Tuloveroprosenttia mielestäni voisi nostaa 0,5/ia kaikissa tuloluokissa.

Anonyymi

Se olisi pieni satsaus meiltä itsekultakin, että vanhustenhoito saataisiin kohtuulliselle tasolle. Emmekö me kansalaiset ymmärrä edes hävetä? Tietysti markkinatalous on tarvinnut nuoret kaupunkeihin ja heidän vanhempiensa rahoillaan koulutettuina elävät siellä kaukana. Olisiko se 0,5%-ia liikaa keneltäkään, että tälle häpeälliselle tilanteelle voitaisiin tehdä edes jotain? Moottoritiet ova toinen juttu ja ne rahoittakoot niiden käyttäjät. Kokoomuksen kulututverotkinhan aina iskevät eniten köyhimpiin. Ne ovat olemassaoloveroja ilman mitään vastinetta.

9

<50

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun talouteni ei ainakaan romahtaisi tuosta nostosta. Kuitnkin koko summa pitäisi suunnata yksinomaan vanhustenhoitoon. Senttiäkään en maksa utopistisita ratahankkeista, en gukkenheimeistä, enkä mistään areenoista.

• Anonyymi

Minun tuloistani ei kukaan vie haisevien vanhuksien hoitoon. Minä sijoitan osakkeisiin ja minun rahat ei kuulu kellekään muulle!

• Anonyymi

Se veron nosto ei menisi vanhuksille, vaan nuorille maahanmuuttaja miehille.

• Anonyymi

Meillä on niin paljon turhia menoja joita voisi hyvin perkaa.

Yritystuet 9miljardia
      Maataloustuet 2miljardia
      Mamujen hyysääminen 3,2miljardia

Yhteensä 14,2miljardia €/Vuodessa
      Tämä riittäisi hyvin ja riittäisi verojen laskuunkiin.

• Mielestäni heikoimmassa asemassa olevien veroprosenttia ei ole syytä nostaa, mutta paremmin tienaavilla on varaa maksaa vähän enemmän. Vanhusten häpeällisen huonon hoidon vastuu on todella meidän kaikkien. Jos me vain hiljaa hyväksymme asian, eihän se mihinkään muutu. Ja näin on tapahtunut jo kauan.

• Anonyymi

Älä hötkyile. Kyllä viherpunikki hallitus korotuksen tekee. Se ei jää 0,5 %. Korotus tulee olemaan 10-20 % Ja sen jälkeen pientuloiset ovat ku...sa.
      Ja se raha ei todellakaan mene vanhusten hoitoon. Se raha on korvamerkitty nyt jo ihan muualle.
      Punikkihallitus ei tietenkään julkista asiaa.

• Anonyymi

Jos tarkoitat 0,5 %, tai puoli prosenttia, miksi kirjoitat '0,5/ia' ja '0,5%-ia'? Suomen kielessä on vaikeitakin asioita, mutta tuo nyt oli jo naurettavan huonoa tasoa.

• Anonyymi

Valtion kassaan pitäisi ottaa rahaa työllistämällä. Tuloveroja pitää alentaa 5%.

35 000 työllistettyä lisää nostaa työllisyysastetta 1 prosenttiyksikön ja tuo kassaan 1...1.4 miljardia. Naurettavaa että juuri Euroopanennätys-rahanjakelija Suomi antaa AY:n alentaa työllisyysasteen alle Euroopan vakiotason 75%

• Anonyymi

Ne menee matuhoitoon ja siihen menee mummollekin tarkoitetut rahat. Sekä eläkerahat Antin vappusatasta myöten.
      Mutta älä ole huolissasi, verot ja maksut tulevat nousemaan ja velkaakin otetaan miljarditolkulla. Että kyllä sinä maksumieheksi pääset.
      Harva suomalainen vaan niistä pääsee osalliseksi.
      Nykyisetkin rahat kyllä riittäisi mainiosti jos ne käytettäisiin viisaasti ja oikeudenmukaisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 170
      1835
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      83
      1308
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      963
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      96
      851
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      66
      696
    6. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      41
      639
    7. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      59
      627
    8. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      75
      545
    9. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      42
      534
    10. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      29