Ovatko Somalitkin taakka?

Taakankantajat

Somaleita saapuu eurooppaan ja johtajat kiroaa kun Puola ja kumppanit eivät osallistu taakan jakoon? Ymmärsin joskus että Somaleiden tulo on kulttuurin rikastumista mutta taisin olla väärässä sillä vastaanottokeskuset rikastuu ja maahanmuuttajat ovatkin TAAKKA,

7

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahkeria työläisiä jotka vievät työt muilta ihmisiltä. NOOOOT!

      • Ei_jummartaa

        Somalialaiset hakevat turvapaikkaa Suomesta ja muista EU-maista ja lomailevat kuitenkin kotimaassaan. Mikä ihme hätä se on joka ajaa pakolaiseksi maasta jossa voi käydä lomalla? Tämä ei rajoitu pelkästään somaleihin, vaan monista lähi-idän maista tulleet turvapaikkaa Euroopasta hakeneet ja saaneet käyvät lomailemassa kotimaissaan ja tietenkin Suomen veronmaksajien laskuun. Joku hölmölän ongelma meillä suomalaisilla on kun tähän suostumme. Se on selvä että hallitus ja sen puolueet kokoomus ja kepu hyötyvät veronmaksajien rahoilla pyöritettävän pakolaisbisneksen kautta tästä touhusta 135 kertaa enemmän, kuin jos Eurooppaan rahtaamisen sijaan oikeita pakolaisia autettaisiin EU-rajojen ulkopuolella heidän oman kulttuuripiirinsä esim. Pohjois-Afrikan pakolaiskeskuksissa, jonne puleeratut iPhone-Audi -nuorukaiset eivät edes menisi, mutta miksi kansa suostuu porvarihallituksen pakolaisbisnesten rahoittamiseen kannattamalla kokoomuksen ja kepun politiikkaa ja äänestämällä niitä?


      • IsänmaataVastaan
        Ei_jummartaa kirjoitti:

        Somalialaiset hakevat turvapaikkaa Suomesta ja muista EU-maista ja lomailevat kuitenkin kotimaassaan. Mikä ihme hätä se on joka ajaa pakolaiseksi maasta jossa voi käydä lomalla? Tämä ei rajoitu pelkästään somaleihin, vaan monista lähi-idän maista tulleet turvapaikkaa Euroopasta hakeneet ja saaneet käyvät lomailemassa kotimaissaan ja tietenkin Suomen veronmaksajien laskuun. Joku hölmölän ongelma meillä suomalaisilla on kun tähän suostumme. Se on selvä että hallitus ja sen puolueet kokoomus ja kepu hyötyvät veronmaksajien rahoilla pyöritettävän pakolaisbisneksen kautta tästä touhusta 135 kertaa enemmän, kuin jos Eurooppaan rahtaamisen sijaan oikeita pakolaisia autettaisiin EU-rajojen ulkopuolella heidän oman kulttuuripiirinsä esim. Pohjois-Afrikan pakolaiskeskuksissa, jonne puleeratut iPhone-Audi -nuorukaiset eivät edes menisi, mutta miksi kansa suostuu porvarihallituksen pakolaisbisnesten rahoittamiseen kannattamalla kokoomuksen ja kepun politiikkaa ja äänestämällä niitä?

        Maahanmuuttajamassat ovat porvarien keino tuhlata verovaroja, tuhota hyvinvointivaltio ja velkaannuttaa maa. Ulkomainen matuhalpatyövoimareservi laittaa myös ay-liikkeen polvilleen ja ulosliputtaa kantisten tes-palkatun työn. Kaikki asioita joita kunnon kokoomus- ja kepu -porvaririistäjä toivoo ja haikailee.


    • aika-outoa-

      Miksi Euroopan pitää huolehtia Afrikkalaisista?

    • Tilaisuuden.jakajat

      mölöttävät akkasomput, tekis mieli vetää korville ja potkasta sinne mistä tulleet, ei näillä ole täällä mitään muuta tehtävää kuin lisääntyä ja rasittaa muutenkin heikkoa talouttamme

    • Destianmies

      Somali on voimavara ja ehtymätön luonnonvara kun kyseessä routaiset ja rikkoontuneet asfaltit, joustava, sopivan värinen, hyvä loppusijoituspaikka!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe