~♥♥~
Etusivu täyttyy uutisista
joka kolmas
pakolla hoitoon
maailma on hyvin
erilainen paikka
laajuudesta ei tiedetä
mitään
kinkku
on pienentynyt
toimivaa ei kannata
korjata
ja mielessäni yhä
loiskiehunnat
päässäni soivat
pikkuriikkiset urkupillit
ja sinä
~♥♥~
Ellie Goulding - How Long Will I Love You
http://www.youtube.com/watch?v=NwbcQNjhEJc
~ Etusivu ~
3
86
Vastaukset
~ ETUSIVU 2 ~
~♥♥~
Liity kuoroon,
elä vanhaksi
kulttuurielämykset
harrastaen itse
kantaa
tai yleisössä
se elinvoimaa
antaa
nuoteissa pysyminen
pitää aivosolut terässä
pysyithän sinä nyt,
minun perässä
~♥♥~(I Kun. 19:11) Herran ääni sanoi: "Mene ulos ja seiso vuorella Herran edessä. Herra kulkee siellä ohitsesi." Nousi raju ja mahtava myrsky, se repi vuoria rikki ja murskasi kallioita. Mutta se kävi Herran edellä, myrskyssä Herra ei ollut. Myrskyn jälkeen tuli maanjäristys, mutta Herra ei ollut maanjäristyksessä. 12 Maanjäristystä seurasi tulenlieska, mutta Herra ei ollut tulessakaan. Tulen jälkeen kuului hiljaista huminaa. 13 Kun Elia kuuli sen, hän peitti kasvonsa viitallaan, meni ulos ja jäi seisomaan luolan suulle..."
http://www.youtube.com/watch?v=3l9twDG3us8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384