En löytänyt muitapalstoja liittyen tälläiseen yskään+ kaikkea.

vodkapullovarattu

Tosiaan on jo yli kuukauden ajan jossain kohtaa päivää alkanut yskittää ja mennyt sitten ohi, tuntuu että on pahentunut mutta en siis tosiaan yski säännöllisesti tavallaan 1-3 kertaa päivän aikana tälläinen ''yskänpuuska'' ''yskäkohtaus'' mikskä tota nyt voikaan kutsua. Sitä siis lähinnä aloin pohtimaan kun tänään yskänpuuskan aikana oli keuhkotkin vähän kipeät. MUTTA.> Lisäksi kaiken sortin muutakin oiretta pitkä lista ja oikeastaan kävin juuri tänään verikokeissa (kilppis, perusverenkuva jne.) tommoset perus sekä ekg koska lähinnä rytmihäiriöiden (omasta mielestä yksi oireista) kävinkin tuolla lääkärissä ja aikaa varailin. Olen itsekatsellut että lukuinen määrä oireistani täsmäisi tuohon kilpirauhasen liika toimintaan, pelkään että mitäs jos niistä kokeista ei selviäkkään yhtään mitään... en saa selville mikä mulla on ja todennäköisesti masennun pahasti (nytkin jo masennusta sekin yksi oireista) Mitäshän tässä nyt oikein pitäisi miettiä ja tehdä.

Tuloksista soittoa odotellen haikein jännittynein mielin... Saanko kaikkeen selityksen vai en? Tuliko jollain mieleen mistä tässä voisi olla kyse? KIITOS, tuhannesti jos joku vastailee ja luki tämän pitkän kirjoitukseni.

16

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malttia sinulle

No odottele noita tuloksia ja sitä vodkapulloa älä aikakaan avaa. Se sokoittaa kyllä kuviot.

• Mystinen ihminen

No kuuntele vastaukset ja neuvottele lääkärin kanssa lisätutkimuksista, jos kaikki arvot normaaleja, eikö niin? Muuten kun mainitsit masennuksen, niin oletko siihen saanut apua mistään?

Mulla on itsellä bipoon liittyen masennusjaksoja ja silloin mun rytmihäiriö pahenee ja tulee epämääräisiä kipuja. Mun psykiatri laittoi lähetteen verikokeisiin ja sydänfilmiin, niin voitiin sulkea monia elimellisiä vikoja pois heti alkuun. Sitte päästiin hoitamaan tätä masennusta ja kyllä on myönnettävä, että kun masennus vihdoin väistyi, monet kivut ja sydäntuntemuksetkin helpottuivat.

Jos kaikki verikoearvot ja myös kilpirauhaskoe normaalit, voisiko sulla tuo alakulo olla joidenkin oireiden taustalla?

• Vaikea uskoa?
    • Synnyin "sinisenä lapsena". Kätilöt tietää tän homman nimen kun vastasyntynyt pikkuskidi ei saa happea vaan läähättää pinnallisesti. Niillä sydänmailla lapsia ei viety lääkäriin. Katsottiin kotona onko tuosta elämään...
      Minusta tuli jännittäjätyyppi sos-tilanteissa. Menen lukkoon, kun jännitys salpaa hengityksen. Ihoni muuttuu läikikkääksi, kalpeaksi ja harmaaksi.

Poltin onneton 10v tupakkaa. Tapa oli lopetettava, kun keuhkot tukkeutuivat. Nyt tupakoinnin lopettamisen jälkeen astman tapaiset oireet lisääntyivät niin, että sain siihen Ventoline Diskus tuotetta.
      Vaiva jatkuu yhä kuivan yskän pahoina kohtauksina. VD auttaa siihen. Tuote on kelakorvattava, edullinen. Muita kuivaa yskän helpotustuotteita on Tintus yskänlääke, Carmolis yrttitipat ja Munkin yrttitipat.

• vodkapullovarattu

Nyt saatana tuli ne tulokset eikä mitään selvinnyt, kaikki arvot normaaleja=!=!=!==! mikään ei selitä tätä saatanan passkaa mitä joudun käymään läpi kokoajan ja kyllä tuli oluet nautittua ja vodkaa myöskin!!! Tuskin tätä enää kukaan lukee mutta olo on toivoton........................
      '

• kamppailua

mitkä oli kilppari arvot.itse kamppailen kans outojen oireitten kanssa ja vikaa ei löydy

• Vaikea uskoa?

No luitko niitä homepakolaisten tarinoita?
        Meitä sinunkaltaisia diagnoosittomia sisäilmasairaita on vaikka kuinka paljon.
        Vodkasta en tiedä , mutta muutama hörppy olutpullosta heti avaamisen jälkeen helpottaa joidenkin oireita. Ei alkoholin takia vaan ilmeisesti hiilidioksidi rauhoittaa hetkeksi limakalvoja.

• Mystinen...

No auttoko? Viina siis?

• Luontaisesti.
    • ei viunaa oireisiin
      • vodkapullovarattu

Syön ihan normaalisti jotakuinkin sen ''ruokaympyrän'' mukaan lisäks epäterveellistäkin silti laihuus jatkuva ongelma vaikka syön usein tosi paljon. En polta tupakkaa, ihan täyttä paskaa. Alkoholia säännöllisesti kerran viikossa-kahdessa. En kertonutkaan koska en jaksanut selittää. Oireina tosiaan masennusta, unihäiriötä, laihuus, lämpöyliherkkyys, hikoilu, vatsa probleemia välillä. Pahin toi laihuus, helvetti siihen kun löytäisin ratkaisun niin luulen että masennuskin katoisi tuhkana tuuleen.

• vodkapullovarattu
        vodkapullovarattu kirjoitti:

Syön ihan normaalisti jotakuinkin sen ''ruokaympyrän'' mukaan lisäks epäterveellistäkin silti laihuus jatkuva ongelma vaikka syön usein tosi paljon. En polta tupakkaa, ihan täyttä paskaa. Alkoholia säännöllisesti kerran viikossa-kahdessa. En kertonutkaan koska en jaksanut selittää. Oireina tosiaan masennusta, unihäiriötä, laihuus, lämpöyliherkkyys, hikoilu, vatsa probleemia välillä. Pahin toi laihuus, helvetti siihen kun löytäisin ratkaisun niin luulen että masennuskin katoisi tuhkana tuuleen.

ja niinkuin mainitsinkin jo yllä niin rytmihäiriöitä on ollut. ja kiitosta kommenteista

• syy kylä löytyy

KIlpirauhanen?

http://www.studio55.fi/terveys/article/kilpirauhasen-vajaatoiminnalla-kolme-tyyppioiretta---diagnosoinnissa-saastetaan-ja-emmitaan/265028

Keliakia?

http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htm

• vodkapullounohdettu

Kilpirauhanen suljettu pois vissiinkin jo 2 kertaa verikokeella. Viimeksi se otettiin kai taas eilen. Voiko keliakia muka oireilla myös rytmihäiriöillä? Eilen tosiaan siis otettiin lisää kokeita ja kaikki oli ihan normaalia. Sydänfilmissä vain jotain kummallisuuksia mutta ei kuulemma hengenvaarallisia. Vodka pullon nyt olen unohtanut ja kahviakaan en ole tänään uskaltanut juoda. Alkoholiakaan ei taida tulla otettua nyt vähään aikaan.

• sisäilmasairas

Epäile asunnossa sisäilmaongelmaa. Ehkä autojen pakokaasut tulevat huomaamattasi asuntoon, seuraa liikennettä, liittyykö siihen. Ne myrkyt ovat vaarallisia.

• Utelias

Mitä vodkapullonvaraajalle tänään kuuluu. Onko tilanne selvinnyt ja oletko saanut avun pngelmiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      231
      7746
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5260
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4822
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      76
      3497
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2035
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      1981
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1849
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1707
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1649
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      163
      1489
    Aihe