Olemmehan kokeneet ison rikollisöykkärin, NL, pahuuden.
USAn ollessa vielä pahempi!
Lailliset vastaiskut ovat nyt alkaneet!
https://yle.fi/uutiset/3-11147137
USA kaskettava savupelloksi!
Suomalaiset TUKEVAT laajasti Irania!!!!!!
14
83
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta alkaa ählyjen parrat jakautua kun jenkki pistää omat raketit takas..
- Anonyymi
Lähi-Itä. Uskontoharhaanjohdatusten, sotien, kidutuksen, ryöstelyn, raiskaamisen ja pedofilian kehto. Jo vuodesta 1 ja 2. Tämä saasta tuhosi tieteen, jonka vuoksi moni ihminen, maa, tieteenala yms. saa olla kiitollinen.
- Anonyymi
Usa puolustaa länsimaista kulttuuria, sen arvoja, sinuakin aloittaja.
- Anonyymi
Haista p murhaajien fani ihmislammas.
- Anonyymi
Koettakaahan vihervassarit jo päättää, että onko se NATO hyvä vai paha?
Islamistien rakastaminen ja maanpetturuus näyttävät olevan teille kuitenkin suurempi liikkeellepaneva voima.
Sanokaa se sille Ylen pissiksellekin, että olette valinneet puolenne!- Anonyymi
D. Ilmainen elätys ilman työntekoa houkuttelee
- Anonyymi
D. Ilmainen raha.
- Anonyymi
Eihän täsmäohjattu lennokkihyökkäys vaarantanut ketään muuta kuin kohteensa.
- Anonyymi
Koko temppu oli ihan piece of meatloaf.
- Anonyymi
Trollaatko sä hetken huumassa vai onko sulla muitakin elämän hallinnan haasteita?
EI, SUOMALAISET EIVÄT tue mitään sotatoimia.
suomalaiset haluaisivat pysyä tuosta painista kaukana ja olla taas diplomaattinen, puolueeton osapuoli.
sauli, pelkuri ja tyhjäsuoli vei suomen kiinni unioniin ja samalla tahrasi Suomen näihin osapuoliin. Saulin tunnistaa hajustaan taivaassakin.Mietin kun luin kirjoituksesi, MITÄ MIETTII POLITIIKKO, esim S. Niinistö kun on ihmisiä JOTKA TIETÄÄ ja on ihmisiä JOTKA EIVÄT TIEDÄ. Äänet ja kannatus tulee niiltä TIETÄMÄTTÖMILTÄ, siis mikä lie olotila . Suomella on presidentintehtävät hyvin tai erittäikin hyvin hoitava henkilö, siitä ei kahtasanaa, vehkeily lipposen ja liikasen kanssa on ollut erittäin rumaa, En tiedä päteekö tässä nyt SAMA KUN JESUIITOLLA eli TARKOITUS PYHITTÄÄ KEINOT,
- Anonyymi
Pommeja vain Lähi-Itään pohjoisesta rajasta päin etelää kunnes meri vastassa
- Anonyymi
Aloittaja provoaa....JOTKUT HARVAT itseään muka suomalaisiksi kutsuvat kyllä tukevat roistovaltio Irania, mutta valtaosa suomalaisista jättää tukematta...todellakin!
- Anonyymi
en varmasti tue näitä hihhuleja, jotka lahtaavat täysin viattomia ihmisiä....siellä ei sota koskaan lopu. isis kohta taas voimissaan...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519