Jos kerran maailman tunnetuin ja ainoa järkevä uskonto tarjoaa ikuisen elämän mahdollisuutta, niin eikö harkitsevainen ihminen tunne olevansa itselleen sen verran velkaa että ottaisi asiata perusteellisesti selvää? Minä otin.
Vähitellen ihmiselämän monet upeat lyhyen nykyelämän aikana käyttämättä jäteyt mahdollisuudet ja ajatus ikuisesta elämästä alkoi loksahdella paljon paremmin ja järkevämmin kohdilleen kuin ajatus lyhyestä ainutkertaisesta elämästä sorvin ääressä. Ihmisellä on kapasiteettia vaikka mihin, ainakin minullla, joten näin jälkeenpäin ajateltuna oma entinen ateistinen lyhyeen elämään tyytyvä maailmankuvani oli tosi lyhytnäköisen ja laiskan ajattelun seurausta.
Ikuinen onnellinen elämä on luonnollinen vaihtoeht
88
1082
Vastaukset
Islam tarjoaa paljon parempaa, 72 anoppiakin. Miksi et siihen tartu?
- Evotonparisuhdesössijii
Yhdessäkin anopissa on kestämistä.
Sitäpaitsi Islam tarjoaa vain 7 neitsyttä. Mutta mitä niin monella tekee kun sitä voi olla vain yhden kanssa kerrallaan. Yksi hyvä on riittänyt minulle mainosti.
Mutta toki ymmärrän avioerotilastojen valossa että ateistievokit ovat surkeita valitsemaan puolisoitaan joten vaihtoehtoja pitää olla. - tarkennusta
Evotonparisuhdesössijii kirjoitti:
Yhdessäkin anopissa on kestämistä.
Sitäpaitsi Islam tarjoaa vain 7 neitsyttä. Mutta mitä niin monella tekee kun sitä voi olla vain yhden kanssa kerrallaan. Yksi hyvä on riittänyt minulle mainosti.
Mutta toki ymmärrän avioerotilastojen valossa että ateistievokit ovat surkeita valitsemaan puolisoitaan joten vaihtoehtoja pitää olla."Islam tarjoaa vain 7 neitsyttä."
Kyse on 72 neitsyestä. Ja vain marttyyreille. Toisaalta kyse voi olla 72 rusinasta tai taatelista. - Jyrtsisevaantässämoi
Islam se vain parantaa asemiaan ja uskomuksiaan. Sillä vielä 1970-luvulla marttyyri sai vain 7 neitsyttä palkakseen vääräuskoisten tappamisesta.
Niin se uskonto vain edistyy kun tieto lisääntyy evokin... eikun muslimin päässä. Hehehe.
Ihan niinkuin evoluutioteoria edistyy jatkuvasti kun vanhat evouskomukset hylätään muutaman vuoden välein ja uusia tyrkytetään tilalle, heheh! Vitsin läpinäkyvää hommaa.
----Niin että voisiko joku erittäin asiantunteva evokki, esimerkiksi agnosekepo kertoa että mikä sata vuotta evolutioteorian jukaisemisen jälkeen vielä 1960- luvulla elänyt teoria elää edelleen. Hehehe.
Älä vain sano että olet juuri aikeissa lähteä etsimään niitä puuttuuvia renkaita, siis niitä elossa olevina tuolloin pidettyjä apianaihmispopuulaatioita Burman muslimiaalueilta jonne ei kalpeanaamalla ole ollut mitään asiaa ikinä. Siis toivoa on vielä ateistievokeillakin. - SoftaAApeliin
Jyrtsisevaantässämoi kirjoitti:
Islam se vain parantaa asemiaan ja uskomuksiaan. Sillä vielä 1970-luvulla marttyyri sai vain 7 neitsyttä palkakseen vääräuskoisten tappamisesta.
Niin se uskonto vain edistyy kun tieto lisääntyy evokin... eikun muslimin päässä. Hehehe.
Ihan niinkuin evoluutioteoria edistyy jatkuvasti kun vanhat evouskomukset hylätään muutaman vuoden välein ja uusia tyrkytetään tilalle, heheh! Vitsin läpinäkyvää hommaa.
----Niin että voisiko joku erittäin asiantunteva evokki, esimerkiksi agnosekepo kertoa että mikä sata vuotta evolutioteorian jukaisemisen jälkeen vielä 1960- luvulla elänyt teoria elää edelleen. Hehehe.
Älä vain sano että olet juuri aikeissa lähteä etsimään niitä puuttuuvia renkaita, siis niitä elossa olevina tuolloin pidettyjä apianaihmispopuulaatioita Burman muslimiaalueilta jonne ei kalpeanaamalla ole ollut mitään asiaa ikinä. Siis toivoa on vielä ateistievokeillakin.Jyri hei. Älä lyö noita simppeleitä aivopestyevokkilapsia liian lujaa.
Kohtuus kaikessa opettamisessakin. Moni evokki pohtii varmasti tänäkin pävänä sitä että miksi hänen on ihan pakko olla homofanittaja vaikka ei oikeasti ole sitä mieltä!!!
- oipoiiiii
Ikusta elämää varten tarvitaan tämä laajeneva maailmankaikkeus. Muuten yhtälö ei toimi, ei mahdu.
Totta puhuen uskonto jos mikä on henkistä laiskuutta. Keksitään ratkaisuksi jumala kun ei ymmärretä edes luonnonilmiöitä. Uskovainen on kuin narkkari tai alkoholisti. Sekoittaa päänsä kun ei kestä totuutta.
Mulle kelpaa hienosti lyhyt suht onnellinen elämä. Ikuinen jatkuu vain lapsissa.- Jyrioikeassataas
Tietenkin kosmos on luonnollinen jatkumo ihmiselämän levittäytymiselle. Olemme ensimmäisiä täällä.
- Jyrioikeassataas
Jyrioikeassataas kirjoitti:
Tietenkin kosmos on luonnollinen jatkumo ihmiselämän levittäytymiselle. Olemme ensimmäisiä täällä.
On epäloogista ajatella että kosmos olisi turhanpäiten olemassa.
- Joopajootuasennii
Olet oikeilla jäljillä. Ihmiselle luonnollinen mutta usein väärä tapa on etsiä logiikkaa sieltäkin missä sitä ei ole. Ihminen esim hahmottaa satunnaissa pistejoukossa kuvioita. Vastaavasti ihminen loi jumalan omaksi kuvakseen.
- Luucifer
Entä lukemattomat, viattomat lapset jotka ovat joutuneet jehovantodistajien raiskaamiksi, saavatko he lohdutuspalkinnoksi ikuisen onnen?
Entä nämä itse pedofiilit sitten, selviävätkö he rangaistuksetta ja ottaako jehova heidätkin hellään huomaansa?- Tietoonvaltaa
Mikä tässä nyt taas pännii?
Ei saa tietenkään yksikään raiskaaja eikä avokkievokkikaan ikuista elämää. Sekö tässä nyt sinua riepoo.
Eikä ajatus ikuisesta elämästä maan päällä ole yhden uskonnon ajatus.
Adventistit näkevät myös asian olevan Raamatussa niin. Jes 65.
Ja jenkeissä näitä millenisteiksi kutsuttuja uskontoja on sitten enemmänkin.
Ja mitä minuun tulee niin minähän en usko mihinkään. Minä vain tiedän miten asiat ovat. - asiaintuntia
Tietoonvaltaa kirjoitti:
Ei saa tietenkään yksikään raiskaaja eikä avokkievokkikaan ikuista elämää. Sekö tässä nyt sinua riepoo.
Ja mitä minuun tulee niin minähän en usko mihinkään. Minä vain tiedän miten asiat ovat.Tisiasiassa nykyihmisen ajattelu perustuu paljon enemmän kuviteltuun tietämiseen kuin tieteellisesti todistettavissa oleviin asioihin.
Emme nyt perusta eälämäämme yhtään tieteellisempään todellisuuteen kuin aiemmatkaan sukupolvet.
Miettikääpä itse . Tietoonvaltaa kirjoitti:
Ja mitä minuun tulee niin minähän en usko mihinkään. Minä vain tiedän miten asiat ovat."Ja mitä minuun tulee niin minähän en usko mihinkään. Minä vain tiedän miten asiat ovat. "
On parempi tietää luulevansa kuin luulla tietävänsä.
"Emme nyt perusta eälämäämme yhtään tieteellisempään todellisuuteen kuin aiemmatkaan sukupolvet."
Väitteesi on täyttä roskaa. Jos vertaat sitä infrastruktuuria, jonka keskellä elät, vaikka sadan vuoden takaiseen, niin lähes kaikki on muuttunut. Muutos on johtunut juurikin tieteen kehittymisestä. Jos vertaat 1918 puhelinta nykyiseen älykännykkääsi, saat jonkilaisen käsityksen tieteen voimasta.Tietoonvaltaa kirjoitti:
Ja mitä minuun tulee niin minähän en usko mihinkään. Minä vain tiedän miten asiat ovat.Eli syntejä ei saa anteeksi?
- niinsevainon
asiaintuntia kirjoitti:
Tisiasiassa nykyihmisen ajattelu perustuu paljon enemmän kuviteltuun tietämiseen kuin tieteellisesti todistettavissa oleviin asioihin.
Emme nyt perusta eälämäämme yhtään tieteellisempään todellisuuteen kuin aiemmatkaan sukupolvet.
Miettikääpä itse .Olet hyvin pitkälle oikeassa. Suomen suurimmat tiedeluulijat ovat tyhjänräjäyttjäät Kari Enkvitsi ja Valtojan Eskoseni.
Ateismi on vain sellainen että aate että sen kannattajan on vain ihan pakko räjäyttää tyhjästä jollain typerillä epätieteellisillä väittämillä kosmos. HHEehehh!!!!! Vitse että nämä pellet jaksavat naurattaa. - Ei.luotu.eikirj
niinsevainon kirjoitti:
Olet hyvin pitkälle oikeassa. Suomen suurimmat tiedeluulijat ovat tyhjänräjäyttjäät Kari Enkvitsi ja Valtojan Eskoseni.
Ateismi on vain sellainen että aate että sen kannattajan on vain ihan pakko räjäyttää tyhjästä jollain typerillä epätieteellisillä väittämillä kosmos. HHEehehh!!!!! Vitse että nämä pellet jaksavat naurattaa.Missä on tieteissä väitetty että maailmankaikkeus olisi syntynyt räjähdyksestä tai tyhjästä?
Niin, ei missään. Ainoastaan sinunlaiset jotka eivät tajua eikä tiedä asiasta mitään jaksavat jankuttaa tätä valetta. En tiedä onko se tyhmyyttä vai tietämättömyyttä, vai molempia. - EiNePurkissaAuta
niinsevainon kirjoitti:
Olet hyvin pitkälle oikeassa. Suomen suurimmat tiedeluulijat ovat tyhjänräjäyttjäät Kari Enkvitsi ja Valtojan Eskoseni.
Ateismi on vain sellainen että aate että sen kannattajan on vain ihan pakko räjäyttää tyhjästä jollain typerillä epätieteellisillä väittämillä kosmos. HHEehehh!!!!! Vitse että nämä pellet jaksavat naurattaa.Jyri. Ne lääkkeet.
- niinsevvainnon
agnoskepo kirjoitti:
"Ja mitä minuun tulee niin minähän en usko mihinkään. Minä vain tiedän miten asiat ovat. "
"Emme nyt perusta eälämäämme yhtään tieteellisempään todellisuuteen kuin aiemmatkaan sukupolvet."
Väitteesi on täyttä roskaa. Jos vertaat sitä infrastruktuuria, jonka keskellä elät, vaikka sadan vuoden takaiseen, niin lähes kaikki on muuttunut. Muutos on johtunut juurikin tieteen kehittymisestä. Jos vertaat 1918 puhelinta nykyiseen älykännykkääsi, saat jonkilaisen käsityksen tieteen voimasta.Käytännössä se osa kehityksestä mikä itsellä on käytössä on tuloriippuvaista.
Omat tuloni ovat niin pienet että elintasoni oli varsin helposti saavutettavissa vaikkapa 100 vuotta sitten. Mitä minua koskee se mitä ympärilläni näen kehityksestä kun en itse ole siihen mitenkään itse osallinen. Asun maalla metsän keskellä eläkeläisenä liki omavaraistaloutta ilman sähköä. Aurinkokenno ja varaava akku muistuttavat nykyajasta . Jos vain nuo ovat se mikä on tarjolla niin hukkaan on kehitytty.
Ja kaiken hyvinvointinne voi sanoa olevan vieläpä velkaa, sillä milloinkaan aiemmin suomalaiset eivät ole olleet yhtä velkaisia kuin nykyään.
On hassua kun suurin osa kansaa käy työssä ja silti syö velaksi ruokansa.
Näinhän tekevät reaalisti kaikki joilla on vähänkin velkaa. - hehehevoliitoteikestä
agnoskepo kirjoitti:
"Ja mitä minuun tulee niin minähän en usko mihinkään. Minä vain tiedän miten asiat ovat. "
Väitteesi on täyttä roskaa. Jos vertaat sitä infrastruktuuria, jonka keskellä elät, vaikka sadan vuoden takaiseen, niin lähes kaikki on muuttunut. Muutos on johtunut juurikin tieteen kehittymisestä. Jos vertaat 1918 puhelinta nykyiseen älykännykkääsi, saat jonkilaisen käsityksen tieteen voimasta.Juu, jotain muutaakin on muuttunut:
Avioerojen määrä oli Suomessa 1800-luvulla hyvin vähäinen, mutta 1900-luvun alkupuolella
se lähti hitaaseen kasvuun yhteiskunnan nopean kulttuurisen ja sosiaalisen muutoksen myötä.
Avioliiton suuri suosio, korostunut kahdenvälisyys sekä voimakkaat odotukset tekivät 1900-
luvusta aviorakkauden ja samalla avioerojen vuosisadan. - Eikiitosjeesus
niinsevainon kirjoitti:
Ateismi on vain sellainen että aate että sen kannattajan on vain ihan pakko räjäyttää tyhjästä jollain typerillä epätieteellisillä väittämillä kosmos. HHEehehh!!!!! Vitse että nämä pellet jaksavat naurattaa.Kieli poskessa ne ovat raamatun satuja ja tarinoita aikoinaan notskilla suoltaneet. Katkeaisivat nauruun jos tietäisivät että joku höntti vieläkin uskoo vedätystä.
- TheMainman
hehehevoliitoteikestä kirjoitti:
Juu, jotain muutaakin on muuttunut:
Avioerojen määrä oli Suomessa 1800-luvulla hyvin vähäinen, mutta 1900-luvun alkupuolella
se lähti hitaaseen kasvuun yhteiskunnan nopean kulttuurisen ja sosiaalisen muutoksen myötä.
Avioliiton suuri suosio, korostunut kahdenvälisyys sekä voimakkaat odotukset tekivät 1900-
luvusta aviorakkauden ja samalla avioerojen vuosisadan.Eli kun elelttiin käytännössä maaorjuudessa asiat olivat hyvin... Olet sinä jyri terve...
- Knark5
Tietoonvaltaa kirjoitti:
Ja mitä minuun tulee niin minähän en usko mihinkään. Minä vain tiedän miten asiat ovat."Ei saa tietenkään yksikään raiskaaja eikä avokkievokkikaan ikuista elämää. Sekö tässä nyt sinua riepoo."
Eläpäs höpäjä. Tietysti saa ikuisen elämän kun vain kuolinvuoteellaan antaa itsensä Jessen hellään huomaan ja tunnustaa syntinsä. A vot, sillä varmistaa itselleen ikuisen elämän. Näin ovat uskovat kertoneet ja näin sen siis on oltava, eikä siinä enää vaikuta vaikka olisikin eläessään tullut vähän raiskanneeksi tai evoilleeksi. - Moosestappoihomot
agnoskepo kirjoitti:
Väitteesi on täyttä roskaa. Jos vertaat sitä infrastruktuuria, jonka keskellä elät, vaikka sadan vuoden takaiseen, niin lähes kaikki on muuttunut. Muutos on johtunut juurikin tieteen kehittymisestä. Jos vertaat 1918 puhelinta nykyiseen älykännykkääsi, saat jonkilaisen käsityksen tieteen voimasta.Juh, minähän olen varsin iäkäs ja siksi paljon nähn näkemiini asioihin kuuluu se että evoluutioteorian todisteeksi uskotut asiat ovat kumoutuneet yksi toisensa perään sitä mukaa kun tutkimus on edistynyt.
Juuri tällä nimenomaisella hetkellä ei tieteen historiassa ole ainoatakaan todellista tiedemiesten yksimielisesti hyväksymää evoluution todistetta olemassa.
Sitäpaitsi olet ihan typerä noiden pedofiililahkolaisjuttujesi kanssa. Ei ole olemassa sellaista isää tai äitiä joka ei veisi välittömästi lapseensa kohdistunutta pedofiliatapausta poliisille. Olet tässäkin vain ateistisen valheellisen homopropagandan uhri. Homot eivät näet tykkää siitä että joku paljastaa heidän ja sinunkin ilmiselvän homoutesi olevan ilmiselvä kieroutuma.
tuma.
- drgdger
Eipä kauaa nokka tuhise kun on ottanut hömpästänne selvää. Kertovaa on jokaikisen uskovan käsien heiluttelu selvitystä kyseltäessä.
P.s. Etpä ole miettinyt ikuista elämää loppuun asti...- Jyrioikeassataas
Mistä lähteestä olet asioita tutkinut? Lue ihan vain Raamatustaniin tulet väistämättä kanssani samaan johtopäätöksee. Niin helppoa se on. Ateistien kirjoissa on silkkaa peepuhetta joka uskonnosta. Jos siis haluat tietää jotain Jeesuksesta niin et kai sitä Juudakselta kysyisi? Tai tietenkin kysyisit, hehe!
- drgdger
Mistä lähteestä olet asioita tutkinut? Lue ihan vain Raamatustaniin tulet väistämättä kanssani samaan johtopäätöksee. Niin helppoa se on. Ateistien kirjoissa on silkkaa peepuhetta joka uskonnosta. Jos siis haluat tietää jotain Jeesuksesta niin et kai sitä Juudakselta kysyisi? Tai tietenkin kysyisit, hehe!
Eli "lue taikakirja" – kiteyttää hyvin tasonne.
- Muttakunatellaeiolemuuta
Satuitko ottamaan selvää Engvitsin tyhänräjäyttämisen perusteista? Heheh. Niitähän ei todellisuudessa ole. Tyyppi sanoo ymmärtävänsä tyhjäräjäyttämisen sellaisten matemaattisten algoritmien kautta jotka hän itse ainaona maailmassa muka ymmärtää, hehe!
Siis ihan tyjäpääateistin hommaa, mutta atella on tässä kohdassa vaihtoehdot vähissä. - Ei.luotu.eikirj
Muttakunatellaeiolemuuta kirjoitti:
Satuitko ottamaan selvää Engvitsin tyhänräjäyttämisen perusteista? Heheh. Niitähän ei todellisuudessa ole. Tyyppi sanoo ymmärtävänsä tyhjäräjäyttämisen sellaisten matemaattisten algoritmien kautta jotka hän itse ainaona maailmassa muka ymmärtää, hehe!
Siis ihan tyjäpääateistin hommaa, mutta atella on tässä kohdassa vaihtoehdot vähissä.Miksi valehtelet koko ajan? Eikös se sinuhn jumalasi heitä tuollaiset valehtelijat helvettiin? Tosin sinäkin taidat tietää että kumpikin on mielikuvitusta, ethän muuten toimisi jumalaasi vastaan?
- TaivaanKupolinTakoja
Siis ihan tyjäpääateistin hommaa, mutta atella on tässä kohdassa vaihtoehdot vähissä.Kuinka joku vapaalla jalala oleva voi olla noin sekaisin.
Minä olen ottanut selvää kosmologian perusteista ja ne ovat paljon uskottavampia kuin paimentolaisten uskomukset maailman luomisesta. - buahhahhaaaaa
Siis ihan tyjäpääateistin hommaa, mutta atella on tässä kohdassa vaihtoehdot vähissä.Tyhjästä luominen voidaan simuloida vakkei se käytännössä olekaan totta. Joten simuloinnilla perusteltu ei ole todiste muusta kuin että on simuloitu.
- TheMainman
Kun lukee raamatun, huomaa ettei siinä ole totuutta, saati päätä eikä häntää...
"...niin eikö harkitsevainen ihminen tunne olevansa itselleen sen verran velkaa että ottaisi asiata perusteellisesti selvää? Minä otin."
Minäkin otin. Perehtymiseni johti niin räikeään älylliseen ristiriitaan fundamentalistisen uskonopin ja järjen välillä, että nykyään olen käytännössä ateisti. Uskoon tulee hetkessä, mutta irtautuminen on pitkä prosessi.- TottaMoosesJyri
Heitä nyt jo fundat jorpakkoon ja tutustu avoimin mielin Raamatun ihmiskuvaan. Se on näet mm. tuhat kertaa oikeudenmukaisempi kuin evokkiateistinen umpikieroutunut vahvin voittakoon periaate. Vai keksitkö oikeudenmukaisempaa lakia kuin henki hengestä?
TottaMoosesJyri kirjoitti:
Heitä nyt jo fundat jorpakkoon ja tutustu avoimin mielin Raamatun ihmiskuvaan. Se on näet mm. tuhat kertaa oikeudenmukaisempi kuin evokkiateistinen umpikieroutunut vahvin voittakoon periaate. Vai keksitkö oikeudenmukaisempaa lakia kuin henki hengestä?
"Vai keksitkö oikeudenmukaisempaa lakia kuin henki hengestä?"
Jos Mooseksen laissa olisi, että trollilta kuten sinä katkotaan kädet, niin voisin miettiä kannatustani kyseiselle laille.- e6rtgkoi
No tottakai sinulla ei ole älyllistä riitaa Engvitsin kanssa, sillä ihan yhtä päättömiä pseudoilijoita olette molemmat.
- HajoaHarmagedoniisi
Kuinka oikeudenmukaista on uppiniskaisten lasten kivittäminen kuoliaaksi?
Entä sapattina töitä tekevien surmaaminen? Totteletko Moosesta ja menet lähikauppasi takaovelle pyhäiltana jenkkikassi täynnä kiviä kaupantätejä kivttämään?
Kuinka oikeudenmukaista on, että pedofiililahkosi suojelee rikollisia?
Entä kuinka oikeudenmukaista on surmaamiset verensiirtokiellon takia?
Lahkosi pakottaa perheet hylkäämään lahkosi opit hylänneet. Henkistä väkivaltaa pahimmillaan.
Jehovantodistajat on mädännäisin lahko ainakin Suomen mittakaavassa ja vaikea on maailmaltakaan enää halveksittavampaa porukkaa löytää. - sdfhgjklö
HajoaHarmagedoniisi kirjoitti:
Kuinka oikeudenmukaista on uppiniskaisten lasten kivittäminen kuoliaaksi?
Entä sapattina töitä tekevien surmaaminen? Totteletko Moosesta ja menet lähikauppasi takaovelle pyhäiltana jenkkikassi täynnä kiviä kaupantätejä kivttämään?
Kuinka oikeudenmukaista on, että pedofiililahkosi suojelee rikollisia?
Entä kuinka oikeudenmukaista on surmaamiset verensiirtokiellon takia?
Lahkosi pakottaa perheet hylkäämään lahkosi opit hylänneet. Henkistä väkivaltaa pahimmillaan.
Jehovantodistajat on mädännäisin lahko ainakin Suomen mittakaavassa ja vaikea on maailmaltakaan enää halveksittavampaa porukkaa löytää.Sinun ongelmasi on se että olet itse uppiniskainen joka kieltäytyy ajattelamasta terveesti. Ja kun näin on niin mitä väärää Mooses teki kun tapatti UPPINISKAISET joista ei tietenkään olisi ikinä tullut yhteiskunnan hyödyllisä jäseniä Tulisiko sinusta? Heheh! Vai muutaisitko sinä uppisiskaisen asenteesi Raamatu ohjeita vastaan? No et varmasti kun et niiden paremmuudesta mitään tiedä.
Niin että miten poikkeaisit ateistievokkivanhempiesi uppiniskasistai jumalanvastaisista Moosekesen ajan lapsista? Et mitenkäään koska et osaa ajatella itse yhtään ,mitään vaan vanhempiesi tapaan vailla ainoatakaan järkevää ajatusta soekasti evouskon vallassa vihaat Raamattua.
Mieti ny tämän yhden kerran ihan vähän En pyydä muuta kuin sitä että mietit hiukan sitä että voisiko ihmiselämä olla kaikkine mahdollisuuuksineen vain tässä? Kun oikein tarkkaan ajattelet tätä niin tajuat että olen paras ystäväsi.. Ja koska olet evokki niin ehä ainoakain. - mhklgrw
marathustra kirjoitti:
"Vai keksitkö oikeudenmukaisempaa lakia kuin henki hengestä?"
Jos Mooseksen laissa olisi, että trollilta kuten sinä katkotaan kädet, niin voisin miettiä kannatustani kyseiselle laille.Mooseksen laki oli käypä siihen tarkoitukseen mihin se oli luotukin.
Suomen laki on paljon epäoikeudenmukaisempi possunreikineen kuin konsanaan Mossen laki.
Miten vaikkapa sakkorysät? Voit niiden kautta vain hävitä mutta et koskaan saa boonuspisteitä.
Joudut maksamaan siitäkin rahasta jälkiveroa joka sinulta oli varastettu ja olit ilmoittanut sen poliisille. Se ei käy perusteeksi välttyä verolta että et ole saanut palkkaasi käyttöös. mhklgrw kirjoitti:
Mooseksen laki oli käypä siihen tarkoitukseen mihin se oli luotukin.
Suomen laki on paljon epäoikeudenmukaisempi possunreikineen kuin konsanaan Mossen laki.
Miten vaikkapa sakkorysät? Voit niiden kautta vain hävitä mutta et koskaan saa boonuspisteitä.
Joudut maksamaan siitäkin rahasta jälkiveroa joka sinulta oli varastettu ja olit ilmoittanut sen poliisille. Se ei käy perusteeksi välttyä verolta että et ole saanut palkkaasi käyttöös.Noudatat sääntöjä, niin ei tarvitse miettiä sakkorysiä.
- tieteenharjoittaja
mhklgrw kirjoitti:
Mooseksen laki oli käypä siihen tarkoitukseen mihin se oli luotukin.
Joudut maksamaan siitäkin rahasta jälkiveroa joka sinulta oli varastettu ja olit ilmoittanut sen poliisille. Se ei käy perusteeksi välttyä verolta että et ole saanut palkkaasi käyttöös.Niin pitääkin:
"Joudut maksamaan siitäkin rahasta jälkiveroa joka sinulta oli varastettu ja olit ilmoittanut sen poliisille. Se ei käy perusteeksi välttyä verolta että et ole saanut palkkaasi käyttöös."
Muutenhan kaltaisesi ketkut ilmoittaisivat joka palkkansa varastetuksi ja välttäisivät verot kokonaan. - mhklgrw
tieteenharjoittaja kirjoitti:
Niin pitääkin:
"Joudut maksamaan siitäkin rahasta jälkiveroa joka sinulta oli varastettu ja olit ilmoittanut sen poliisille. Se ei käy perusteeksi välttyä verolta että et ole saanut palkkaasi käyttöös."
Muutenhan kaltaisesi ketkut ilmoittaisivat joka palkkansa varastetuksi ja välttäisivät verot kokonaan.N. 10000€n autoni, josta oli 8000 maksamatta, varastettiin v 2011 eikä sitä ole löydetty.
Maksan osamaksua yhä vielä ja näistä rahoista verot. Ei naurata yhtään. - tieteenharrastaja
mhklgrw kirjoitti:
N. 10000€n autoni, josta oli 8000 maksamatta, varastettiin v 2011 eikä sitä ole löydetty.
Maksan osamaksua yhä vielä ja näistä rahoista verot. Ei naurata yhtään.Eipä tullut mieleesi ottaa autolle varkausvakuutusta. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, sanoi isäni ennen.
- mhklgrw
tieteenharrastaja kirjoitti:
Eipä tullut mieleesi ottaa autolle varkausvakuutusta. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, sanoi isäni ennen.
Osamaksulla ostaessa joutuu maksamaan jo perusmaksuina kaskoa hullun lailla eikä varkausvakuutus asiaa suinkaan helpota. Otin minimin millä sai auton itselle. Pari vuotta ehdin sillä itse ajella.
Mutta verottaja ei katso oikeudenmukaisesti tilannetta ja siitä minä nyt täällä puhun.
Muu oli omaan piikkiini. - TheMainman
Niin, raamatussahan vaaditaan henki parranajosta...
- tieteenharrastaja
mhklgrw kirjoitti:
Osamaksulla ostaessa joutuu maksamaan jo perusmaksuina kaskoa hullun lailla eikä varkausvakuutus asiaa suinkaan helpota. Otin minimin millä sai auton itselle. Pari vuotta ehdin sillä itse ajella.
Mutta verottaja ei katso oikeudenmukaisesti tilannetta ja siitä minä nyt täällä puhun.
Muu oli omaan piikkiini.Käsityksesi oikeudenmukaisuudesta on mielestäni varsin subjektiivinen ja erilainen kuin Suomen eduskunnan. Koeta vain kestää tai vaihda maata.
- Jyriopettaataas
Tyhmä. Tietenkin keskiajan munkkiuskomuksiin perustuvat fundat ovat hukassa.
Ihme on se että hellarieuroissa noita löytyy
Jos kerran haluat ihan oikeasti tapella elämänantajaasi vastaan niin riitele sitä vastaan mitä Raamatussa luke sillä vain se on Jumalan sana. - LakiV
Raamattu on vain kuuluisin Pyhä Kirjoitus! Jumalan Sana on se, mikä Itsensä Jumalan suusta tulee, ja se voi olla missä tahansa mediassa esillä, ja aivan kenen hyvänsä olennon toimesta sanottu. Älkää eksyttäkö kaikkia vain yhden kirjan tietäjöiksi, silläkin pelastuu, mutta viisautta se ei aina ole.
- Kylläjyritietää
Lukekaahan Jes. 65 luku, siellä sanotaan lopuksi että eläimetkin elelevät sovussa uudessa maassa.
Adventtstit kutsuvat sitä kyllä sovittelevasti taivaan maaksi jossa ollaan tuhat v. ennekuin maan päälle pääsee takaisin. - Ihminenkehittyy
Olet ottanut aivoistasi käyttöön uutta kapasiteettia.
Intuitiivisesti ajatteleva ihminen tietää asioita eri mekanismilla kuin pelkkään älyllisyyteen luottava. Aivoissa on kyky molempiin ja ihmisen tulisi käyttää aivojaan monipuolisesti. Liiallinen älyllisyys johtaa tunteiden ja vaistojen kaventumiseen ja älyn käyttämättömyys puolestaan liialliseen taikauskoon ja sinsilmäisyyteen.
Seuraava evoluution harppaus tarkoittaa aivojen kasvattamista monipuolisemmaksi. Siihen on muutamia neuvoja:
Älä edistä ristiriitoja millään elämän alueella.
Ole sovinnollinen aina kun voit. Jos se ei ole mahdollista, poistu tilanteesta.
Arvosta myötätuntoa.
Valitse empatia syyttelyn sijaan.
Vastusta halua tuntea olevasi oikeassa.
Jne.
Jokainen voi miettiä miten itse toimii, ja haluaako kehittyä ihmisenä.- höphsistä
Joka ei edes halua olla oikeassa todennäköisesti ei koskaan tule olemaankaan.
"Jos kerran maailman tunnetuin ja ainoa järkevä uskonto tarjoaa ikuisen elämän mahdollisuutta, niin eikö harkitsevainen ihminen tunne olevansa itselleen sen verran velkaa että ottaisi asiata perusteellisesti selvää? Minä otin."
Olet vielä elossa, joten "perusteellisesti selvää ottamisesi" on jäänyt puolitiehen. On monia kymmeniä tapoja ottaa lopullisesti selvää, jos vain kanttisi kestää ja olet oikeasti utelias. Vai olisiko niin, että kissa kiitoksella ja uskovainen lupauksella elää.- Jyrioikeassataas
Selvän ottamiseen Raamatusta ei ole kuin yksi tapa, sen huolellinen lukemienen pyrkien ymmärtämään että mitä siellä oikeasti tarkoitetaan. Minä tein näin, ja ilmeiseti moni muukin koska minut usein yhdistetään joihinkin eri uskoviin.
On epäloogista tyytyä siihennajatukseen että Raamattua on vaikea ymmärtää. Ei kai Luoja nyt tahallaan tekisi kirjaa josta kukaan ei saisi mitään selvää? Joten jokainen joka haluaa vilpittömästi ymmärtää Raamattua tulee ymmärtämään sitä ihan tarkoitetulla tavalla.Eikä siihen kuulu homoparien vihkiminen avioliittopn, noin yhden esimerkin mainitakseni. Jyrioikeassataas kirjoitti:
Selvän ottamiseen Raamatusta ei ole kuin yksi tapa, sen huolellinen lukemienen pyrkien ymmärtämään että mitä siellä oikeasti tarkoitetaan. Minä tein näin, ja ilmeiseti moni muukin koska minut usein yhdistetään joihinkin eri uskoviin.
On epäloogista tyytyä siihennajatukseen että Raamattua on vaikea ymmärtää. Ei kai Luoja nyt tahallaan tekisi kirjaa josta kukaan ei saisi mitään selvää? Joten jokainen joka haluaa vilpittömästi ymmärtää Raamattua tulee ymmärtämään sitä ihan tarkoitetulla tavalla.Eikä siihen kuulu homoparien vihkiminen avioliittopn, noin yhden esimerkin mainitakseni.<<Ei kai Luoja nyt tahallaan tekisi kirjaa josta kukaan ei saisi mitään selvää?>>
Nyt olet ison äärellä. Mieti tuota vielä hetki.- rtyghiujiopkoål
Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:
<<Ei kai Luoja nyt tahallaan tekisi kirjaa josta kukaan ei saisi mitään selvää?>>
Nyt olet ison äärellä. Mieti tuota vielä hetki.Sinä tässä olet sen ison äärelää jossa minä olin jo 45 v. sitten nuorena miehenä ja nuorena ateistiksi aivopestynä, kiitos evoluutiokouluopetuksen!
Sinulla tässä on totuden hetki juuri nyt! Eli voit aloittaa siitä että voiko absoluuttinen tyhjyys räjähtää aineeksi????? HEhheeh ! Sori että nauran. Mutta kun naurattaa.
En halua missään tapauksessa pilkata naureskellen vilpittömille ajattelijoille vaan vain niille jotka ovat tieteisesti epärehellisiä itselleen. Mokomat pellet, siis lähinnä sateenkaarievokit. - Ei.luotu.eikirj
rtyghiujiopkoål kirjoitti:
Sinä tässä olet sen ison äärelää jossa minä olin jo 45 v. sitten nuorena miehenä ja nuorena ateistiksi aivopestynä, kiitos evoluutiokouluopetuksen!
Sinulla tässä on totuden hetki juuri nyt! Eli voit aloittaa siitä että voiko absoluuttinen tyhjyys räjähtää aineeksi????? HEhheeh ! Sori että nauran. Mutta kun naurattaa.
En halua missään tapauksessa pilkata naureskellen vilpittömille ajattelijoille vaan vain niille jotka ovat tieteisesti epärehellisiä itselleen. Mokomat pellet, siis lähinnä sateenkaarievokit.Miksi jankutat tätä valetta koko ajan? Ainoastaan sinunlaiset idiootit luulevat että tyhjyys räjähti. Mutta missään ei tieteissä ole näin väitetty, vaan se on ihan sinun omaa tietämättömyyttäsi. Ja ihan julkisesti esität kuinka idiootti olet tämän asian suhteen ja sitten kehtaat vielä haukkua muita tyhmiksi :D
- Simpsiöööööööö
Ei.luotu.eikirj kirjoitti:
Miksi jankutat tätä valetta koko ajan? Ainoastaan sinunlaiset idiootit luulevat että tyhjyys räjähti. Mutta missään ei tieteissä ole näin väitetty, vaan se on ihan sinun omaa tietämättömyyttäsi. Ja ihan julkisesti esität kuinka idiootti olet tämän asian suhteen ja sitten kehtaat vielä haukkua muita tyhmiksi :D
Joo, niinhän se on että EINSTEININ mukaan se ei ollutkaan tyhjä mikä rähähti vaan ikuisesti olemassa ollut energia. Kukaan ei ole ikinä kyennyt kiistämään tätä ajatusta. Siis ikuisesti olemassaolemssollut energia muutttui hallistusti aineeksi.
Vai onko joku uskonvaraisesti sitä mieltä että maan päällä kaikki näyttää räjähdyksen tulokselta?
https://www.youtube.com/watch?v=dI8-10fe-cI
Näin tapahtui räjähdys. Mitä siitä seurasi? Täysi kaaos.
Miten on nyt? Näin: https://www.youtube.com/watch?v=_QiLQEaRenQ
Eli tarvittiin hiukan älyllistä toimintaa ja älyllisiä toimintoja että tuosta tuli upea kulttuurikeskus.
Ihan sama tämän kos,moksen kanssa. - rtrfyguhijoklö
Simpsiöööööööö kirjoitti:
Joo, niinhän se on että EINSTEININ mukaan se ei ollutkaan tyhjä mikä rähähti vaan ikuisesti olemassa ollut energia. Kukaan ei ole ikinä kyennyt kiistämään tätä ajatusta. Siis ikuisesti olemassaolemssollut energia muutttui hallistusti aineeksi.
Vai onko joku uskonvaraisesti sitä mieltä että maan päällä kaikki näyttää räjähdyksen tulokselta?
Eli tarvittiin hiukan älyllistä toimintaa ja älyllisiä toimintoja että tuosta tuli upea kulttuurikeskus.
Ihan sama tämän kos,moksen kanssa.Siis tämä:http://vanhapaukku.fi/
- Ei.luotu.eikirj
Ihan sama tämän kos,moksen kanssa.Tämä taas todisti jälleen kerran ettet tiedä mitään asiasta jota vastustat. Palataan sitten astialle kun olet ensin käynyt peruskoulun loppuun ja oppinut nämä perusasiat maailmankaikkeudesta.
- tieteenharrastaja
Ihan sama tämän kos,moksen kanssa.Eipä ole syytä olla:
"Vai onko joku uskonvaraisesti sitä mieltä että maan päällä kaikki näyttää räjähdyksen tulokselta?"
Faktapohjaisesti kaikki näyttää geologisten prosessien sekä elämän synnyn ja evoluution tulokselta. Edeltävä vaihe oli rauta- ja kivipallon tiivistyminen avaruuden pöly- ja kaasupilvestä osana aurinkokunnan syntymistä. Kaaoksesta päin oltiin silloin tulossa. - sdtfyopåä
Ei.luotu.eikirj kirjoitti:
Tämä taas todisti jälleen kerran ettet tiedä mitään asiasta jota vastustat. Palataan sitten astialle kun olet ensin käynyt peruskoulun loppuun ja oppinut nämä perusasiat maailmankaikkeudesta.
Mitähän kosmologian oppikirjaa kosmoksen synnnystä minun pitäisi lukea? Hehehe.
Jokainen korkeasti oppinut kun on ottanut asiakseen kertoa ihan ikioman verisionsa asiasta. - tieteenharrastaja
sdtfyopåä kirjoitti:
Mitähän kosmologian oppikirjaa kosmoksen synnnystä minun pitäisi lukea? Hehehe.
Jokainen korkeasti oppinut kun on ottanut asiakseen kertoa ihan ikioman verisionsa asiasta.Todistapa tuo parilla lainauksella "korkeilta oppineilta". Niiden on oltava 2000-luvulta, koska kosmologiatieto on viime aikoina melkoisesti kehittynyt.
Tai turhaan ehdottelen. Et tietenkään todista mitään, koska tiedät valehtelevasi. - EvotuskooJyritietää
tieteenharrastaja kirjoitti:
Todistapa tuo parilla lainauksella "korkeilta oppineilta". Niiden on oltava 2000-luvulta, koska kosmologiatieto on viime aikoina melkoisesti kehittynyt.
Tai turhaan ehdottelen. Et tietenkään todista mitään, koska tiedät valehtelevasi.Oletko vähän hölmö?
Juurihan itse tunnustit että ennen 2000 lukua olleet kosmologien selitykset ovat eeilaisia kuin nykyiset, hehehe.
Nyt joku valopää puhuu mystisestä itsestään olemassaolleesta energiasta joka kvanttifuktuaatioitui nuppineulan pään kokoisesta pisteestä kosmokseksi, ja Engvitsin poika se räjäyttelee ihan tyhjää taikomalla ajasta ainetta ja kolmas teoria on se että alkuräjähdys tapahtui yhdessä hetkessä kaikkialla kosmoksessa ilman mitään nuppineuloja.
Ja tiedätkö mitä, nämä teoriat tosiaankin ovat alituisessa muutostilassa, vai luuletko tosiaankin että tämän päivän kvanttifluktuaatioteoriat ovat voimassa vieä parinkymmenen vuoden kuluttua? Voin 60 v. asiaa seurattuani vakuuttaa sinulle että silloin on satavarmasti ihan uudet ajatusmallit ja jopa uudet uudissanatkin keksitty kuvailemaan uusia uskomuksia.
Järkevä uskonto? Varsinainen oksymoron.
Kristinuskon perusideahan on, että Jeesus pelastaa meidät siltä rangaistukselta jonka Jumala (eli Jeesus) on määrännyt meille, jotka emme usko, että Jeesus pelastaa. Ei kuulosta järkevältä.
https://imgur.com/gallery/i8yV7sN
'- rdfygtihypojikp
Sivullisena sanon että ota selvää siitä että mitä se tarkoittaa että Jeesus korvasi Adamin töpeksinnän. Vihje: henki-hengestä!
Itse asiassa mikä voisikaan olla ihmisen tekijältä fiksumpaa kuin opettaa vapaan tahdon omaaville luomuksilleen, siis ihmisille, että mitä se merkitsee että ei välitä tekijänsä käyttöohjekirjassa olevista parhaista mahdollisista elämänohjeista sillä ei kai Luoja mitään huonoja elämänohjeita antaisi, siis näitä avokkievokkien parisuhdesössimisohjeita? No ei tietenkään.
Ja sitten näemme ihmistovereissamme malliesimerkkejä avoiliitoissaan ja perhe-elämissään loistavasti menestyneitä kristityyjä hyvänä esimerkkinä menestyneistä porukoista.
Ja nyt sitten evokkiateisti voi vapaasti valita voi ihhan vapaasti valita evokkpariuhdepilallesössimisen ja hyvön elämän välillä! No mitä hän valitsee? No tietenkin ...... jokainen tietää että hän valitsee vailla mitään järkevää logiikkaa itselleen henkisesti ja fyysesti surkean tulevaisuuden. Pahimmassa tapauksessa hänen rehgaslihaksensa veltostuu niin että änellä on koko ajan peet housussa, eli vaipoissa.Eli se siitä homouden luonnollisuudesta joka näkyy kyllä julkkishomojen bögissä.
Meni kovaksi puheeksi mutta eikö sananvapauden maassa saisi kertoa omista huomioistaan? Totta kai saa.
Vai saako nyt kun ev.lut. homoparivihkijät ovat enemmistönä.? Heheh!
Tästä muistui mieleen se että kun näennäisdemokratia rantautui etelä-amerikan ja afrikan maihin niin enemmistön terrorista tuli tapa vähemmistöjen sortamiseen. USA pysyi aisoissa kuten eurooppakin mutta ryssiltä oli ihan turha odottaa demokratian nimissä samaa. Putte on putteopossu siis ihan sika mitä demoksratiaan tulee. - full.hetero
rdfygtihypojikp kirjoitti:
Sivullisena sanon että ota selvää siitä että mitä se tarkoittaa että Jeesus korvasi Adamin töpeksinnän. Vihje: henki-hengestä!
Itse asiassa mikä voisikaan olla ihmisen tekijältä fiksumpaa kuin opettaa vapaan tahdon omaaville luomuksilleen, siis ihmisille, että mitä se merkitsee että ei välitä tekijänsä käyttöohjekirjassa olevista parhaista mahdollisista elämänohjeista sillä ei kai Luoja mitään huonoja elämänohjeita antaisi, siis näitä avokkievokkien parisuhdesössimisohjeita? No ei tietenkään.
Ja sitten näemme ihmistovereissamme malliesimerkkejä avoiliitoissaan ja perhe-elämissään loistavasti menestyneitä kristityyjä hyvänä esimerkkinä menestyneistä porukoista.
Ja nyt sitten evokkiateisti voi vapaasti valita voi ihhan vapaasti valita evokkpariuhdepilallesössimisen ja hyvön elämän välillä! No mitä hän valitsee? No tietenkin ...... jokainen tietää että hän valitsee vailla mitään järkevää logiikkaa itselleen henkisesti ja fyysesti surkean tulevaisuuden. Pahimmassa tapauksessa hänen rehgaslihaksensa veltostuu niin että änellä on koko ajan peet housussa, eli vaipoissa.Eli se siitä homouden luonnollisuudesta joka näkyy kyllä julkkishomojen bögissä.
Meni kovaksi puheeksi mutta eikö sananvapauden maassa saisi kertoa omista huomioistaan? Totta kai saa.
Tästä muistui mieleen se että kun näennäisdemokratia rantautui etelä-amerikan ja afrikan maihin niin enemmistön terrorista tuli tapa vähemmistöjen sortamiseen. USA pysyi aisoissa kuten eurooppakin mutta ryssiltä oli ihan turha odottaa demokratian nimissä samaa. Putte on putteopossu siis ihan sika mitä demoksratiaan tulee.Ja taas se Jyri himoitsee saavansa parrua perseensä. Menisit sinne homopalstalle kinuamaan. Täällä pitäisi puhua luomisesta, eikä sinun homo fantasioista.
- MielisairasJT
rdfygtihypojikp kirjoitti:
Tästä muistui mieleen se että kun näennäisdemokratia rantautui etelä-amerikan ja afrikan maihin niin enemmistön terrorista tuli tapa vähemmistöjen sortamiseen. USA pysyi aisoissa kuten eurooppakin mutta ryssiltä oli ihan turha odottaa demokratian nimissä samaa. Putte on putteopossu siis ihan sika mitä demoksratiaan tulee."Ja sitten näemme ihmistovereissamme malliesimerkkejä avoiliitoissaan ja perhe-elämissään loistavasti menestyneitä kristityyjä hyvänä esimerkkinä menestyneistä porukoista. "
Kuten lapsiaan raiskaavat JT:t ja Vartiotorniseuran korkein johto pedofiliaa virkavallalta salaamassa. Sitä mätäpaisetta ja ihmskunnan häpeäpilkkuako sinä pidät malliesimerkkinä? rdfygtihypojikp kirjoitti:
Tästä muistui mieleen se että kun näennäisdemokratia rantautui etelä-amerikan ja afrikan maihin niin enemmistön terrorista tuli tapa vähemmistöjen sortamiseen. USA pysyi aisoissa kuten eurooppakin mutta ryssiltä oli ihan turha odottaa demokratian nimissä samaa. Putte on putteopossu siis ihan sika mitä demoksratiaan tulee.Jyrin verbaalioksennuksissa on se hyvä puoli, että aina sellaisen luettuani olen asteen verran kiitollisempi siitä, että olen ateisti.
- tieteenharrastaja
Vaihtoehdot ovat henkilökohtainen usko ikuiseen onnelliseen elämään tai uskon puute. Muu aloituksessa esittämäsi on tuota uskoa.
- dxfcgvbhijn
Tyhmäkö olet. Ei tässä sokeaa evouskon kaltaista uskoa tarvita vaan tieto todellisista evoluution todistavista faktoista riittää. Vaitettavasti ne puuttuvat evokeilta todistettavasti ihan täysin.
Vai onko sinulla salaisessa tiedostossasi jokin evoluution todellinen todiste? Kerro se nyt! Ai ei tule juuri nyt mieleen! No, sitähän minäkin, tyhmä aivopesty evokki. - TyhmäJyri
dxfcgvbhijn kirjoitti:
Tyhmäkö olet. Ei tässä sokeaa evouskon kaltaista uskoa tarvita vaan tieto todellisista evoluution todistavista faktoista riittää. Vaitettavasti ne puuttuvat evokeilta todistettavasti ihan täysin.
Vai onko sinulla salaisessa tiedostossasi jokin evoluution todellinen todiste? Kerro se nyt! Ai ei tule juuri nyt mieleen! No, sitähän minäkin, tyhmä aivopesty evokki.Lue Jerry Coyne "Why evolution is true".
Olet joko todella tyhmä tai valehtelet tahallasi. Evoluutio on varsin hyvin todennettu tieteellinen teoria. - tieteenharrastaja
dxfcgvbhijn kirjoitti:
Vai onko sinulla salaisessa tiedostossasi jokin evoluution todellinen todiste? Kerro se nyt! Ai ei tule juuri nyt mieleen! No, sitähän minäkin, tyhmä aivopesty evokki.Jyrpä, koetat paeta aihetta vaihtamalla. "Ikuinen onnellinen elämä" tässä on todisteita vailla eikä evoluutio.
- räyhräyh
dxfcgvbhijn kirjoitti:
Vai onko sinulla salaisessa tiedostossasi jokin evoluution todellinen todiste? Kerro se nyt! Ai ei tule juuri nyt mieleen! No, sitähän minäkin, tyhmä aivopesty evokki."Vai onko sinulla salaisessa tiedostossasi jokin evoluution todellinen todiste"
Kuules umpityhmä Jyrbätollo, minä kerron nyt sinulle älykääpiölle jotakin, mitä et ilmeisesti vielä ole tiennyt. Siihen salaiseen tiedostoon pääsee hakkeroitumaan jopa sinunlaisesi netistä ja tiedostoista mitään tajuamaton tollo. Kirjoitat vain Googleen "evidence of evolution", niin saat yli 540 miljoonaa hakutulosta, joista etsiä.
- Voiettääääää
Kas kummaa, oliko Jyri väärässä? Tuore Tieteen kuvalehti: " Kahdella uudella planeetalla voi olla elämää
15 astetta pinnalla ja paljon vettä. Uudet laskelmat osoittavat, että joillakin Trappist-1-järjestelmän planeetoilla saattaa esiintyä elämää."
Jyri on koko ajan sanonut että ei tuolla mitään ole. Olinko väärässä?- LakiV
Höh, iteysti on muuallakin elämää. Ei ole mahdollista, että tämä pieni takapajula, tässä osassa Galaksiamme, olisi jotenkin liian ainoa kaltaistemme eläimien olinpaikka, muualla on samantapaista elämää...Giadarno Bruno on sen ristin jo kantanut, ja kuollut sen vuoksi, että tietäisimme tämän. Hänet poltettiin roviolla, katolisen kirkon toimesta, ja siksiksin se kirkko on vielä kirottu.
- Pakkstori
Ehkä me sen "Messiaspaavin", haluaisimme todella nähdä, joka myöntäisi, katolisen kirkon tehneen Julmia murhia, tietämättömyyttään puolustaessaan, ja omia animistisia käsityksiään, ja sitten tuo Paavi mestattaisiin, kuin Jeesus, omien jesuiittojensa toimesta, kun myötäisi, ettei heidän oppinsa ollut tuolloin Jumalasta, vaan Saatanasta. Buddhankin petti, tosin vasta melko vanhana, hänen oma oppilaansa, Julius Caesarin tappoi Brutus, ja Jeesuksenkin kavalsi Juudas, mutta maailma pelastuisi, ehkä, jos katolisen kirkon Paavi pyytäisi julkisesti seurakunnalleen synninpäätöä, kirkolleen, kaikista sen vuosisataisista murhista ja tiedeihmisten vainomisesta ja ENIMMÄKSEEN harmittomien noitavelhovekkulien tappamisesta, ja tavallisen kansan köyhdyttämisestä kaikenlaisissa turhissa anekaupoissa... Poliittisestikin samanlaisesta voisi olla kyse, jos poliitkotkin katuisivat syntejään, aiheuttaa verisiä selkkauksia, ties miestä tahansa höpsähtäneestä syystä.... Mutta tylsyydenkään aiheuttaminen kai ole ihan synnitöntä sekään?
- kerranhiljenet
Aika itsekäs ja megalomaaninen motivaatio tuo halu elää ikuisesti.
- Hihukki
Joo, ehkä on, mutta elävät olennot tulivat sen takia, että voittaisivat ympärillä olevan kuolleen luonnon! Mehän kuolemme nopeammin, kuin ympärillämme olevat kivikappaleet ja siksi me voitamme kuolleen luonnon. Meidän ruumiimme on kuitekin alusta loppuun laho ja mätä, vaikka se hetkisen toimii, kuten koneemmekin, mutta se, mikä MEISSÄ ON ELÄVÄÄ; se elää ikuisesti, ei se asia meissä elä, missä me hyväksymmekin kuolla... Jotkut haluaat aisitensa jäävän ikuisesti elämään, ja tietysti jääkin, emmehän me edes tiedä, kenenä ja milloin herätymme kuolemamme jälkeen uudelleen, vaikka niinkuin ateismissa uskotaan, muutumme takaisin vain mullan kaltsaiseen olotilaan, mutta ymmärtäkää jo "te muutamat, saatanan vajakit", että ei meissä ole elävää vain ruumiimme, vain se, mitä henkemme informaatio pistää tekemään.... Älkää siinä kuitenkaan pelkää pilkkaa aina etsikö.... Se on syntinen henki. Olen itse niin skitso, että voin olla kumpi hyvänsä.
- räyhräyh
Ikuinen olemassaolo ei todellakaan ole tietoiselle, ajattelevalle ja tuntevalle olennolle mikään onni ja autuus. Se on helvetti, tollot.
Jos taas vaikka muisti resetoidaan säännöllisin välein, siinä ei ole mitään järkeä. Mutta ettehän te uskovaisen vajaalla ymmärryksellä mitään tajua. - Evotnytvaanontollasii
Ja tottakai ihmisellä on myös tunnepuoli, intitutioineen mutta sitä voi hallita järjellä, toisin kuin evokkiateisti joka sössii perhe-elämänsä piloille hyppäämällä naapurin rouvan sänkyyn jos tilaisuus tulee kun kerran evousko suorastaan yllyttää tuollaiseen sikailuun.
Parempi vapaaehtoinen naapurin rouva kuin lasten raiskaus, jota eräiden lahkojen moraalin mukaan tullee virkavallata salata.
- usko.on.ikuistatyhmyyttä
Ikuista elämää voi himoita vain idiootti joka ei ymmärrä mitä ikuisuus käytännössä tarkoittaa.
Ja kunniakkaasti eläneet ja urheasti kuolleet pääsevät valhallaan, odinin valtakuntaan...?
- Fantomex
Kummallinen on jyrin halu elää ikuisesti umpihullun pedofiilipsykopaatin kanssa. No, toisaalta, eipä jyrin olemattomilla älynlahjoilla muuta voi odottaa...
- tykkäänkeinuakiikkussa
No jos evokeille ei elämä maistu niin kiikkuun sitten vaan.
Homot evoluutioteorian mukaisina evoluution ihmiskuvan edelleäkävijöinä loistavat itsaritilastojen kärjessä joten eiköhän tämä havainto ilmaise sen että evokkien on parasta vetää itsensä kiikkuun mahdollsimman pian. - Pakkstori
Niin, Onni, Rakkaus, Isyys? Kuitenkaan kaikki ihmisetkään eivät ole Isiä, eli kyllä heilläkin silti saattaa olla ikuisen elämän toivo, ja ikuinen elämä muussakin tunteessa, kuin ONNESSA, joka tosin on se korttipakankin arvokkain kortti, herttakuningas?! Pelko ja Viha, Kateus , ovat pataa, ja eivät kaikki niitä pimeän puolen voittojaan vaihda isyyden onnellisuuksiiin, eikä kaikki iloiset ylpeilijät, vaihda riehakasta riemuaan voittaa kaikki, vain onneen, tietenkään. Ja mies on surullinen ja murheellinen lähestyvästä kuolemastaan, ja ikävöoi kovasti taas näkevänsä ja kokevansa jotakin uuttakin. Ei kaikki siis ONNEA koroita elämäntarkoituksesi, varsinkaan, jos ei naisten kanssa tule toimeen lainkaan...Mutta oikeassa olet siinä, että kaikki varmaan haluaisivat IKUISEN ELÄMÄN; jos voittavat vain sen lohikäärmeensä, esim. itsetuhon lohikäärmeen ja martyyyriyden, jossa ihminenkin voi tehdä tyhmän itsemurhan, tai joskus turhaan, uhrautua toisen yhtä turhan ihmisen vuoksi....Ja kuitenkaan niitäkään, kuten kuolemaakaan ei voi voittaa, jos ei ole valmis kuolemaan silti, jos Jumalansa sitä silti tahtoo häneltä, silloin Jumala tallettaa hänelle seuraavalla kerralla pitemmän elämän... Helvettin älkää silit luvatko lähtevänne, vain naisenne takia, jos se oli niin syntinen ja langennut, että sitä silti mieheltään vaati, oli mm. tämä laulajamme "Aaron" mitä mieltä tästä tahansa. Älkää rupekö himoissannne liikaa, niin ette menetä kuitenkaan järkeänne siinä, missä on todellinen ikuisuusolotilanne....Sielumme tunnefiilis voi olla niin iästä, ja ravinnostamme riiipuvainen ja muista havainnoistamme, ja terveydestämme, että sen säilymistä samana ikuisesti, en ainakaan itse lupaisi.
- Hihukki
Odinin valtakuntaan, kyllä kyllä. Ukko Yli-Jumalan valtakuntaan, ja Jeesus sanoi saman, Taivaan Isän valtakunta on jo keskuudessamme, kääntykäämme vain näkemään ja tietämään, mitä sinne pääsy edelllyttää! Se ilmenee erityisesti keskinäisissä sosiaalisissa suhteissamme, ja siinä miten suoritamme elämäntehtävämme ja miten hyviä voittajia tai häviäjiä olemme. Älkää luulko kuitenkaan, että miksikään MAAILMAN-mestariksi kovin moni pääsee, mutta oman perheensä ja oman toveripiirinsä mestariksi ja voittajaksi voi päästä kuka hyvänsä....
- LakiV
Jyri on taas omituisessa homofobiassaan ja paatoksessaan, kiinni, toivottavasti hän jo kohta saa tuon surullisen ristiretkensä loppumaan, ja näkee veljensä muunkin kuin "totta mooses" silmälasiensa kautta. Totta on se, että monille seksi, niin miesten kuin naistekin kanssa on äärimmäisen vastenmielistä, ja jotkut, jos eivät ole biiseksuaaleja, inhoavat erityisesti sitä toisen seksuaalisen suunnan harrastamista, mutta se yhtä kaikki on Jumalan Armahtamaa ja hyväksymää, kaikki ihmiset, ovat vain oman Jumalansa suuna ja jäsennä tehneet lakejaan ja suvaitsemattomuuksiaan, mitä ovat halunneet tehdä. Jumalamme on vain niin tavallinen "keskiverto" taapero toisaalta, tai sellaista enemmistöä pilankin päiten tukeva, että siksi ymmärrän, miksi ei halunnut Mooseksenkaan kautta, kovinkaan homoseksuaalista suuntaa vielä tuolloin Mooseksen aikana hyväksyä, nykyään se on tärkein väestöräjähdystä hillitsevä tekijä, ruvetkaa mieluummin lesboiksi tai homoiksi, kuin että tekisitte tai päättäisitte kumppaninne kanssa jatkuvasti aborteista. Tai antakaa kuohia itsenne, jos ajattelette, ettette kumminkaan kestäisi kasvattaa esim. vammaistakin lasta. Vammaista on toisaalta nähdä ja hyväksyä koko ajan vain kaikessa keskivertoihmisiä...
- IlkimyksenTeologitäti
Muistakaa, uskikset, että tekopyhillä ei ole pääsyä taivaaseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131394Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2521326- 1051095
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1201046- 65687
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä167655- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505- 71483