Päätin juuri äänestää lompakolla

Anonyymi

tulevan hallituksen järjetöntä verotusta vastaan jäädytän kaikki uudet investoinnit ja suosittelen sitä kaikille.

18

<50

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näivettyvä maa....

• Anonyymi

Ainoa keino on iskeä sinne missä raha kulkee sitä kaikki palvoo ja verotulojen dramaattinen lasku pakottaa uusiin ratkaisuihin.

• Anonyymi

Tähännon helppo osallistua. Tili meni lainan lyhennyksiin jo eilen. Juhlitaan tässä sitten yo-juhlia.

• Anonyymi

Rinteen vappusatanen muuttui kansalaisille miinus tonniksi.

• Anonyymi

Nyt olisi hauska nähdä niiden ilmeet jotka niin hirveesti oli sossujen ja vasureiden ym muiden puolella miten meni niinku omasta mielestä tuleeko säästöä jääkö rahaa enemmän käteen heh.

• Anonyymi

Jää huomattavasti enemmän, vasemmistohallituksen aikana palkat nousee ja siihen on varaa, olemme jääneet muista pohjoismaista todella paljon jälkeen tienesteissä.

Tietysti teille pummeille ei riitä jaettavaa.

• Anonyymi

Ja onko firman esimies pummi heh sanon tämän vaan sen takia,että nuorilla on kusinen tulevaisuus tapella töistä halpaduunareiden kanssa.

• Minä oletin, että henkilökohtaisesti minulle jää vähemmän rahaa käteen jatkossa. Näin toivottavasti käykin, sillä en halua lisää leikkauksia köyhiltä. Työttömiä ja sairaita on kyykytetty tarpeeksi, lasten tulevaisuudesta leikattu jne. Ei näihin asioihin ilmaiseksi muutosta saa parempaan. Tämä yhteiskunta on antanut minulle paljon, ja haluan, että myös muut saavat samat mahdollisuudet.

• Anonyymi

Meinaatko ettei verotuksesta johtuvat korotukset koske köyhiä?

• Anonyymi

Nousee palkat maailman paras vitsi kyllä tulee palkat laskemaan uudet työntekijät joutuu vuokrafirmoihin töihin ja palkka ei nouse mihinkään.

• Anonyymi

Joo, persuna sinulla ei ole muuta mahdollisuutta kun et ole kouluja käynyt, vuokrafirman siivoojana tallaat elämäsi päästä päähän.
        Muilla palkka nousee.

• Anonyymi

Ilmeisesti et osaa lukea aikasempia viestejä,jos sulla on fantasia siivoomisesta niin jatka ihmeessä valitsemalla tielläsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti et osaa lukea aikasempia viestejä,jos sulla on fantasia siivoomisesta niin jatka ihmeessä valitsemalla tielläsi.

Kerroin kohtalosi, olet siivooja, tai työtön siivooja. Vaihtoehtoja olisit saanut käymällä kouluja.

• Anonyymi

Koita nyt saavuttaa jotain muutakin ku pelkkä duunariasema tuu sitten juttelemaan tiedätkö toisten ei tarvitse edes pyytää palkankorotusta sen saa ilman pyytämättäkin tiedätkö mistä se kertoo korkeesta osaamisesta mitä sinä tuskin koskaan tulet saavuttamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koita nyt saavuttaa jotain muutakin ku pelkkä duunariasema tuu sitten juttelemaan tiedätkö toisten ei tarvitse edes pyytää palkankorotusta sen saa ilman pyytämättäkin tiedätkö mistä se kertoo korkeesta osaamisesta mitä sinä tuskin koskaan tulet saavuttamaan.

Joo, persut eivät koskaan pääse siivoojaa ylemmäksi ja sekin homma vain vuokrafirmassa. Missäs sinä siivoat? Lienet aloittanut harjoittelijana harjan varressa ja nyt saat pientä palkkaa ihan "pyytämättä".

• Anonyymi

Persuja vituttaa kun eivät kelpaa mihinkään hallitukseen. Menee äänet hukkaan kaikissa vaaleissa.

• Anonyymi

Kyllä se kohta vitutta ku jää pelkkä luu käteen pitäisi ensin ymmärtää miten talous pyörii heh.

• Anonyymi

Koko maailman ilmastonmuutoksen torjunta tulee suomalaisille kalliiksi...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 170
      1835
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      83
      1308
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      963
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      96
      851
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      66
      696
    6. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      41
      639
    7. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      59
      627
    8. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      75
      545
    9. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      42
      534
    10. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      29