Olin lukiossa filosofian opettajan lellikki

Kylmät_kädet_

Koska tajusin aivan kaiken, mitä se opetti ja osallistuin keskusteluihin. Ad Hominem on tämän palstan päätarkoitus. Koko alkoholiongelma on unohdettu, kunhan vain saadaan hyökätä henkilöä kohtaan.

En välitä, olette niin idiootteja löylykauhoineen, mutta vuosien aikana törmännyt niin varteenotettavaan kirjoittelijaan, ettei mitään järkeä. Kuten se Huuhaa-osiossa, joka luuli olevansa ravihevonen. Uskon, että taitavampi kirjoittaja, kuin minä.

14

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työnnä löylykauha perseeseen

      • Kylmät_kädet_

        Luen sua, kuin avointa kirjaa. Sun täytyy tutustua ihmisiin minkä kerkeät, löydät kyllä kohteesi. Esim. 2 naapuria olen sulle kertonut. Et tainut hoksata, miksi yllytän kokoajan ottamaan niihin yhteyttä.

        Ne pelkää meitä molempia niiden kesäisten yhteenottojen takia, mutta oikeasti, Santtu.


      • Kylmät_kädet_ kirjoitti:

        Luen sua, kuin avointa kirjaa. Sun täytyy tutustua ihmisiin minkä kerkeät, löydät kyllä kohteesi. Esim. 2 naapuria olen sulle kertonut. Et tainut hoksata, miksi yllytän kokoajan ottamaan niihin yhteyttä.

        Ne pelkää meitä molempia niiden kesäisten yhteenottojen takia, mutta oikeasti, Santtu.

        Ei pidä paikkaansa


    • Huomaat_sen_kyl
      • Kylmät_kädet_

        Ironista on, että minä taas en osaa luoda kontaktia IRL. Energia ei riitä. Ihmisten kohtaaminen kasvotusten tai edes puhelimessa syö aivan saatanasti voimavarojani.

        Tuohon sun postaamaan biisiin vastaus, mitä mieltä tästä?
        https://www.youtube.com/watch?v=Tn58-Nl9NYw



      • Kylmät_kädet_
        sauna_timppa kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=UFPU7-_LWmg
        Klassikko!

        Santtu, sun täytyy tutustua Liveleak.com ja Bestgoren antimiin. Darknet on fuulaa, oikeilla hakusanoilla kyllä löytää sairaimman shitin, mitä internetillä on tarjottavana.


      • Kylmät_kädet_ kirjoitti:

        Santtu, sun täytyy tutustua Liveleak.com ja Bestgoren antimiin. Darknet on fuulaa, oikeilla hakusanoilla kyllä löytää sairaimman shitin, mitä internetillä on tarjottavana.

        Ei vedä vertoja alkoholi palstalle


      • Kk__
        Kylmät_kädet_ kirjoitti:

        Santtu, sun täytyy tutustua Liveleak.com ja Bestgoren antimiin. Darknet on fuulaa, oikeilla hakusanoilla kyllä löytää sairaimman shitin, mitä internetillä on tarjottavana.

        Kun opit löytämään ne, älä tule avautumaan mulle. Muutenkin sinulla kestämistä.


      • Kk__ kirjoitti:

        Kun opit löytämään ne, älä tule avautumaan mulle. Muutenkin sinulla kestämistä.

        No on varmasti kun on tuommosia naapureita hahaa


      • Kylmät_kädet_
        sauna_timppa kirjoitti:

        No on varmasti kun on tuommosia naapureita hahaa

        Hitmanina voin käytttää sinua, kun saan tiimin kasaan. Me ollaan yhtenäinen ryhmä. Olet räjähdysaltis amismölli, mutta näen sinulla paljon positiivisia puolia. Olet tervetullut tulevaan tiimiini, koska osaan kontrolloida sinua.


    • Kylmät_kädet_

      Fyysisissä yhteenotoissamme Maikkulan Puohitiellä, osoitat aina yhtä tunteetonta olemusta, kuin meikäläisen perusluonne on. Meistä kumpikaan ei tunne kipua, kun tositoimeen ruvetaan. Sinut haluan tiimiini. Olen meikän numer 1. Kenraali.

      • Lähdetäänkö valloittaan maailmaa?


    • Mitä helvetin tiimiä kasaat?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      182
      3992
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      192
      1940
    3. 131
      1597
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1263
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      52
      956
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      74
      951
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      922
    8. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      156
      895
    9. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      884
    10. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      75
      875
    Aihe