Perinteinen vasemmisto Huhtasaaren puolesta!

suomen.työtätekevät

Uskomatonta, ilmeisesti muut kandidaatit eivät ole osanneet tuoda viestiäänsä esille tavalla suhteessa nykyajan vaatimuksiin ja haasteisiin joita suomalaiset nykyisin kokevat jokapäiväsessä elämässänsä.

Onkin selvää että suhteessa muihin 'työväen' tai muutoin kansan keskuuden suhteen laajemminkin edustaviin ehdokkaisiin, niin muihin nähden Huhtasaari puhuu suomalaisten nykypäivään liittyvistä teemoista ja erityisesti arkipäiväisistä asioista tavalla jonka suomalaiset tunnistavat oman kokemuksensa mukaisesti.

Varsinkin työtä tekevät suomalaiset näkevät että tahollansa Huhtasaari edustaa sitä linjaa jonka puolesta perinteinen vasemmisto voi äänestää, mukaan lukien siis Huhtasaaren ehdokkuus kaikkein arvostetuimpaan julkiseen virkaan eli Suomen tasavallan presidentiksi.

SIksi Huhtasaari, nro 5.

22

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osuushyvin

      olen samaa mieltä, luin eräästä toisesta ketjusta että Merja Kyllönen ehdottaa tantraseksiä Timo Soinille, heh siinäpähän marginaaliporukat hierovat toisiaan!

      • Joku_raja_sentään

        Ehdotti tutustumista tantraseksiin, ei tarjoutunut kumppaniksi.


      • samantekevää
        Joku_raja_sentään kirjoitti:

        Ehdotti tutustumista tantraseksiin, ei tarjoutunut kumppaniksi.

        Marginaalissa ovat molemmat porukat joka tapauksessa.

        Voisivat siis hieroa ja tutustua toisiinsa oikeasti. Muuta arvoahan ei kaiketi heillä ole tarjota.


    • Ei-yhtään_persuta

      Höpö-höpö.

    • nuo-tolkun-ihmiset

      Vasemmisto äänestää Huhtasaarta ja Väyrystä. Haluavat Sipilän hirmuhallituksen nurin. Yess!!!

      • Hoh-hoh-hoh-hooo

        On se jännän naurettavaa, kun persut alkavat hätäpäissään leikkiä vasuria.


      • Heh_teräviä_havaintoja
        Hoh-hoh-hoh-hooo kirjoitti:

        On se jännän naurettavaa, kun persut alkavat hätäpäissään leikkiä vasuria.

        Miksi vasemmistolaiset yhdessä hallituspuolue Kokoomuksen kanssa ajavat tätä?:

        Emma Kari (vihr.), Tytti Tuppurainen (sd.), Juhana Vartiainen (kok.) ja Anna Kontula (vas.) ovat tehneet lakialoitteen ulkomaisen työvoiman saatavuus- tai tarveharkinnan poistamisesta. Viréniä oudoksuttaa se, että asiaa vaativat niin vasemmiston kuin kokoomuksen edustajat.

        – Olisi voinut kuvitella, että maahanmuutto, jos mikä, on asia, jossa pääomapiirien ja työväen (jota ainakin vasemmisto sanoo edustavansa) edut ovat vastakkaisia. Johtaahan maahanmuutto (työvoiman tarjonnan kasvu) väistämättä palkkojen laskuun ja pääoman tuottoasteen kasvuun, Viren kirjoittaa Puheenvuoron blogissaan.

        https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/230243-professori-matti-viren-ihmettelee-kansanedustajien-epapyhaa-allianssia-miksi

        Perussuomalaiset ovat nousseet puolustamaan suomalaisen työvoiman asemaa tilanteessa jossa mikään muu poliittinen puolue ei sitä tee.

        Sattumaako?

        Kovin on heikkoa ollut perinteisten vasuripuolueittan ja ay-liikkeen ENNALTA toimet tätä aktiivimallia vastaan. Nytkin kuulemma jotakin mielenosoitusta olisi tarkoitus, sepäs se Sipilää ja kumppaneita mahtaa pelottaa. Taitaa olla ne v. 2019 hallituksen hillotolpat Kokoomuksen kanssa se Numba Yksi tavoite.

        Kysymys työvoiman asemasta ja oikeuksista on isompi ja aktiivimalli on osa sitä.
        SIksi tarvitaan Suomen Perussuomalaiset ajamaan suomalaisen työväen asemaa jatkossakin.


      • VasuriltaPaloSulake
        Heh_teräviä_havaintoja kirjoitti:

        Miksi vasemmistolaiset yhdessä hallituspuolue Kokoomuksen kanssa ajavat tätä?:

        Emma Kari (vihr.), Tytti Tuppurainen (sd.), Juhana Vartiainen (kok.) ja Anna Kontula (vas.) ovat tehneet lakialoitteen ulkomaisen työvoiman saatavuus- tai tarveharkinnan poistamisesta. Viréniä oudoksuttaa se, että asiaa vaativat niin vasemmiston kuin kokoomuksen edustajat.

        – Olisi voinut kuvitella, että maahanmuutto, jos mikä, on asia, jossa pääomapiirien ja työväen (jota ainakin vasemmisto sanoo edustavansa) edut ovat vastakkaisia. Johtaahan maahanmuutto (työvoiman tarjonnan kasvu) väistämättä palkkojen laskuun ja pääoman tuottoasteen kasvuun, Viren kirjoittaa Puheenvuoron blogissaan.

        https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/230243-professori-matti-viren-ihmettelee-kansanedustajien-epapyhaa-allianssia-miksi

        Perussuomalaiset ovat nousseet puolustamaan suomalaisen työvoiman asemaa tilanteessa jossa mikään muu poliittinen puolue ei sitä tee.

        Sattumaako?

        Kovin on heikkoa ollut perinteisten vasuripuolueittan ja ay-liikkeen ENNALTA toimet tätä aktiivimallia vastaan. Nytkin kuulemma jotakin mielenosoitusta olisi tarkoitus, sepäs se Sipilää ja kumppaneita mahtaa pelottaa. Taitaa olla ne v. 2019 hallituksen hillotolpat Kokoomuksen kanssa se Numba Yksi tavoite.

        Kysymys työvoiman asemasta ja oikeuksista on isompi ja aktiivimalli on osa sitä.
        SIksi tarvitaan Suomen Perussuomalaiset ajamaan suomalaisen työväen asemaa jatkossakin.

        Nyt män kuppi nurin meillä vasureilla kotona. Ollaan toki aina äänestetty vasemmistoa mutta nyt on tullut muutos ja ehdokkaat voivat syyttää vain itseänsä.

        Nämä muut tantroinen (Kyllänen) ja suuryritysnaapureineen (Haatainen) ym. eivät nyt vakuuta.

        Huomenna eikun uutta ehdokasta ja tällä kertaa se on Huhtasaari.

        Siksi aijon oikeasti äänestää numeroa 5.


    • ilmiselvää

      Itse aion äänestää Huhtasaarta.

      Kun vertaan Huhtasaarta Merjaan näen sen eron. Se on siinä tekemisessä, ja se näkyy Huhtasaaren omassa tekemisessä suhteessa Merjaan.

      Näin jälkikäteen: Miksi Merja ei tee selväksi ja sillä isolla äänellä miten on asioita edistetty?

    • pörssimiestre

      Varautukaa sunnuntaina 28.1.2018 , Laura Huhtasaari tulee kissa jokaa saalistaa, tulette näkemään yllättävän tuloksen....................

    • siksipä-Huhtasaari

      No kovin vaisujahan nämä kaikki muut kandidaatit ovat olleet, sitä ei kiellä kukaan.

      Vain Huhtasaari on ollut johdonmukainen ei käy ole jäänyt muiden lailla kyykkimään poteroihin koska Salen pelko. Ja haastaa muuten jatkossakin, muiden ulkopuolisten nk. yrityksistä huolimatta.

    • siksi-Huhtasaari

      Huhtasaari tulee saamaan laajasti kannatusti yli puoluerajojen. Jokainen muualla miettiköön miksei kannatus sada oman puolueen ehdokkaan laariin.

      • nimenomaan_nro_5

        just näin


      • Vasemmistopolitiikkaako

        olen aiemmin äänestäny vasemmistoa minäkin mutta nyt siihen on tullut muutos.

        Vasemmisto tekee juuri paraikaa yhteistyötä Kokoomuksen kanssa mm. ETA-alueen ulkopuolisen työvoiman tuomiseksi Suomeen vaikka maassa on satoja tuhansia työttömiä ja työpaikkoja muutamia kymmeniä tuhansia.
        En ymmärrä miten vasemmistoa äänestävät vähäosaiset hyötyvät tästä eduskunnan vasemmiston yhteistyöstä Kokoomuksen kanssa jossa töitä annetaan muille kuin suomalaisille.


    • HighFiveLaura

      Vasurin luonnollinen valinta on aina kakkonen. Siinä on se haju ja maku, joita vasuri arvostaa.
      Mutta nyt yhä useampi vasuri on sittenkin halukas olemaan hetero ja äänestääkin Huhtasaarta!

    • werwe

      Tottakai Huuhaan äänestäminen onnistuu kommareilta, kun Huuhaa/H-a-persulinja on hyvin vasemmistolainen. Persuista on kuoriutunut reilussa puolessa vuodessa aito punikkipuolue, joka ajaa luokkasotaa Suomeen. Onneksi potentiaalinen kannatuspohja on vaan melko pieni ja porvarit pysyvät vallassa.

      • Heh_teräviä_havaintoja

        Pikkemminkin niin että Kokkarit ovat suurin punikkipuolue kun heitähän pienipalkkaiset kuten opettajat ja sairaanhoitajat sekä roskakuskit äänestävät. Miten muuten ovat suurin puolue tässä persaukisten maassa?


    • näin-se-vaan-on

      Tein juuri näin koska en löytänyt aiemmin tunnistamaani vasemmistoa tässä vaalissa.
      Ei mitään selvää puhetta vähäväkisten asian suhteen SDP:n ja Vasemmistoliiton ehdokkailta.

      Onko vasemmiston omat hillotolpat päässeet viemään kiinnostuksen muualle?

    • NatsiFasistiVasuriSika

      Näin se on, Natsivasurit arvostavat vaaleaa arjalaista ulkomuotoa.
      KansanFasistit jaksavat huutaa Natsia Paremmin kadulla.

      • KokoomuksenLuottovasurit

        Samaan aikaan eduskunnassa "ne paremmat ja oikeat" vasurit ovat myymässä Kokkareille työväestön vuosikymmenien taistelulla saavutettuja etuja!:

        Emma Kari (vihr.), Tytti Tuppurainen (sd.), Juhana Vartiainen (kok.) ja Anna Kontula (vas.) ovat tehneet lakialoitteen ulkomaisen työvoiman saatavuus- tai tarveharkinnan poistamisesta. Viréniä oudoksuttaa se, että asiaa vaativat niin vasemmiston kuin kokoomuksen edustajat.

        – Olisi voinut kuvitella, että maahanmuutto, jos mikä, on asia, jossa pääomapiirien ja työväen (jota ainakin vasemmisto sanoo edustavansa) edut ovat vastakkaisia. Johtaahan maahanmuutto (työvoiman tarjonnan kasvu) väistämättä palkkojen laskuun ja pääoman tuottoasteen kasvuun, Viren kirjoittaa Puheenvuoron blogissaan.

        https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/230243-professori-matti-viren-ihmettelee-kansanedustajien-epapyhaa-allianssia-miksi


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe