Ei osata syödä ja juodä oikein. Mitä helvettiä se kellekkään kuuluu mika kenestäkin hyvältä maistuu.Nämä ravinto terapeutit kuvittelevat Suomalaiset syövät
aina väärin. Ihan vai pienenä huomautuksena Suomalaiset ovat vielä hengissä ja hyvissä voimissa. Ja tulevcat syömään sitä mikä hyvältä maistruu.PISTE.
On tämä Suomen elämä mennyt hulluksi...
7
74
Vastaukset 7
- kuuntele.
Mä oon sitä mieltä että elimistö tietää mitä tarvitsee.
Jos siis osaa kuunnella.
Jokainen tietää "pas-kaa" syötyään että nyt on huono olo. - ruokahömpötys
Laitoin just äsken karjalanpaistilihat ja porkkanat suola-pippuri-lihaliemineen hautumaan. Perunoita pitää vielä laittaa muutama keittymään.
Ruisleipää kermajuustolla ja oikealla voilla, karjalanpaistia, perunaa ja täysmaitoa. Mitähän trendikkäät ravintobesserwisser"terapeutit" tuohon sanoo?- mullekin maistuisi.
Veikkaan että sun elimistö sanoo: kiitos.
Ja voi hyvin. - Tosi on
Hyvältä kuullostaa. Paskat noista terapeuteista sanoo Suomalaiset.
- Hyvä peruste.
No nostakaa sitten kelan työttömyys rahaa 750e kk että on varaa syödä terveelisesti myös työttömien.
- omapa on as...
Ei oikein hyvältä kuulosta nuo sapuskat, ei edes maultaan, varsinkin tuo voi ja muut eläinrasvat vie ennenaikaiseen hautaan sydänkohtauksen myötä.
Ihan samaa sanoin äsken pojalle, kun hän oli käymässä.
Tässä taidetaan taas yrittää pistää kuluttajat heittelemään ruokiaan roskiin ja ostelemaan uusia elintarvikkeita.
Ajetaan myös epätietoisia ihmisiä yksityisille lääkäriasemille mittauttamaan kenties mitäkin molekyylibotaania munuaisistaan. Ainahan jokin on pielessä. Tätä tämä medikalisoituminen on. Tietenkään ei riitä, että aletaan noudattaa "paranneltua" ruokavaliota. Aletaan tarkkailla kaikkia hiushalkeamia varpaiden välissä ja viiksien juuressa, ostetaan apteekista kalsiumia, fluoria, sinkkiä, merileväuutetta, juostaan hoidoissa ja venytyksissä, käydään psykiatrilla ja ennustajalla. Ettei vain tule peräti riisitauti? Vieläkö polvet menevät yhteen? Tippuuko tukka? No, näinhän sadaan talous nousemaan, kun ihmiset raivolla pyrkivät elämään ikuisesti.
Vaan milloin nautitaan elämästä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479