Miten voi olla mahdollista että tuulettajan hihna maksoi yarikseen lahden vesijärven autossa 68 euroa eli markoissa n.400markkaa. markka aikana ei yhteenkään autoon maksanut edes 100 markkaa, taisi olla alle 50 kaikki mitä tuolloin ostin.
törkeää rahastusta, kun ei tarvikeliikkeistä löytynyt niin oli pakko maksaa, jotta sai auton pois tienvarresta.
Taitaa olla viimeinen toyota mulle tää.
Tuulettajan hihna 68Euroa?????
6
1274
Vastaukset
- Oletko nähnyt unta
Miten olet vaihtanut tuulettajanhihnan kun se flekti on sähkökäyttöinen ??
- ei tuulettajan
Diibadaabaa....VAI onko Yariksessa keju?
- Gigantti
Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa...
- mikäkin
kovasti kiertelee hihna Yarisessa. Joskus meinasin kiristää kun vinku mutta luovutin kun
avasin konepellin. Ihmetelkää hihnaa ja sen pituutta ja asennusta. Jo on outo viritelmä. - remmiman
mikäkin kirjoitti:
kovasti kiertelee hihna Yarisessa. Joskus meinasin kiristää kun vinku mutta luovutin kun
avasin konepellin. Ihmetelkää hihnaa ja sen pituutta ja asennusta. Jo on outo viritelmä.Se on rempula. Tommossi ne nykyautot on. Tahallaan suunniteltu hankalaksi.
remmiman kirjoitti:
Se on rempula. Tommossi ne nykyautot on. Tahallaan suunniteltu hankalaksi.
kömpelyyttä jos ei mokomaa osaa vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136