Ostin uuden auton ja totesin kotona, että takasiivessä on pieni painauma. Ei hirveen iso, mutta selkeesti peilaa. Ilmoitin asiasta liikkeeseen. Ottivat kuvat ja asiaa selvitellään. Jos päädyn rahalliseen korvaukseen mikähähän mahtaisi olla sopiva korvaus. Painauma on noin pikkurillin pään kokoinen eikä hirveän terävä. Onko kenelläkään kokemusta aiheesta? Vai olisiko korjaus järkevämpi vaihtoehto...
Kolhu uudessa autossa...
8
287
Vastaukset
- hootoyota
Sekottaja maaksaa. Ollos vaan huoleta.
Toyotan ollessa kyseessä olisit maksaja. Toyotalla on lakimiehet, jos menet oikeuteen niin häviät. Toitsu tulee kalliiksi. - Kupinkääntäjä
Pystyvät korjaamaan näkymättömäki jos ei teräviä kulmiä oli, itselläni joskus jollain imutekniikalla oikaisivat.
- Hahahahajjj
Takasiipi? Oletko ostanut jonku teiniauton?
- ocu
No ei viiskymppinen osta teiniautoja. Terminologia on ehkä vielä 70-80 luvulla...
Ns. oletusarvohan on, että uutta autoa ei tarvitse tarkistaa yhtä tarkkaan kuin käytettyä.
Kirjoituksesta ei käy ilmi, milloin huomasit asian.
Epäilen kyllä, että hoitavat asian omassa maalaamossaan, eivätkä edes väitä, että itse olet aikaansaanut painautuman.- Ocu
Moi huomasin painauman samana iltana kun vein auton liikkeestä kotiin. Reklamaatio heti seuraavana aamuna. Homma on vielä vaiheessa, mutta vappu ehkä sotkee. Voisin hyväsyä myös rahallisen korvauksen jos hinnanalennus olisi kohdallaa. Painauma n 1cm X 2cm ja loiva. No täytyy odottaa mitä liike vastaa,
- Naarmujaratissa
Todennäköisesti korjaavat liikkeen piikkiin kun kuitenkin nopeasti huomasit painauman. Mutta sitävastoin yllättävää oli kun meikäläinen huomasi uuden auton nahkapintaisessa ratissa pari naarmua heti luovutuksessa ja yhden vielä lisää kotona, niin kanta oli se, että koska naarmuja tulee niin herkästi rattiin esim. sormuksista, niin sen vuoksi rattia ei vaihdeta takuuseen. Hieman hassua, että pitävät normaalina, että autoa matkan varrella tehtaalta luovutukseen asti siirtelevien henkilöiden aiheuttamat naarmut rattiin ovat heidän mielestään hyväksyttäviä. Huomasin myös, että helmakynnyspellissä oli pari naarmua ilmeisesti auton siirtäjien kengistä tulleina. Nekin ilmeisesti ovat hyväksyttäviä, sillä kengistähän ne voi tulla koska vaan kun ei jalkoja nostele autoon mennessä/tullessa. Niistä en viitsinyt edes kysyä. Eipä nuo kitkään naarmut pahoja ole, mutta toisaalta kuun uuden auton ostaa, niin toivoisi saavansa ekat naarmut tehdä itse :))
- IhanSama
No kunhan saat ensimmäiset "markettikolhut", niin ei enää harmita uutena olleetkaan . . . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412