Sanokaa yksi syy

Jioppnoijhib

Miksi en tapa itseäni. On niin paha olo, en löydä tästä mitään ulospääsyä.

13

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Djsnosbev

Ei sitte, nyt lähtee

• Djsbob

OIKEASTI MÄ TARVITSEN APUA MISTÄ VOI SITÄ PYYTÄÄ??? EN JAKSA ENÄÄ. OLKAA KILTTEJÄ JA AUTTAKAA... PELKÄÄN ET TEEN JOTAIN PERUUTTAMATONTA

• ensiapua

Minkä ikäinen olet. Pitäisikö sinun mennä sairaalaan tai voitko puhua jonkun kanssa.

• Perämäki

Jos sinulla on noin vakavia ajatuksia soita hätänumeroon kerro tilanteesi. Toivottavasti pääsisit sairaalaan mistä voisit saada ainakin helpotusta tuskaasi. Ja sen jälkeen kun jaksat ja voit niin voit kertoa syyn mikä on aiheuttaja. Ymmärrän tuskasi se on aivan kamala tunne sisälläsi. Toivon että saisit apua.

• Sjsqvsjob

Oon alaikänen, oon puhunut kyllä mutta se ei auta enää mitään. Huono olo vaan jatkuu ja jatkuu...

• Sjsqvsjob kirjoitti:

Oon alaikänen, oon puhunut kyllä mutta se ei auta enää mitään. Huono olo vaan jatkuu ja jatkuu...

Kaikki olemme ikäisenäsi kärsimättömiä ja epäileväisiä. Jaksaisit vähän eteenpäin niin asiat paranevat. Sitten olet tyytyväinen, kun et tehnyt mitään peruuttamatonta.

• Jdsnajsobd

Kiitos kommentista, yritän!

• Satza

Päivystykseen,nyt heti. Sekin jo helpottaa, kun saa toivoa asioiden edistymiseen. Itse olin vähän samankaltaisissa ajatuksissa muutama viikko sitten. Nyt käynyt keskustelemassa yms. Alkanut toivo elämään. Näkyy jo valoa tunnelissa. Olet sen itsellesi velkaa. Anna edes mahdollisuus itsellesi. Tsemppiä!

• mielenterveysasioita
    • Unel

Sinusta tuntuu nyt tuolta, aivan varmasti tulevaisuus tuo elämääsi hyviä ja kauniita ja arvokkaita asioita, tapahtumia ja ihmisiä vaikka nyt ei tunnu siltä. Usko pois, niin se on. Puhu jollekin läheiselle tai tuttavalle ajatuksistani. Täti, setä, serkku, kummi, isä, äiti, opettaja, kuka tahansa aikuinen tai soita nuorten auttavan puhelimeen.Älä tee itsellesi mitään vahinkoa, olet arvokas ihminen ja olet rakas läheisillesi.
      Tapasin n vuosi sitten ohimennen erään nuoren, jota en edes tunne, vain yhden kerran tavannut. Hän jäi mieleen koska hänessä oli jotain persoonallista, kaunista ja herkkää, joka piirtyi mieleeni. Hän ei tiedä itse, että teki vaikutuksen pelkästään hetken tapaamisessa. Olisiko jokin voinut mennä toisin jos minä olisin ymmärtänyt sen hänelle kertoa? Kuitenkin en tiennyt, että hänellä ei ollut kaikki hyvin tai että hänellä tulisi olemaan vaikeaa. Vuosi siitä kun tapasin hänet, hän oli päättänyt tehdä itselleen jotain, ehkä päättää elämänsä. Nyt tämä nuori vammautui loppuelämäkseen ja voin vain kuvitella kuinka paljon vaikeammaksi hänen elämänsä muuttuu sen myötä. Tuskin tapaan häntä enää, mutta haluaisin kertoa hänelle kuinka arvokas ja kaunis hän on, kuinka ihminen voi koskettaa toista tietämättään, kuinka hänelläkin on ystäviä joita hän ei tiennyt olevankaan olemassa. Saman haluaisin kertoa sinulle, joku ihminen ajattelee sinusta samoin, joku jota et kenties ole tavannut vielä, joku jota sinä kosketa vain olemalla sinä. Tärkeimpiä asioita ei näe silmillään vaan sydämellään. Kaikkea hyvää elämääsi 😘

• Dbsosbs

Kiitos paljon kommentista, tämä helpotti!

• elän.zombin.elämää

Oma eämänin on ollut vuoden alusta asti yksinäisen miehen epätoivoista rimpuilua. Terveys pragaa, laskuihin ei ole aina rahaa.
      Seroniinitaso on laskenut niin että masennun pienistäkin vastpoinkäymisistä.

Yks kahjo äijä vihaa ja pelkää minuu, hiljaista itselleen kiroilevaa tyyppiä. Se toivoo minun kuolemaani sikana. Elän tietysti kiusallanikin.
      Entisenä kommarina pidän itsemurhaa elämän petturina, ja luopiona. Sinä ap, et ollut oikeesti edes tosissas kirjoittaessasi hyppäämisestä tyhjyyteen.

• Gpsnsdb

Mistä muka tiedät? Osaatko lukea ajatuksiani? Kyllä sä vielä näet, että olen tosissani, en vaan halua tappaa itseäni toukokuussa. Silloin ne idiootit voittaisivat, kun näkisivät tappioni. Mutta kohta koittaa se päivä, jolloin saan lähteä täältä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5313
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1371
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      752
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      747
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      46
      744
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      736
    9. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      725
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      724
    Aihe