Sri Lankan hirveä isku on siitä viimeisin todiste! Suomessakin on muslimien valtaväestöön kohdistama rikollisuus käsittämättömän yleistä! Siitäkin huolimatta, että niistä suurin osa loisii täällä Suomessa ilmaiseksi tekemättä mitään elatuksensa eteen!
Eli nyt mennään Perussuomalaisten viitoittamalla linjalla ja tehdään tuolle sairaalle kehitykselle loppu!
Islamin leviäminen on pahin uhka sivistysvaltioille!
28
<50
Vastaukset 28
- Anonyymi
Totta puhut! Ihmettele miksi länsimaat ovat kontallaan niin sairaan ilmiön edessä.
- Anonyymi
Kyllä pitäisi viimeinkin jo ymmärtää jä myöntää, että Islam on kaiken pahan alku ja juuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitäisi viimeinkin jo ymmärtää jä myöntää, että Islam on kaiken pahan alku ja juuri.
Kuuluuko islam muka sivistysvaltioihin?
- Anonyymi
Suvakit ja vihervassarit pitäisi kanssa muiluttaa rajan taakse. Sen verran epäonnistunutta saastaa joista on vaan haittaa normaali ihmisille.
- Anonyymi
Siinä meni Sri Lankan ainoa hyvä tulonlähde turismi kertaheitolla ja koko maa meneekin sen jälkeen rysähdyksella alaspäin.
- Anonyymi
Joku on joskus todennut, että islam on paholaisen uskonto.
- Anonyymi
Niin, Islam on Saatanan keksintö.
- Anonyymi
islam pitäisi kriminalisoida.
- Anonyymi
Islam r.u.l.e.s ja Muslimit on parhautta! Lovetan kybällä jokaista Muslimia <3
- Anonyymi
Nuo muslimit ovat olleeet Sri Lankassa ian kaiken.
Tamilit ja Singaleesit sielä ovat olleet sotajalalla eikä se ole miksikään muuttunut. Muslimeja voi tietysti syyttää, se on niin seksikästä nykyisin.- Anonyymi
En tiennytkään, että Islam on peräisin Sri Lankasta.
- Anonyymi
Minä en ymmärrä, miksi tuollaista vaarallista kulttia, joka suoraan kehottaa tappamaan vääräuskoiset, voi missään sivistyneessä maassa sallia! Eikä vain sallia, vaan sen harjoittajia paapotaan ihan mielenvikaisella tavalla ja ne laitetaan törkeästi etuoikeutettuun asemaan Suomessa!
Miksi tänne ei voida ottaa Japanin mallia käyttöön?
https://riippumatonmedia.com/2015/11/11/japani-muslimeiden-helvetti/- Anonyymi
Kiitos linkistä. Vau fiksu maa. Halla-aholle terveisiä, että otetaan tämä listä käyttöön Suomessakin.
Pitää muutekin tutkia tuota Riippumatontamediaa vähän tarkemmin, sitä olisi tässä vaalitaistossa todellakin kaivannut. Valtamedioien Vihervassari toimittajien ammattitaidoton, mielipiteiden muokkaus ärsytti. No siitä johtuen ääni meni persuille.
- Anonyymi
Miksi meillä ei uskalleta yleisesti ääneen sanoa, että islam ei edusta niitä arvoja, joita me Suomessa arvostamme? Sen sijaan esimerkiksi Perussuomalaisista näköjään niin voidaan sanoa vapaasti, eikä siitä kukaan riehaannu, kuten äärimuslimit oman uskontonsa arvostelusta! Sen perusteleminen on vieläpä huomattavan paljon vaikeampaa kuin tasa-arvolle haitallisen ideologian, eli islamin haitallisuuden perustelu!
- Anonyymi
DDR- Itä-Saksan merkeleenPerrkele on ostettu ja lahjottu ääri-issslamisti.
Lyllertävä Paholainen. - Anonyymi
3 rekkaa on lastattu ja valmiina lähtöön. On paljon tarvikkeita ja porukkaa auttamassa, voidaan ainakin jotain tehdä noiden ihmisparkojen hyväksi 🤗
- Anonyymi
Islam on uhka Euroopalle ja siten myös Suomelle.
Kautta historian arabit ovat yrittäneet miehittää Euroopan.
Itävalta torjui turkkilaiset osmannit.
Ranskan Poitierissa saatiin tärkeä voitto arabeista keskiajalla.
Lukekaa historiaa!- Anonyymi
Sama miehittäminen on edelleen käynnissä. Siinä käytetään hyväksi ns. hyödyllisiä idiootteja (suvakkeja), joiden avulla maa voidaan ottaa hitaasti haltuun mädättämällä hiljaa sisältä päin.
Tästä katalasta suunnitelmasta löytää lisää mm. etsimällä hakukoneella Siionin viisaiden pöytäkirjat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama miehittäminen on edelleen käynnissä. Siinä käytetään hyväksi ns. hyödyllisiä idiootteja (suvakkeja), joiden avulla maa voidaan ottaa hitaasti haltuun mädättämällä hiljaa sisältä päin.
Tästä katalasta suunnitelmasta löytää lisää mm. etsimällä hakukoneella Siionin viisaiden pöytäkirjat.Muuten oikein, mutta Siionin viisaiden pöytäkirjat on venäläisten tekemä huijaus. Et pääse mihinkään uskomalla valheeseen ja salaliittoteorioihin.
Israel ja juutalaiset ovat tärkeitä liittolaisiamme sodassa islamin pimeyttä vastaan.
- Anonyymi
Kukaan ei halua pahuutta.
- Anonyymi
"Jakamaton ihmiarvo" viherpunatulkinnan mukaan on ehdoton tae pahuudelle!
Kuinka yleistä tämä 'käsittämättömän yleinen' on? Eli mikä osuus maassamme oleskelevista muslimeista nyt sitten syyllistyy rikoksiin valtaväestöä kohtaan?
- Anonyymi
No johan noita tapauksia on satoja. Tynnyrissäkö elelet?
Anonyymi kirjoitti:
No johan noita tapauksia on satoja. Tynnyrissäkö elelet?
Kysyin, mikä osuus maassamme oleskelevista muslimeista syyllistyy rikoksiin valtaväestöä kohtaan, kun se kerran aloituksen mukaan on 'käsittämättömän yleistä'. Et vastannut kysymykseen.
- Anonyymi
Minun silmissä Islam on pahuutta
- Anonyymi
kauhea primitiivinen aavikko uskonto
- Anonyymi
On kyllä pahin ja sairain
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761892
- 861357
- 114983
- 96871
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66726Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41649- 59627
- 29572
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75555- 42544