Minkälainen ei pidä olla

sdfsdfsdfdsfdsfdsfs

25

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfsdfsdfdsfdsfdsfs

"Yksi mies taas puhui jo muutaman kerran jälkeen tavattuamme, että voisi katsoa minua vaikka koko päivän... yööök"

En ihmettele enää miksi jännämiehille on kysyntää kun lukee tuolta kommentteja.
      Juuri ne kiltit ja kunnolliset miehet jotka arvostaisi naista ei saa naisia koska naiset ei siedä miesten romanttisuutta..

• 12121212121212

Aika hyvä vastaus kysymykseen miksi miehet aina kuvittelevat treffailun olevan suorittamista.

Koska se on sitä. Yksikin väärä sana, ele tai epävarmuuden osoittaminen vie naisen tunteet satasesta nollaan kymmenesosasekunnissa, eikä paluuta ole.

Sitten kun nainen on rakastunut, tilanne on eri. Mutta siihen pisteeseen pääsy on kuin esterata. Aitous ja asioiden vain tapahtuminen perustuu miehen kyvykkyyteen ja muiden naisten kanssa hankittuihin kokemuksiin.

• seoikeampitapamikäseon

Erittäin hyvin sanottu! Mutta tuo pätee myös siihenkin jos nainen on muka rakastunut. Voiko rakkauden kaataa se että miehellä on omia näkemyksiä sekä huolia? Kokemukseen perustuen voi koska miehellä ei saa olla epävarmuutta ja kysymyksiä kun taas naisilla niitä saa olla mielinmäärin ja kaikki miehen eriävät näkökannat ovat aina riski naiselle ja riski suhteen kaatumiseen. Miksi näin? Koska naiselle itse suhde on vain hyödyke. En usko että rakastuneelle naiselle se noin olisi mutta vaikea siitä ajatuksesta on poiskaan päästä kun näitä on kokenut. Jos siitä ei hyödy tai mies ei mene sen käyttäytymismallin mukaan kun käsketään on aina ero vaihtoehto ja jonosta on vaan helppo napata uusi. Koska miehelle vastaava ei ole mahdollista kuin vain tietyille ytmi tason herroille niin suhteesta halutaan pitää kiinni. Näin yleensä. Itse menetin elämäni rakkauden siksi (en sentakia että olisi vaikeaa löytää uutta) vaan syystä että minut haluttiin asettaa tiettyyn muottiin jossa minun pitäisi karsia henkoht elämässäni tärkeitä asioita jotta olisin oikeutettu suhteeseen mutta naisenhan ei niin tarvitse tehdä. Nainen vaan haluaa sen jo oman rakennetun muottinsa päälle lisäekstraa kun taas miehen rooli on karsia kaikki ylimääräinen pois elämästään koska sehän on silloin rasite suhteelle. Niin onko se? Vai onko se asiasta näin ajattelevan mielessä? Mitä sinä ykskakkonen karsisit elämästäsi pois suhteen vuoksi? Työ, harrastus, läheiset jne? Onko esim noissa sellaista mistä voisit luopua? Samaa voisi kysyä myös naisilta että mitä te karsisitte elämästänne pois suhteen takia? Olisitteko valmiita luopumaan mistään teille erittäin tärkeästä ja henkistä hyvinvointia elämäänne tuovasta asiasta? Jos olette pienestä pitäen harrastaneet esim ratsastusta niin olisiko se mistä voisitte luopua vaan siksi että olette kohdanneet sen oikean koska se ei tälle oikealle sovi?

• Idiootti_olen_todellakin
        seoikeampitapamikäseon kirjoitti:

Erittäin hyvin sanottu! Mutta tuo pätee myös siihenkin jos nainen on muka rakastunut. Voiko rakkauden kaataa se että miehellä on omia näkemyksiä sekä huolia? Kokemukseen perustuen voi koska miehellä ei saa olla epävarmuutta ja kysymyksiä kun taas naisilla niitä saa olla mielinmäärin ja kaikki miehen eriävät näkökannat ovat aina riski naiselle ja riski suhteen kaatumiseen. Miksi näin? Koska naiselle itse suhde on vain hyödyke. En usko että rakastuneelle naiselle se noin olisi mutta vaikea siitä ajatuksesta on poiskaan päästä kun näitä on kokenut. Jos siitä ei hyödy tai mies ei mene sen käyttäytymismallin mukaan kun käsketään on aina ero vaihtoehto ja jonosta on vaan helppo napata uusi. Koska miehelle vastaava ei ole mahdollista kuin vain tietyille ytmi tason herroille niin suhteesta halutaan pitää kiinni. Näin yleensä. Itse menetin elämäni rakkauden siksi (en sentakia että olisi vaikeaa löytää uutta) vaan syystä että minut haluttiin asettaa tiettyyn muottiin jossa minun pitäisi karsia henkoht elämässäni tärkeitä asioita jotta olisin oikeutettu suhteeseen mutta naisenhan ei niin tarvitse tehdä. Nainen vaan haluaa sen jo oman rakennetun muottinsa päälle lisäekstraa kun taas miehen rooli on karsia kaikki ylimääräinen pois elämästään koska sehän on silloin rasite suhteelle. Niin onko se? Vai onko se asiasta näin ajattelevan mielessä? Mitä sinä ykskakkonen karsisit elämästäsi pois suhteen vuoksi? Työ, harrastus, läheiset jne? Onko esim noissa sellaista mistä voisit luopua? Samaa voisi kysyä myös naisilta että mitä te karsisitte elämästänne pois suhteen takia? Olisitteko valmiita luopumaan mistään teille erittäin tärkeästä ja henkistä hyvinvointia elämäänne tuovasta asiasta? Jos olette pienestä pitäen harrastaneet esim ratsastusta niin olisiko se mistä voisitte luopua vaan siksi että olette kohdanneet sen oikean koska se ei tälle oikealle sovi?

Ha, tämähän teksti on kuin mun kirjoittama, paitsi että olen nainen ja kirjoittaisin kokemuksen miehestä.

• seoikeampitapamikäseon kirjoitti:

Jos pitää luopua jostakin itselle tärkeästä suhteen takia, ei se suhde ole silloin minkään arvoinen. Ei siinä tarvitse marttyyriksi ryhtyä, kun on pakko olla piparin toivossa naisen kanssa, jonka vaatimuslista on loputon. Kun itse lähtee kävelemää suhteesta, voi vielä säilyttää miehisyytensä rippeet,kun jättää pirttihirmun yksikseen listojensa kanssa.

• flowersreally

Jokseenkin hyvää viihdettä kyllä.

• flowersreally

"Kutsui itseään karvaperseeksi. ...miksi?"

Tirsk.

• flowersreally kirjoitti:

"Kutsui itseään karvaperseeksi. ...miksi?"

Tirsk.

.. Joku/jotkut on tainnut lukea liikaa palstaa.. ;D

• flowersreally
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Joku/jotkut on tainnut lukea liikaa palstaa.. ;D

Joo, siellä oli muitakin tutun oloisia tyyppejä.

• flowersreally kirjoitti:

Joo, siellä oli muitakin tutun oloisia tyyppejä.

.. Pitäisköhän munkin.. Munkin.. ;D.. Käydä lueskelemassa?.. ;P

.. Pakko se kai on.. Tietääpähän ainakin sitten mistä puhutaan.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Pitäisköhän munkin.. Munkin.. ;D.. Käydä lueskelemassa?.. ;P

.. Pakko se kai on.. Tietääpähän ainakin sitten mistä puhutaan.. ;P

.. Nope.. En lueskelekkaan.. Liikaa kommentteja.. Ei riitä MiälenKiinto.. ;D

• ei.ollut.kemiaa

Käy sääliksi kaikki nuo miehet kun tietää miten naiset ei pakkeja antaessaan ikinä kerro todellista syytä.
      Eli vaikka miehellä olisi jokin helposti korjattava "vika" niin mies voi käydä läpi monta naista ja suhde kaatuu aina samaan "vikaan" eikä mies koskaan ymmärrä että mitä teki väärin.

• envoiymmärtää

Noita lukiessa ymmärtää, että minkäänlainen parisuhde on minulle ylipääsemättömän kuilun takana. Toki ei suurintaosaa noista vioista minusta löydy, mutta joku virhe varmastikin minussakin on, joka karkottaisi naisen välittömästi pois.

Lisäksi näin luottamusseksuaalina ihmetyttää nämä naisten tarinat, että "miehellä paskat housussa ja mummokalsarit jalassa, ja sitten nuolin hänen pyllyreikäänsä ensitreffeillä". En ikinä voisi kuvitellakaan parisuhdetta naisen kanssa, joka ensitreffeillä nuolee jonkun pyllyreikää!

• ei.herranjestas

"Lemppasin nuorna tyttönä miehiä aika kevyin perustein. Tässä muutamia...

- Liian pitkät kynnet. Yökötti.
      - Jatkuva silmätulehdus. Nähtiin harvakseltaan ehkä parin kuukauden aikana, ja koko ajan sillä oli se saatanan silmätulehdus! Toisilla treffeillä pyysi, että laitan sen silmään jotain mönjää, kun se oli kuulemma niin vaikea laittaa itse. En todellakaan laittanut, hyi helvetti!
      - Rähmivät silmät (eri tapaus kuin silmätulehdusmies). Meinasin oksentaa, kun kämppää imuroidessa lattialle kuivuneet rähmäklimpit kilisivät imurin putkessa. Tosijuttu, vaikka kuulostaa liioittelulta."

• sdfsdfsdfdsfdsfdsfs

"Vääränlaiset käsikarvat. Mies oli tumma ja komea, mutta käsikarvat olivat erittäin tuuheat ja ne loppuivat erittäin tasan ranteeseen, eli siis itse "käsiosassa" ei ollut karvan karvaa. Näytti siltä että mies sheivaili aina tarkasti ne turkkilaishihat siihen."

Sanattomaksi vetää :O

• repesinn

"Mies halusi heittää ekan yön jälkeen aamulla minut mersullaan kotiini.
      Mersu osoittautui likakaivojen tyhjennykseen käytettäväksi kuorma-auto mersuksi."

Ja mitäköhän hiton pahaa tässäkin on :D

• sdfsdfsdfdsfdsfdsfs

Huomiotaherättävää ainakin itselle on että todella monessa kohdassa mainittu "liika innokkuus".
      Naiset ei ehkä ymmärrä miten vähän miehillä on tilaisuuksia tutustua naisiin eli päästä edes 2. tai 3. treffeille asti tietyn naisen kanssa. Innokkuuteen sortuu tietenkin todella herkästi kun tilaisuudet on harvassa.
      Jostain syystä tietynlainen välinpitämättömyys tuntuisi olevan naiselle tärkeää, että mies ei pitäisi naista yhtään tärkeänä. Eli kuten sanottua jännämiesten markkinat..

• sdfsdfsdfdsfdsfdsfs

"Nuorena meillä oli pientä flirttiä erään miehen kanssa, ja hän kai oli hiukan kiinnostunutkin. Kerran hän tuli meille teelle, jolloin havaitsin luomen hänen kasvoissaan tai kaulassa, en muista enää missä. Kiikun kaakun ollut kiinnostukseni sammui töysin siihen."

:O

• cindycraford

Täällä helmiä.sioille/genio.mente on myös ilmoittanut, että naisella ei saa olla mitään luomea kasvoissaan. Se on kuulemma täydellinen turn off vaikka olisi kuinka pieni :O että kyl ne miehetkin..

• Godimma
        cindycraford kirjoitti:

Täällä helmiä.sioille/genio.mente on myös ilmoittanut, että naisella ei saa olla mitään luomea kasvoissaan. Se on kuulemma täydellinen turn off vaikka olisi kuinka pieni :O että kyl ne miehetkin..

Se onkin ämmä ja ikuinen teini.

• sdfsdfsdfdsfdsfdsfs

"Ällö luomi poskessa.
      Alkava kaljuuntuminen, joka oli ällöttävä kun mies nuoli mua.
      Arvostuksen puute kavereiden keskuudessa."

Arvostuksen puute????????????????

• sdfsdfsdfdsfdsfdsfs

"Kerroin treffeillä että musiikkimakuni on hyvin laaja, että kaikenlaista menee Metallicasta Britney Spearsiin. Mies kertoi, että hän kuuntelee joskus Backstreet Boysia. Mies saa olla myös herkkä ja näyttää tunteitaan, mutta Backstreet Boys kaikessa siirappisuudessaan oli vähän liikaa."

Tämä oli viimeinen pisara. Oikeasti? Mitä vittua?

• Pari sivua luettuani totesin jälleen että on erittäin mukavaa olla sinkkumies ja käymättä treffeillä.

• fdghjdffgj

"Puhui itsestään muodossa " meikäläinen". Ei....."

Ja tälle vitusti tullut plussia? Mitvit?

• Buythatforadollar

Herkässä on ja pienessä viat - vaikka ennen niiden huomaamista olisikin jo munaakin ehditty imemään.
      Ihania suomalaisia naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5163
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2696
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1910
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1877
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1708
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1244
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      159
      1230
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      30