Ostin ensimmäisen askin ikinä. Marlboro Iceblast, kuulemma hyvä menthol tupakka. Poltin äsken ensimmäistä. Miten sitä vedetään sisään? Onnistuin sen verran polttamaan, että kun maistelee hengitystä maistuu savu. Miten se menthol avataan? Puraisin hampaalla menthol kohtaa ja mitään makua en huomannut. (Kuinka nopeasti se lähtee keuhkoista se savu?) Mitään hyvänolon, pahanolon tai muita oireitakaan en saannut, eli mitä tein väärin?
Miten sitä tupakkaa poltetaan?
6
185
Vastaukset
- IkinäEnAla
Teit sen virheen, että aloitit tupakanpolton.
- Eibonies
Se on paha virhe, jota jokainen katuu, jos ei osaa lopettaa heti alkuunsa.
Myöhemmin lopettaminen on hyvin vaikeaa, melkein mahdotonta. - Aloittelija-kokeilija
Riippuvuus syntyy ajan myötä salakavalasti. Muistan lukeneeni äskettäin että 5 askia riittää tekemään. 5 askia polttaneiden henkilöt ostavat lisäaskin 80% varmuudella.
Miksi poltan? Nyt 2 viikon aikana olen polttanut noin 15 tupakkaa. Silloin kun kukaan ei ole kotona ja voi istua terdellä ja nauttia musiikista. Ai että.
Ja se että tupakka maistuu pahalta riippuu mitä vetelee. Aloittelija ja punainen tupakki tai nortti ei sovi yhteen. Olen kolme eri askia ostanut ja polttanut satunnaisesti näitä. Nyt alan saamaan sitä jälkimakua.
Edellisten kanssa samaa mieltä. Maistoin tupakkaa nuorena. Ei se hyvää ollut. Vesi valui silmistä ja haju oli kammottava. Olen eläkkeellä ja suht. terve. En ole eläessäni polttanut. En kadu sitä.
- HuutistaTupakoijille
Ota se tupakka askista, sytytyä se, ja sitten tökkäät sillä palavalla päällä itseäsi poskeen koska edes harkitset tupakantkäyttöä.
- kokenut12
Ei muuta ku rööki huulille ja imet sitä tarpeeksi ja hengität sisään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648223Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 76928
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 25826
- 55823
- 64812
- 12810
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713