Ehdotan että maahanmuuttoon myönteisesti suhtautuvilta ihmisiltä aletaan periä 10 prosenttiyksikköä korkeampaa tuloveroa kaikista veronalaisista tuloistaan. Kaikkiin maahanmuuttoon liittyvät sosiaaliset, inhimilliseen kärsimykseen ja kulttuuriin liittyvät haitat tulee maksattaa maahanmuuttoverolla. Jos ei veronmaksajia löydy, niin maahanmuuttajat pois Suomesta, siltä osin kuin ei kyseinen vero kuluja korvaa.
Maahamuuttovero
Verokarhu
7
69
Vastaukset
- juu_kannatan
KANNATAN.. VERO VOIMAAN HETI VUODEN ALUSTA 2016.
- bkdkdkdklf
minä ehdotan että ne rahdataan siperiaan. ei noita vahinkoja rahalla korvata.
- SinähänVarsinainen
Välkky!
- beerit
Maahanmuuttomyönteiset elävät itsekin sossun rahoilla,
eivät he veroja maksa. - kggvgggfff
Sipilä kyllä suostuu tähän.
Tuossa olisi ideaa! Jos sitten kaikki maahanmuuton kannattajat ovatkin varattomina veroja maksamattomia, niin ei olisi varoja maahanmuuton järjestämiseenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564