Kom ihåg att Finlandssvenska

javisstjavisst

spalten är mycket bättre, än det här. Lung och ro.

14

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • baraattvälja

      Men det är ingen politikspalt.Det finns tusentals spalter för finskspråkiga också.

      • etköhuomaa

        Ettehän te puhu politiikasta täällä, varsinkaan oman puolueenne.


      • etköhuomaa kirjoitti:

        Ettehän te puhu politiikasta täällä, varsinkaan oman puolueenne.

        "Ettehän te puhu politiikasta täällä, varsinkaan oman puolueenne. "

        Yhden asian puolueen politiikasta ei oikein kauaa voi jutella.


      • khknkbkbbblbl

        Aivan varmasti te voitte kirjoittaa siellä puolueestanne, niin paljon kuin huvittaa. Mutta te pysytte täällä siksi, että ette voi suvaita että suomenkielisesten jutut täällä on kärjessä.


      • detärsanningen
        khknkbkbbblbl kirjoitti:

        Aivan varmasti te voitte kirjoittaa siellä puolueestanne, niin paljon kuin huvittaa. Mutta te pysytte täällä siksi, että ette voi suvaita että suomenkielisesten jutut täällä on kärjessä.

        Vad gör ni här då ?Bara för att skriva kränkande och sårande texter om vanliga svenskspråkiga medmänniskor.


    • Tällä RKP:n palstalla on ankara sensuri. Tämä johtu siitä, että äänestäjät halutaan pitää ruotsinkielisessä uutiskuplassa. Ruotsiksi julkaistava tieto on käyyt vahvan itsesensurin, koska kukaan toimittaja ei uskalla kirjoittaa kriittisesti. Folktinget on hoitanut tälle palstalle vahvan päivystyksen. Kaikki kritiikki poistetaan.

      • mankanvälja

        Inte behöver du ju heller besöka den här spalten...det finns ju sådana med lugn och ro som vi blev informerade om.


      • jggjjbjjgjj
        mankanvälja kirjoitti:

        Inte behöver du ju heller besöka den här spalten...det finns ju sådana med lugn och ro som vi blev informerade om.

        No miksi käyt täällä, vaikka tällä ei ole mitään virkaa?

        Ymmärrättekö että tämä on pelkkä höpöhöpö-saitti?


      • spaltenhärärbra
        jggjjbjjgjj kirjoitti:

        No miksi käyt täällä, vaikka tällä ei ole mitään virkaa?

        Ymmärrättekö että tämä on pelkkä höpöhöpö-saitti?

        Vi svenskspråkiga gnäller inte.


      • jggjjbjjgjj kirjoitti:

        No miksi käyt täällä, vaikka tällä ei ole mitään virkaa?

        Ymmärrättekö että tämä on pelkkä höpöhöpö-saitti?

        "Ymmärrättekö että tämä on pelkkä höpöhöpö-saitti?"

        Vilka är det som försöker göra den till en sådan, men lyckas inte längre?
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        En vink: Börjar med: N
        .
        .
        .
        .
        .
        fortsätter med: ät
        .
        .
        .
        .
        .
        Tar ny fart med: Fe
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        .
        och avslutas med: enno.



        Blev det alls klarare?


      • ktkgkflflflflf
        spaltenhärärbra kirjoitti:

        Vi svenskspråkiga gnäller inte.

        No katso nyt vaan noita juttujanne. Mutta ettehän te valita koska teidän avauksia ei poisteta juurikaan, sen sijaan suomenkielisten kyllä jatkuvasti.


    • varsågodbara

      Då ska du hållas där.

    • jhknuytr

      Man kan välja vilket forum man vill besöka.

      • kgkhkbkbkb

        Niin juuri, ja jos te svekot täällä jatkuvasti ihmettelette tekopyhästi suomalaisten avauksia, niin pakko ei ole tääll olla.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe