Miksi kaikki äärifeministit ovat lesboja?
Miksi kaikki äärifeministit sairastavat mielenterveysongelmia?
Pohtikaa ketä seuraatte.
Fundamentaalifeministit
47
72
Vastaukset
- Anonyymi
Feministi ei voi olla fundamentalisti koska feminismi ei ole uskonnollisiin opinkappaleisiin verrattaviin dogmeihin perustuva liike. Fundamentalisti voi olla vain sellainen joka noudattaa sanatarkasti jotakin selkeää oppiJÄRJESTELMÄÄ johon sisältyy selkeät fundamentaaliset perusopit. Feminismin ainoa perusidea on ajaa naissukupuolen asiaa, mutta mitään oppijärjestelmää ei siihen sisälly. Että sori vaan, keksi jotain parempaa syytöstä.
"Feministi ei voi olla fundamentalisti koska feminismi ei ole uskonnollisiin opinkappaleisiin verrattaviin dogmeihin perustuva liike. "
Älä puhu paskaa.
Feminismi toimii samoilla mielikuvitushärveleillä kuin uskontokin.
Se on ismi.
Feministin mielikuvitus tuottaa näkymättömiä "olioita" kuten lasikatto ja patriarkaatti, joita ei kukaan muu näe, paitsi true believer.
Sanoisin, että nykypäivän feminsimi lähestyy uskontoa.- Anonyymi
Miksi feministit hiljaisesti hyväksyvät eräiden kulttuurien sekä erään uskonnon naisten kauhean aseman? Joka suosivat erään tällaisen uskonnon tuloa maahamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi feministit hiljaisesti hyväksyvät eräiden kulttuurien sekä erään uskonnon naisten kauhean aseman? Joka suosivat erään tällaisen uskonnon tuloa maahamme.
Anteeksi. Piti kirjoittaa sana-jopa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi feministit eivät nouse puolustamaan erään maahammekin leviävän uskonnon kauheassa asemassa olevia naisia? Vain Laura Huhtasaari on uskaltanut niin tehdä. Mutta hän onkin oikea naisten oikeuksien ajaja, vaikkei feministiksi luokitellakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi feministit eivät nouse puolustamaan erään maahammekin leviävän uskonnon kauheassa asemassa olevia naisia? Vain Laura Huhtasaari on uskaltanut niin tehdä. Mutta hän onkin oikea naisten oikeuksien ajaja, vaikkei feministiksi luokitellakaan.
Sitävastoin Laura melko varmasti on saanut muka-feministeiltä närkästystä osakseen, kun on mennyt puolustamaan tuon uskonnon naisten asemaa. Mitä se sellainen feminismi on, kun ei naisen asemaa puolusteta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla Huhtasaari on erityisesti puolustanut vieraskulttuurien naisia? Anna esimerkkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisiko tähän vastauksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla Huhtasaari on erityisesti puolustanut vieraskulttuurien naisia? Anna esimerkkejä.
Huntukieltoa vaatimalla. Ei yksikään ns, feministi ole sitä vaatinut maassamme. Oikeat feministit ovat jossain muualla kuin tässä maassa. Näin sanoo Laura ja olen samaa mieltä. Katso tuo:
https://www.youtube.com/watch?v=n9-pqj_srsg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huntukieltoa vaatimalla. Ei yksikään ns, feministi ole sitä vaatinut maassamme. Oikeat feministit ovat jossain muualla kuin tässä maassa. Näin sanoo Laura ja olen samaa mieltä. Katso tuo:
https://www.youtube.com/watch?v=n9-pqj_srsgTuossa yhdessä valissä piti olla piste eikä pilkku.
Tässäkään maassa ei ole oikeita feministejä jotka ottaisivat kissan pöydälle mitä tulee erään uskonnon naisten kurjaan asemaan. Miksi vaikenette kun naisia sorretaan siinä uskonnossa? Laura on oikea feministi vaikka häntä ei sellaiseksi mielletäkään. Hän ainoana naisena Suomessa uskaltaa nostaa kissan pöydälle. Te ette uskalla tai halua. On mulla siinä naisten oikeusien puolustajat sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auta armias jos olisi kyse kristityistä. Te olisitte repineet heiltä suunnilleen silmät päästä näin kuvainnollisesti sanottuna. Ettekö tunne tunnoissanne kuinka eriarvoista meininkiä te kannatatte? Jos meinaatte olla naisten oikeuksien puolustajia koko maailmassa, toimikaa äänekkäästi heidän puolesta ja oikeiden vakavien asioiden kimpussa. Irakissa on oikeita feministejä jotka vankilan tai kuoleman uhallakin uskaltavat puolustaa naisen asemaa siellä. Täällä puolustetaan juuri niitä jotka sortavat naisia. Toimikaa tekin samoin kuten tuolla Irakissa tehdään, niin saatte ehkä arvostusta. Lopettakaa järjetön vihanne heteroa lihaa syövää valkoista suomalaista miestä kohtaan. Se on teidän elämäntarkoituksenne vaikka miljoona kertaa rankempia syitä olisi puolustaa naisen asemaa maailmalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auta armias jos olisi kyse kristityistä. Te olisitte repineet heiltä suunnilleen silmät päästä näin kuvainnollisesti sanottuna. Ettekö tunne tunnoissanne kuinka eriarvoista meininkiä te kannatatte? Jos meinaatte olla naisten oikeuksien puolustajia koko maailmassa, toimikaa äänekkäästi heidän puolesta ja oikeiden vakavien asioiden kimpussa. Irakissa on oikeita feministejä jotka vankilan tai kuoleman uhallakin uskaltavat puolustaa naisen asemaa siellä. Täällä puolustetaan juuri niitä jotka sortavat naisia. Toimikaa tekin samoin kuten tuolla Irakissa tehdään, niin saatte ehkä arvostusta. Lopettakaa järjetön vihanne heteroa lihaa syövää valkoista suomalaista miestä kohtaan. Se on teidän elämäntarkoituksenne vaikka miljoona kertaa rankempia syitä olisi puolustaa naisen asemaa maailmalla.
Tuossa en tarkoita että suomalainen mies sortaisi naisia, vaan erästä uskontoa. Toki suomalaisissa miehissä on yksittäisiä törppöjä, mutta tässä on kyse kokonaisesta uskonnollisesta kulttuurista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa en tarkoita että suomalainen mies sortaisi naisia, vaan erästä uskontoa. Toki suomalaisissa miehissä on yksittäisiä törppöjä, mutta tässä on kyse kokonaisesta uskonnollisesta kulttuurista.
Mitä sinä itse olet tehnyt pelastaaksesi vieraskulttuurien naiset heidän omilta kulttuureiltaan? Kun selvästi itse olet vieraista niin kovin huolissasi.
Minä olen valkoinen suomalainen feministinainen. Valkoisena suomalaisena feministinä minun ensisijainen huolenaiheeni ovat minun oman kulttuurini tyttöjen ja naisten asema, ei vieraiden. Minun oma kulttuurini on minun asiantuntijuusaluettani. Maahanmuuttajataustaisten feministien kulttuureihin sisältyvät ongelmat ovat heidän asiantuntijuusaluettaan. Kunnioitan heidän itsemääräämisoikeuttaan ja omaa asiantuntijuuttaan omien asioidensa yli. Ei minulla ole oikeutta mennä änkeämään tietäväistä nokkaani toisten asioihin sanelemaan heille miten heidän tulee elää. Jos vieraskulttuurit kokevat että heidän elämäntavoissaan on jotakin pielessä, he itse ovat niitä joiden pitää ratkaista omat ongelmansa.
Mainitsemisesi kulttuurien piirissä vaikuttaa - kuten itsekin totesit - monia feministeiksi itsensä määritteleviä naisia. Mikä mielestäsi heidän roolinsa on omien kulttuuriensa sukupuolten tasa- arvo- ongelmien korjaamisessa jos sinä olet delegoinut tämänkin työn valkoisen lihaa syövän länkkärifeministin velvoitteeksi? Onko maahanmuuttajataustaisen feministin feminismi hoidettu sillä että he syyttävät valkoisia länkkäreitä itse ylläpitämistään tasa- arvo- ongelmista?
Miksi minun pitäisi heidän ongelmistaan edes olla niin kauhean kiinnostunut? Luuletko sinä että maahanmuuttajataustaiset feministit itkevät joka yö silmänsä umpeen esimerkiksi suomalaistyttöjen vuoksi jotka ovat joutuneet seksuaalirikosten uhreiksi? Sehän on jo ajatuksena absurdia. Eihän virallisen narratiivin mukaan valkoinen tyttö tai nainen voi joutua ilman omaa syytään ongelmiin. Valkoisuus ja länsimaisuus suojaa kaikelta pahalta. Länsimainen tyttö ja nainen on vahva, voittamaton yliluonnollinen olento johon mikään paha ei voi koskea. Ja jos koskee, oma vika.
- Anonyymi
Wikipediasta, ennen kuin sensuroitiin pois:
"Feministiparadoksiksi kutsutaan sitä, että feministiaktivistit sanovat puhuvansa koko naissukupuolen puolesta, mutta feministeiksi identifioituu vain pieni osa naisista.
Tutkimuksessa on löydetty todisteita siitä, että feministiaktivistit ovat fysiologisesti ja psykologisesti maskuliinisia naisia, joilla on sukupuolelle epätyypillistä käyttäytymistä. Tämä puolestaan auttaa selittämään miksi feministit uskovat siihen että sukupuolten edustajat ovat samanlaisia, korvattavissa toisillaan.
Tutkimuksen johtopäätöksenä on, että feministiparadoksia selittää se että poikkeavat naiset muotoilevat feministiagendaa.
Tutkimuksessa esitetyn arvion mukaan feministiaktivistit ovat altistuneet sikiövaiheessa noin 30 prosenttia korkeammalle maskulinisoivien testosteronin tai estradiolin pitoisuudelle kuin tyttösikiöt yleensä. Tämä arvio on samansuuntainen kuin mitä on löydetty maskuliinisista ”butch”-rooliin kuuluvista lesboista"- Anonyymi
Feministit ovat usein sukupuolimutantteja, traumatisoituneita, mt-kuntoutujia, omaan naisellisuuteensa pettyneitä, lesboja, joilla on peniskateus jne.
Feminismi onkin pohjimmiltaan epäonnistuneen naiseuden vihan aate miehiä vastaan - kaikki mikä on vähääkään miehistä, hyvässä tai pahassa, on feministien vihan kohteena. Tekosyyt kyllä keksitään kun syyllinen on tiedossa. "Tutkimuksessa on löydetty todisteita siitä, että feministiaktivistit ovat fysiologisesti ja psykologisesti maskuliinisia naisia, joilla on sukupuolelle epätyypillistä käyttäytymistä."
Tämä pätee ainakin miehet ry:n hallituksessa.- Anonyymi
Ihmetteletkö sinä miksi jopa wikipediasta, johon kuka tahansa voi tuottaa asia- (tai asiattomuus-) sisältöä, on kyseinen pätkä poistettu? Jos tuo ripuli nyt koskaan siellä on ollutkaan.
Annatko vielä linkin kyseiseen jännittävään tutkimukseen. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmetteletkö sinä miksi jopa wikipediasta, johon kuka tahansa voi tuottaa asia- (tai asiattomuus-) sisältöä, on kyseinen pätkä poistettu? Jos tuo ripuli nyt koskaan siellä on ollutkaan.
Annatko vielä linkin kyseiseen jännittävään tutkimukseen. :)En minä mitään ihmettele, enkä myöskään löydä lähdettä tuolle enää wikipediasta kun se on sieltä poistettu, mutta yksi asia on varma: hyvin kuvaava ja todellisuutta vastaava on kyllä tuo kuvaus feministeistä, vai oletko kenties eri mieltä?
Ei ole mitenkään sattumaa, että suurin osa feinistipuolueen ehdokkaista kertoi olevansa mielenterveyskuntoutujia. Eikä sattumaa ole sekään, että lesbojen ja sukupuolimutaatioiden määrä on suhteettoman suuri juurikin feministeissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä mitään ihmettele, enkä myöskään löydä lähdettä tuolle enää wikipediasta kun se on sieltä poistettu, mutta yksi asia on varma: hyvin kuvaava ja todellisuutta vastaava on kyllä tuo kuvaus feministeistä, vai oletko kenties eri mieltä?
Ei ole mitenkään sattumaa, että suurin osa feinistipuolueen ehdokkaista kertoi olevansa mielenterveyskuntoutujia. Eikä sattumaa ole sekään, että lesbojen ja sukupuolimutaatioiden määrä on suhteettoman suuri juurikin feministeissä.Ja lisää pukkaat väitteitä tulemaan jostain mikä-mikä tutkimuksista, väitteitä heittelet ilmaan, mutta ei yhtäkään linkkiä yhteenkään tutkimukseen.
Missä tutkimuksessa on todettu "lesbojen ja sukupuolimutaatioiden määrän olevan suhteettoman suuri juurikin feministeissä"?
Kuka ja mikä taho teki tutkimuksen, millä tavoin tutkimus tehtiin, mikä laitos sen julkaisi ja minä vuonna? Nyt hopi hopi linkkiä laittamaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisää pukkaat väitteitä tulemaan jostain mikä-mikä tutkimuksista, väitteitä heittelet ilmaan, mutta ei yhtäkään linkkiä yhteenkään tutkimukseen.
Missä tutkimuksessa on todettu "lesbojen ja sukupuolimutaatioiden määrän olevan suhteettoman suuri juurikin feministeissä"?
Kuka ja mikä taho teki tutkimuksen, millä tavoin tutkimus tehtiin, mikä laitos sen julkaisi ja minä vuonna? Nyt hopi hopi linkkiä laittamaan!Eli olet eri mieltä siinä ettei feministeissä ole yliedustusta sukupuolimutanteissa, lesboissa ja mielenterveyskuntoutujissa...? o_0
"Missä tutkimuksessa on todettu "lesbojen ja sukupuolimutaatioiden määrän olevan suhteettoman suuri juurikin feministeissä"?"
Näkeehän sen vallan huutavan hyvin ilman mitään tutkimuksiakin! Enkä ole vedonnut mihinkään tutkimuksiin, heitin vain lainauksen wikipedian artikkelista ennen kuin se sieltä sensuroitiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet eri mieltä siinä ettei feministeissä ole yliedustusta sukupuolimutanteissa, lesboissa ja mielenterveyskuntoutujissa...? o_0
"Missä tutkimuksessa on todettu "lesbojen ja sukupuolimutaatioiden määrän olevan suhteettoman suuri juurikin feministeissä"?"
Näkeehän sen vallan huutavan hyvin ilman mitään tutkimuksiakin! Enkä ole vedonnut mihinkään tutkimuksiin, heitin vain lainauksen wikipedian artikkelista ennen kuin se sieltä sensuroitiin.Et ole vedonnut tutkimuksiin? Valehteletko sinä normaalistikin elämässäsi yhtä paljon?
Wikipedian quotesi koko lainaus perustuu johonkin mystiseen "tutkimukseen".
"Tutkimuksessa on löydetty todisteita siitä, että feministiaktivistit ovat fysiologisesti ja psykologisesti maskuliinisia naisia....
..Tutkimuksen johtopäätöksenä on, että feministiparadoksia selittää se että poikkeavat naiset muotoilevat feministiagendaa....
...Tutkimuksessa esitetyn arvion mukaan feministiaktivistit ovat ...."
"Näkeehän sen vallan huutavan hyvin ilman mitään tutkimuksiakin!"
Mitä sä näet ja missä? Luuletko sinä uivelo että kaikki feministeiksi itsensä määrittelevät kulkevat lappu kaulassa? Jopa julkisuudessa esiintyvistä aktivistifeministeistä iso osa on aivan feminiinisiä naisia.
Ulkoisella olemuksella, seksuaalisella suuntautumisella tai sukupuoli- identiteetillä ei ole sitten heveon helevettiä tekemistä liikkeen kanssa jonka ainoa agnda on naissukupuolen yhteiskunnallisen aseman varmistaminen ja naissukupuoleen perustuvan syrjinnän kitkeminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole vedonnut tutkimuksiin? Valehteletko sinä normaalistikin elämässäsi yhtä paljon?
Wikipedian quotesi koko lainaus perustuu johonkin mystiseen "tutkimukseen".
"Tutkimuksessa on löydetty todisteita siitä, että feministiaktivistit ovat fysiologisesti ja psykologisesti maskuliinisia naisia....
..Tutkimuksen johtopäätöksenä on, että feministiparadoksia selittää se että poikkeavat naiset muotoilevat feministiagendaa....
...Tutkimuksessa esitetyn arvion mukaan feministiaktivistit ovat ...."
"Näkeehän sen vallan huutavan hyvin ilman mitään tutkimuksiakin!"
Mitä sä näet ja missä? Luuletko sinä uivelo että kaikki feministeiksi itsensä määrittelevät kulkevat lappu kaulassa? Jopa julkisuudessa esiintyvistä aktivistifeministeistä iso osa on aivan feminiinisiä naisia.
Ulkoisella olemuksella, seksuaalisella suuntautumisella tai sukupuoli- identiteetillä ei ole sitten heveon helevettiä tekemistä liikkeen kanssa jonka ainoa agnda on naissukupuolen yhteiskunnallisen aseman varmistaminen ja naissukupuoleen perustuvan syrjinnän kitkeminen.Eipä. Eipä lie sattumaa feministisen puolueen suhteettoman suuri mielenterveyskuntoutujienkaan määrä, vai luuletko? Tai trans- ja muunsukupuolisten suhteettoman suuri edustus feministiaktiiveissa, vai luuletko?
Olet vissiin jonkin sortin autisti kun jankkaat saman asian ympärillä vaikka olen tehnyt kantani jo konkreettisen selväksi. Mutta olet oikeassa yhdessä asiassa: monet politiikassa vaikuttavat, ainakin näennäisen femiinit, kettutyttöfeminatsit menevät johonkin toisenlaiseen kategoriaan kuin pelkästään tuohon sukupuolimutanttilesbo/mt-kuntoutuja-sarjaan.
Täytyy palata aiheeseen kunhan olen saanut tarpeeksi lisää tietoa uusia metanalyysejä varten :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko vielä linkin kyseiseen jännittävään tutkimukseen. :)Kyllä tuo paradoksi kuulostaa uskottavalta. Moni nainen ei allekirjoita feminismiä, ja olen itseasiassa ollut havaitsevinani, että naiset jopa pelkäävät feminsimiä ja toivovat pahimman kiihkoilun loppuvan. Tämä pelko tulee siitä, että joidenkin feministien tyyli on provosoiva. Miehiä syyllistävä heidän sukupuolensa perusteella (joskus myös iän ja ihonvärin). Ja syyllistämällä ei saa asioita koskaan eteenpäin, silloin kaivaudutaa poteroihin yhä syvemmälle.
Tiedän muuten, että tälle provositumisväitteelle tosifemakko vastaa tyyliin : joko miehiä pelottaa. Miehet ovat heikkoja. yms.... eli lisää provokaatiota, jonka seurauksena poterot ovat taas hieman syvemmällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä. Eipä lie sattumaa feministisen puolueen suhteettoman suuri mielenterveyskuntoutujienkaan määrä, vai luuletko? Tai trans- ja muunsukupuolisten suhteettoman suuri edustus feministiaktiiveissa, vai luuletko?
Olet vissiin jonkin sortin autisti kun jankkaat saman asian ympärillä vaikka olen tehnyt kantani jo konkreettisen selväksi. Mutta olet oikeassa yhdessä asiassa: monet politiikassa vaikuttavat, ainakin näennäisen femiinit, kettutyttöfeminatsit menevät johonkin toisenlaiseen kategoriaan kuin pelkästään tuohon sukupuolimutanttilesbo/mt-kuntoutuja-sarjaan.
Täytyy palata aiheeseen kunhan olen saanut tarpeeksi lisää tietoa uusia metanalyysejä varten :DTrans ja muunsukupuoliset eivät liity feminismiin millään tavoin. He saattavat olla yliedustettuina LGBT- liikkeen piireissä (kuinka yllättävää) mutta millä tavoin he ovat suhteettoman suuresti edustettuina feministien piireissä? Eivät mitenkään.
Itse olet autisti kun et perustele väitteistäsi ja siksi toiset joutuvat tivaamaan perusteluita viesti toisensa jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trans ja muunsukupuoliset eivät liity feminismiin millään tavoin. He saattavat olla yliedustettuina LGBT- liikkeen piireissä (kuinka yllättävää) mutta millä tavoin he ovat suhteettoman suuresti edustettuina feministien piireissä? Eivät mitenkään.
Itse olet autisti kun et perustele väitteistäsi ja siksi toiset joutuvat tivaamaan perusteluita viesti toisensa jälkeen."Trans ja muunsukupuoliset eivät liity feminismiin millään tavoin. "
o_0 Oletko tosissasi? Nykyfeminismihän nimenomaan vouhottaa näistä jatkuvasti ja erittäin kovaan ääneen. LGBT/translakiasiat/tuhannet sukupuolet ja niiden vessat ovat hoteinta hottia nimenomaan nykyfeministien touhotuksessa.
Ota nyt rauhallisesti happea ennen kuin hakkaat näppäimistöä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo paradoksi kuulostaa uskottavalta. Moni nainen ei allekirjoita feminismiä, ja olen itseasiassa ollut havaitsevinani, että naiset jopa pelkäävät feminsimiä ja toivovat pahimman kiihkoilun loppuvan. Tämä pelko tulee siitä, että joidenkin feministien tyyli on provosoiva. Miehiä syyllistävä heidän sukupuolensa perusteella (joskus myös iän ja ihonvärin). Ja syyllistämällä ei saa asioita koskaan eteenpäin, silloin kaivaudutaa poteroihin yhä syvemmälle.
Tiedän muuten, että tälle provositumisväitteelle tosifemakko vastaa tyyliin : joko miehiä pelottaa. Miehet ovat heikkoja. yms.... eli lisää provokaatiota, jonka seurauksena poterot ovat taas hieman syvemmällä.Tervehenkinen ja hillitty rationaalinen feminismi lienee jotain mitä emme tule koskaan näkemään kun alan ja tilan on vallannut kerrassaan kummallinen sekopäisten friikkien ja mielenterveyskuntoutujien joukkio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Trans ja muunsukupuoliset eivät liity feminismiin millään tavoin. "
o_0 Oletko tosissasi? Nykyfeminismihän nimenomaan vouhottaa näistä jatkuvasti ja erittäin kovaan ääneen. LGBT/translakiasiat/tuhannet sukupuolet ja niiden vessat ovat hoteinta hottia nimenomaan nykyfeministien touhotuksessa.
Ota nyt rauhallisesti happea ennen kuin hakkaat näppäimistöä.Sinä sekoitat jälleen kerran intersektionaalisen feminismin feminismiin.
Feminismi on yksi olennaisimmista tekijöistä joiden vaikutuksesta koko länsimainen sivilisaatio on muokkautunut sellaiseksi mikä se tänä päivänä on. Jos haluat puolustaa länsimaisia kulttuureita ja koko meidän sivilisaatiotamme, et voi vastustaa feminismiä. Feminismi on muokannut länsimaita jo 1700- luvulta asti. Ilman feminismiä länsimaat eivät olisi länsimaita, vaan olisimme hyvin kaukana nykyisestä kehityksestämme.
Lgbt- poppoo voi aivan vapaasti myöskin tunnustautua feministeiksi, samoin kuin turkistarhausta vastustavat eläinaktivistitkin.
Myös nationalistisesti ajattelevat ja jopa roturealisteiksi tunnustautuvat voivat olla samaan aikaan feministejä, kuin ovat kaikkea sitä muuta mitä sitten keksivätkin kannattaa.
Tämä ei tee lgbt- agendasta sen enempää kuin eläinaktivismistakaan feminismiä. Kuten myöskään nationalismista tai rotuihin liittyvistä käsityksistä ei tule feminismiä jos joku heistä kannattaa kaiken ohessa myös feminismiä.
Lgbt- poppoo ajaa epätyypillisten sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjen agendaa, ja eläinaktivistit eläinten asiaa. Nationalistit uskovat kansallisvaltiohin ja roturealistit uskovat rotujen erilaisuuteen ja eri rotujen välisten eroavaisuuksien tunnustamiseen.
FEMINISMI on NAIS- asialiike. Ei mitään muuta.
Naissukupuoli ei ole sukupuolivähemmistö, tai seksuaalivähemmistö sen enempää kuin eläinlajikaan. Se ei ole kansallisuus kuin ei myöskään rotu tai ihonväri.
Että ota vaan itse rauhallisesti siellä, vedä henkeä ja perehdy asiaan johon otat kantaa. Feminismi on hieno liike, ja se on saanut hienoja asioita vuosikymmenien ja jopa - satojen aikana aikaiseksi. Älä anna intersektionaalien johtaa itseäsi harhaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sekoitat jälleen kerran intersektionaalisen feminismin feminismiin.
Feminismi on yksi olennaisimmista tekijöistä joiden vaikutuksesta koko länsimainen sivilisaatio on muokkautunut sellaiseksi mikä se tänä päivänä on. Jos haluat puolustaa länsimaisia kulttuureita ja koko meidän sivilisaatiotamme, et voi vastustaa feminismiä. Feminismi on muokannut länsimaita jo 1700- luvulta asti. Ilman feminismiä länsimaat eivät olisi länsimaita, vaan olisimme hyvin kaukana nykyisestä kehityksestämme.
Lgbt- poppoo voi aivan vapaasti myöskin tunnustautua feministeiksi, samoin kuin turkistarhausta vastustavat eläinaktivistitkin.
Myös nationalistisesti ajattelevat ja jopa roturealisteiksi tunnustautuvat voivat olla samaan aikaan feministejä, kuin ovat kaikkea sitä muuta mitä sitten keksivätkin kannattaa.
Tämä ei tee lgbt- agendasta sen enempää kuin eläinaktivismistakaan feminismiä. Kuten myöskään nationalismista tai rotuihin liittyvistä käsityksistä ei tule feminismiä jos joku heistä kannattaa kaiken ohessa myös feminismiä.
Lgbt- poppoo ajaa epätyypillisten sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjen agendaa, ja eläinaktivistit eläinten asiaa. Nationalistit uskovat kansallisvaltiohin ja roturealistit uskovat rotujen erilaisuuteen ja eri rotujen välisten eroavaisuuksien tunnustamiseen.
FEMINISMI on NAIS- asialiike. Ei mitään muuta.
Naissukupuoli ei ole sukupuolivähemmistö, tai seksuaalivähemmistö sen enempää kuin eläinlajikaan. Se ei ole kansallisuus kuin ei myöskään rotu tai ihonväri.
Että ota vaan itse rauhallisesti siellä, vedä henkeä ja perehdy asiaan johon otat kantaa. Feminismi on hieno liike, ja se on saanut hienoja asioita vuosikymmenien ja jopa - satojen aikana aikaiseksi. Älä anna intersektionaalien johtaa itseäsi harhaan.Vieläkö jaksat uskotella, että vielä olisi jotain muuta feminismiä kuin intersektionaalista?
Kun nykyään jossain puhutaan feminismistä niin puhutaan intersektionaalisuudesta, kun nykyään joku kertoo olevansa feministi hän on intersektionaali, kun jossain puhuu joku feministiaktiivi niin se on 99% intersektionaali. Eipä juurikaan tule poikkeuksia vastaan.
Vaikka olen itsekin sukupuolten tasa-arvon kannattaja niin en ikimaailmassa sanoisi olevani feministi enää tänä päivänä, koska en halua tulla yhdistetyksi intersektionaaliseen paskasakkiin.
Taistelet tuulimyllyjä vastaan, ota silmä käteen ja astu ulos tynnyristäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö jaksat uskotella, että vielä olisi jotain muuta feminismiä kuin intersektionaalista?
Kun nykyään jossain puhutaan feminismistä niin puhutaan intersektionaalisuudesta, kun nykyään joku kertoo olevansa feministi hän on intersektionaali, kun jossain puhuu joku feministiaktiivi niin se on 99% intersektionaali. Eipä juurikaan tule poikkeuksia vastaan.
Vaikka olen itsekin sukupuolten tasa-arvon kannattaja niin en ikimaailmassa sanoisi olevani feministi enää tänä päivänä, koska en halua tulla yhdistetyksi intersektionaaliseen paskasakkiin.
Taistelet tuulimyllyjä vastaan, ota silmä käteen ja astu ulos tynnyristäsi.Ei minun tarvitse mitään uskotella. Intersektionaalinen sjw- liikehdintä EI OLE feminismiä. Ja se on fakta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun tarvitse mitään uskotella. Intersektionaalinen sjw- liikehdintä EI OLE feminismiä. Ja se on fakta.
Se on edelleenkin feminismin valtavirtasuuntaus ja kaikki sjw/antifasismi/lqtb/kettutytöt jne kuuluvat siihen. On todellinen ihme ettet ole tätä vielä hahmottanut. En pidä sinua enää edes todellisuudentajuisena kommenttiesi perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun tarvitse mitään uskotella. Intersektionaalinen sjw- liikehdintä EI OLE feminismiä. Ja se on fakta.
Sillä ei ole väliä mitä sinä sanot anonyymisti suomi24:n sivuilla. Julkinen keskustelu määrää sen, miten ihmiset ymmärtävät feminismin, ja siinä julkisessa keskustelussa interektionaalinen feminismi on ja iät ajat ollut yksi feminismin aalto.
Saat toki pitää mielipiteesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ei ole väliä mitä sinä sanot anonyymisti suomi24:n sivuilla. Julkinen keskustelu määrää sen, miten ihmiset ymmärtävät feminismin, ja siinä julkisessa keskustelussa interektionaalinen feminismi on ja iät ajat ollut yksi feminismin aalto.
Saat toki pitää mielipiteesi.Ei antifeministi tule selittämään feministille mitä feminismi on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei antifeministi tule selittämään feministille mitä feminismi on.
Eiköhän sen tule kertomaan sinulle vielä moni feministiksi itseään tituleeraavakin, mikäli esität edessään "vääränlaisia mielipiteitä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei antifeministi tule selittämään feministille mitä feminismi on.
Aivan, EVVK feminismin määritelmä.
Ismit on samantapaisia suhtautumisessa ulkopuolisiin. Fasismi, kommunismi, feminismi, anti-istit nähdään vähintään epäilyttävinä, ellei peräti harhaisina tai vääräoppisina. Ei se toisaalta minua haittaa tippaakaan, sillä tunne on kieltämättä molemminpuolinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, EVVK feminismin määritelmä.
Ismit on samantapaisia suhtautumisessa ulkopuolisiin. Fasismi, kommunismi, feminismi, anti-istit nähdään vähintään epäilyttävinä, ellei peräti harhaisina tai vääräoppisina. Ei se toisaalta minua haittaa tippaakaan, sillä tunne on kieltämättä molemminpuolinen.Sinä puhut uskonnollisten kulttien toimintamekanismeista. Jotkin -ismien kannattajat voivat toki muodostaa jopa uskonnollisiin kultteihin verrattavia yhteisöjä. Feminismi ei muodosta mitään uskonnollisuuteen verrannollista oppijärjestelmää. Kukaan ei ole omasta mielestään väärässä. On kuitenkin eroja siinä miten kypsästi kykenee kyseenalaistamaan muiden lisäksi myös omia käsityksiään.
Fanaattiset koheltajat ovat turhauttavia edustivat he mitä mielipidettä tahansa. Olet sellaisesta itse hyvä esimerkki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä puhut uskonnollisten kulttien toimintamekanismeista. Jotkin -ismien kannattajat voivat toki muodostaa jopa uskonnollisiin kultteihin verrattavia yhteisöjä. Feminismi ei muodosta mitään uskonnollisuuteen verrannollista oppijärjestelmää. Kukaan ei ole omasta mielestään väärässä. On kuitenkin eroja siinä miten kypsästi kykenee kyseenalaistamaan muiden lisäksi myös omia käsityksiään.
Fanaattiset koheltajat ovat turhauttavia edustivat he mitä mielipidettä tahansa. Olet sellaisesta itse hyvä esimerkki."Feminismi ei muodosta mitään uskonnollisuuteen verrannollista oppijärjestelmää. "
Eipä niin, jos ensin määrittelee itse itselleen feminismin niin, ettei sitä voi verrata uskontoon. Tosin kuin sinä, monen muun mielestä intersektionaalisuus on osa feminismiä, ja siihen uskonnollisuus sopii hyvin.
Itse voisin määritellä itselleni krisinuskon niin, ettei siihen kuulu mitään yliluonnollista. Ja kas :kristinusko on silkkaa tiedettä! Usko pois vaan, kysy vaikka minulta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Feminismi ei muodosta mitään uskonnollisuuteen verrannollista oppijärjestelmää. "
Eipä niin, jos ensin määrittelee itse itselleen feminismin niin, ettei sitä voi verrata uskontoon. Tosin kuin sinä, monen muun mielestä intersektionaalisuus on osa feminismiä, ja siihen uskonnollisuus sopii hyvin.
Itse voisin määritellä itselleni krisinuskon niin, ettei siihen kuulu mitään yliluonnollista. Ja kas :kristinusko on silkkaa tiedettä! Usko pois vaan, kysy vaikka minulta.Että minä olen siis keksinyt itse jonkun oman feminismini, sitäkö tarkoitat? Feminismin ytimen saa selville kun perehtyy vähän sen historiaan ja siihen mistä kaikki sai alkunsa.
"Itse voisin määritellä itselleni krisinuskon niin, ettei siihen kuulu mitään yliluonnollista. Ja kas :kristinusko on silkkaa tiedettä! Usko pois vaan, kysy vaikka minulta."
Onneton vertaus. Jos väitän feminismin olevan naisasialiike, se ei ole ihan kuule verrannollinen ajatukseen siitä että sinä määrittelisit kristinuskon olevan silkkaa tiedettä ilman yliluonnollista aspektia.
On olemassa historiallisia faktoja siitä mitä kukin uskonto tai -ismi pitää sisällään. Jos perustaa käsityksensä näihin faktoihin se ei ole sitä että tässä määritellään itse joku oma hatusta vedetty ideologia. Vertauksesi sopisi paremmin nykyiseen intersektionaaliseen feminismiin joka tuntuu olevan mitä tahansa muuta kuin naisaisaliike.
Feminismiin on sisäänkirjoitettuna naiseus ja naisasioiden ajaminen. Samoin kuin kristinusko- sanaan on sisäänkirjoitettuna kristinuskon perusta Jeesuksen ristinkuolemasta ja yliluonnollisesta ylösnousemuksesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että minä olen siis keksinyt itse jonkun oman feminismini, sitäkö tarkoitat? Feminismin ytimen saa selville kun perehtyy vähän sen historiaan ja siihen mistä kaikki sai alkunsa.
"Itse voisin määritellä itselleni krisinuskon niin, ettei siihen kuulu mitään yliluonnollista. Ja kas :kristinusko on silkkaa tiedettä! Usko pois vaan, kysy vaikka minulta."
Onneton vertaus. Jos väitän feminismin olevan naisasialiike, se ei ole ihan kuule verrannollinen ajatukseen siitä että sinä määrittelisit kristinuskon olevan silkkaa tiedettä ilman yliluonnollista aspektia.
On olemassa historiallisia faktoja siitä mitä kukin uskonto tai -ismi pitää sisällään. Jos perustaa käsityksensä näihin faktoihin se ei ole sitä että tässä määritellään itse joku oma hatusta vedetty ideologia. Vertauksesi sopisi paremmin nykyiseen intersektionaaliseen feminismiin joka tuntuu olevan mitä tahansa muuta kuin naisaisaliike.
Feminismiin on sisäänkirjoitettuna naiseus ja naisasioiden ajaminen. Samoin kuin kristinusko- sanaan on sisäänkirjoitettuna kristinuskon perusta Jeesuksen ristinkuolemasta ja yliluonnollisesta ylösnousemuksesta.Edustat jotain mitä feminismi ei nykyään valtavirrassa edusta ja nykyinen feminismi ilmeisesti myös jotain mitä et itse edusta(?).
Useimmat "antifeministit" ovat muuten itse asiassa anti-intersektionaaleja, jos sinulle erikseen pitää täsmentää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edustat jotain mitä feminismi ei nykyään valtavirrassa edusta ja nykyinen feminismi ilmeisesti myös jotain mitä et itse edusta(?).
Useimmat "antifeministit" ovat muuten itse asiassa anti-intersektionaaleja, jos sinulle erikseen pitää täsmentää.Miksi siis antifeministit sanovat itseään antifeministeiksi, eivätkä anti- intersektionaalifeministeiksi?
Täsmällisin termi intersektionaaleille olisi kaikenkattava intersektinaalinen social justice warrior- liike. Tosin sekään ei sinällään päde koska suurin osa kaikesta tuosta hulabaloosta perustuu epätotuuksiin. Kyseessä on oikeasti antivalkoisuus- ja antilänsimaisuusliike. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi siis antifeministit sanovat itseään antifeministeiksi, eivätkä anti- intersektionaalifeministeiksi?
Täsmällisin termi intersektionaaleille olisi kaikenkattava intersektinaalinen social justice warrior- liike. Tosin sekään ei sinällään päde koska suurin osa kaikesta tuosta hulabaloosta perustuu epätotuuksiin. Kyseessä on oikeasti antivalkoisuus- ja antilänsimaisuusliike.Edelleenkin, koska lähestulkoon kaikki feminismi on nykyään intersektionaalista feminismiä ja se on ominut feminismin käsitteen. Kuten luulisi sinunkin jo huomanneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkin, koska lähestulkoon kaikki feminismi on nykyään intersektionaalista feminismiä ja se on ominut feminismin käsitteen. Kuten luulisi sinunkin jo huomanneen.
Woiwoi..... .-/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkin, koska lähestulkoon kaikki feminismi on nykyään intersektionaalista feminismiä ja se on ominut feminismin käsitteen. Kuten luulisi sinunkin jo huomanneen.
Kauanko sinä yleensä jaksat jankata yhtä ja samaa asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauanko sinä yleensä jaksat jankata yhtä ja samaa asiaa?
Heh, entä itse? Tosiasia kuitenkin on, että kukaan ei puhu intersektionaalisuudesta vaan nimenomaan feminismistä, vaikka oikeastaan feminismistähän on täsmällisemmin määriteltynä tullut enemminkin osa intersektionaalisuutta, joka on ominut käsitteen itselleen. Ja näin asia on. Piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, entä itse? Tosiasia kuitenkin on, että kukaan ei puhu intersektionaalisuudesta vaan nimenomaan feminismistä, vaikka oikeastaan feminismistähän on täsmällisemmin määriteltynä tullut enemminkin osa intersektionaalisuutta, joka on ominut käsitteen itselleen. Ja näin asia on. Piste.
Väität että intersektionaalisuus on ominut feminismin itselleen. Intersektionaalisuus on ollut käsitteenä olemassa hyvin vähän aikaa. Feminismi, eli naisasialiike, on ollut käsitteenä olemassa vuosisatoja. Intersektionaalisuus on termi joka keksittiin vasta kolmannen aallon feminismin piirissä, eikä päinvastoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väität että intersektionaalisuus on ominut feminismin itselleen. Intersektionaalisuus on ollut käsitteenä olemassa hyvin vähän aikaa. Feminismi, eli naisasialiike, on ollut käsitteenä olemassa vuosisatoja. Intersektionaalisuus on termi joka keksittiin vasta kolmannen aallon feminismin piirissä, eikä päinvastoin.
Olen varsin hyvin tietoinen, mutta siitä huolimatta nykyinen todellisuus on mitä on: samat tahot ja aktiivit, jotka rutkuttavat "naisen eurosta", rutkuttavat nyt myös mm. siitä, että sukupuoli on sosiaalinen konstrukstio, mieskin voi synnyttää, valkoinen "etuoikeutettu" mies on kaiken pahan alku ja juuri ja sitä kaikkea vastaavaa sontaa...
- Anonyymi
Feminismin voisi määritellä koostuvan ääliö-ämmistä, jotka koittavat päteä tilanteissa, joissa huomaavat, että media antaa heille ölisemisestään huomiota. Allah määrittelee kuitenkin naisen oikeudet vähemmiksi kuin koiran ja se on totuus, johon onneksi pian Suomessakin pääsemme.
- Anonyymi
Se on todellakin suunta euroopassa. Eurooppalaisilla ei ole enää minkäänlaista maalaisjärkeä eikä tahtoa puolustaa arvojaan.
https://samnytt.se/halften-av-alla-muslimer-i-frankrike-vill-ha-sharialagar-maste-aterga-till-assimilation/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662159
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142122- 1091592
- 1261523
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4691321- 811091
- 54941
- 49901
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234824Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa359815