Löytyykö ateistia joka ei pidä kristittyä.......

Mielisairasko

mielisairaalavalmiina tapauksena jos se puhuu demoneista?
Sinänsä jännää.
Uskotaan johonkin yliluonnolliseen (Jeesuksen ihmeteot ja koko Raamattu) muttei sitten toiseen, (demonit)
Jos Jeesus, Raamattu ja saatana on olemassa, niin miksei demoneitakin?

59

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noitia unohtamatta.

      • ...Ja öistä syöjätärtä, puhumattakaan metsänpeikoista.


    • Faktaasiis

      Juutalaisen uskonnollisen selitysteoksen Talmudin mukaan demoneita on olemassa 7 405 926 kappaletta.

      • 10Käskyä

        Eli huomattavasti enemmän kuin ateisteja!


      • saudiprinssi.numero5734
        10Käskyä kirjoitti:

        Eli huomattavasti enemmän kuin ateisteja!

        Eikö musulmaanit enää olekaan ateisteja?


    • Tutkinutasiaa

      Demoni on pahansuopa ja ilkeä henkiolento, joka aiheuttaa sairauksia, huonoa onnea tai jopa kuolemia.

      • Eli samanlainen kuin bakteeri tai virus, paitsi ne eivät taida aiheuttaa huonoa onnea.


      • sckn

        Vähän niin kuin hammaspeikko.


    • Mielenterveyden häiriöt kuuluvat kansalle ja niitä on jopa presidenteillä. Useita voidaan hoitaa.
      Uskikset ovat hyvin usein harhaan johdettuja jotka kulkevat silmälaput päässään kuten englantilaiset oluthevoset (kärry kuljetus).

      • Aikajärkiintyä

        Harvoin demonit ateisteja häiritsevät, jos häiritsevät, siihen on todella oltava hyvä syy.
        Demonit ovat saatanan apulaisia.
        Jokainen tietää, että saatana vastustaa Jumalaa kaikin tavoin, ateistit ovat demonien valvonnassa saatanan käskystä.


      • Aikajärkiintyä kirjoitti:

        Harvoin demonit ateisteja häiritsevät, jos häiritsevät, siihen on todella oltava hyvä syy.
        Demonit ovat saatanan apulaisia.
        Jokainen tietää, että saatana vastustaa Jumalaa kaikin tavoin, ateistit ovat demonien valvonnassa saatanan käskystä.

        Tiedoksi, ei myöskään saatanaa ole olemassa: Lähde luotettava.


      • Aikajärkiintyä
        epikuros kirjoitti:

        Tiedoksi, ei myöskään saatanaa ole olemassa: Lähde luotettava.

        Jeesus jo todisti Saatanan olemassaolon, ollessaan 40 vrk erämaassa


      • jdhacv
        Aikajärkiintyä kirjoitti:

        Harvoin demonit ateisteja häiritsevät, jos häiritsevät, siihen on todella oltava hyvä syy.
        Demonit ovat saatanan apulaisia.
        Jokainen tietää, että saatana vastustaa Jumalaa kaikin tavoin, ateistit ovat demonien valvonnassa saatanan käskystä.

        "Jokainen tietää, että saatana vastustaa Jumalaa kaikin tavoin, ateistit ovat demonien valvonnassa saatanan käskystä."

        Mjaa. Tarinan "Jumala" loi tarinan "Saatanan" omaksi riitapukarikseen, joten turha siitä on saman tarinan "ihmisiä" syyttää, mitä tämä "Jumala" teki.

        "Jumala" on ikuinen maanantai, jolle mikään ei onnistunut.


      • meitävoiohjata

        Uskovillekin on tärkeää pitää itsellään oma harkintakyky eikä uskoa kaikkea hengellistä opetusta ottamatta asioista selvää itsekin eri lähteistä. Kaikki opetus on arvioitava, mihin kehoittaa jo Raamattukin. Tavallista ihmistä ohjataan usein jopa hyvinkin lapsellisiin päätöksiin esim, mainonnalla. "Joukkohysteria" hieman liioitellen saa laajoissa kansanjoukoissa outoja piirteitä. Kun on kyse esim. tärkeästä Suomen jääkiekkomaaottelusta, niin ihmiset itkevät sitä kuinka usein Suomi saa kumilätkän pömpeliin tai ei onnistu siinä. Voittoa juhlitaan kaduilla ja pelaajat ovat sankareita. Harvempi näkee asiassa mitään omituista. Esimerkkejä on lukemattomia. Esim. Natsi-Saksan sytyminen tuntuu käsittämätömältä, miten ihmismieltä voidaan hallita...jo ennen kuinn kyse oli pelosta asettua poliittisia johtajia vastaan yms.


    • Aikajärkiintyä

      Aristoteleen ja Platonin aikaan jo tiedostettiin demonien olemassaolo!

      • "...tiedostettiin..."

        Hehehehhehe


      • Ja ruumiinnesteet olivat: veri, lima, vihreä sappi ja musta sappi.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ja ruumiinnesteet olivat: veri, lima, vihreä sappi ja musta sappi.

        Alkuaineidenkin luettelo oli kaikenkattava

        - Maa
        - Tuli
        - Vesi
        - Ilma
        je eetteri

        Näillä faktoilla on pärjätty litteässä maassa ihan hyvin.


      • he-ma kirjoitti:

        Alkuaineidenkin luettelo oli kaikenkattava

        - Maa
        - Tuli
        - Vesi
        - Ilma
        je eetteri

        Näillä faktoilla on pärjätty litteässä maassa ihan hyvin.

        Tarkennetaan vielä, kun tieteellisyyden on oltava täsmällistä:

        Maa <- kuivuus ja kylmyys
        Tuli <- kuivuus ja kuumuus
        Vesi <- kosteus ja kylmyys
        Ilma <- kosteus ja kuumuus

        Joskus pienenä sain paksun sarjakuvalehden, jossa Aristoteleskin seikkaili. 🙂


    • Joulumeni

      Näkyvässä kosmoksessa demonit sijoittuivat kaikkialle kosmokseen eli kirjaimellisesti
      demoneita on kaikkialla.

      • Jospa demonit muodostavat sen piilossa olevan pimeän aineen?


    • Ei suinkaan mielisairaalavalmis. Kannatan laadukasta avohoitoa.

      • LuominenTodistaa

        Ateistit rukoilevat tavallaan joka päivä demoneitten ohjeen mukaan: "Ei ole Jumalaa"!
        Joudut kohtaamaan sinua valvoneen demonisi viimeistään kuolinvuoteellasi, se ei jää sinulle salaisuudeksi.
        Silloin ymmärrät toimineesi valinnoissasi väärin.


      • LuominenTodistaa kirjoitti:

        Ateistit rukoilevat tavallaan joka päivä demoneitten ohjeen mukaan: "Ei ole Jumalaa"!
        Joudut kohtaamaan sinua valvoneen demonisi viimeistään kuolinvuoteellasi, se ei jää sinulle salaisuudeksi.
        Silloin ymmärrät toimineesi valinnoissasi väärin.

        Pelkkiä lupauksia.


      • LuominenTodistaa
        he-ma kirjoitti:

        Pelkkiä lupauksia.

        Se on lupaus, joka ei ole sinullekaan enää salaisuus, jokainen jumalaton tulee kohtaamaan oman demoninsa, joka on ohjaillut jumalattoman elämää koko sen ajan.


      • LuominenTodistaa kirjoitti:

        Se on lupaus, joka ei ole sinullekaan enää salaisuus, jokainen jumalaton tulee kohtaamaan oman demoninsa, joka on ohjaillut jumalattoman elämää koko sen ajan.

        Kenelle voin valittaa, jos demoneita ei ilmestykään?


      • LuominenTodistaa kirjoitti:

        Ateistit rukoilevat tavallaan joka päivä demoneitten ohjeen mukaan: "Ei ole Jumalaa"!
        Joudut kohtaamaan sinua valvoneen demonisi viimeistään kuolinvuoteellasi, se ei jää sinulle salaisuudeksi.
        Silloin ymmärrät toimineesi valinnoissasi väärin.

        Sait minut epäilemään kantaani. Siis sen avohoidon toimivuuden suhteen.


      • LuominenTodistaa
        he-ma kirjoitti:

        Kenelle voin valittaa, jos demoneita ei ilmestykään?

        Et voi valittaa mihinkään, koska päiväsi päättyvät demonisi kohtaamisen jälkeen.
        Demonia on vastustettava nyt tässä elämässä.
        Sinulta jää tämä vastustus kokematta, koska toimit kiitettävästi demonisi mukaan, vastustamalla Jumalan tahtoa......tässä tilassa et tiedosta demonin olemassaoloa.


      • LuominenTodistaa kirjoitti:

        Et voi valittaa mihinkään, koska päiväsi päättyvät demonisi kohtaamisen jälkeen.
        Demonia on vastustettava nyt tässä elämässä.
        Sinulta jää tämä vastustus kokematta, koska toimit kiitettävästi demonisi mukaan, vastustamalla Jumalan tahtoa......tässä tilassa et tiedosta demonin olemassaoloa.

        Joo, minulla on selväpäinen olo koko ajan, paitsi tietysti iltakaljan tai parin jälkeen saattaa pikkuisen huimata. Sama juttu hamppua poltellessa.

        Demoneja näkevälle kyllä suosittelisin hoitoon hakeutumista.


      • LuominenTodistaa kirjoitti:

        Et voi valittaa mihinkään, koska päiväsi päättyvät demonisi kohtaamisen jälkeen.
        Demonia on vastustettava nyt tässä elämässä.
        Sinulta jää tämä vastustus kokematta, koska toimit kiitettävästi demonisi mukaan, vastustamalla Jumalan tahtoa......tässä tilassa et tiedosta demonin olemassaoloa.

        Mitenhän 80-kiloinen nisäkäsyksilö voi vastustaa maailmankaikkeudet luoneen kaikkivaltiaan entiteetin tahtoa? Ajatus on pähkähupsu. 😆


      • kjhygty789iu
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Mitenhän 80-kiloinen nisäkäsyksilö voi vastustaa maailmankaikkeudet luoneen kaikkivaltiaan entiteetin tahtoa? Ajatus on pähkähupsu. 😆

        Hyvä, olet tullut uskoon, vihdoinkin!


      • kjhygty789iu kirjoitti:

        Hyvä, olet tullut uskoon, vihdoinkin!

        Puuttuukohan uskovaisilta myös sarkasmin ja yksinkertaisen logiikan ymmärrys?

        Jos on mahdotonta vastustaa mutta silti se onnistuu --> Ei ole syytä katsoa että tätä "vastustamatonta voimaa" olisi olemassa sellaisenaan.


      • ihmisinätavallisia
        Oudoksuva kirjoitti:

        Puuttuukohan uskovaisilta myös sarkasmin ja yksinkertaisen logiikan ymmärrys?

        Jos on mahdotonta vastustaa mutta silti se onnistuu --> Ei ole syytä katsoa että tätä "vastustamatonta voimaa" olisi olemassa sellaisenaan.

        Ei puutu. Uskovat ovat ihmisinä samanlaisia kuin muutkin ymmärtäen huumoria yms. Uskoa on vaikea selittää...se vain syntyy. Uskoon tultuaan antaa Pyhän Hengen/Kristuksen Hengen vaikuttaa elämänsä päätöksiin pyrkien samalla luopumaan omista mieliteoistaan (ensisijaisesti synti, asiat jotka tietää Jumalan tahdon vastaisiksi). Jumalan tahto (miten sen on ymmärtänyt) menee omien halujen ja tavoitteiden edelle. Itsekkyydestä ja nautinnonhalusta pyritään eroon. Asiat, jotka voi rehellisesti myöntää Jumalan lahjana ovat sellaisia joista voi nauttia ja kiittää Jumalaa...yksinkertaiset elämänilot.


      • ihmisinätavallisia kirjoitti:

        Ei puutu. Uskovat ovat ihmisinä samanlaisia kuin muutkin ymmärtäen huumoria yms. Uskoa on vaikea selittää...se vain syntyy. Uskoon tultuaan antaa Pyhän Hengen/Kristuksen Hengen vaikuttaa elämänsä päätöksiin pyrkien samalla luopumaan omista mieliteoistaan (ensisijaisesti synti, asiat jotka tietää Jumalan tahdon vastaisiksi). Jumalan tahto (miten sen on ymmärtänyt) menee omien halujen ja tavoitteiden edelle. Itsekkyydestä ja nautinnonhalusta pyritään eroon. Asiat, jotka voi rehellisesti myöntää Jumalan lahjana ovat sellaisia joista voi nauttia ja kiittää Jumalaa...yksinkertaiset elämänilot.

        Vaikka siinä olen samaa mieltä että "usko vain syntyy" jos on syntyäkseen ja tuntee asian oikeaksi, on mielenkiintoista miten moni uskovaisen väittää sen olevan valinnasta kiinni.

        Mutta kyseisellä puutteella viittasin lähinnä yllä oleviin kirjoituksiin. Henkesi, jumaluutesi ja niiden tahto ei valitettavasti kovinkaan paljon tällä hetkellä kiinnosta koska en omaa uskoa ja nähdäkseni maailma ei tarvitse niiden olemassaoloa ollakseen itse olemassa. :)


      • Oudoksuva kirjoitti:

        Vaikka siinä olen samaa mieltä että "usko vain syntyy" jos on syntyäkseen ja tuntee asian oikeaksi, on mielenkiintoista miten moni uskovaisen väittää sen olevan valinnasta kiinni.

        Mutta kyseisellä puutteella viittasin lähinnä yllä oleviin kirjoituksiin. Henkesi, jumaluutesi ja niiden tahto ei valitettavasti kovinkaan paljon tällä hetkellä kiinnosta koska en omaa uskoa ja nähdäkseni maailma ei tarvitse niiden olemassaoloa ollakseen itse olemassa. :)

        Uskon on vähän pakko "vain syntyä", koska jos analysoi ja järkiperäisesti pohtii sitä miksi uskoo niinkuin uskoo ja miten tähän uskoon on päätynyt, niin lakkaa hyvin todennäköisesti uskomasta. Nimimerkki "kokemusta on".


      • Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

        Uskon on vähän pakko "vain syntyä", koska jos analysoi ja järkiperäisesti pohtii sitä miksi uskoo niinkuin uskoo ja miten tähän uskoon on päätynyt, niin lakkaa hyvin todennäköisesti uskomasta. Nimimerkki "kokemusta on".

        Jep... Itsellä ei kyse ollut niin paljon kyse uskon syiden analyysistä, mutta aloin lukemaan enemmän ja enemmän siitä miten maailma, tieteet ja myös elektroniikka toimii kasvaessani. Aloin huomaamaan ettei esimerkiksi fysiikan kaavat tarvitse jumal-muuttujaa (Satunnaismuuttuja joka saattaa muuttaa tapahtuman täysin koska "tuntemattomia ovat Jumalan tiet") toimiakseen jokaisessa tapauksessa.


    • outoja.juttuja

      Hei,

      ateisti taistelee sitä vastaan johon se ei edes usko, mielenkiintoista mutta epärationaalista mutta esim vapaa-ajattelijoille Allahin soturi on parempi ihminen kuin aseisiin tarttumaton Jeesuksen totinen seuraaja, mielenkiintoista mutta totta.

      M

      • LuominenTodistaa

        Ateisti saa voimansa demoniltaan.


      • kyopelillä

        Vieläkö ne Odinin soturit kiertää valvomassa öisin?


    • apostolien.teoista

      Apostolien teoista 16:28" sillä hänessä me elämme ja liikumme ja olemme, niinkuin myös muutamat teidän runoilijoistanne ovat sanoneet: 'Sillä me olemme myös hänen sukuansa'.

      Paavali viittaa jakeessa kreikkalaiseen runoilija Aratokseen.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Aratos

      • LuominenTodistaa

        Aivan.

        Mutta ateistit eivät elä Hänessä, vaan suhteessa demoniin.
        Demoni on ovela, ei paljasta itseään vasta kuin se on jumalattomalle auttamattomasti liian myöhäistä.


    • "Löytyykö ateistia joka ei pidä kristittyä mielisairaalavalmiina tapauksena jos se puhuu demoneista?"

      Löytyy löytyy. Tässä yksi.

      "Sinänsä jännää."

      Eikä ole. Ei se pelkkä demoneista puhuminen vielä ketään hulluksi osoita.

      "Uskotaan johonkin yliluonnolliseen (Jeesuksen ihmeteot ja koko Raamattu) muttei sitten toiseen, (demonit)"

      Vasta sitten tuossa olisi epäsuhta jos kristitty perustelsi, ettei usko demoneihin koska ne ovat jotain yliluonnollista hömppää. Tämä olisi siis oudompaa kuin se, että hän uskoo niihin.

      "Jos Jeesus, Raamattu ja saatana on olemassa, niin miksei demoneitakin?"

      Ööh... jos kirjoituspöytä, hattuhylly, Saunatonttu ja lautakasa ovat olemassa, niin miksei menninkäisiäkin? Raamattuhan on kirja, joka tosiaan on olemassa. Jeesus, Saatana ja demonit puolestaan ovat myyttisiä olentoja, joista siinä kirjassa kerrotaan. Kirja voi olla totta objektina, että siis on totta sen olemassaolo, mutta ei se tarkoita, että kirjan esittämät kertomukset pitävät väittäminä paikkansa, eikä kirja itsessään kuulu kertomustensa kohteiden joukkoon.

      Tuossa kysymyksessä siis ei ollut yhtään mitään järkeä. Ennemmin epäilisin kristityn mielenterveyttä tai ainakin semmoisia "mielen taitoja" tuommoisten kysymysten takia enkä sen takia, että hän nyt Jeesus-hömppää uskoessaan on valinnut paketin, johon kuuluu myös demonihömppää.

      • LuominenTodistaa

        Ajatuksesi on suoraan demonilta saatuja!


      • LuominenTodistaa kirjoitti:

        Ajatuksesi on suoraan demonilta saatuja!

        No kas, siinä yksi kristitty, jota minä kyllä pidän kahelina. Ei se kuitenkaan siitä johdu, että puhut demoneista vaan siitä, että olet kaheli.


    • räyhräyh

      Uskovaiset paukapäät osoittautuvat aina vaan keskustelu keskustelulta yhä vaan tyhmemmiksi. Lämpötilassa absoluuttinen nollapiste on se, kun atomit eivät enää liiku, elektronit alimmilla energiatasoillaan ja kide täysin jarjestäytynyt. Älyn nollapiste voisi olla se, kun päässä ei mikään liiku, aivosolujen energiat nolla ja aivot täysin kiteytyneet. Uskovaiset lähestyvät tätä tasoa uhkaavasti ja monet ovat jo yhtä lähellä, kuin Espoossa teknillisen korkeakoulun kylmälaboratorio lämpötilan nollapistettä.

      • LuominenTodistaa

        Puhut demonisi suulla, eli se on päässäsi.
        Itse et ole sanomaasi aikaan saanut, vaikka niin luulet!


      • räyhräyh
        LuominenTodistaa kirjoitti:

        Puhut demonisi suulla, eli se on päässäsi.
        Itse et ole sanomaasi aikaan saanut, vaikka niin luulet!

        Onkohan sittenkin mahdollista päästä älyn nollapisteen alapuolelle... Kun vaan tarpeeksi uskoo...


      • kakakakakkaka
        räyhräyh kirjoitti:

        Onkohan sittenkin mahdollista päästä älyn nollapisteen alapuolelle... Kun vaan tarpeeksi uskoo...

        Minulla on huono mieli herjaajan vuoksi, joka Jumalansa kieltää.
        Minulla on huono mieli joka demoniansa ylistää tietämättään!


      • kakakakakkaka kirjoitti:

        Minulla on huono mieli herjaajan vuoksi, joka Jumalansa kieltää.
        Minulla on huono mieli joka demoniansa ylistää tietämättään!

        Voi pientä äidin omaa lumihiutaletta, oikein säälittää! Kysy mamilta äänenvaimenninta, jooko?


    • Asia loppuun käsitelty.

      Uskonharhaisille varataan pyöreitä pehmustettuja huoneita ja annetaan niille Pyhän Nurkantarkastajan virka.

      • Mielisairasko

        Olin keskiviikkona yksin, kun isäpuoli oli tuonu mut kotia ja lähteny melkein heti töihin tai jonnekkin. Kuulin kohta sen jälkeen, jotta meidän kotiväen käyttämä ulko-ovi kolahti ja huusin moro, kun ajattelin isäpuolen unohtaneen jotain.
        Kukaan ei vastannu, mutta kuulin alakerrasta askeleita, vaikka normaalisti en kuule. Ne rupes nousemahan portaita ja samalla kuulin sen äänen...
        Se puhu sellaisella karkeella ja kauhua herättävällä äänellä.
        Se kutsu mua nimeltä ja sano mun kuolevan kohta ja jotta se tappaa mut.
        En osannu tehdä mitään vaan makasin vaan sängylläni aivan liikkumatta.
        Mun sänky on silleen, jotta mä nään siitä suoraan mun huoneen ovelle.
        Pelottaa kertoo miten loppujen lopuksi kävi, enkä haluu suo pelottaa tulevasta, jonka tulet kohtaamaan helmikuussa demonin taholta.
        Itse tiedät syyn, jonka minäkin tiedän, miksi kohtaat demonisi!


      • Mielisairasko kirjoitti:

        Olin keskiviikkona yksin, kun isäpuoli oli tuonu mut kotia ja lähteny melkein heti töihin tai jonnekkin. Kuulin kohta sen jälkeen, jotta meidän kotiväen käyttämä ulko-ovi kolahti ja huusin moro, kun ajattelin isäpuolen unohtaneen jotain.
        Kukaan ei vastannu, mutta kuulin alakerrasta askeleita, vaikka normaalisti en kuule. Ne rupes nousemahan portaita ja samalla kuulin sen äänen...
        Se puhu sellaisella karkeella ja kauhua herättävällä äänellä.
        Se kutsu mua nimeltä ja sano mun kuolevan kohta ja jotta se tappaa mut.
        En osannu tehdä mitään vaan makasin vaan sängylläni aivan liikkumatta.
        Mun sänky on silleen, jotta mä nään siitä suoraan mun huoneen ovelle.
        Pelottaa kertoo miten loppujen lopuksi kävi, enkä haluu suo pelottaa tulevasta, jonka tulet kohtaamaan helmikuussa demonin taholta.
        Itse tiedät syyn, jonka minäkin tiedän, miksi kohtaat demonisi!

        Olitko Muumilaaksoa katsonut? Laskitko Muumit?


      • jaasd22112
        he-ma kirjoitti:

        Olitko Muumilaaksoa katsonut? Laskitko Muumit?

        Demonit ovat olleet jo 375 milj. vuotta
        Nyt meni pojulla löröt housuun


    • Usko on virus, josta pitää ihmisen päästä eroon!

      • jhgfd123456

        Laitoin puoli tuntia sitten hellasta uunin päälle ja laitoin lämmöksi 250-astetta.
        Puolen tunnin päästä piti laittaa makaroonilaatikko uuniin valmistumaan, mutta huomasin että uuni oli sammutettu kokonaan.
        Nyt se demoni iski minun asuntoon, kun yritän ateisteja käännyttää jumalattomuudesta!

        Sinunkin demoni vuoro tulee vielä, usko pois


      • jhgfd123456 kirjoitti:

        Laitoin puoli tuntia sitten hellasta uunin päälle ja laitoin lämmöksi 250-astetta.
        Puolen tunnin päästä piti laittaa makaroonilaatikko uuniin valmistumaan, mutta huomasin että uuni oli sammutettu kokonaan.
        Nyt se demoni iski minun asuntoon, kun yritän ateisteja käännyttää jumalattomuudesta!

        Sinunkin demoni vuoro tulee vielä, usko pois

        Ole nyt varovainen- sinua tarkkaillaan.
        Luonasi on piiphtanut se suurin, Lentävä Spagettihirviö.


      • wefgrehwb3456
        epikuros kirjoitti:

        Ole nyt varovainen- sinua tarkkaillaan.
        Luonasi on piiphtanut se suurin, Lentävä Spagettihirviö.

        Älä laske leikkiä vakavasta asiasta, se on ihan varmasti demoni.
        Menen peiton alle piiloon, olen siellä huomiseen asti.


      • Delzius
        jhgfd123456 kirjoitti:

        Laitoin puoli tuntia sitten hellasta uunin päälle ja laitoin lämmöksi 250-astetta.
        Puolen tunnin päästä piti laittaa makaroonilaatikko uuniin valmistumaan, mutta huomasin että uuni oli sammutettu kokonaan.
        Nyt se demoni iski minun asuntoon, kun yritän ateisteja käännyttää jumalattomuudesta!

        Sinunkin demoni vuoro tulee vielä, usko pois

        Demoneja tuntuu olevan teillä, kun makaronilaatikkokin paistetaan 250C.


    • q.v

      Haluaako kukaan kuulla demoni?

      Soitan siinä rumpuja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe