https://www.suomenuutiset.fi/tavio-esittaa-vankipaikkojen-lisaamista/
Perussuomalaisten kansanedustaja Ville Tavio on tehnyt lakialoitteen eduskunnassa vankilapaikkojen lisäämisestä muun muassa Suomessa huimasti kasvaneen ja koventuneen maturikollisuuden johdosta.
VILLE TAVIO (PS) VAATII VANKILAPAIKKOJEN LISÄYSTÄ
11
192
Vastaukset 11
- ei-käy
lisäys on erittäin typerä ajatus. rikolliset tulee ulkoistaa siperiaan tai thaimaahan, siellä hommat osataan.
mamut- ja omat pahisvangit ovat todella kallista kauraa yhteiskunnalle, heittäkää helvettiin niiden paapominen.
on 100% järjetöntä mamuja pistää vankilaan oppikouluun tulevaa varten. ongelmat vain lisääntyy ja pahenee.
tavio menkööt itse sinne. - Stuppi
Liberaalipoliitikot tulee suostumaan ehdotukseen mutta sillä ehdolla että uusiin paikkoihin sijoitetaan perussuomalaisia.
- paluulippukouraan
Syytä olis saada maturikolliset vankilaan, aiheuttavat suuren määrän yhteiskunnalle tappiota ja haittoja.
- i86tg
Ulkomaalaiset pitää saada ulkomaalaisiin vankiloihin! Samoin ulkomaalaiset sosiaalitukien saajat oman maansa sosiaalijärjestelmän piiriin, kuten kaikki muutkin ihmiset.
- EiVankeinhoidolle
Matujen ja varsinkin alaikäisten rangaistuksia kovennettava koska matujen ja alaikäisten rikollisuus on kasvussa..
- OIKEIN
Juuri näin.
- Rosvot_vapaana
Jos vokkipaikkoja pystyttiin lisäämään niin miksei vankilapaikkoja? Parasta olisi kylläkin lähettää ne kotimaihinsa rangaistuksiaan kärsimään.
- EIMATUJASUOMEEN
Juuri näin.
Jokos niille sauna-asukkaille on vankilapaikka varattu ( 2kpl).
Olet näemmä painiskellut ilmiantonappulan kanssa oikein urakalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3661358Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4071197- 102925
- 82847
- 78842
- 91826
- 112808
- 54805
- 50695
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39690