin makaa kuin petaa, hyvät naiset. - ÷......
Mä haluun 50 paria kenkiä toistakymmentä käsilaukkua tojotan sijasta bemari ja asunnos 6makuhuonetta mä haluun mun on pakko saada... ...ja paskat et saa kun sen tojota ja yleelisyyden saat maksaa ite
- LLOLOLOl
safkjalsfj kirjoitti:
Ei minulla ainakaan. Lenkkeilen ja luen, niihin ei rahaa kulu. Ukko sitten tuunakin autoaan, ostaa siihen kalliita lisäosia ja harrastaa vielä laitesukellusta kaiken päälle. suunnittelee ostavansa uuden märkäpuvun(200e) jota kaverit voisi lainata kun järvelle lähtevät... viime kesänä meillä oli intona kalastus johon hankittiin uudet vavat ja muut, nyt ne pölyttyvät verkkokellarissa. NIIN ja sitten on vielä tämä kuula ase touhu josta en mitään ymmärrä. niihinkin on uponnut jo valehtelematta 600e. Ja lisää rahaa palaaa. Mutta joo, onhan se mukavaa ettei baareissa istu.
jota myös airsoft-aseiksi sanotaan
- 200000000000++++
sivustaseuraaja:lle
Paatoksesi extremistisine ja yleistävine syytöksinene vaikutta liki henkisesti epätasapainoisen paatokselta.
Kun kerran miehet ovat niin kamali ja kelvottomiaa otuksia, niin kannustan muuttamaan jonnekin naisten saareelle.
Ps. Oletko hetkeäkään miettinyt miltä maailma näyttäisi jos ei olisi miehiä ja heidä suurta tieteisiin ja tekniikkaan kiinnostustaan?
Riskeraisit edelleen asua luolassa tai savimajassa ja käydä pesemässä käsin ne suurperheen rääsyt läheisessä joessa ;-) - Vaihda ajoissa
suomalainen3 kirjoitti:
jokainen mies tekee huonoja valintoja elämänsä aikana.mutta kaikkein huonoin kauppa on lapsien tekeminen.siinä eletään vain ja ainoastaan sitä naisen fantasiaa,jonka maksumieheksi mies tahtomattaan joutuu.vaatikaa miehet dna testiä ennen kun rupeatte kenellekkään isäksi.\maksumieheksi.se pienentää kummasti naisen sinulle valitseman harrastuksen kuluja. minulla ei ole eikä koskaan tule lapsia,niin paljon kusetustapauksia tiedän. nainen pettää sinua ja hepskukkuu sen jälkeen se onkin meidän yhteinen asia,,,vai naisen suuri salaisuus.
Kyse on ainoastaan suhtautumisesta. Jos asian haluaa nähdä tuossa valossa niin sitten lapset on ainoastaan "huono kauppa". Minäkin pidän lapsia huonona kauppana, mutta elämänlaadun ja merkityksen kannalta ainoastaan hyvänä asiana.
- ytytytytyty
........ kirjoitti:
........
Aika yliampuvaa tekstiä!!
Itse tyydyn osaani ostella mitä tarvitsen ja ne ei tarvitse maksaa moisia summia, vaan olla käytännölliset ja mukavat pällä/jalassa jne...
Jos mies on niin tyhmä ja ostelee kalliita laukkuja ym... vaimolleen/ tyttöystävälleen se on hänen oma päätös!
Olen kokenut tämän ravintola kulttuurin miehen osalta ja perhe kärsi siitä suunnattomasti...
Mielestäni autotalli tai jokin, parempi vaihtoehto.. - tyhmiä olette
suomalainen3 kirjoitti:
Miehet voi pitää kikkelin housuissaan niin ei joudu maksumieheksi tahtomattaan. Ehkäisyvarmuus on 100%.
- hyvä nainen
Vaihda ajoissa kirjoitti:
Meillä on yhteinen ja oma tili erikseen, ettei synny raha-asioista riitaa. Joka kuukausi maksetaan saman suuruinen summa yhteiselle tilille, jolta yhteiset laskut maksetaan. Molemmilla on oma asuntolaina ja talo omistetaan puoliksi. Olen ajatellut miehenä pitää puolet hoitovapaista, jotta puolisoni pysyy paremmin työmarkkinoilla ja saa eläkekertymää. Se on paras vakuutus, jos itselleni jotain sattuu. Jos taas tulee ero vaikka 30 vuoden kuluttua niin molemmilla on todennäköisemmin varallisuutta, eläkekertymää ja asema työelämässä. Avioehdossa sitten määrätään, että yhteinen pannaan puoliksi ja oma on omaa. Avioehtoa, kuten monia muitakaan sopimuksia ei tarvita koskaan, jos mennään aina hyvässä hengessä eteen päin.
Tämä on mielestäni sitä oikeaa tasa-arvoa, johon naistenkin pitäisi pyrkiä.
Moni perheellinen nainen käy töissä valitettavasti pelkästään harrastuksen vuoksi ja palkka on sivuseikka, kun mies kuitenkin tienaa. Siitä lieveilmiönä on naisten huonompi palkkaus keskimäärin. Naiselle monesti tärkeämpää onkin löytää hyväpalkkainen mies kuin hyväpalkkainen työpaikka. Niin makaa kuin petaa, hyvät naiset.Nainenhan se JOUTUU yleensä maksamaan myös lasten hoitomaksut joten työntekoa voi sanoa harrastukseksi.
Itse en miestä ota joten saan käyttää rahani juuri niinkuin haluan. Niin makaan kun petaan ja olen tyytyväinen elämääni.
- Reiän metsästys
Tästä puuttuu kuinka paljon ukko, aviomiehet ja jne käyttävät rahaa kakkosnaisiin.
Ostetaan koruja, kustannetaan hotelliöitä, ruoat, juomat. Myös Tallinnassa ostetaan halpaa pilua ja saadaan rilaisi atauteja kotituliaisiksi.
Paljon myös herroja, jotka rahan voimalla saavat taskunsa tyhjiksi ravintoloissa ja viettäessään kakkosasunnolla Helsingin yössä maksullisista palveluistaan.- tosionon
Mutta tyhjeneehän siinä myös muutkin pussit kuin rahapussit ;) Joka vierasta käyttää se omaansa säästää. Sanoo vanha sananlasku.
- niinpä....
tosionon kirjoitti:
Mutta tyhjeneehän siinä myös muutkin pussit kuin rahapussit ;) Joka vierasta käyttää se omaansa säästää. Sanoo vanha sananlasku.
Samaa mieltä olen naisena. Joka vierasta käyttää se omaansa säästää. ;)
- V8 twinturbo
Kahta harrasteautoa kun rakentaa vuorotellen niin rahaa menee useampi tuhat euroa vuodessa (menis enemmänkin jos olis).
Ei liene yllätys kellekkään että sanomista tulee... - hauskaa on...
Sukellus on minun miehellä. Siihen sitä rahaa vasta meneekin.
- sehant
Se on pelkkä peiteharastus varmaankin. Oletko vahtinut että ottaako hän edes varusteensa mukaan kun lähtee muka sukeltamaan? Tavallaan sukeltamistahan se on sekin touhu...pintaa syvemmälehän siinä mennään...
- iIIuminatus
sehant kirjoitti:
Se on pelkkä peiteharastus varmaankin. Oletko vahtinut että ottaako hän edes varusteensa mukaan kun lähtee muka sukeltamaan? Tavallaan sukeltamistahan se on sekin touhu...pintaa syvemmälehän siinä mennään...
Ahaa..ja Brokeback Mountainin kalastusvälineet, jotkas olivat aina käyttämättömiä...........................................................
- karinikkarikari
Ei nikkarointi ole kallis harrastus. Itse nikkaroin linnunpönttöjä jätelaudasta joka on ilmaista. Naapurikin kävi ihailemassa tekemiäni pönttöjä ja kysyi mistä oikein olen saanut niihin mallin. Vastasin vaatimattomasti, että omasta päästäni olen mallin ottanut. Ettei mallistakaan tarvitse mitään maksaa.
- pi lu
Ei halpaa pilua ole olemassakaan.
- elämä on
Ei olekkaan!
- Mopo1952
Vanhoihin moottoripyöriin saa uppoamaan rahaa, mutta on niillä kiva ajellakin.
- vieras.dir.com
Ja naisia syytetään shoppailusta?
- remontti reiska
Itse harrastan rikkinäisten ja halpojen tavaroijden ostoa ja korjailen halvalla ja myyn osan tavaroista pois korjattuna kalliimmalla sen jälkeen sijoitamme rahat perheen hyväksi.
- niin.
Paperimies = Audi
KELA-virkailija = Volvo
Opettaja = BMW- niin.
Paperimies: 5800 eur/kk
KELA-virkailija: 4200 eur/kk
Opettaja: 4500 eur/kk
Mutta ottakaa huomioon että opettajilla mukava palkallinen 3:n kk:n kesäloma, ja lomarahat päälle. - ilman opettajaa
niin. kirjoitti:
Mutta ottakaa huomioon että opettajilla mukava palkallinen 3:n kk:n kesäloma, ja lomarahat päälle.Oppilaiden kesäloma on vaan alle 2,5kk.
- perunainssi
niin. kirjoitti:
Mutta ottakaa huomioon että opettajilla mukava palkallinen 3:n kk:n kesäloma, ja lomarahat päälle.AMK opettaja >5000e/kk kesäloma noin 4kk
- 302ht+aod
tykkään vanhoista autoista, erityisesti amerikkalaisista, ollut -67 mustang vuodesta 1992, autolla nykyään jo rahallistakin arvoa, eli kaikki ei ole vain mennyt, mutta pääasia että itse tykkää siitä mitä harrastaa, eikä muiden mieliksi käy esim. spinningissä(kokeiltu) vain koska on muotia...harrastan myös fyysisesti, eli käyn lenkillä 2-3 kertaa viikossa ja talvisin hiihdän.
Mutta edelleen, joka kerta kun avaan autotallin oven, alkaa hymyilyttää...ja myös lapsenlapset odottavat lumien sulattua mustangin kyytiä, hetkiä josta voisi jopa maksaa, että saa kokea.
Mikään ei ole kallista, jos se on realistisesti toteutettavissa, aurinkoita kesän jatkoa! - Perheenisä vm.1958
Ilmailu ja lentokonet, niiden rakentelu
- eura
Kaikkein kallein harrastus on se nainen.
- itsellinenn
Minä en harrasta miehiä koska se olisi kaikkein kallein harrastus.
- Reulu peli
Meillä on molemmat maksavat omat menonsa, yhteiset menot maksetaan puoliksi (asuminen, lasten menot jne.), joten mielestäni on reilua ja oikeudenmukaista, että omat rahansa saa käyttää mihin huvittaa. Miehelläni on parempi palkka, joten hänellä on varaa myös kalliisiin harrastuksiin. Itselläni on paljon urheiluharrastuksia, mutta ei kovin kalliita sellaisia. Ja omilla rahoillani voin ostaa niitä vaateita, kenkiä ja laukkuja, jos sattuu ylimääräistä olemaan, eikä tarvitse ostoksistani miehelleni tiliä tehdä, eikä myöskään hänen minulle omasta rahan käytöstään. Harrastuksiin käytetty aika jaetaan melko kristillisesti puoliksi, jos toinen haluaa harrastaa toisen ”vuorolla”, hän hankkii ja maksaa lastenhoitajan. Lomista vietetään aina osa koko perheen kesken, mutta molemmilla on mahdollisuus myös omaan lomaan omien kavereiden ja harrastusten parissa. Reilu peli, ei kateutta tai mustasukkaisuutta.
- Laivuri300
Kaikkiin näihin harrastuksiin liittyy, että sen kanssa ei koskaan olla valmiina. Aina pitää saada uudempi / isompi / parempi / nopeampi / tehokkaampi / makeempi auto, vene, moottoripyörä, tietokone, kalavapa, grilli, tinasotilasarmeija tai vaikka pienoisrautatie.
- 345235
Kyllä, kondensaattorit, invertterit, vastukset, mikropiirit, tietokoneet, spektrianalysaattori jne.
Tosin nämä miehet harvemmin ovat parisuhteessa :-). - Murkkufani
Muurahaisten ja akvaarioiden pito, siinäpä tämän miehen harrastukset ja kyllä on halpaa.
- kutikutikut
Satiaisten pito.
- päris
leluja pitää olla,joka vuosi jotain uutta pärisevää.Yleensä auto projekteja.Iän myötä lelut tahtovat vaan kallistua.Itselle rakentelu sitä ajamista tärkeämpää.Saa miettiä ja pähkäillä projektiin liittyviä asioita vaikka töissä.Ennen tuli myytyä kun sai valmiiksi,nyt laitetaan kaikki valmiit jemmaan.Välillä voi tulla useamman kuukauden paussi että ei kiinnosta,sittten rakennetaan puusta.Siitä se polte taas tulee.
- teterteter
Hifit
- Heebo92
Naiset on tylsiä.
- Ennio da vinski
Työ kalut on mun leluja, sekä autot, koneet ym värkit.
ja niin kauan kuin olen puuhastelemassa tallilla niin tietää vaimo missä olen.
Muuten olisin kapakassa vonkaamassa irto lihaa.
Että sillei....- mitatamaonollakseen
Työ___kalut irto____lihaan?
- auerva
toinen nainen,,,KIVA LELU
- osta junarata
Harrastat leluja?
- 7+18
sillä aikaa kun te äijjät leikitte leluillanne niin minä leikin teidän naisillanne! Vitun vässykät!
- heipä hei!
No ei ainakaan se ei-edes hintti-mutta- hetero- joka- ei omaa naista-eikä- saa itselleen- yhtäkään- naista, kuvamanipulaatiopelle tästä Suomi24:a leiki yhtään millään, paitsi skitofreenisilla nettifantasioillaan. Ikävää, että on niin häiriintynyt. Tunnistin tosta Suoni24:n etusivu kuvasta kuvasta noi suupielet: minua aikoinaan vainonnut urpo omasi juuri sellaiset suupielet. Samantyyppinen teräväkärsäinen naamaan nähden iso nokka lähellä huulia, pikkiriikkinen hamsterimainen naama ja pieni vartalo, isot huulet, pientä viiksenhöytyä ja muuta. Ikävä kyllä, mutta se mielisairas voisi laittaa ihan oman naamansa siihen muokkaamansa tilalle, eli lähes kaljun reaalisesti hampaattoman puhelinmyyjän naamavärkkinsä, mistä varmaan vaan satiaiset enää puuttuisi, juoksemasta pitkin tyypin vuodessa yhdet farkut-pakurapersetorsoa. Sori: mutta kukaan alle 160-centtinen mies ei ole naisen mielestä viehättävä; ei etenkään, jos fyysinen rumuus eli yleisolemuksen yleinen epäsiisteys yhdistyy ihmisen äärimmäiseen tyhmyyteen internetkäytöksessä.
Kuule pässi, se ei ole mikään nainen, joka netissä sun kanssas leikkisi.:D En haluais tai toivoisi rehellisten miesten koskaan joutuvan rikollisten kynsiin sen enempää, kuin minun itseni tai yhtään kenenkään, mutta ihan todella sanon vaan sen, että netissä ei kannata luulla. Minä esimerkiksi näen tekstistäsi, ettet ole normaali. Olen loukkaantunut siitä, että kun haluan ajanvietteeksi keskustella tuntemattomien kanssa netissä, tässä Suomi24:a, että sun tyyppiset ette salli minulle keskustelemista, vaan ruikitte ja ronkitte perässä vääristelemässä. EN ole osallinen Suomi24:n yhteisöihin.
- heipä hei!
Onpas ruma naama sulla ylläpitäjänä tähän Suomi24-foorumin etusivulle laittamassasi jutussa. Tollanen niljakkaan näköinen pienikokoinen pitkänokka ja paksut huulet vielä, vaaleaihoinen ja ihan puolihinurin näköinen kaveri, että terve vaan Suomi24:n mallitoimistolle, mutta nyt tökkii. Olen kuule sitä mieltä, että kukaan Mies ei kirjoita Suomi24:n., sori, tai jos kirjoittaisi, ne olisi heti sanomassa, että kuule vedetään rosikseen juttu, nähdessään vaikka mua keskusteluissa solvattavan, mutta kun kuraperseiden kanssa on tässä Suomi24:a keskustellut, on sitten tuki solvaamisen edessä viattomalle ollut sitä mitä on, eli lähinä sympanneet on pellet viatomien pelottelijoita. Leluaivokääpiöt. V*tut tollasta ei haluaisi lukea, mutta kunn joku p*skapää haluaa juuri minun kommentoivan virusviestejään, niin siitäs saat. En voi sille mitään, että joku imbesilli laittaa Suomi24:n etusivulle viestejä,joita en halua lukea, itse en ole saitin jäsen.
- pumppuremppa
Vastaus kohtaan kahdeksan: Metsästys aseet. Itse harrastan metsästystä ja se on sellainen vapaa ajan oma juttu. Vaimoani en vaihtaisi mistään hinnasta, tai hänestä luopuisi, mutta tarvitsee minullakin olla yksi vapaa ajan harrastus.
Olen esimerkiksi sanonut vaimolle että metsästys kauden ulkopuolella minä olen mielelläni lasten kanssa jotta hän pääsee viettämään lapsivapaata aikaa omalla tavallaan.
Itse kohdan kahdeksan sisältö kuuluu täällä suomi24:ssä metsästys palstalle, mutta raotetaan sen verran että vaikka se Baikal myös asekaapista löytyy niin on siellä kiiltävää länsirautaakin odottamassa ulkoilua metsästys aikana.- heipä hei!
Mikäs psykopaatti se sinä olet, häh? Mä olen tässä jo kritisoinut erittäin näyttävästi sitä, että minun mielestäni tän Suomi24:n Fotolia-kuvat eivät oikein vastaa ylläpitäjän keskustelupalstoille tän Suomi24-foorumin etusivun linkeissä kaltaisiani sivullisia palstakeskusteluihin kommentoimaan ohjastamaa sisältöä, mutta vai että aseista pitäisi vielä keskustella? Ettekö paskaniskat voisi mennä muualle, pois häiritsemästä netin ajanvietekeskustelua? Toki en olisi arvostellut aloituksen Fotolia-linkin pikkuherkän jannun naamaa, mutta kun oikein "Ihannemies"- nimisellä palstalla oli tuokin sontainen aloitus, niin oli nyt sitten ihan pakko sanoa, että ei ole ihannemies mulle ainakaan mikään pienikokoinen isonenäinen paksuhuulinen homahtavan näköinen kaveri, ihan palstan aihepiiriin liittyen. Muutenkin: mä uskon tosi vahvasti siihen, että jos nenän ja huulten välinen alue on tosi kapea ja jos miehellä on sellainen iso nokka pienessä naamassa, ihminen on epäluotettavan näköinen. Ylläpitäjän naamavalintoihin toki puuttumatta muuten, kuin että jos olisin ton Suomi24:n etusivun kuvan mies. tekisin oikeusjutun naamani väärinkäyttämisestä - ilmeisesti kuitenkin antanut Suomi24:lle luvan naamansa käyttämiseen, kun jokin kumma "Fotolia AOP" vai muka takana.
Eniten inhoan miehiä, jotka pitää aseista. Ketään ei kiinnosta sun typerä eukkosi eikä metsästysharrastuksesi, painukaa v*ttuun. Kuitenkin joitakin saastaisia linnatyyppejä kaikki, jotka määräilette tätä Suomi24-keskustelua, luuserit. Pelottelette sivullisia, häiritsette ja vainoatte. Toivottavasti sulla ei ole lapsia!
Hmm...Valokuvaus unohtunut listasta, kunnon välineistö maksaa maltaita. Kun siihen lisää nikkaroinnin ja radio-ohjattavat lelut niin kulut ovat melkoiset. Tosin väliäkö tuolla, näin sinkkuna on varaa sijoittaa leluihin ja aikaa leikkiä niillä ^_^
No niin valokuvaus on myös kallis harrastus.Meillä kävi emännän sukulaismies kylässä,ja esitteli kameransa sekä uuden zuumiputkensa,ja sanoi että nämä vaksavat uutena yli 14 tuhatta euroa.Siinä on mielestäni kallis harrastus,ei ole joka pojalla varaa ostaa,kyllä siitä saa vieläkin kalliimmaksi,jos haluaa.
- oman tienk.
No hyvät välineet on kivoja mutta ei kuva parane välineillä jollei ole silmää... ...jotku ostaa bemareita toiset kameroita ja kummatkin lainarahalla.
- Herra panomies
Ei ole investointeja vaativaa lelua. Pärjään komeudella ja kikkelillä.
- knowHAU
Koirien jalostaminen. Viimeisin innovaatio on seisova sienikoira, latinalaiselta nimeltään tattimus tökötys ja nyt on viittä vaille valmiina salametsästyskoira joka laukauksen kuultuaan alkaa välittömästi kasaamaan oksia ja latvuksia joilla voi peitellä saaliin traktorin lavalle pois näkyvistä. Ajokoiran olen kouluttanut niin, että jos se ei päivän kuluessa saa jänistä kiinni niin se pyyhkäisee tassulla merkin maahan ja jatkaa ajamista seuraavana päivänä.
- Kyl maar toi
emäntä on tän lafkan kallein "lelu",,,,ikuisuusinvestointi:).
- g4m333rr
"Harrastan" pelaamista konsolillani ja välillä tietokoneella. Joskus nainen mainitsee pelien hinnoista, mutta ostan ne käytettynä.
Kai se on hyvä että olen kotosalla läsnä enkä viikon kalareissuilla Pohjoismaissa tai sitten jatkuvasti baareissa?
No, mikään ei ole täydellistä eikä mikään riitä. :) - ottojalmari
nuo harrastukset on tavallaan suhteellisen ilmaista toimintaa. mutta joukossamme on niitä, jotka on erehtyny itelleen akan ottaan. se kuppaa kyllä joka pennin. Itsellä on kyllä mökki, kelkka, prätkä, vene ja jenkkiauto mutta vaikka nuista kaikista luopuis nii ei oo kyl vara ruveta akkaa pitämään. Suosittelen sitä myös lämpimästi kaikille muillekki. Eihän lehmääkään osteta jos litran maitoa tarviin nii sama pätee näis pipariasioissaki!
- heipä hei!
Hyvä, että käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä, ettei teidän kateellisten kaltaisiani sivullisia Suomi24-vainoamisiinne sotkevien piparimölötyksiä tarvitse lukea. Tiedoksi, että koskaan ennen Suomi24:n lukemista en halveksunut amiksia. Inhoni amiksia kohtaan on nousut vain Suomi24:n lukemisesta! Olen itse akateeminen ja köyhä mutta umpirehti, joten minusta on outoa, että miten nyky-Suomessa itseeni verraten monet yhtä köyhät pystyy ajamaan bemareilla ja asumaan omakotitaloissa. Itse kun en pysty ostamaan omakotitaloa ennen kuin 50-vuotiaana, enkä omaa edes ajokorttia (liian kallis), mistään autoista puhumattakaan. No, siten käy kullekin, mitkä on älynlahjat. Itse olisin iloisena potkimassa pellolle yli varojensa eläneitä lapsiperheitä luxuskämpistään, jos tarve tulisi ja jos kyse olisi siitä, että minä en saa peruspalveluita isänmaaltani siksi, että asuntolainojen korot pitää joka velkahyypiön vuoksi pitää keinotekoisesti alhaalla.
Mun mielestä on outoa, että mä olen taustaltani taloudellisesti Suomen verrannossa kaiketi ylempää keskiluokkaa, ja että miten voi olla mahdollista, että joka toisella joka nyky-Suomessa perustaa perheen, on omakotitalo ja autot ja veneet. Ei ne voi olla kaikki rikkaampia kuin minä. Mulle ainakin on opetettu, että mitään ei osteta, jos ei ole varaa ja laskut maksetaan,ennen kuin edes syödään. Nälän näkemiseen olen jo melko kyllästynyt, mutta se että ei ole suuria velkoja, se takaa mulle myöhemmin mahdollisuuden elää, jos teen ahkerasti töitä. Se että olisi mökki ja vene ja talo ja muuta, niin haloo pitää olla joka perheellä sellanen yli 120000 vuosituloja säännöllisesti, ainakin kaks työssäkäyvää 5000 euron kuukausituloilla jokainen ainakin kaks per nuppi, eikä senttiäkään velkaa, ja että kuinka monella parikymppisellä omakotitalossa asuvalla paksumahalla satunnaistöissä käyvine miehineen ja kotiäippien lomailuineen veneineen ja pensseleineen on sellainen säännöllinen tulotaso ihan todella Suomessa?
Mua loukkaa, että jotkut puhuu omakotitaloista, kun itse en pysty ostamaan edes yhtä Iiittalan vaasia tai usein edes paskapaeria, ja olen tosi rehti eikä mitään ongelmia ikinä ainakaan luottotiedoissa ,eikä tule olemaan. No mulle ei ainakaan koskaan käy niin, että ottaisin idiootin miehen, joka yrittäisi hyötyä minusta. Ei onnistu. Ainoastaan mun kanssa samanlaisesta taustasta oleva voisi elää mun kanssa, eli tyyppi joka ei halua yhteistä himaa, eikä välttämättä kakruja eikä mitään. Liian rikkaan kanssa en voisi olla, tulisin hulluksi, jos mun pitäisi esittää jotenkin nöyrää, mikä tietyissä piireissä kai on tärkeää, ja liian köyhäö tai rikollinen - kiitos ei.
Kiitti kun kerrotte, että nettiin mun ainakaan ei kannata lähteä etsimään seuraa! :)En tosiaan pidä ilkeydestä tai vihamielisyydestä, puhumattakaan identiteettivalehtelusta, missä solvataan minua harhaan johtamisella. - avioliittoharrastus
Avioliitto on meidän harrastuksemme. Jumala kehottaa kaikkia ihmisiä pitämään avioliiton kunniassa ja aviovuoreen saastuttamattomana. Huoruus on vääryys, sen harrastajille se käy lopulta TOSI KALLIIKSI!!!! Oma vaimo ja hänelle uskollisuus on kuin laittaisi varoja pankkin!
- mies maksaa
no, kyllä meidän huushollissa ainaki naisen 'harrastuksiin' menee n triplasti enemmän rahaa kun miehen.
- 2.0TDI
Moottoripyöräily. Miehet erottaa pojista lelujen hinta.
- tosimies.
Ei ole ensimmästäkään lelua.
1. Auto on vain välttämätön paha, pakollinen kulkuneuvo. Yleensä viiden vuoden ikäisenä hankittu halpa perusauto. Jotain työkaluja pitää olla, jotta huollot ja korjaukset voi itse tehdä, ainoana tarkoituksena vain rahan säästö perheen muihin tarpeisiin.
2. Nikkarointia puusta ja metallistakin "harrastan", mutta sekin on enempi pakollista puuhaa, remonttia, vaimon vaatimia kalusteita ja pihapiirin systeemejä yms. Työkalut minimivaatimukset täyttävää halpaa honkkarilaatua, joka saa tekijän vain pahalle tuulelle.
3. Leluja en tarvitse.
4. Ruokaa on pakko laittaa, mutta siihenkin työkalut minimivaatimukset täyttäviä. Pihalla halpa perusgrilli.
5. Halpa tarjousperhosetti löytyy, kun aikoinaan tuli pojan kanssa käytyä istutettua kirjolohta kalastamassa. Tyhjänpantiksi sekin jäi innostuksen laantuessa, kun venäläiset tms. kävivät yöllä nuottaamassa edellisenä päivänä jokeen lasketut kalat pois.
6. Veneily ei kiinnosta.
7. En harrasta keräilyä, ellei lasketa tyhjien oluttölkkien ja viskipullojen "keräilyä". Niistäkin vain haittaa. Pitkä tovi kuluu vähäistä vapaa-aikaa niitä pullonpalautusautomaattiin latoessa.
8. Ei tule muuta mieleen, kuin nainen. On se vaan niin helevatan kallis harrastus.
Kyllä sitä ihminen vähällä tulisi toimeen, jos voisi ilman naista olla. - anonyymio
Mieluummin tuhlaisin rahaa hyödyllisiin harrastuksiin mistä on oikeasti hyötyä, eikä mihinkään meikkeihin, vaatteisiin, 70 erilaisiin kenkiin tai muuhun ulkonäköön liittyvviin asioihin...
- Se mies
Mä harrastan seksileluja, tähän tapaan.
1. Moottoripyöristä ja autoista saa hyviä osia, niiden rakenteluun.
2. Nikkarointi puusta, metallista onnistuu myös hienosti.
3. Radio-ohjattavat seksilelut ovat parhaita.
4. Harrastajanikkari joilla on seksitarvikkeet viimeisen päälle. Makuuhuoneessa on NASAn valmistama lautasantenni jolla näkee ihan kaikki pornokanavat..
5. Sekstaus. Viehkeät, pervot, navat ja yleensä myös kirkkovene, ylösalaisin.
6. Kirkkoveneily ilman sekstausta.
7. Keräily liittyen edellämainittuihin tai pääasiassa.
8... Mitä teille tulee mieleen? ...no hieno harrastus kertakaikkiaan. - Halpa huvi
Kallis, ei suinkaan, tuossahan se oli vakiovarusteena jalkojen välissä jo syntyessä.
- 50,1962,vanhako ?
täh ?
Eikö meillä naisilla ole samoja ? Kylläpä vain kaikki miesten työkalupakit,moottorien osia...entiiä mistä vekottimista,,,kiva rassailla joskus, mitä vain.Hönö ääliä akat,yleensä kaupunilaiset. Ei käsitä mittään maaseudulla elämisistä...Tulkaa vain hipineissä kuumalle jängäle,ja sanokaa sitte niistä miesten ns.leluista. Kyllähän se o nii ,että miesten leluilla hommat hoituis sukkelammin..Ku jalkipatikoiden....voihan vitalis ! Mutta eipähän tulu vastahan kethän muuta naista...kairoilla....ja vasta 50 v....Nii tulipa muutama 70-80 vuotias miehiä porukka, neki kannallan astuvia. Missä näkyy 16-40 vuotiaat ! Ei havaintoja. - Raun0
Naisten vaatteet, kosmetiikka, astiastot, kampaamolla ja maikyyrissä käynti ovat tietysti halpaa ja välttämätöntä. Eikö niin?
- maksulliset mmm....
Minulla on leluina muutama kallis auto sekä moottoripyörä. Syynä on se, että http://pleieri.blogspot.fi/2013/07/maksullinen-nainen.html kiinnostaa.
- peräpukama
Mulla on kallis lelu. Sen nimi on VAIMO
- 9001
Mulla kitarat, vahvistimet, efektit ja muu asiaan liittyvä tilpehööri. Sitten on toi auto tietysti. Moottoripyörää en ole uskaltanut hommata tasapainohäiriön vuoksi, mutta jos mulla ei sitä olisi niin varmaan hankkisin. Oon kyllä vähän kateellinen motoristeille ja tapanani on katella muiden pyöriä ja esittää niiden omistajille tyhmiä kysymyksiä.
- aha?!?
Olis tosi hienoa, jos kaikkien teidän tähän ketjuun kirjoittaneiden pitäisi OMILLA lärvivärkeillään vastata teksteistä, joita suollatte Siellä olis takuulla monta nöösiä junttia, jotka netissä kyllä keskustelee ja pilkkaa, mutta varmaan melko psykoja tapauksia olis noin niinkuin livenä. Mä haluaisin kysyä esimerkiksi tolta tyypiltä, joka käyttää nimimerkkiä "peräpukama", että onko hän todella sitä mieltä, että ITSE on "peräpukama". Ei kovin suuri itsekunnioituskaan taida sellaisella ihmisellä olla, joka edes nimettömästi nettiin kirjoittaessaan kehtaa valita kyseisenlaisen nimimerkin, että "peräpukama". Ja halveksun tota p*skamaista käytöstä, että v*ttu tässä Suomi24:a häiriköt eivät sen vertaa kunnioita NORMAALEJA EETTISIÄ nettikirjoittajia, että kun pornojuttuja ei halua lukea, että niitä sitten ei Suomi24:n etusivulta pakotettaisi lukemaan!
Mitä "motoristeihin" tulee, musta ne on tampioita ja ainakaan tätä naista ei millään moottoripyörällä kuumaksi vedettäisi. Itseasiassa ei tarttis sanoa kuin koulutus amis moottoripyörä, niin vetäisin tunnetasolla ihan kylmäksi, koska onko todella niin, että amikset on NIIN PALJON juntimpia kuin koulutetut ihmiset, että tosiaan tällaista p*skaa on pakko lukea?
Eikös teille parinäpelleille ole omat fooruminne? Miks änkäsette ahdistelemaan ja pelottelemaan rehellisiä netin keskustelupalstoille?
Eikä sitten ilmeisesti vieläkään ole ylläpito poistattanut aloitusta. Suomi24-kirjoittajilla on outo käsitys miellyttävästä keskustelusta. Miksette käytä omia yhteisöjänne, miksi änkeätte keskustelupalstoille, kun ette osaa edes keskustella? Tää kommentti kaikille tähän ketjuun kirjoittaneille ääliöille nettihäiriköille. - Kylätason mopokus
aha?!? kirjoitti:
Olis tosi hienoa, jos kaikkien teidän tähän ketjuun kirjoittaneiden pitäisi OMILLA lärvivärkeillään vastata teksteistä, joita suollatte Siellä olis takuulla monta nöösiä junttia, jotka netissä kyllä keskustelee ja pilkkaa, mutta varmaan melko psykoja tapauksia olis noin niinkuin livenä. Mä haluaisin kysyä esimerkiksi tolta tyypiltä, joka käyttää nimimerkkiä "peräpukama", että onko hän todella sitä mieltä, että ITSE on "peräpukama". Ei kovin suuri itsekunnioituskaan taida sellaisella ihmisellä olla, joka edes nimettömästi nettiin kirjoittaessaan kehtaa valita kyseisenlaisen nimimerkin, että "peräpukama". Ja halveksun tota p*skamaista käytöstä, että v*ttu tässä Suomi24:a häiriköt eivät sen vertaa kunnioita NORMAALEJA EETTISIÄ nettikirjoittajia, että kun pornojuttuja ei halua lukea, että niitä sitten ei Suomi24:n etusivulta pakotettaisi lukemaan!
Mitä "motoristeihin" tulee, musta ne on tampioita ja ainakaan tätä naista ei millään moottoripyörällä kuumaksi vedettäisi. Itseasiassa ei tarttis sanoa kuin koulutus amis moottoripyörä, niin vetäisin tunnetasolla ihan kylmäksi, koska onko todella niin, että amikset on NIIN PALJON juntimpia kuin koulutetut ihmiset, että tosiaan tällaista p*skaa on pakko lukea?
Eikös teille parinäpelleille ole omat fooruminne? Miks änkäsette ahdistelemaan ja pelottelemaan rehellisiä netin keskustelupalstoille?
Eikä sitten ilmeisesti vieläkään ole ylläpito poistattanut aloitusta. Suomi24-kirjoittajilla on outo käsitys miellyttävästä keskustelusta. Miksette käytä omia yhteisöjänne, miksi änkeätte keskustelupalstoille, kun ette osaa edes keskustella? Tää kommentti kaikille tähän ketjuun kirjoittaneille ääliöille nettihäiriköille.Jaha, rättipäivät meneillään, vai?
- Oman tien kulkija
Jaa-a,no lähes 50v pian taulussa ja aina ollut kiinnostunut (siis pikkupojasta lähtien)vanhoista jenkkiautoista jotka minun nuoruudessani nyt olivat melkoisen vaatimattomia tavallisen duunarin tuloilla mutta nyt 20v omistuksessa ollut ja MR kilvissä oleva "2DeeHooTee"joista ei voinut silloin kuin unelmoida mutta uustuontihan tuon sitten mahdollisti vaan nyt hinnat jo karanneet käsistä näissäkin..Uusin lelu on reilun 2000e arvoinen ja tänä keväänä MR kilvitetty Suomeen samalla rekisteröity 500cc "pitkäpyssy"eli 1 pyttyinen nelitahtinen "oikea"moottoripyörä miehille.
Nyt tuo konepuoli tallissa ihan ok ja lisäksi tykkään eläimistä seuralaisina harrasteenakin,siis koira löytyy ja hyvin tärkeä minulle sekä vanhat laatustereot oikein LP soitin levyineen,joita löytyy..hmm...paljon.
Mitkään tietokoneet,kännykät,Teeveet,uudet autot tai pelit vehkeet ei kiinnosta pätkääkään!
Vanha soutuvene on ja airot,kalaa ei ikinä tule eli ei kannata investoida moiseen eikä se välineistä kiinni ole niinkuin ei mikään muukaan ellei elintasokilpailu täytä päätä.
Työkalut oltava kyllä kunnolliset jos ruuvaa noita vanhoja vehkeitä!- aha?!?
Ootteks te rikollisia? Suomi24:n ylläpito on kyllä vastuussa, jos ja mikäli se tarkoituksella edesauttaa rikollisten välistä viestinvaihtoa tällaisella julkisella Suomi24- keskustelupalstalla.... Kova teillä on into listailla erilaisia tavaroita. Miksi?
Mitäs jos menisitte rehellisiin palkkatöihin ja maksamaan veroja isänmaallenne? Mites sellainen olisi? Että ei sitten teidän tarvitisis urkkia netissä tyystin viattomien omaisuuksia. Olisko sellainen mitään? Sori, mutta silkasti mun vaisto sanoo, että mä keskustelen tässä rikollisten kanssa ja jos kuvittelet, että tykkäisin näkemästäni, olet väärässä. Halveksuttavaa käytöstä Suomi24-nettikirjoittajilla, röyhkeää!
- sdsaffffffffffff
Itellä ollut aikoinaan harrastuksena pienoismallit ja RC autot, aikuisena RC helikopterit (saatanan kallis harrastus). Moottoripyöriä ja autoja olen harrastanut koko ikäni, nyt noi jäänyt.
Nykyään retkeily, sekä metallin/aarteenmetsästys ja kyllä noikin laitteet maksaa jos parasta haluaa kun ei viitisi leluilla harrastaa. Tietty vanha elektroniikka on yksi harrastus ja sekään ei ole halpa harrastus jos kyse jostain vanhasta kojeesta. - kusessaollaan
Sillo harrastus menee yli hilseen, kun ukko harrastaa kaikkea mahdollista, muta ei välitä kodin huollosta mitään. Mun ukolla on veneet metsästystarvikkeet ja moottoripyörä, vielä piti hommata kiihdytyspyrä, velaksi. ja talo edelleen kunnostamatta. eteisestä puuttuu eristeet ja pintamateriaalit, ja kun olen poissa, mökillä kesän, on pihakin tekemätön, kasvaa horsmaa koko tontti. Mies tekee valinnan ja toimii sen mukaan... Mitä toiset voi siihen vaikuttaa, motk0tus ei auta.
- tosimies.
Sinulla on käynyt normaali "tuuri". Sellaisiahan ihmiset yleensä ovat, ei vastuuta muusta, kuin omasta navasta, jos siitäkään. Koskee muuten myös naisia.
Yritä valita paremmin seuraavalla kerralla;) Ja, vain miehenkö syytä se horsma? Niinhän se yleensä menee;(
- nuorinainen****
Miehet olette k..susipäitä. Piste.
- m34v
Anteeksi kulta..
- ♤ Napoleon ♤
"8... Mitä teille tulee mieleen?"
Miehillä on tosiaan usein melko kalliit harrastukset. Yksi kalleimmista lienee maailmanvalloitus.
http://www.youtube.com/watch?v=jTmXHvGZiSY - pommi+kommi
Kyllähän se on niin, että MIES tarvitsee sellaisen harrastuksen, jossa tarvitaan isoa möhkälemaasturia. Sen pitää olla sellainen, että sillä pääsee jumiin sellaisiin paikkoihin, ettei millään muulla vehkeellä pääse lähellekään. Oikea mies tarvii tietenkin ASEEN (aseita) ja harrastus olkoon sitten metsästys oikein metsästysporukassa. Ajatella, oikein metsästyspuvut, saappaat, koirat, kiikarit gpässät ja maasturit. Voi kasvattaa viikset ja parran, voi sitä onnea. OLLA MIES!
Luonnollisesti miehellä on myös moottoripyörä, purjevene, moottorivene, matkailuvaunu, matkailuauto, mökki Lapissa ja savossa ja kämppä Espanjassa jne. mitään näitä viimeksimainittuja ei tosin ennätä kiireiltään käyttämään, mutta olla pitää ja tietenkin lentolupakirja myös. - trollaaja!!!
Naisilla 30 paria kenkiä hyllyssä joita ne ei edes käytä ja lisää tulee parit guccit ja luis vuittonit sekaan niin jää auton rassaaminen aika nopeesti kakkoseks.
- zxcczxr3rwq
Nainen se eniten rahaa vievä on varmaankin.
- Lelun hinta
Kaikista kallein lelu on NAINEN.
Se on virhe jota maksat lopun elämääsi.
Nainen ei tarjoa miehelle virikkeitä, niin että...
Miehen ja pojan erottaa lelun hinta.
Mitäs leluja naisilla on?
Onko niistä mikään ns. kehittävä?
(esimerkiksi sata paria kenkiä)- uudeltamaalta
tai tuppervaran kuppeja,joita aina pitää saada koko sarja.partyliten kynttiläkutsut kaikkine oheistuotteineen.kestitseppä laumalle muijia kutsut huomaat mitä tilistäsi jää.niitä on useita vuoden aikana. .sinulla on viinipäissä kikattavia akkoja aamuyölle asti riesanasi.itse lähden aina kaverille kyläileen ei sitä kanalaumaa jaksa kuunnella.en ole antanut siihen hömpötykseen senttiäkään enkä anna. ja miksi noita kynttilöitä pitää polttaa kokoajan jotta asunnossa löyhkää usean tuoksun sekotus. no siksi että uutuustuotteille olisi kotona tilaa,,,,uusi kuvasto ilmestyy pian.siinä yksi turha naisten harrastus.
nainen ei tosiaan tarjoa miehelle minkäänlaisia virikkeitä,ennemminkin nainen on aika masentava otus.
- osinkkohyvä
Pörssiosakkeet, joka palkasta 60% menee niihin, toiseksi harrastelen vanhoja BMW autoja.
- Anonyyymio
Lelut ja lelut... Kerro millä tavalla sinun lelusi ovat paremmat kuin miesten? Sata paria kenkiä, satoja kosmetiikka tuotteita, kaappi täynnä vaatteita, kampaamolla ja manikyyrissä käynti... Luuletko että sinun paskasi haisee jotenkin paremmalta, vai?
- lisäehdotuksia...
9. useat musiikki-instrumentit tai kotinurkkauksessa pieni kotistudio. Siihen saa uppoamaan helposti 10 000 - 20 000 euroa, jos pitää saada laatua ja uusinta tekniikkaa.
- Triump
Tapasin vaimoni 40 vuotta sitten ja ostimme moottoripyörän ja tänään hieman yli 60 vuotiaina ajelemme molemmat omilla pyörillämme ympäri kaunista suomea ja harrastuksemme meitä on lähentänyt vuosikymmentensaatossa,ihmisillä pitää olla jokin harrastus ja meillä se nyt sattuu olemaan pyörät ja niillä reissaaminen,joka kesäloma kierrämme euroopassa,tosin 3 kesää 40 vuoden aikana meni ilman euroopankierrosta,kun terveys hieman rakoili,mutta taas kiersimme 8000 t/km:a tänäkin kesänä.
- Älä huku tavaroihin
Taitaa olla lieviä ahdh-tapauksia ne ihmiset joiden pitää ostella kokoajan. Peitetään levottomuus ja elämän tyhjyys kaikenmaailman teknisillä laitteilla. Halutaan ostaa välttämättä jokin esine, hetken sillä ylpeillään ja sitten se jo unohtuu tavaramereen.
Kuinka paljon lojuukaan nurkissa kaiken mailman kräässää.
Perheelle jäisi enemmän aikaa jos ei kokoajan ostettaisi kun ei tarvitsisi tehdäpitkiä työpäiviä. Loppujen lopuksi lapset eniten kaipaavat vanhempien läsnäoloa ja yhteistä aikaa josta saadaan kunnon eväät elämälle.- Turhuutta
Vene on yksi hyvä esimerki. Kuinka paljon lojuu veneitä käyttämättöminä satamissa. Ensin vene pitää saada ja sitten sillä ei ajeta kun ei enään mielenkiintoriitä.
- Kaksi kävelevää
lelua joka kuukausi 1000 € 12000 € vuosi.
- HYÖTYHARRASTUS
Avomieheni harrastaa puutarhan hoitoa, kalastusta savolaisella soutuveneellä sekä lenkeilee ja pyöräilee.Ei tule kalliiksi eikä tarvitse kehu mitä minulla on.
- kalliiksi tulee
Naisillahan on yksi lelu, naama, jota ne yrittää vuodesta toiseen pitää kauniina ja nuorekkaana. Siihen turhuuteen uppoaa henkilöauton hinta vuodessa eikä kaikilla kurpilla edes sekään riitä.
- No ei kyllä miehellä
Mies harrastaa elektroniikkaa (lähinnä tekee tarpeellisia piirilevyjä omiin virityksiinsä ledejä sillä on paljon erilaisia). Voin sanoa että se laittaa kyllä vuodessa vähemmän rahaa osiinsa kuin minä joka ostan kankaita kangaskaupasta. Molempien harrastukset ovat ihan hyvin kehittäviä.
Tässä taloudessa toisin päin että naisella kalliimmat vehkeet. Polkupyörä nyt ainakin. Mutta vaatepuolella sitten taas ei koska mua ei kiinnosta mitkään korkokengät ja merkkilaukut/vaatteet vaan teen itse. Ollaan kyllä molemmat aika pihejä rahankäytössä mutta ostetaan joskus kallistakin jos se on hyvä ja sitä tarvitaan. - Gönsta
Jaaaa......
Mulla ei oo moottoripyörää, vaikka sellaisesta olenkin välillä haaveillut, mut eipä ole tullut hankituksi, koska ei ole mopoakaan, et ei arvais moottoripyörällä lähteä ajamaan, vaikka ajokortti siihen oikeuttaisi.
25 vuotta vanhalla polkupyörällä tulee enimmäkseen liikuttua ja sit -89 vuoden autolla, jos kauemmas tarvii lähteä.
Skootteria tai moottoripyörää ei ole senkään vuoksi tullut hankituksi, että tuntuu vaan aika turhalta hankkia sellaista, jolle ei ole oikeen tarvetta.
Ei siinä ole oikeen mitään järkeä ostaa skootteri tai moottoripyörä, vaan sen takia, että sillä ajelee huvikseen, jos ei ole mitään järkevää ajoa.
Eikä uutta polkupyörääkään ole tullut hankittua, kun vanhallakin vielä pääsee liikkumaan.
Sit varmaan täytyy hankkia uusi, jos ajaa kolarin ja pyörä menee hajalle, kuten edelliselle pyörälle kävi, muuten tuskin olisi tätä nykyistä uudempaa pyörää.
Pelikonsoli on ja meinasin hankkia uudemman, mut nyt on tullut pelailtua verkkopeliä ja siinä aikaa onkin mennyt, jolloin taitaa jäädä pelikonsolin hankinta siihen.
Musiikkistudioita olen väsänyt ja siihen saa kyllä rahaa uppoamaan.
Tehokkaampaan tietokoneeseen ja erilaisiin musasoftiin.
Toisaalta kalliskin musasofta on halpa verrattuna siihen, että ostais kaikki instrumentit erillisinä ja vielä, että osais niillä soittaa, kuten erilaisilla puhallin soittimilla.
Koskettimilla se on helpompaa.
Radio-ohjattavia lennokkeja, laivoja on myös tullut hankittua. - dfhgfhghgh
marjastus. Se on tän hetkinen mutta tärkeä. kumpparit hankki ja sankoja, noukkijan..
Oikeastaan meillä ei ole varaa oikein mihinkään niin niitä investointeja ei juurikaan voi oikein ollakkaan
lapset on yksi menoerä mutta ei kai harrastus vaikka isä lapsiinsa etenkin poikaansa tykkää satsatakkin.
pörssit. siihen leikkiin menee rahaa mutta "säästöön" - Kunaali
Tekokullikiipeily kesäisin ja siihen liittyvät tavarahankinnat kuten tekopillut ja anaalit.
- Koirankakkaa
Koiran pascan kerääminen ja sillä herkuttelu kesäisin. Kermavaahtoa kun laittaa koirankakan päälle niin maistuu makialle.
- kkk579
miehet on todellakin harrastuksensa eli lelujansa kanssa sokeita eikä edes tasa arvoisia meillä kun ei ole mahdollista mitään kyseisistä edellä mainituista toteuttaa niin arki on tätä
kumpikaan ei ryyppää eikä tupakoi yhteinen tili on eli pakolliset perheen maksut menee ensin itse en meikkaa kaikki käy kampaajalla n3kk välein koko perhe kerralla raha mikä tulee juuri ja juuri riittää kun sen laittaa riittämään mies vaihtaa puhelimensa säännöllisesti uudempaan vaikka vanha vielä toimisi tässä päästään siihen lelu kysymykseen itse en voi shoppailla koska se olisi jostain muualta pois
minkä vuoksi naimisissa oleva perheenäiti ei näytä hyvin pukeutuvalta yllättävältä tai tule makuuhuoneeseen kato mitä mulla on no sen takia että keskiverto perheen isä voi pitää uuden nokian taskussa värisemässä
Tuottaa varmaan suuren tyydytyksen mene ja tiedä
toivoisin että muutkin kännykällä egoanne mittaavat miehet mietitte vähän onko ehkä kotonanne NAINEN vai lähtiko se jo - Jos vaimo ei anna
menee mies ja tyydyttää tarpeensa muilla tavoin.
Onko shoppailu muka naisten yksinoikeus? - Harrastan autoja
Sinulle aloittaja.
Oletko koskaan ajatellut, että nämä harrastajat pitävät Suomen valtion kassassa rahaa! Suur kiitos heille sillä heidän ansiostaan Suomi ei mene "polvilleen".- Urponautoilut
Urpo osti turpon, hullua ajattelua että kerskakulutus kannattaa
- Kannattaa se
Urponautoilut kirjoitti:
Urpo osti turpon, hullua ajattelua että kerskakulutus kannattaa
Myyjä saa tuosta hyvät provisiot, ja pääsee itse ostelemaan leluja ja tarvikkeita omiin harrastuksiin...
- Viron lelut!
Peniksen kasvattaminen (nyt jo 35cm!) ja erilaiset peniksenjatkeet!
- perseenhaju.
Paskalla käynti ja pierukaasujen analysointi. Pahimmat sonnat ja ulosteet ovat tulleet 3-päivän ryyppäämisen ja tumman krapulakebaasin jälkeen krapulassa!
- ford sierra
Huoltoasemilla velka-audeilla ajelevien nokkiin piereminen. Haju saa neidit nyrpistelemään nenää!
- lady4
Aina joku jasksaa "valittaa".. Ja nainen tietenkin..Itsekkin kyl nainen, ja sinkku, ja olisin tyytyväinen parisuhteessa jossa mies touhuilee omia harrastuksiaan oli se sitten jotain vaik noista ylläolevista.Kun itsellä on harrastuksia jotka vievät aikaa, rahaa ja väliteet tilaa, niin en voi valittaa jos toisella samanlaista..Kyllästynyt miehiin joilla ei ole muita kuin työ ja koti ilman omia harrastuksiaan
- 14+7
9. Golf :)
- Kerstiina2
Listasta puuttuu hifiharrastus. Sehän on perinteinen miesten juttu.
Mun miehelläni on paljon erilaisia radio-ohjattavia lentokoneita, helikoptereita, autoja ja veneitä. Sitten hänellä on vielä ihan oikeitakin autoja 3 kpl, moottorivene, hirveä määrä tietotekniikkaa, hienot hifilaitteet, kotiteatteri, plus kolme erilaista polkupyörää tykötarpeineen, monta tennismailaa, älyttömästi lenkkareita, merkkivaatteita ja aina uusimmat kännykät.
Mutta en itse ole hirveän puhtoinen myöskään: harrastan ratsastusta, ja varusteisiin ja koko lajiin ylipäätään uppoaa sievoisesti rahaa. Ratsastusmatkat yms. Mutta korkokenkiin tai käsilaukkuihin en rahojani tuhlaa! Se pieni naisjengi, joka shoppailee tuollaisia, saa kyllä kohtuuttomasti huomiota siitä. Tuntemistani naisista aika harva on oikeasti shoppailufriikki. - zibuliz
Nuo on sisällyksetöntä huuhaata.
TV
Tietokone
Pelikonsoli
Lentokone(kyyti ulkomaille) - jormakka...
Minun vaimolla on paljon erilaisia "naisten leluja". Jotkut ovat erittäin kalliita. Esim. norsunluusta tehty "afrikan jorma" 35 x 6 cm maksoit 1200 euroa. Kuuleman kaikilla työkaverillakin on samanlaisia leluja. Olen sanonut, että pelkkä kotimainen kurkku pitäisi riittää. Kurkku on lisäksi vihannes ja sellaisenaa myös THL:n suosittelema elintarvike.
- Wazir Akhbar Khan
Ampuma-aseet, siis semoset oikeat. harrastaminen on vain kaiken maailman viherhihhulien takia tehty mielettömän vaikeaksi. Minun aseet eivät ole vielä kertaakaan tappaneet ketään, vaikka ne on jätetty keittiön pöydälle puhdistusta odottamaan. En tiedä sitten onko minulla niin hyvin koulutetut aseet, vai mikä on.
Aseet eivät tapa ihmisiä, ihmiset tappavat ihmisiä... - Truujonne
Mä sorvasin just puutöissä muijalle dildon. Se anto arvosanaks 5/5 ja sit myytiin huutonetissä 50e hintaan kiillotettuna kyynärpäärasvalla.
- mr runkman
keino pimpero ei oo kovin kallis ja muita harrastuksia ei mulla ole.
Golf ja metsästys vie eniten rahaa, sitten naiset ;)
- täti31
Mun puolesta mies voi harrastaa esim. prätkiä niin paljon kun sielu sietää kun käyttää niihin omia rahojaan, siihen asti mulla ei ole mitään nokan koputtamista.
- ilivemylifenow
Ittellä on näistä leluista melko hyvä kokoelma, siitähän se on hyvä, ettei enää ole yhtä kallista päivitellä parempiin, kun pystyy vähän vuodenajan mukaan ostamaan. Esimerkkinä moottorikelkan saa kesällä halvalla ja moottoripyörän talvella vanhat vehkeet saa taas myytyä, silloin kun niistä saa parhaan hinnan, kun ei ole tarvetta luopua heti rahapulassa.
Oikeastaan tietokone on vähän sellainen huonompi sijoitus, kun se ei säilytä arvoa ollenkaan, tosin eihän mulla ole ollut pelaamiseen soveltuvaa pelikonetta moneen vuoteen. Pelejä oon kyllä ostellut, että kait se pelikonekin olis ostettava pääsee pelaileen pelit pois.
Eli siis näistä harrastevälineistä löytyy:
1. moottorikelkka
2. moottoripyörä
3. moottorivene
4. Pleikkari 3, Nintento Wii, ratti - poljin - ajopenkkisetti, kevytläppäri, androidtikku, NAS, minipc, pari puhelinta... elektronisia leluja
5. auto kait mainittava, koska ei ole peruskulkine, vaikka sen virkaa toimittaakin
Mulla ei oo naisia, eikä lapsia siksi rahat voi käyttää omiin juttuihin. :D
Tällä hetkellä tarkoitus vaihtaa mp uudempaan kelkkaan, kuin nykyinen ja myydä sitten tuo vanha alkutalvesta pois tai vaihtaa mp:ään, vesijettiin... - apua apua apua
MINUN MIEHENI OSTAA PONEJANSA PÄIVITTÄIN (HUOKAUS!)
HÄN OSTAA BARBEJA KOKO AJAN RIISUU NE JA RUPEAA NUOLEMAAN NIITÄ MINUT HÄN RIISUU JA LÄHTEE JUOMAAN -.- tämä on todella surullista olen kestänyt sitä 40 vuotta enkä jaksa enää itken päivittäin tämän takia miehelläni on ongelma pikkulapsioiretyhtymä jonkilainen että hän leikkii pikku autoilla ja muuta :(:(:(:(:(:(:( tämä saa minut itkemään tarvitsen apuanne mies kaupasta ostaa barbi pakkauksen ja sanoo sille että i love you :( ja pehmolelullekkin se vakuuttaa että olen pastapää :(:( ja en pelleile tätä esiintyy monesti ;(;(;( - Köyhäpaska
Mulla on 3 vuotta vanha auto millä kuljetan sukelluskamat (tekniikkasukellus). välillä siellä on sähkötyökalut opiskeluun ja joskus muija ja 3 lasta harrastus? Elämäntapa! Ai niin yksi sijoitusasunto löytyy myös! vakituinentyö tietysti...
- ISO kalu
Pieni kalu, niin oltava kallis lelu.
- tykkää meistä
Saa kunnon leluja halvallakin.
http://www.nettiauto.com/peugeot/306/5788961 - ................
Mun miehellä montakin ''kallista'' harrastusta. Oikein hieno kesäauto, pelaa golfia ja
vieläpä kalastaa ja välineet on viimeisen päälle.. ;) Ei haittaa, maksaahan hän itse omat
harrastuksensa. Jos kerta varaa on niin siitä vain.. :D - Bastrado
Muutamaa harrasteleluahan tuossa nurkissa näkyy pyörivän.Moottorikelkka sekä harrasteajoneyvo vm.1957.Eihän se kieltämättä kumpikaan halvaksi tule, mutta eipä toisaalta tuo keneltäkään muulta pois ole .
- Kaikki leluja löytyy
Kaikki leluja löytyy, kokoajan tulee erätavaraa lisää.
Kun ostan esim. itselle kiikarin niin vaimo saa luikan tai muun laukun. Kalliita leluja siis tarvitsevat myös naisetkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4963938Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152946Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2792198Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4532048Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841384- 1571303
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631178- 811075
- 611059
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411038