Uusi Volkswagen olikin täysin susi

TäysinSusi

Tällaisia ne ovat:

"Mies osti saksalaisen auton uutena viime vuoden joulukuussa, mutta jo ensikilometrien jälkeen kauppa alkoi kaduttaa. Jo matkalla autokaupasta kotiin mies huomasi, että automaattivaihteisto nyki erikoisesti. Sitten ikkunat alkoivat aukeilla omapäisesti, ilmastointi ei totellut säätöjä, bensamittari näytti ihan omiaan ja auto tööttäili arvaamatta."

https://www.is.fi/autot/art-2000005544174.html

15

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VWFanatic

VW on maailman paras auto, eikä siinä ole koskaan mitään vikoja.

• Tgokius

Auto oli muuten Opel. Mistä sen wv.n siihen tempaisit. Taitaa olla asennevamma.

• ZkodaHolistiKyymanDorka

Holisti on asennevammainen, sehän tiedetään.

• joooopss

Kaikki saksalaiset autot ovat nykyään huonolaatuisia kalliita romuja uutenakin.

• vw.taisi.olla.0

olisko kuitrnkin volkkari, viat viittaa vahvasti volkkariin, itsekseen aukeavat ikkunat, vsuhdissa päälle menevä rattilukko ja DSG vaihteisto jolle kuskin pitää opettaa käytöstavat tai muuten se vikuroi. Tosin vaikka DSG oppisi tavoille, se kuluu nopeasti ja alkaa vikuroida, ei auto huolto eikä korjaukset

• tunnen_tapauksen

Ei olis! Oli aivan muu merkki.

• ApinoillaTestattu

Autohan on joko Audi, Mese, BMW, Opel, tai VW, eli sitä kuuluisaa "saksalaista laatua" Pysymällä erossa noista, voi nukkua yönsä rauhassa.

• eitarvivakuutella

Etkö ole sitten malttanut pysyä erossa, vai miksi vaivaa? Minäkin olen pysytellyt erossa riisikipoista, muttei minun ole vielä täytynyt käydä sitä kenellekään erikseen vakuuttelemassa.

• ApinoillaTestattu

Paitsi nyt sinun tarvitsi käydä vakuuttelemassa.

• ApinoillaTestattu

No VW:n pakokaasut ovat vain tehneet tehtävänsä. Siitä se vaan johtuu...

• per

Todella asiallista keskustelua näillä arvioilla voi luottavaisesti lähteä auton ostoon varsinkin sksalaisen

• TSI2012

kyseessähän on vag yhtiön auto, varmaan kaikki jo arvasivatkin oikean vastauksen ;)

• vw oli ollut kyseinen auto.

• onneamatkaamaan

No , eipä yllättänyt ketään............

• tunnen_tapauksen

ZKODA, vaikka kuinka monella nimimerkillä yrität vakuuttaa auton olleen Volkswagen-konsernin valmistama, et onnistu!
      Auto oli muun merkkinen!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3692
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3084
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      91
      2661
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2390
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2378
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2327
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      123
      2266
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2244
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2193
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe