löytyskö suurinpiirtein saman ikäst kaveri seuraa 17v tytölle oulusta/oulunseudulta tai helsingistä päin? Helsingissä tulee käytyä kaverin luona (18v) ja sen kanssa ois kiva siellä tavata uusia tuttavuuksia :) semmosii ihmisii jotka elää ns tässä hetkessä ja täysillä! opiskelut on vieny kavereit mukanaan ja tuntuu että ite ei enää ees elä täällä kun ei tunne enään kettään tai käy kouluissa :( laittakaa sposteja/kik nimiä??
kavereit oulust tai hesast??
masentaa......
2
174
Vastaukset
- susaa1
Moikka, ite (18vee) oon vasta muuttanu oulusta helsinkii, ja en tunne täältä vielä oikee ketää.. Ois tosi kiva saada joku shoppailu tai kahvikaveri mitä ikinä keksiikää! saa laittaa meilii, [email protected] :)
no täällä olis 22-vuotias mieshenkilö vantaalta myyrmäestä ja kiinnostaisi tavata uusia tuttavuuksia!. ps viestiä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959