RKP on Suomen suurmamutuksen kummisetä!

HerääSuomi

Tunnetusti RKP:llä eli ruotsinkielisellä eliitillä on Perussuomalaisia lukuun ottamatta kaikki puoluejohdot peukalonsa alla. RKP on keskittynyt hankkimaan valtavan etuiluaseman ruotsinkielisille ja varsinkin heidän eliitilleen.

Mutta on todella naiivia luulla, että RKP käyttäisi tuota hankkimaansa asemaa VAIN kielietuiluun! Koska etuilupuolue on aina ollut eniten Suomen mamuttamisen kannalla.

Syynä on KOSTO. Ruotsinkieliselle eliitille on suomalainen Suomi ollut aina kauhistus ja painajainen. Koska Suomesta ei saatu kovan pakkoruotsituksen avulla ruotsalaista, niin maa pitää tehdä ei-suomalaiseksi suurmamutuksen kautta.

38

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttu_sylttytehdas

Niinpä. Ruotsinkielisyys katoaa Suomesta pikku hiljaa mutta varmasti. Syynä ovat ruotsinkielisten suomenkielistyminen, heikko syntyvyys ja maastamuutto(lähinnä Ruotsiin).

200 vuoden hurrieliitin painajainen eli Suomen suomalaistuminen uhkasi toteutua. Joten "monikulttuuristamisen" avulla estetään moinen kauhistus

Jos ei kerta ruotsalaistuminen maistu, niin kyllä se suomalainen Suomi voidaan tuhota muullakin tavalla!

• Meijänneij

Vanhat kuppa aateliset leuhkinta ruotsinielistä porukkaa

• viha-viha-viha

Syynä on KOSTO.

Juuri tästä on kysymys.

• köyhät.pähkinäsaaressa

Persu. Ei mulla muuta.

# kalevala, kirkas viina, puukko, väkivalta, suomen kieli, vieraan pelko

• köyhät.pähkinäsaaressa

Minulla on hieman sekavempi vaihe menossa pähkinöideni kanssa, kas toinen on toista rupisempi. Murtaako vai ei, siinäpä pulma. Titityy, titityy, pähkinäsaari takaa mielessäin, karva kielessäin. Kukkuu.

• olet_henkisesti_köyhä

Niinpä. Ei sinulla todellakaan ole mitään muuta, kuin persu-huutelu ja suomalaisuuden haukkuminen.

• HarkittuUnohdus

Ex-RKP-johtaja Astrid Thors vastaavana ministerinä ollessaan omien sanojensa mukaan "unohti" tehdä palautussopimuksen Irakin kanssa ja siitä Suomi on saanut maksaa kalliisti.

• peräkammarin.pojat

Kannattaa muistaa että persuus ei ole mitään aitoa suomalaisuutta. Kapeakatseiset Hakkaraiset, Halla-ahot ja Lieksan takusten peräkammarinpojat turhaan yrittävät varastaa suomalaisuutta itselleen. Ei se niin mene.

#Sammon varastaminen, kirkas viina hyvä viina, puukolla sohiminen, päissään väkivaltainen, suomi yksikielisesti suomalaiseksi, ruotsin kielen juuriminen, vieraan pelko, kielitaidottomuus, kirkkohopeat, pois-EU:sta, tynnyrin tapinrei´ästä tuijottelu

• TotuusOttaaKoville

Hehheh!? Monet ellei useimmat "suomenruotsalaisemme" eivät siedä totuutta, että he ovatkin etnisesti suomalaisia eivätkä ruotsalaisia. Mikä ratkaisuksi? No kielletään koko suomalaisuuden olemassaolo! ;-)

Valtamediamme alkoikin suomalaisten , suomalaisen kulttuurin ja koko suomalaisuuden vähättelyn ja jopa kieltämisen tuon geenitutkimuksen jälkeen! Tai ainakin lisäsi kampanjaa merkittävästi.

Mikä kuvaa hyvin svekokratiaamme. Valtamedia on yhtä kuin svekomedia.

• Niin.kulunut

Alpakkajargonia kliseineen. Pervo trollihan se taas vinkuu reikäfantasioitaan.

• VeiVei

RKP ajaa politiikkaa jolla se saisi muutettua Suomen samanlaiseksi liiallisen maahanmuuton tuhoamaksi nogo-alueita viliseväksi monikulttuuriseksi paskaläjäksi.

• kerran.perse.aina.persu

"#Sammon varastaminen, kirkas viina hyvä viina, puukolla sohiminen, päissään väkivaltainen, suomi yksikielisesti suomalaiseksi, ruotsin kielen juuriminen, vieraan pelko, kielitaidottomuus, kirkkohopeat, pois-EU:sta, tynnyrin tapinrei´ästä tuijottelu"

Persun tunnusmerkkejä ja haluja. Ei mulla muuta.

• Grammarisi.tökkii

Toistat itseäsi. Eikä ihme.

• Nuts.nut
        Grammarisi.tökkii kirjoitti:

Toistat itseäsi. Eikä ihme.

Sehän on maksettu pähkinäsaaren mokuttaja. Saa palkkionsa pähkinöinä.

• jukkarukka

"#Sammon varastaminen, kirkas viina hyvä viina, puukolla sohiminen...!

Jukka trollaa päivä päivältä huonommin. Lääkkeet vaihdettu vahvempiin?

• lähiomainen.oulusta

Ei vaan Jukka lopetti lääkityksensä itse ja näin siinä sitten kävi. :(

Ripustimme hänet vanhoilla valjailla pellon perälle latoon roikkumaan, huudelkoon siellä.

Ihana rauha tuvassa!

• pähkinäsaari_ja_lieksa

"#Sammon varastaminen, kirkas viina hyvä viina, puukolla sohiminen, päissään väkivaltainen, suomi yksikielisesti suomalaiseksi, ruotsin kielen juuriminen, vieraan pelko, kielitaidottomuus, kirkkohopeat, pois-EU:sta, tynnyrin tapinrei´ästä tuijottelu"

Persun tunnusmerkkejä ja haluja. Ei mulla muuta. "

#Paluu Pähkinäsaaren rauhanrajan taakse, oravannahat, herraviha, periaatteellinen itsepäisyys, kyräily ja tuijotus, epäluuloisuus

• absoluuttiset.alpakat

Yliannos tainnut tulla trollille sieniä. Kas, kun samaan aikaan rekisteröidyllä nimimerkiläänkin toisessa ketjussa huutomerkkeilee. On se julma, tämä kesäinen hellekausi. Se saa peikkoset toistelemaan itseään jatkuvasti tai raivottaren lailla painottamaan pahaa oloaan. Voi voi.

• x.x.x.x.x.x

• pähkinäsaari.1323

Persun tunnusmerkkejä ja haluja. Ei mulla muuta. "

#Paluu Pähkinäsaaren rauhanrajan taakse, oravannahat, herraviha, periaatteellinen itsepäisyys, kyräily ja tuijotus, epäluuloisuus"

#Kateellisuus, oppimattomuus, vähäpoika, maalainen

• BButs

Kaikki maanpetturit eivät ole mamuttajia, mutta kaikki mamuttajat ovat maanpettureita. Ei mulla muuta.

• Ei.persujanaapuriini
        BButs kirjoitti:

Kaikki maanpetturit eivät ole mamuttajia, mutta kaikki mamuttajat ovat maanpettureita. Ei mulla muuta.

Kaikki pähkinäsaari.1323- hemmot ovat taukkeja jankuttajia.

• Hollannin maahanmuuttoministeri: Monikulttuurinen yhteiskunta ei voi elää sovussa!
      "Antakaa minulle esimerkki monikulttuurisesta, tai etnisesti jakaantuneesta yhteiskunnasta, jossa ihmiset elävät rauhassa ja sovussa toistensa kanssa. Minä en nimittäin tiedä yhtäkään."

Ruotsinkieliset ovat onnistuneesti asumassa omilla alueillaan, sinne eivät maahanmuuttajat pääse. Ei heidän kouluihinsakaan. Persut saavat matut naapureikseen.

• 8876yyg

Islamisaatio ei säästä ketään barbaareilta eikä pakanoilta. Ei edes suomenruotsalaisia.

• 8876yyg kirjoitti:

Islamisaatio ei säästä ketään barbaareilta eikä pakanoilta. Ei edes suomenruotsalaisia.

Suomenruotsalaisilla nuorilla naisilla on nykyisin muotia ottaa maahanmuttaja mies.

• Persuhuori

#Paluu Pähkinäsaaren rauhanrajan taakse, oravannahat, herraviha, periaatteellinen itsepäisyys, kyräily ja tuijotus, epäluuloisuus

#Kateellisuus, oppimattomuus, vähäpoika, maalainen"

#Tietämättömyys

• Persuhuori

Olen karannut omin luvin turvallisesta laitoksesta. Teen tätä pähkinäpalkalla, joskus saan juustoa.
        Olen luotettava , hihhihiiiii. Öyhöyyyh. Oikeastaan olen vihervassari. Hurrius on plussaa. Älyäni se ei paranna. Hopsan hejsan. Pähkinä.

• Persuhuori

#Tietämättömyys"

#Yleisen tason typeryys, koulunkäymättömyys, Lieksan takaisuus

• Persuhuori

Toivottavasti kaikille tuli selväksi, että olen mentaaliongelmainen maksettu trolli. Vihaan Lieksaa, koska sain köniini 50kg hipiltä siellä.
        # Trollin sietämätön olotila
        #Pienivehkeisyyden kirous
        #Mielen kiemuraiset ongelmat

• IslamKelassa
        Persuhuori kirjoitti:

Toivottavasti kaikille tuli selväksi, että olen mentaaliongelmainen maksettu trolli. Vihaan Lieksaa, koska sain köniini 50kg hipiltä siellä.
        # Trollin sietämätön olotila
        #Pienivehkeisyyden kirous
        #Mielen kiemuraiset ongelmat

Onko subuteksit loppuneet vihrkommari hipiltä, vai mistä moinen purkaus heheheh.....

• eiKirj

RKP & SPR, siinä on passeli pari. RKP:n motiivina kosto hallituspaikan menestyksestä, SPR:n motiivina saada toimintaa ja tuottoja. Epäilyksiä siis herää.

• Persuhuori

#Tietämättömyys

#Yleisen tason typeryys, koulunkäymättömyys, Lieksan takaisuus"

#Fennomaani, suolamaisuuden liitto, suomen sisu, ääliö

• Persuhuori

Homouteni saa uskomattomia piirteitä.
        Lääkitykseni saa spammaamaan iskulauseita hashtagilla. Olenhan seonnut vihervasemmiston eliittihenkilö.
        #Olen vihervassari
        #Trollin pakkomielle
        #Alpakkaismi

• Trollilla.juhlapäivä

Tapinreikärunkkari toivoo sankkireikäänsä täytettä. Velmu heppu tuo Nils- wannabe

• Persuhuori

"#Sammon varastaminen, kirkas viina hyvä viina, puukolla sohiminen, päissään väkivaltainen, suomi yksikielisesti suomalaiseksi, ruotsin kielen juuriminen, vieraan pelko, kielitaidottomuus, kirkkohopeat, pois-EU:sta, tynnyrin tapinrei´ästä tuijottelu

#Tietämättömyys

#Yleisen tason typeryys, koulunkäymättömyys, Lieksan takaisuus

#Fennomaani, suolamaisuuden liitto, suomen sisu, ääliö"

#Närpiön tomaatit, Niin_nolo

• Persuhuori

Voisiko joku auttaa minua ? Tarvitsen apua, en jaksa. Sekoan.

• voiauttaa
        Persuhuori kirjoitti:

Voisiko joku auttaa minua ? Tarvitsen apua, en jaksa. Sekoan.

Kyllä, liity persuihin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      122
      3959
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      314
      2049
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1801
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      105
      1727
    5. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1690
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      439
      1661
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      440
      1512
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1266
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1242
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      429
      1198
    Aihe