Finlandssvenskar ska leva längst i världen!

Saimme lukea tänään Hufvudstadsbladetista. Terveydenhoito aiotaan eriyttää parempiosaisille ja suomenkielisille. Presidenttiehdokas Sauli Niinistö teki Presidenttinä saatelauselman lakiesitykseen.

Sauli Niinistö on palkittu valtavalla myönteisellä julkisuudessa mediassa.
Hänelle kerättiin myös valtava vaalibudjetti. Aiotteko äänestää miestä, joka on hylännyt teidät kakkosluokan ja kolmosluokan kansalaisiksi.

Huomenna on ratkaisun aika!

13

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nvgf

      Pressahuoli on pois!

      Olemme käyneet heti ekana ennakkoäänestyspäivänä äänestämässä Suomen itsenäisyydenpuolustajaa eli Lauraa.

      (Mitähän kaikkea alkaa vielä paljastumaan. Niinistöhän sanoi, että haluaa vielä jatkaa, kun on muutamia asioita kesken.....?)

      • Han ska se till, att finlandssvenkarna lever längst i världen. Paperittomien terveydenhoidon hoitaa Jan Vapaavuori.. suomalaisista ei huolehdi kukaan.


      • ggfd

        "Hän ajattelee /katsoo, että suomenruotsalaiset elävät kauan /kauimmin maailmassa".
        (menikö väärin?)

        Helsinki hoitakoon paperittomansa. Ei kuulu meille pohjois-suomalaisille.
        Toivottavasti tuo hulluus ei leviä muihin kaupunkeihin.

        Suomalaisista ei todellakaan enää välitetä.
        Jotkut tienaavat tuolla massamaahanmuutolla, koska länsirajaa ei laiteta kiinni.
        Norja, Ruotsi ja Tanska ovat ottaneet rajatarkastukset käyttöön.
        Niinistö sanoi, että se on meillä mahdotonta.


      • ggfd kirjoitti:

        "Hän ajattelee /katsoo, että suomenruotsalaiset elävät kauan /kauimmin maailmassa".
        (menikö väärin?)

        Helsinki hoitakoon paperittomansa. Ei kuulu meille pohjois-suomalaisille.
        Toivottavasti tuo hulluus ei leviä muihin kaupunkeihin.

        Suomalaisista ei todellakaan enää välitetä.
        Jotkut tienaavat tuolla massamaahanmuutolla, koska länsirajaa ei laiteta kiinni.
        Norja, Ruotsi ja Tanska ovat ottaneet rajatarkastukset käyttöön.
        Niinistö sanoi, että se on meillä mahdotonta.

        Pakolaisilla tienaa hyvin esimerkiksi SPR, joka on saanut verovaroja satoja miljoonia.
        Vastaanottokeskusten vartionnista huolehtivat vartiontiliikkeet ovat nostaneet omistajat miljonääreiksi.. Tiedä sitten mitkä muut?


    • Tärkeintä asiassa on, ett kokoomuslaisten presidentti oli mukana jakamassa kansan kahtia. Suomenruotsalaisiin jotka siis tulevat elämään pisimpään ja suomalaisiin työttömiin, jotka tapetaan nuorina.. Sale varmaan ajatteli, että säästetään kustannuksissa, kun työttömistä päästään.

      • bbbv

        Hyvin sanottu.

        Niinistö ei ole todellakaan meidän tavallisten presidentti.


      • bbbv kirjoitti:

        Hyvin sanottu.

        Niinistö ei ole todellakaan meidän tavallisten presidentti.

        Tavalliset äänestävät, kun Salella on vaalivauva ja -hauva. Media on nostanut hänet jalustalle.


      • bbbv kirjoitti:

        Hyvin sanottu.

        Niinistö ei ole todellakaan meidän tavallisten presidentti.

        https://yle.fi/uutiset/3-9378905

        Niinistön pappa on kummisetänä ruotsinkielisten luxus terveydenhuollolle. Fyrk finns och mera kommer från skattebetalarna.


    • oppositio

      Miksi itänaapuri pelkää niin paljon että Sauli valitaan uudestaan? Huomenna on toinenkin hermostuttava tapahtuma: mielenosoituksia luvassa Venäjän opposition järjestämänä.

      • parasmahdollinen

        Sale vaan napsuttelee suutaan...nam...
        ......................
        Laura Huhtasaari olisi aivan loistava maan esikuva.

        Nuori, kaunis, viisas, viriili, vaalea kaunotar, täydellisen englannin kielen taitava Suominainen.

        Vienninedistäjä Suomelle.


    • Niinistön valisijamiesyhdistys on saanut rahoitusta RKP:n läheisiltä tahoilta.
      Ei ole ihme, että Sauli säätiö Niinistö on ollut arvojohtajana muodostamassa heille yksityistä terveydenhoitoa. Niin ne veronmaksajien rahat siirtyy yksityisille.

      • yhdessänyökkäilivät

        Sehän puhuikin vaalitilaisuuksissa telkassa vain Torvaldsille.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe