HilIo-aho vaihteeksi omilla lomilla

Anonyymi

Ei tunnu persujen "mestarria" kiinnostavan työn tekeminen sen enempää kuin hänen sossun euroilla eläviä Iampaitakaan. Jätkä lähti viikoksi omille lomille "hiihtelemään".

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006415439.html

– Olen hiihtolomamatkalla, HiIla-aho kertoi.

11

<50

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lehtolapsen kanssa.

• Anonyymi

Onkohan sukua dʒeɪdʒeɪ:lle?

• Anonyymi

Joku toinen persu "Maria ToIppanen" komppaa ja kuittailee Hallikselle.

– Muut tekevät ”lomien” aikana puolueensa kanssa työtä, suunnittelevat puolue- ja periaateohjelmia, tapaavat sidosryhmiään, käyvät neuvotteluita itselleen tärkeistä asioista ja ovat kansalaisten käytettävissä.

• Anonyymi

Vastahan se eduskunta palaili joululomilta. Mikä loma se nyt on? Eikö työ maita?

• Anonyymi

Suuri osa perheellisistä, työssä käyvistä ihmisistä yrittää viettää lomansa samaan aikaan lastensa kanssa, miksi poliitikot ei saisi, ihmisiä hekin ovat. Perhe on tärkeä heillekin ja pitää ajatella lapsia, he tarvitsevat aikaa vanhempiensa kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suuri osa perheellisistä, työssä käyvistä ihmisistä yrittää viettää lomansa samaan aikaan lastensa kanssa, miksi poliitikot ei saisi, ihmisiä hekin ovat. Perhe on tärkeä heillekin ja pitää ajatella lapsia, he tarvitsevat aikaa vanhempiensa kanssa.

Jos kakarat estävät luottamustoimen hoitamisen sovitulla tavalla on luottamustehtävästä luovuttava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta sekä lapsilla että Jussilla oli samanaikaisesti myös joululoma. Olisi voinut ajatella, että olisivat lähteneet reissuun silloin.

• Anonyymi

Mestari on mestari lomailemaankin.

Mestarille ei 2 kuukauden joululoma riitä. Johan tässä on joululoman jälkeen ahkeroitu 3 viikkoa, joten pieni breikki on paikallaan. Sitten pitäisi jaksaa yli kuukausi ennen parin viikon pääsiäislomaa, jonka voimin pitäisi jaksaa taas juhannukseen. Sen jälkeen onkin kahden ja puolen kuukauden kesäloma.

Tsemppiä Halla-aholle raskaassa työssä!

• Anonyymi

Mikäs pn mestarillavlomaollessa Suomen valtio maksa ja eu maksaa. Rahaa tulee joka tuutista. Työtä tarvi muuta kuin hulluja usuttaa hulluntekoihin.

• Kritisoida aina voi, mutta jos kritiikki ei perustu faktoihin, sen merkitys on aika olematon. Viittaat viestissäsi 'sossun euroilla eläviin lampaisiin' puhuessasi Perussuomalaisista.

Tosiasiassa vertaillessa Keskustaa, Perussuomalaisia, Kokoomusta, SDP:tä, Vihreitä ja Vasemmistoa, Perussuomalaiset sijoittuvat työssäkäyntiprosentin osalta kolmanneksi. Selkeästi eniten työssäkäyviä sekä jäsenistä että kannattajista löytyy Vihreiltä, ja kakkoseksi sijoittuu Kokoomus - ei kovin suurella erolla Perussuomalaisiin.

Toki sitten niin, että kun tilanne voi olla muukin kuin työssä tai työtön, niin työttömien osuus Perussuomalaista on muiden puolueen jäseniä ja kannattajia suurempi.

Perussuomalaisten jäsenet ja kannattajat ovat myös suurelta osin pienituloisia, ja nykysysteemillä se aika usein tarkoittaa, että palkan päälle tarvitsee lisäksi sosiaaliturvaa. Se ei kuitenkaan ole työtä tekevän vika.

https://kaks.fi/wp-content/uploads/2017/03/tutkimusjulkaisu_103.pdf

• Anonyymi

Eduskunnan lomat jatkuu syyskuun alkuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 164
      1697
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      75
      1202
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      113
      898
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      93
      790
    5. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      37
      567
    6. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      57
      564
    7. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      41
      562
    8. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      74
      500
    9. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      37
      459
    10. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      28