Kolhu uudessa autossa...

Ocu

Ostin uuden auton ja totesin kotona, että takasiivessä on pieni painauma. Ei hirveen iso, mutta selkeesti peilaa. Ilmoitin asiasta liikkeeseen. Ottivat kuvat ja asiaa selvitellään. Jos päädyn rahalliseen korvaukseen mikähähän mahtaisi olla sopiva korvaus. Painauma on noin pikkurillin pään kokoinen eikä hirveän terävä. Onko kenelläkään kokemusta aiheesta? Vai olisiko korjaus järkevämpi vaihtoehto...

8

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hootoyota

      Sekottaja maaksaa. Ollos vaan huoleta.
      Toyotan ollessa kyseessä olisit maksaja. Toyotalla on lakimiehet, jos menet oikeuteen niin häviät. Toitsu tulee kalliiksi.

    • Kupinkääntäjä

      Pystyvät korjaamaan näkymättömäki jos ei teräviä kulmiä oli, itselläni joskus jollain imutekniikalla oikaisivat.

    • Hahahahajjj

      Takasiipi? Oletko ostanut jonku teiniauton?

    • ocu

      No ei viiskymppinen osta teiniautoja. Terminologia on ehkä vielä 70-80 luvulla...

    • Ns. oletusarvohan on, että uutta autoa ei tarvitse tarkistaa yhtä tarkkaan kuin käytettyä.
      Kirjoituksesta ei käy ilmi, milloin huomasit asian.
      Epäilen kyllä, että hoitavat asian omassa maalaamossaan, eivätkä edes väitä, että itse olet aikaansaanut painautuman.

      • Ocu

        Moi huomasin painauman samana iltana kun vein auton liikkeestä kotiin. Reklamaatio heti seuraavana aamuna. Homma on vielä vaiheessa, mutta vappu ehkä sotkee. Voisin hyväsyä myös rahallisen korvauksen jos hinnanalennus olisi kohdallaa. Painauma n 1cm X 2cm ja loiva. No täytyy odottaa mitä liike vastaa,


    • Naarmujaratissa

      Todennäköisesti korjaavat liikkeen piikkiin kun kuitenkin nopeasti huomasit painauman. Mutta sitävastoin yllättävää oli kun meikäläinen huomasi uuden auton nahkapintaisessa ratissa pari naarmua heti luovutuksessa ja yhden vielä lisää kotona, niin kanta oli se, että koska naarmuja tulee niin herkästi rattiin esim. sormuksista, niin sen vuoksi rattia ei vaihdeta takuuseen. Hieman hassua, että pitävät normaalina, että autoa matkan varrella tehtaalta luovutukseen asti siirtelevien henkilöiden aiheuttamat naarmut rattiin ovat heidän mielestään hyväksyttäviä. Huomasin myös, että helmakynnyspellissä oli pari naarmua ilmeisesti auton siirtäjien kengistä tulleina. Nekin ilmeisesti ovat hyväksyttäviä, sillä kengistähän ne voi tulla koska vaan kun ei jalkoja nostele autoon mennessä/tullessa. Niistä en viitsinyt edes kysyä. Eipä nuo kitkään naarmut pahoja ole, mutta toisaalta kuun uuden auton ostaa, niin toivoisi saavansa ekat naarmut tehdä itse :))

      • IhanSama

        No kunhan saat ensimmäiset "markettikolhut", niin ei enää harmita uutena olleetkaan . . . .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe