Somaleita saapuu eurooppaan ja johtajat kiroaa kun Puola ja kumppanit eivät osallistu taakan jakoon? Ymmärsin joskus että Somaleiden tulo on kulttuurin rikastumista mutta taisin olla väärässä sillä vastaanottokeskuset rikastuu ja maahanmuuttajat ovatkin TAAKKA,
Ovatko Somalitkin taakka?
7
251
Vastaukset
Ahkeria työläisiä jotka vievät työt muilta ihmisiltä. NOOOOT!
- Ei_jummartaa
Somalialaiset hakevat turvapaikkaa Suomesta ja muista EU-maista ja lomailevat kuitenkin kotimaassaan. Mikä ihme hätä se on joka ajaa pakolaiseksi maasta jossa voi käydä lomalla? Tämä ei rajoitu pelkästään somaleihin, vaan monista lähi-idän maista tulleet turvapaikkaa Euroopasta hakeneet ja saaneet käyvät lomailemassa kotimaissaan ja tietenkin Suomen veronmaksajien laskuun. Joku hölmölän ongelma meillä suomalaisilla on kun tähän suostumme. Se on selvä että hallitus ja sen puolueet kokoomus ja kepu hyötyvät veronmaksajien rahoilla pyöritettävän pakolaisbisneksen kautta tästä touhusta 135 kertaa enemmän, kuin jos Eurooppaan rahtaamisen sijaan oikeita pakolaisia autettaisiin EU-rajojen ulkopuolella heidän oman kulttuuripiirinsä esim. Pohjois-Afrikan pakolaiskeskuksissa, jonne puleeratut iPhone-Audi -nuorukaiset eivät edes menisi, mutta miksi kansa suostuu porvarihallituksen pakolaisbisnesten rahoittamiseen kannattamalla kokoomuksen ja kepun politiikkaa ja äänestämällä niitä?
- IsänmaataVastaan
Ei_jummartaa kirjoitti:
Somalialaiset hakevat turvapaikkaa Suomesta ja muista EU-maista ja lomailevat kuitenkin kotimaassaan. Mikä ihme hätä se on joka ajaa pakolaiseksi maasta jossa voi käydä lomalla? Tämä ei rajoitu pelkästään somaleihin, vaan monista lähi-idän maista tulleet turvapaikkaa Euroopasta hakeneet ja saaneet käyvät lomailemassa kotimaissaan ja tietenkin Suomen veronmaksajien laskuun. Joku hölmölän ongelma meillä suomalaisilla on kun tähän suostumme. Se on selvä että hallitus ja sen puolueet kokoomus ja kepu hyötyvät veronmaksajien rahoilla pyöritettävän pakolaisbisneksen kautta tästä touhusta 135 kertaa enemmän, kuin jos Eurooppaan rahtaamisen sijaan oikeita pakolaisia autettaisiin EU-rajojen ulkopuolella heidän oman kulttuuripiirinsä esim. Pohjois-Afrikan pakolaiskeskuksissa, jonne puleeratut iPhone-Audi -nuorukaiset eivät edes menisi, mutta miksi kansa suostuu porvarihallituksen pakolaisbisnesten rahoittamiseen kannattamalla kokoomuksen ja kepun politiikkaa ja äänestämällä niitä?
Maahanmuuttajamassat ovat porvarien keino tuhlata verovaroja, tuhota hyvinvointivaltio ja velkaannuttaa maa. Ulkomainen matuhalpatyövoimareservi laittaa myös ay-liikkeen polvilleen ja ulosliputtaa kantisten tes-palkatun työn. Kaikki asioita joita kunnon kokoomus- ja kepu -porvaririistäjä toivoo ja haikailee.
- aika-outoa-
Miksi Euroopan pitää huolehtia Afrikkalaisista?
- Tilaisuuden.jakajat
mölöttävät akkasomput, tekis mieli vetää korville ja potkasta sinne mistä tulleet, ei näillä ole täällä mitään muuta tehtävää kuin lisääntyä ja rasittaa muutenkin heikkoa talouttamme
- Destianmies
Somali on voimavara ja ehtymätön luonnonvara kun kyseessä routaiset ja rikkoontuneet asfaltit, joustava, sopivan värinen, hyvä loppusijoituspaikka!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412