Olen muokkaamassa vieraskirjaani ja haluaisin textareoihin ja lähetys- sekä enpäslähetäkkään laatikkoihin omat värit.
Jotat nyt ei väärinkäsityksiä tulisi niin laitan tähän esimerkin e-mailin kyselykohdasta:
Ja tässä se lähetyslaatikko:
Miten saan nyt siis vaikka lähetysnamiskan taustaväriksi silver ja ääriviivoiksi ja tekstin väriksi black?
Entä kirjoituskentän taustaväriksi silver ja tekstin ja ääriviivojen väriksi black?
Entä miten muokkaan fonttia kummastakin?
Textarea ja lähetyslaatikko
4
351
Vastaukset
- Tõppõ
input {
color: Black; /* tekstin väri */
background-color: Silver; /* taustan väri*/
border: 1px solid Black; /* reunojen väri, leveys ja tyyli */
font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; /* fontti väri */
}- piu
Kiitos. Nyt olen taas vähän viisaampi.
Mutta miten määritän textarean vierityspalkin värit? Se unohtui tuosta ekasta kysyä...
$message.message - Tõppõ
piu kirjoitti:
Kiitos. Nyt olen taas vähän viisaampi.
Mutta miten määritän textarean vierityspalkin värit? Se unohtui tuosta ekasta kysyä...
$message.messageNuo ei kuulu css_standardiin ja taitavat toimia ainoastaan IE:ssä. Toisaalta jos ei toimi muualla niin sitten ei toimi, ei sillä toimivuuden kanssa kuitenkaan ongelmia ole.
En testannut mutta pistän silti tähän ne mitkä ovat määriteltävissä. Pistin vaan summassa jotain väriä, mieti itse mitä haluat käyttää:
scrollbar-3dlight-color: Aqua;
scrollbar-arrow-color: Black;
scrollbar-base-color: Blue;
scrollbar-darkshadow-color: Fuchsia;
scrollbar-face-color: Gray;
scrollbar-highlight-color: Lime;
scrollbar-shadow-color: Purple;
scrollbar-track-color: Olive;
Enpäslähetäkään-laatikosta ei juuri koskaan ole hyötyä käyttäjälle, mutta kylläkin usein suurta harmia ja haittaa.
Joten ota se pois. Sen jälkeen huomaat, ettei ole mitään pakottavaa tarvetta muuttaa lähetyslaatikon väriä - päinvastoin sen ulkoasun muuttaminen vaikeuttaisi sen hahmottamista lähetyslaatikoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427