Eikö ryssiä koske mitkään sopimukset? Tarvittaisiin vähän nato hävittäjiä pommittamaan ryssät taivaan kotiin.
Miksi ryssä vain hyökkää ukrainassa kun on tulitauko?
8
<50
Vastaukset
- la lahtari
Eikä vallan niin vähän, kannatetaan.
Venäjä pitäisi tehdä hyökkäyskyvyttömäksi se kun ei muuten ymmärrä. Koska muu maailma on niin saamaton saa yksi touhuta mitä lystää.
- Totuus123
Et näköjään vieläkään tajua, että Länsimailla ei ole rahaa eikä varaa sotia venäjää vastaan kun velkatasot ovat tapissa ja talous romahtanut jos aletaan sotia elintaso tippuu teillä suojatyöläisilläkin kehitysmaatasolle, koska ainoastaan velka rahalla teitä on 20 vuotta pidetty illuusiossa jossa luulette olevanne jotain koska teille on pedattu vähän paremmat edut joiden varassa teidät on hyvää hyvyyttä päästetty pätemään ja luulemaan liikoja siitä että se mitä te olette muka olisi maailman napa.
Länsimaissa kaikki rahat eikä riitä vaan pitää nostaa velkaa menee maailman tappiin kaikille pro feministi homo organisaatioille ja suojatyöläisten etuihin ei sieltä pysty irrottaa senttiäkään.
Jenkeilläkin meni jo edellisiin Irakin sotiin 3000 miljardia dollaria maalla ei ole varaa isoihin sotiin ja EU vielä vähemmän kun ei ole edes armeijaa millä sotia minnekään eikä rahaa rakentaa sellaista. Jenkkien ja EU velkatasot on jo sillä tasolla millä ne nykymenolla ilman ylimääräisiä kulujakin saavuttavat sen tason missä Kreikka meni konkurssiin parissa vuodessa. Totuus123 kirjoitti:
Et näköjään vieläkään tajua, että Länsimailla ei ole rahaa eikä varaa sotia venäjää vastaan kun velkatasot ovat tapissa ja talous romahtanut jos aletaan sotia elintaso tippuu teillä suojatyöläisilläkin kehitysmaatasolle, koska ainoastaan velka rahalla teitä on 20 vuotta pidetty illuusiossa jossa luulette olevanne jotain koska teille on pedattu vähän paremmat edut joiden varassa teidät on hyvää hyvyyttä päästetty pätemään ja luulemaan liikoja siitä että se mitä te olette muka olisi maailman napa.
Länsimaissa kaikki rahat eikä riitä vaan pitää nostaa velkaa menee maailman tappiin kaikille pro feministi homo organisaatioille ja suojatyöläisten etuihin ei sieltä pysty irrottaa senttiäkään.
Jenkeilläkin meni jo edellisiin Irakin sotiin 3000 miljardia dollaria maalla ei ole varaa isoihin sotiin ja EU vielä vähemmän kun ei ole edes armeijaa millä sotia minnekään eikä rahaa rakentaa sellaista. Jenkkien ja EU velkatasot on jo sillä tasolla millä ne nykymenolla ilman ylimääräisiä kulujakin saavuttavat sen tason missä Kreikka meni konkurssiin parissa vuodessa."Länsimailla ei ole rahaa eikä varaa sotia venäjää vastaan"
Toisaalta kukaan ei halua elää venäjän vallan alla, joten on pakko puolustautua.- Totuus123
sotilaspassi kirjoitti:
"Länsimailla ei ole rahaa eikä varaa sotia venäjää vastaan"
Toisaalta kukaan ei halua elää venäjän vallan alla, joten on pakko puolustautua."Toisaalta kukaan ei halua elää venäjän vallan alla, joten on pakko puolustautua. "
Eikä ole kun ei omista mitään ei menetä mitään. Se puolustkaa kuka menettää jotain. Minä eikä kukaan ystävistäni ei aio pistää tikkuakaan ristiin jos Venäjä hyökkää suomeen olemme keskustelleet asiasta vuosien ajan. Joten ihan yksin tässä ei olla monella alkaa olla samoja mielipiteitä.
Ystäväpiirissäni ei ole juuri ketään ketä kiinnoistaisi puolustaa länsimaita pois lukien suojatyöläiset, mutta eipä heistäkään mihinkään ole suurin osa ylipainoisia hölmöjä jotka luulevat, että köyhät puolustavat heitä kunhan vähän käy vittuilemassa kalenteri mallin Leksuksen tai uuden omakotitalon kuistilta uhkailemassa passin poisottamisella tai milloin milläkin 9 euron päiväpalkalla maajussin tiluksille laittamisilla.
Sananvapauttahan täällä ei koskaan ole ollut muutenkaan sen verran toisinajattelijoita täällä uhkaillaan ja leimataan jo muutenkin. Suomessa ja länsimaissa vain teeskennellään sananvapautta, mutta kun vähän pintaa raaputtaa alkaa sivistysvaltion kaapu rakoilla siellä ja täällä. - sappiass
Totuus123 kirjoitti:
"Toisaalta kukaan ei halua elää venäjän vallan alla, joten on pakko puolustautua. "
Eikä ole kun ei omista mitään ei menetä mitään. Se puolustkaa kuka menettää jotain. Minä eikä kukaan ystävistäni ei aio pistää tikkuakaan ristiin jos Venäjä hyökkää suomeen olemme keskustelleet asiasta vuosien ajan. Joten ihan yksin tässä ei olla monella alkaa olla samoja mielipiteitä.
Ystäväpiirissäni ei ole juuri ketään ketä kiinnoistaisi puolustaa länsimaita pois lukien suojatyöläiset, mutta eipä heistäkään mihinkään ole suurin osa ylipainoisia hölmöjä jotka luulevat, että köyhät puolustavat heitä kunhan vähän käy vittuilemassa kalenteri mallin Leksuksen tai uuden omakotitalon kuistilta uhkailemassa passin poisottamisella tai milloin milläkin 9 euron päiväpalkalla maajussin tiluksille laittamisilla.
Sananvapauttahan täällä ei koskaan ole ollut muutenkaan sen verran toisinajattelijoita täällä uhkaillaan ja leimataan jo muutenkin. Suomessa ja länsimaissa vain teeskennellään sananvapautta, mutta kun vähän pintaa raaputtaa alkaa sivistysvaltion kaapu rakoilla siellä ja täällä.Ei sinunlaisillesi luusereille olekaan mitään käyttöä sen paremmin sodassa kuin nyt rauhassakaa. No miinantallaajaksi tai harhautuskohteeksi sinut ehkä laitetaan. Kysymättä sinulta mitään. Saat siinä samalla maksaa vähän takaisin Suomessa nauttimastasi ilmaisesta elämästä.
Totuus123 kirjoitti:
"Toisaalta kukaan ei halua elää venäjän vallan alla, joten on pakko puolustautua. "
Eikä ole kun ei omista mitään ei menetä mitään. Se puolustkaa kuka menettää jotain. Minä eikä kukaan ystävistäni ei aio pistää tikkuakaan ristiin jos Venäjä hyökkää suomeen olemme keskustelleet asiasta vuosien ajan. Joten ihan yksin tässä ei olla monella alkaa olla samoja mielipiteitä.
Ystäväpiirissäni ei ole juuri ketään ketä kiinnoistaisi puolustaa länsimaita pois lukien suojatyöläiset, mutta eipä heistäkään mihinkään ole suurin osa ylipainoisia hölmöjä jotka luulevat, että köyhät puolustavat heitä kunhan vähän käy vittuilemassa kalenteri mallin Leksuksen tai uuden omakotitalon kuistilta uhkailemassa passin poisottamisella tai milloin milläkin 9 euron päiväpalkalla maajussin tiluksille laittamisilla.
Sananvapauttahan täällä ei koskaan ole ollut muutenkaan sen verran toisinajattelijoita täällä uhkaillaan ja leimataan jo muutenkin. Suomessa ja länsimaissa vain teeskennellään sananvapautta, mutta kun vähän pintaa raaputtaa alkaa sivistysvaltion kaapu rakoilla siellä ja täällä.isänmaallisuus lienee sinulle täysin väärä käsite.
On minullakin kavereita jotka uhkaavat siirtyä heti ruotsin puolelle jos rähinä alkaa, mutta minua vevoittaa isieni perintö ja se että haluan lapsilleni mahdollisuuden asua ja elää suomessa.sotilaspassi kirjoitti:
isänmaallisuus lienee sinulle täysin väärä käsite.
On minullakin kavereita jotka uhkaavat siirtyä heti ruotsin puolelle jos rähinä alkaa, mutta minua vevoittaa isieni perintö ja se että haluan lapsilleni mahdollisuuden asua ja elää suomessa.väärä -> vieras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482