Jos ostamassa yksityiseltä tai on itse myymässä yksityisesti, miten menee koeajon vastuu jos ei ole kaskoa?
Toisin sanoen uskaltaako antaa tai ottaa koeajoon ollenkaan?
Yksityisen koeajo?
2
174
Vastaukset
- Jokutoinen_
Syyllinen maksaa joko koko vahingon tai sitten kaskon omavastuun ja mahdollisen bonus menetyksen... SDP Suomessa on vaan totuttu siihen että maksaja ja vastuun kantaja olisi aina se "joku toinen"
Älä ensinnäkään anna autoa koeajettavaksi ilman että menet itse mukaan.
Toiseksi itse hintaneuvottelut tulisi jo "olla aika pitkällä" ennen koeajoa.
Minulle kävi valitettavasti takavuosina niin, että kun myin yli € 30.000,-
hintaista E-Mersua, niin koeajamaan tuuppasivat sellaiset henkilöt, joilla
ei ollut mitään aikomusta ostaa minkäänlaista autoa.
No saivathan kuitenkin istua Mersun puikoissa ja minä vieressä. On kuitenkin omituista, etteivät nämä henkilöt ymmärtäneet, että koeajoja voi pääsääntöisesti tehdä vain autoliikkeissä tai sitten tositarkoituksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272353Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311861Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251286Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197