Miten se on mahdollista, että maailman toiseksi valituimmalta, läpeensä hurskaalta kansalta saattaa livetä uutisseulan läpi yhtenään sellaisia vuotoja, joissa kerrotaan jenkkisotilaiden pahoinpidelleen ja kiduttaneen muslimivankejaan.
Eihän se ole totta, eihän?
Hehän toimivat aina niin oikeudenmukaisesti ja kunniakkaasti. Hymyssä suin, jotta legoissa posliinikuoret vain hohtavat.
Voi voi voi voi
9
425
Vastaukset
- Esko
Anna nyt niitä tietoja. Mitä on tehty?
- henkka_669
muslimithan eivät koskaan kiduta ketään??!!
Kannattaisi joskus siirtyä mustavalkoisesta maailmasta pois. minua ihmetyttää myös suomessa vallitseva ajatustapa että esim. palestiinalaiset ovat rassukoita ja "good guy" tyyppejä. Tyypit räjäyttelevät siviilikohteita minkä kerkeävät.
Kyllä siinä ovat ihan yhtä syyllisiä sekä palestiinalaiset että israelilaiset!- aahoohoo
Ja kumpi on suurempi synti ja pahanteko: jos kristitty kiduttaa muslimia vai toisin päin.
Esko voi katsoa uutisia joskus. - henkka_669
karvapää kirjoitti:
nimenomaan koski. maailma ei ole mustavalkoinen. jopa amerikassa saattaa olla jotain mätää.
puhut asiaa:-) Nää keskustelupalstat paljastaa ihmisen tietämättömyyden tason aika karmeasti...
Tai no ehkä jokainen provosoi pikkaisen ku ei tarvii vastata sanoistaan täällä! - Esko
aahoohoo kirjoitti:
Ja kumpi on suurempi synti ja pahanteko: jos kristitty kiduttaa muslimia vai toisin päin.
Esko voi katsoa uutisia joskus.>>Esko voi katsoa uutisia joskus.
Kyllä on katsottu. Eilen luin Hesarista, että Irakissa oli joku mies mennyt moskeijaan pommivyön kanssa ja räjäyttänyt itsensä rukoilijoiden keskellä. Parikymmentä oli kai kuollut. Se oli tapahtunut perjantaina. En ottanut sitä juttua talteen, kun niitä on ollut niin paljon.
Amerikkalaisten kidutuksista on paljon puhuttu, mutta ei ole kyetty näyttämään tuskallista kidutusta tehdyn. Kaikki on ollut vain typeriä temppuja vankien kanssa.
>>Ja kumpi on suurempi synti ja pahanteko: jos kristitty kiduttaa muslimia vai toisin päin.
Kerro minulle, jos sen joskus keksit. - Viper
karvapää kirjoitti:
nimenomaan koski. maailma ei ole mustavalkoinen. jopa amerikassa saattaa olla jotain mätää.
USA:ssa on ihan omanlaisensa vankeinhoitolaitos. Sen tehtävä on nimenomaan rankaista rikollisia, eikä kasvattaa näitä ihmisinä. USA:n vankiloissa sitä paitsi suurin osa populasta on mustaihoista rikollista ainesta, jolla ei juuri ihmisarvoa ole. Ne ihmiset on tuomittu huume- ja seksuaalirikoksista sekä henkirikoksista pitkiin vankeusrangaistuksiin tai kuolemaan. Periaatteessa USA on ihan oikeassa systeeminsä kanssa. Se joka on saastaa ansaitsee saastan kohtelun myöskin.
Itse olen sillä kannalla, että USA:n vankeinhoitosysteemi pitäisi saada kaikkialle länsimaailmaan. Miksi meidän pitäisi terroristeja ja narkkeja katsella, kun heidät voitaisiin yhtä hyvin teloittaa/sulkea häkkeihin kaikki?
Kannatan lähes kritiikittömästi myöskin aseiden vapauttamista EU-alueella, mutta vain natiivi Eurooppalaisille. USA:ssa kansalaisen perusoikeuksiin kuuluu oikeus kantaa asetta ja käyttää sitä itsepuolustukseksi. Kaikkiaan USA:ssa tapahtuu noin 2 miljoonaa! aseellista itsepuolustustapausta vuosittain (NRA:n tilasto vuodelta 2000), näistä noin 3000 johtaa tuomioihin oikeudessa. Tämä kertoo USA:n väestön asenteesta; heillä on oikeus puolustautua rikollisuutta vastaan ja niin he myös tekevät.
Jos aseet olisivat vapaakauppatavaraa EU-alueella, niin olisin jo hankkinut itseni ja kotini suojaksi kunnon käsiaseen ja mahdollisesti erityisesti kodin suojaksi jonkun järeämmän kaliiberin pumppuhaulikon, esim. "street cleanerin", joka tappaa tehokkaasti mm. SWAT-poliisin käytössä kotona ja puutarhassa.
nimimerkillä: pro USA legal system - Elia
aahoohoo kirjoitti:
Esko voi katsoa uutisia joskus.Eikö uutisissa kerrotaan melkein jatkuvasti siitä kun muslimit 'pyhässä sodassa' ottavat kiinni länsimaisia lehtimiehiä ja vastaavia (myös naisia) ja pikkuhiljaa kiduttaen leikkaavat näiltä 'vihollisilta' päitä poikki (ja taitavat laittaa myös internettiin nähtäväksi nämä 'pyhän sodan' urotekonsa).
Ja muslimi 'pyhässä sodassa' menee johonkin ostoskeskukseen tai bussiin ja räjäyttää 'vihollisia'?
Ja näille on laajaa kannatusta muslimimaissa, jopa moskeijoissa perjantaikokouksissa saarnaajienkin keskuudessa (uskoisin että siellä ne islamin-oppinsa parhaiten tuntevat ja voivat siellä seurata avoimesti ... ).
Toivotaan että jotkut niin sanotut maltilliset muslimit muslimimaissa todella nousevat vahvasti terroria vastaan (siis terroristijärjestöjä kuten Al-Quida, Hamas, Jihad, Hitzbollah ja mitä niitä kaikkia on). Järjestävät muslimimaissa ehkä mielenosoituksiakin sellaista vastaan!
Ovatko amerikkalaiset tosiaan kiduttaneet samoin joitakin vankejaan kuoliaaksi asti?
- Blackdog
...vallan välineenä on valitettavan yleistä ja maailmanlaajuista, uskontokunnista riippumatta.
Onneksi usko ei edellytä valtarakenteita eikä järjestelmiä kun se on ihmisen sisäinen asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191722
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy421059Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740