https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005931738.html
Suomi on turvallisten maiden ympäröimä. Meillä on suhteellisen hyvä ilmasto, eikä saastepilviä ole.
Mikäli otamme lämpimistä maista paljon väkeä tänne lämmitettäviin huoneisiin saasteita tulee.
Suomen vika ei olle, jos Afrikan väestömäärä räjähtää. Suomella ei ole mitään velvollisuuttaa osallistua väestön asuttamiseen ja oman maan pilaamiseen. Rajat kiinni keinolla millä hyvänsä.
Yleisesti vedotaan kansainvälisiin sopimuksiin. Kansainvälisistä sopimuksista voi irrottautua.
Suomalaisilla on mahdollisuus äänestää Perussuomalaisia ja pelastaa Isänmaa!
Sulkekaa rajat ajoissa!
31
<50
Vastaukset
Kaikki rajaviivat kartoilta veks vaan niin alkaa RAUHA!
- u65u765
Turussa ja Helsingissä kaikki ennestään tuntemattomaan uhriin kohdistuneet raiskaukset olivat ulkomaalaisten tekemiä vuonna 2015!
Olkaa hyvä ja allekirjoittakaa kaikki tärkeät kansalaisaloitteet!
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/hae?searchView=pub&offset=0&limit=500&orderBy=mostSupports&show=runnin - tuhatkauno
J.Johannes.M kirjoitti:
Kyläyhteisöjä vaan jos jotain
Rotannaama eli Rat ottanut taas uuden Nicin, vessanpönttö kuvaakin rottaa osuvasti eli hyvin valitsit, rotannaaman mielestä oulun raiskarit ym ovat voimavara maassamme ja kaikki suomeen ja ketään ei saa palauttaa;D;
Rottajohannes kun on itse muiden elättämä ja ei pysty edes omia toimintojaan hallitsemaan eli se siitä uskottavuudesta. tuhatkauno kirjoitti:
Rotannaama eli Rat ottanut taas uuden Nicin, vessanpönttö kuvaakin rottaa osuvasti eli hyvin valitsit, rotannaaman mielestä oulun raiskarit ym ovat voimavara maassamme ja kaikki suomeen ja ketään ei saa palauttaa;D;
Rottajohannes kun on itse muiden elättämä ja ei pysty edes omia toimintojaan hallitsemaan eli se siitä uskottavuudesta.Ei kuulosta tutulta nimeltä mutta joo , kartoilta viivat veks niin rauhottuu....hetki menee tietenkin sopeutuessa :)
Mikäli haluamme elää suomalaista elämää, emme voi ottaa afrikkalaisia Suomeen.
Tämä suomalainen elämä on kyllä ihan jenkkiä ollut jo vuosikymmeniä.
Kohta on ghettoja ja jengejä kuten jenkeissä .
Sitä kun leffoista ihastellaan niin nyt sitä tulee ihan livenä .
Ja ihan itse olet äänestänyt !- tuhatkauno
J.Johannes.M kirjoitti:
Tämä suomalainen elämä on kyllä ihan jenkkiä ollut jo vuosikymmeniä.
Kohta on ghettoja ja jengejä kuten jenkeissä .
Sitä kun leffoista ihastellaan niin nyt sitä tulee ihan livenä .
Ja ihan itse olet äänestänyt !Rotannaama eli Rat jäit kiinni uuden Niccisi kanssa, samaa sarjaa kuin Mokhtar Kuppa, sinut oli heppo tunnistaa vaikka luulet salaavasi osoitteesi.
Häpeä edes itse olet kulu veronmaksajille kun itse aiheutit sen että istut 24/7 kotona netissä ja eri hahmoissa! tuhatkauno kirjoitti:
Rotannaama eli Rat jäit kiinni uuden Niccisi kanssa, samaa sarjaa kuin Mokhtar Kuppa, sinut oli heppo tunnistaa vaikka luulet salaavasi osoitteesi.
Häpeä edes itse olet kulu veronmaksajille kun itse aiheutit sen että istut 24/7 kotona netissä ja eri hahmoissa!Öö...
No mukavia fantasioita sinulle jatkossakin! Nimittäin nyt menee hiukan hutiin mutta mukava kuulla että on samanmielisiä muitakin !
Mikä osoite?
Kenelle minä kulu olen? En varmasti luonnolle niin paljoa kuin sinä.
Nyt on tullu kyllä istuttua ihan liikaa tän koneen kanssa ...olet oikeassa , huomenna lenkille jos Luoja suo- tuhatkauno
J.Johannes.M kirjoitti:
Öö...
No mukavia fantasioita sinulle jatkossakin! Nimittäin nyt menee hiukan hutiin mutta mukava kuulla että on samanmielisiä muitakin !
Mikä osoite?
Kenelle minä kulu olen? En varmasti luonnolle niin paljoa kuin sinä.
Nyt on tullu kyllä istuttua ihan liikaa tän koneen kanssa ...olet oikeassa , huomenna lenkille jos Luoja suoNopeasti Rotta vastasi, älä selitä, minulla on tiedot joten turha esittää ja miten menet lenkille, tuleeko joku työntämään?'
Turha sinun on peikko esittää, pyydä että vievät sinut sinne vihreiden leiriin siellähän ne muutkin suomen tuhoajat on.
Päivystä sinä muuhun et kykene! tuhatkauno kirjoitti:
Nopeasti Rotta vastasi, älä selitä, minulla on tiedot joten turha esittää ja miten menet lenkille, tuleeko joku työntämään?'
Turha sinun on peikko esittää, pyydä että vievät sinut sinne vihreiden leiriin siellähän ne muutkin suomen tuhoajat on.
Päivystä sinä muuhun et kykene!Ja fantasioinnin hän päätti valita.
Kyllähän tuo 12km kävelylenkki vierehtää välillä mukavastikin:)
Mutta mukavat illan jatkot sulle!
Ei ole näet itselläni tarvetta vääntää rautalangasta.Kerro minullekkin tuosta tietojenkäsittelystä , mitä muka näit?
Äskenkin kävelin ja tarkoituksena huomenna lenkki .Tuota hiukan arvelinkin joten ei tullut yllätyksenä.
Kirjoitustyylisi on hiukan raskas , oletko vihainen jostain?- tuhatkauno
J.Johannes.M kirjoitti:
Tuota hiukan arvelinkin joten ei tullut yllätyksenä.
Kirjoitustyylisi on hiukan raskas , oletko vihainen jostain?Heh, olet sairas ja parantumista ei ole, ottaa varmaan päähän kun jäit kiinni rotannaama , Monipersoona the rat, voin pistää sinulle viestin missä teit virheen kun annat spostiosoitteesi.
Eli lopeta paskanjauhaminen kun et vaan kykene mihinkään ja esität suvakkia vaikka olet itse pelkkä kulu yhteiskunnalle.
Ilo oli minun puolellani. - taljahaluska
J.Johannes.M kirjoitti:
Tuota hiukan arvelinkin joten ei tullut yllätyksenä.
Kirjoitustyylisi on hiukan raskas , oletko vihainen jostain?Onko tämä J Johannes Mokhtar Kuppa?
tuhatkauno kirjoitti:
Heh, olet sairas ja parantumista ei ole, ottaa varmaan päähän kun jäit kiinni rotannaama , Monipersoona the rat, voin pistää sinulle viestin missä teit virheen kun annat spostiosoitteesi.
Eli lopeta paskanjauhaminen kun et vaan kykene mihinkään ja esität suvakkia vaikka olet itse pelkkä kulu yhteiskunnalle.
Ilo oli minun puolellani.Kerro täällä vaan ;)
Aikamoista tekstiä kirjoitat, rauhatonta ja sotaisaa.
Rauhaa sinulle vaikka se vastakohta onkin maailmankatsomuksellesi.taljahaluska kirjoitti:
Onko tämä J Johannes Mokhtar Kuppa?
En.
Olen kyllä joskus nähnyt hänen kommenttejaan mutta en ole sen ihmeemmin tarkastellut.
- vaalittuleePS
Ruotsissa ei tule hallitus ilman uusia vaaleja
paneeko juntit täälläkin hanttiin jos PS nousee
junttina näen nyt keskustan ja kokoomuksen ns viisaat
2015 - MyiKakkanen
Mykkävittunen näyttää ihan idiootilta tuossa kuvassa
Ilmastonmuutosta yritetään hillitä vaihtamalla sähköautoihin. Viisaampaa olisi torjua maahanmuutto.
Suomessa on pitkät matkat, joten muiden maiden kieltäessä dieselautot Suomessa voitaisiin hyödyntää niiden halpenevat hinnat.Sähköautoihin siirtymistä voitaisiin hyvin lykätä.- rajatkiinniLaurasanoo
kuuluko kroatiakin maihin joka sulki rajansa?
- Siisniin
Maanantaina mielenosoitukseen porukalla sanomaan ettei sovi kaikenmaailman gcm sopparit!
Eduskuntatalolla 17.12 klo 14-18- ereerg
MENNÄÄN!
- täys-rynnistys
Keltaset liivit päälle-
- Khylll
Näin teemme
- ystgggs
Kanankakkaa mukaan. Se lannoittaa mukavasti eduskunnan portaita.
- voiviulu
Stubi sanoi maahanmuuto on rikkaus, sitä rikkautta on nyt maksettu raiskauste ja murhien myötä ja joka vuosi yli miljardin kulut jotka maksatetaan suomen pienituloisilla.
Pettur Urpo päästi 2015 kaikki sisään ruotsista ja sama jatkuu jabisnes kukoistaa. - Täyttäsitätuutintäydeltä
Tv ykkösaamussa Jäätteenmäki ja Salolainen pohtivat radikalisoitumisen syitä..
Molemmat ovat sitä mieltä että maahanmuuttovastaiset ryhmittyvät ovat perimmäisenä syynä, että väkivaltaisia tekoja tehdään kun tulijoita ei saada kotoutettua yhteiskuntiin.
Että Salolainenkaan ei tiedä todellista syytä on outoa tai sitten vain haluaa miellyttää kaikkea.
Tulipahan Trump myös haukuttua.
Nyt juuri kääntyi asia niin, että turvapaikanhakijat ovat lähdössä takaisin.. Ranskassakin oli ihan oman maan kansalainen tekijänä.
Nyt on pakko sulkea tv tai vaihtaa kanavaa..
Luulin haastateltavia täysipäisiksi. Meidän kaiikkien pitää toimia. että ihmiset palaavat läheisteinsä luo.
Meidän kaikkien on tehtävä työtä, että Suomeen lähetetyt alaikäiset ja muut miehet pääsevät takaisin omien sukulaistensa luo.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v209556Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh6023597- 881619
Farmi pehtoori Terho Häkkinen lataa "kaupunkilaistollukoiden" työnteosta: "Välillä pitää..."
Terho Häkkinen on Farmi Suomi -realityn jämerä pehtoori. Julkkikset saavat pehtoori Häkkiseltä tehtäväksi maatilan hommi151318Kauhea uhkakuva tv-sarjana - Suomeen hyökkää tuntematon vihollinen juhannuksena
Konflikti on Aku Louhimiehen ohjaama tv-sarja, joka alkaa lauantaina. Tapahtumat käynnistyvät tavalliseksi luultuna juha451063- 791025
Tuntuuko se hyvältä
Kun tiedät, että odotan sinua joka päivä? Se, kun tiedät minun olevan täällä ihan sinua varten ja kiltisti odotan. Jok100914Tänä aamuna
Meidän päivä olisi lähtenyt hyvin käyntiin. Oli hirveä stondis ja olisin halunnut panna sinua pitkään ja kunnolla. Josku76907Olet täysin luotu
Minulle nainen ja minä sinulle. Ei tätä asiaa edes tarvitse miettiä tai jaaritella enää yhtään.41869Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?45792