Pekkarinen on Herlinin juoksupoika

Mauri Pekkarinen järjesti ensin Valtran puoli-ilmaiseksi Kone Oy:lle ja Antti Herlin myi sen sitten isolla voitolla jenkeille.

Ei ihme, että Antti Herlin nyt antaa tukea Pekkarisen pekkaroinneille TEKES-asiassa.

7

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekes

      Tässä on vastakkain Aparaatin henkilökunnan mukavuus ja itse Aparaatin toimivuus.

      SDP on aina Aparaatin puolella yksilöä (asiakasta) vastaan.

      • Pekkarisen esitys tarkoittaisi TEKES:in hajottamista.

        Asiantuntijaorganisaatio ei toimi, jos se ammutaa ympäri metsiä ja mantuja tyyliin yksi tuonne toinen tänne.

        Nykyinen TE-keskusmalli on erittäin toimiva yritysten eli TEKES:in asiakkaiden mielestä.

        Pekkarisen hölmöilyt ovat tuttua kepulaista hajasijoituspolitiikkaa.


      • Kansalainen
        Känä kirjoitti:

        Pekkarisen esitys tarkoittaisi TEKES:in hajottamista.

        Asiantuntijaorganisaatio ei toimi, jos se ammutaa ympäri metsiä ja mantuja tyyliin yksi tuonne toinen tänne.

        Nykyinen TE-keskusmalli on erittäin toimiva yritysten eli TEKES:in asiakkaiden mielestä.

        Pekkarisen hölmöilyt ovat tuttua kepulaista hajasijoituspolitiikkaa.

        Ääntä piti TE-keskusmallin erinomaisuudesta piti oligarkki. Asiakkaalta ei edes kysytty. Pekkarinen yritti puolustaa asiakkaan etua mutta hävisi ensimmäisen erän.

        Herlin puhuu asiakkaana.


      • Kansalainen kirjoitti:

        Ääntä piti TE-keskusmallin erinomaisuudesta piti oligarkki. Asiakkaalta ei edes kysytty. Pekkarinen yritti puolustaa asiakkaan etua mutta hävisi ensimmäisen erän.

        Herlin puhuu asiakkaana.

        Nykyinen TE-keskusmalli on suorastaan erinomainen asiakkaan eli yrittäjän kannalta. Samasta paikasta on mahdollista saada kaikki yhteiskunnan tarjoamat yrityspalvelut.

        Pekkarisen mallissa TEKES-yksiköt olisi siirretty pois TE-keskuksista jonnekin ties minne. Jälleen kerraan olisi kyykytetty yrittäjää juoksemaan ympäri maakuntaa. Tämä on KEPU:n hellimä malli.


      • Kansalainen
        Känä kirjoitti:

        Nykyinen TE-keskusmalli on suorastaan erinomainen asiakkaan eli yrittäjän kannalta. Samasta paikasta on mahdollista saada kaikki yhteiskunnan tarjoamat yrityspalvelut.

        Pekkarisen mallissa TEKES-yksiköt olisi siirretty pois TE-keskuksista jonnekin ties minne. Jälleen kerraan olisi kyykytetty yrittäjää juoksemaan ympäri maakuntaa. Tämä on KEPU:n hellimä malli.

        Herlin on asiakas. Asiakas on aina oikeassa.


      • spesialisti
        Kansalainen kirjoitti:

        Herlin on asiakas. Asiakas on aina oikeassa.

        Antti Herlin ei ole kuuna päivänä TEKES:in ovia aukaissut.

        Herlinin puheet ovat vain politikointia, jolla annetaan tulitukea Herlinien uskolliselle juoksupojalle Mauri "Peruukki" Pekkariselle.


    • totuus esiin

      Mönkare (SDP) oli ministerina kun Partek myytiin liian halvalla Koneelle. Kone pilkkoi Partekin osiin ja möi ne kovalla hinnalla pois mm. Valtran ulkomaille.
      KOSKA SDP KORVAA VERONMAKSAJILLE AIHEUTETUN SATOJEN MILJOONIEN VAHINGON???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe