Miksi (muslimi)terroristit haluavat tappaa sivullisia, viattomia ihmisiä, naisia, lapsia ... ???

Anonyymi

8

<50

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muslimien mielestä muut ovat vääräuskoisia jotka tulee tappaa. Ja Islam on ainoa hyväksyttävä uskonto mitä tulee levittää ympäri maailmaa.

• Anonyymi

Ei muslimeita saa arvostella. Emma Kari sanoi, että he pakenevat sotaa ja Ville Niinistö muistuttaa, että heillä on jakamaton ihmisarvo. Sinulla ei ole sama ihmiskäsitys kuin Anti Rinteellä.
        Luultavasti joudut oikeuteen ja saat sakot.

• Anonyymi

Muslimin pitää elää uskonsa mukaisesti eli tappaen vääräuskoisia elukoita. Kyseessä on ylevä periaate joka varmasti tulee yleistymään Suomessakin.

• Anonyymi

Mielisairaudet on varsin yleisiä ihmisillä jotka on syntyny oman suvun kautta.

• Ääriajattelijoilla on tapana leimata kokonaisia ihmisryhmiä milloin värin, milloin uskonnon jne. pohjalta. Mikä syyksi valikoituukaan, se tekee toisista huonompia ja omasta ryhmästä parempia älyllisesti, moraalisesti tmv. Ajatteluun liittyy voimakas uhriutuminen ja sen pohjalta tarve 'puolustautua'. Ajatellaan, että tuo kokonainen toisella tapaa ajattelevien joukko vihaa, kohtelee väärin ja pyrkii tuottamaan 'meille' pahaa. Siksi pitää puolustautua, hyökätä heidän kimppuunsa.

Ajattelua ruokkivat kaikki mahdolliset kenen hyvänsä tuohon 'vihollisryhmään' kuuluvan vääriksi katsotut teot, sillä ne vahvistavat ajattelumallia, että 'sellaisia nuo ovat', vaarallisia ja pahoja. Näin jopa lapset voidaan nähdä uhkana, koska hehän kasvavat oppimaan tuon vaarallisena pidetyn ajattelumallin ja tulevaisuudessa siis tämän pohjalta joka tapauksessa tekevät pahaa. Myös lapsenomainen ajatus oikeutetusta kostosta sopii ääriajatteluun, sillä 'tuo toinenkin teki, joten minunkin on oikeutettua tehdä'. Ja koska 'ne muut' ovat joka tapauksessa jo lähtökohtaisesti pahoja, ei ole väliä, osuuko kosto niihin, jotka kostoa vaativan toimen tekivät, kunhan kohteenea on joku tai jotkut 'vihollisista'. Kostetaan siis 'niille' ryhmänä.

Selvää on, ettei tällainen ajatuskehikko oikeuta väkivaltaa – vaikka sen omaksunut itse voi helposti olla asiasta täysin päinvastaista mieltä.

• Anonyymi

Kuuluuko islam muka sivistysvaltioihin?

• Anonyymi

Yleensä puhutaan islamistisryhmästä, joka nämä hirvittävät teot teki.

Mutta - YLEn aamu-tv-toimittajatar vaan puhui PELKÄSTÄÄN ASEISTAUTUNEESTA RYHMÄSTÄ.

Mitä pitää tapahtua, että maamme verovaroin ylläpitämä YLE puhuisi asiallisesti niin kuin totuus on, eikä toimittajattaret puhu oman agendansa mukaisesti, kuten nyt.

Mielestäni tämä aamutv:n naistoimittaja pitäisi poistaa palkkalistoilta.

• Anonyymi

Muslimit on Saatanasta ja Saatana vihaa ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 176
      1892
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      86
      1357
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      983
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      96
      871
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      66
      726
    6. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      41
      649
    7. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      59
      627
    8. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      29
      572
    9. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      75
      555
    10. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      42
      544
    Aihe