vihreiden, demarien ja vasemmistoliiton politiikalla?
Vastaukset 13
- äänestäjä
eikö niillä ole mitään eroa?
- hö-höh
Ilmeisesi ei.
- näinsiislyhyesti
Kaikki ajavat voimalla kulttuurimarksistista politiikkaa, mitä vastaan nyt ovat asettuneet USA, Venäjä, Italia, Itävalta, osittain Englanti, Puola, Unkari, Kiina ja Itä-Euroopan maat ja näiden lisäksi yhä kasvava joukko populisteja ympäri Eurooppaa viidensinä kolonnina.
Kovin samaa politiikkaa ne kaikki puolueet Suomessa ajaa. Eroja on, mutta ne on pieniä.
Näkeehän sen siitäkin, että edustipa hallitus punamultaa, sinipunaa, sinimultaa tai muuta, niin lopputulos on suurin piirtein saman näköistä.- äänestäjä
Eli ei ole mitään eroa vaan kaikki ovat yhtä ja samaa vihervasemmistoa?
Niinpä. Kannatusluvut eivät nykyään millään puolueella ole olleet tai tule olemaan niin suuret, että puolueet voisivat yksin muodostaa toimivan hallituksen ja näin noudattaa täysin omaa politiikkaansa. "Politiikka" ei ole sama asia kuin "politikointi". Jälkimmäinen on omanlaistansa tuulten haistelua ja flirttilua.
Tosin SDP sai eduskuntaenemmistön (103 paikkaa) vuoden 1916 vaaleissa, ja Suomeen saatiin maailman ensimmäinen sosialistienemmistöinen senaatti.
Siihen aikaan ihmiset äänestivät innokkaasti.
- siperia.bolsoi.taiga
Trooooollaaaauuusta aloitus.
- Suomen.tuho
Vihreät ja vassarit on vähän kun kepulit ja kokkarit.
- Kansaneän
Samaa kakkaa koko lössi, enkä heistä ketään äänestä. Näkihän sen Tuula Haatataisestakin- tyhjää täynnä oleva pää.
- Turhakkeet
Politiikon pitää puhua mitä hän olettaa ihmisen haluavan kuulla . Lisäliksaa YH:oot /pienituloiset / eläkeläiset / vähäosaiset . Tuo on VIRSI mitä kuulemme Antin /Liin/Toukon suista . Poskisolisti elättää itsensä puhumalla perättömiä joista vaalikarja tykkää ja ihastuu äänestämään solistia .
"Politiikon pitää puhua mitä hän olettaa ihmisen haluavan kuulla "
Näin siis toimivat myös Huhtasaari ja Halla-aho, hehän ovata poliitikkoja.
- evita-ei.kirj
Vihreillä ja vasemmistolla ei ole paljonkaan eroa. Onhan vihreät perustettu kommunismin raunioille. Liikkeessä entisiä stalinisteja.
Sdp on oikeasti porvaripuolue. Hämää olevansa vähäosaisten asialla, mutta tekee toisin.( Riihisäätiö. ammattiyhdistyslikkeet, vuokrafirmat, eläkeyhtiöt) kerää vain itselleen rahaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701835
- 831308
- 114963
- 96851
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66696Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41639- 59627
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75545- 42534
- 29532