Toimittajat ovat vastuussa vain päätoimittajille.Tämä käy hyvin ilmi näistä saksan Chemnitzin mielenosoitusten uutissoinnista.Kaikki mieltään osoittavat leimataan äärioikeistolaisiksi,onkohan toimittaja käynyt jokaiselta kysymässä,mitä poliittista aatesuuntaa hän kannattaa/edustaa.Olen täysin varma,että mukana oli myös ihan tavallisia saksalaisia,jotka ovat kyllästyneet rikoksiin syyllistyviin pakolaisiin/siirtolaisiin.Kaikkiin ei enään uppoa tämä yksittäistapauksilla selittelyllä.Tässäkin tapauksessa uhrit näyttävät olevan vain sivuseikka.Yksi kuollut ja kaksi pahoin loukkautunutta pitäisi olla kumminkin se pääuutinen.Eräs toimittaja tämän jutun yhteydessä väittää,että pakolaiset/siirtolaiset ei ole tehneet "piikkiä"saksan rikostilastoihin,mitä nyt 1000 miestä ahdisteli seksuaalisesti naisia Kölninissä.Pikkujuttuja......
Toimittajan moraali venyy,kuin purukumi
subtex
2
<50
Vastaukset
Tämän tapaista uutisointia käyttävät usein tai oikeastaan aina vihervasemmistotoimittajat.Siitä käytetään nimitystä disinformaatio
Tuli mieleeni,kun eräs narkkari kuoli tässä aikoinaan (kuolemaan johtaneet tekijät jäivät epäselväksi) punavihreätvassarit,demarit,jne....marssivat kadulla hurmiossa.Otamäen ryöstömurhan uhria ei pahemmin puheissa muisteltu tai tekijöitä julkisesti tuomittu. Sattuivat olemaan partaisiasotalapsia,joilta olivat dickorahat loppuneet,varmaankin tuomiota alentava tekijä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949