MUTTA RAHAA LÖYTYY YLI 126 MILJ. MAMUILLE!
KATTOKAA HYVÄT IHMISET SEBASTIAN TYNKKYSEN FAKTAT MIHIN HERRAT MEIDÄN VERORAHAT LAITTAA..
ITKU TÄSSÄ TULEE.. EIPÄ LEIPÄJONOISSA NÄY YHTÄÄN MAMUA KUN ARMANIN OHJELMA HURSTISTA OLI. KIITOS TEILLE VAPAAEHTOISET TUHANNESTI JA KIITOS HURSTILLE. TEETTE TÄRKEÄÄ TYÖTÄ.
KIITOS ARMAN ETTÄ TUOT SUOMEN ASIOITA OHJELMASSASI ESILLE.. HÄVETKÄÄ PÄÄTTÄJÄT. JOKU PÄIVÄ VOITTE ITSE OLLA LEIPÄJONOSSA..
ON SE KUMMA ETTEI HURSTILLE HYVÄNTEKEVÄISYYTEEN HALLITUKSELTA LÖYDY RAHAA
Velkahelvetti
3
84
Vastaukset 3
- Hohhoijaaa
Eikä muuten näy LEIPÄJONOISSA romanejakaan.. Valtion elättejä..
Hyvin on kotoutettu, mutta se veikin 500 vuotta, nyt on rompsut saatu koteihinsa.
Ja eihän Hurstin leipäjonolla ole mitään sellaista arvoa, jolla eliitti voisi tehdä bisnestä verovaroin, jos olisi, olisi se aikaa sitten priorisoitu sippilän kärkihankkeeksi.
- 863815
Mitä hyväntekeväisyyttä se sellainen olisi, jonka valtio kustantaisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 96668
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32609Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68489