"Enemmän ehjiä kuin vikaantuneita autoja"

21

122

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HerätysPahvit

      Odottelemme selittelyjen tulvaa.

      • itä-autoilija

        Aitoon itä-eurooppalaiseen tyyliin, asiat ikäänkuin vaietaan. Skodahan on itä-auto.


      • taituruutta

        Olihan kuitenkin jo stalinin aikaisessa neuvostoliitossa, johon tsekitkin silloin kuuluivat, niin maailman taitavimmat hammaslääkärit. Hampaan paikkaus/poisto tapahtui persreijän kautta siitä syystä, ettei kukaan uskaltanut avata suutansa.......


    • rytökasoja

      Nyt on näiden vinksahtaneden skeida jullien turha enää selitellä mitään.

    • toisto_kyrsii

      Olikos tuossa avauksessa mukamas jotain uutta?

      • Salainentieto

        takaisinkutsua odotellessa..


    • paapppa90

      Eli ehjiä on n. 51%. Hieno tulos vw autolta

    • landIord

      – Valtaosassa moottoreita ei ole eikä tule mitään ongelmia, sanoo VV-Auto Groupin huoltopäällikkö Jukka Tirkkonen.

      • hyvin_myönnetty

        sillä muutama vuosi sitten VAG-huollossa eivät olleet edes kuulleet koko ongelmasta.


      • LuckyMen

        On siis täydellistä arpapeliä ostaa VW konsernin auto, kun ei mistään voi etukäteen tietää, kuuluuko juuri minun autoni tuon "Valtaosan" piiriin, vai pahimmassa tapauksessa siihen laukeavien autojen piiriin. Sama kuin pelaisi venäläistä rulettia aseella, jossa yhden luodin sijasta onkin kaksi........


      • Kerroin_täällä
        hyvin_myönnetty kirjoitti:

        sillä muutama vuosi sitten VAG-huollossa eivät olleet edes kuulleet koko ongelmasta.

        sekä DSG-että jakoketjuongelmista heti kun ne antoivat aihetta keskusteluun Saksassa eli kolmisen vuotta sitten. Täällä Suomessa asia ei silloin herättänyt juuri mitään keskustelua vaikka maahantuoja tiesi takuulla asioista.


      • 109

        Tällä palstallahan oli tarkoitus haukkua Skodaa ja Skodan omistajia. Mistä tuo VW-auto tuohon putkahti? Skodahan se säälittävä itäauto on ..


      • Säisäisäi
        109 kirjoitti:

        Tällä palstallahan oli tarkoitus haukkua Skodaa ja Skodan omistajia. Mistä tuo VW-auto tuohon putkahti? Skodahan se säälittävä itäauto on ..

        Pääasia, että haukutaan. Ja kaikki hajoo.


    • auto58

      voi vitsi mikä vastaus, no tuollainen ylimielisyys kostautuu aina.

      • Toyota_Corolla

        Niinpä! Kohta Toyota on Suomessa myyntitilastojen kärjessä monella mallilla. Kohta kukaan ei huoli Skodaa edes ilmaiseksi. Skoda on harmi ei yhtään muuta.


      • jossinullaolisiauto
        Toyota_Corolla kirjoitti:

        Niinpä! Kohta Toyota on Suomessa myyntitilastojen kärjessä monella mallilla. Kohta kukaan ei huoli Skodaa edes ilmaiseksi. Skoda on harmi ei yhtään muuta.

        Meinaatko, että Tojo-, Kia- ja Hyundai-kauppiaat eivät lähetä hyviä vaihtotarjouksia? Hyvä, säästyy painomustetta ja paperia!


      • EiEdesSitä

        Vaihtotarjouksia? Kyllä ne ihan itse pitää liikkeessä käydä pyytämässä.
        Ehkä niihin "hyvitämme kaikista pihaan ajetuista ja katsastetuista autoista 1500€" tulee lisäys, ettei koske vag-tuotteita...


    • Tämä keskustelunavaus on jälleen ajankohtainen.

      • Kohan_kyselen

        Lantaloortikos se siinä? Eikös se filtteri ole jo läpimärkä ku se on keikkunu kuukausia siinä suupielessä? Mitens se Paint- kurssi etenee? Sinähän olet sama persoona kuin kyykkypaska.


    • Huono_aloitus

      Aloitusta tarkastellen, siinä on lähtökohtaisesti kaksi virhettä. "Maahantuoja kertoo ainoastaan, että ehjiä moottoreita on enemmän kuin rikkoutuneita VW-tuotteissa"

      Eikö sama tilanne ole kaikisssa merkeissä, jotka ovat rekisteröityjä maantieliikenteeseen. Vain ehjällä moottorilla voi ajaa. Lopulta autoissa on viallinen moottori, kenties muutamaa automerkkiä asian sivutessa harvemmin. Autoissa on enemmän toimivia moottoreita, kuin liikenteeseen kehtaavaa koreja.

      Citroenin vikaantumattomuus on suorastaan vitsi. Juttelin juuri erään sitikan omistajan kanssa. Toisessa lauseessa ei ollut mitään vikaa. Toisessa lauseessa varoitusvalot paloivat alinomaa auton kojelaudassa. Mekaanisesti auto oli ilmeisesti toiminut pitkän pitoajan. Kertoisivatpa naapuritkin, ettei ole teknistä vikaa, mutta ovat päinvastoin ylpeitä mahdollisuudestaan käydä jatkuvasti Etelä-Suomen eri huolloissa arvuuttamassa vikoja. Työnantaja antaa tähän mahdollisuuden leasing-autoissa.

    • Viallinen.tuote

      Viimeaikaisi uutisia seuraten taitaa olle niin ettei löydy yhtään täysin toimivaa vag kulkinetta.öljynkulutus tsi dsg viatkin vaivaavat edelleen siinämäärin että tänäkin vuonna ollut otsikoissa joka maassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe