maapallo on saatanan vallassa ja sitä kautta myös kaikki ihmiset. Uskovainen, kuinka voit olla varma, että palvomasi jumala ei olekaan jumalana esiintyvä saatana? Vastaan itse: vajavaisena ihmisenä et mitenkään voi sitä tietää. Saatana on niin juonikas, että uskovainen on helppo harhauttaa.
Entä sitten Raamattu? Raamattu onkin saatanan toimittama teos, koska jo jeesuksen aikoihin saatana oli maapallon herra. Raamattu on niin sekava teos, että se on saanut uskovaiset sotimaan keskenään ja kaikkien muidenkin kanssa, aivan kuten saatana on halunnut. Saatana on jättänyt Raamattuun muutamia vihjeitä, että raamattu on saatanan tekosia: en ole tullut tuomaan rauhaa vaan miekan..., tappakaa kaikki... jne eihän rakastava jumala tappaisi ja käskisi tappamaan.
Lopun aikana sinullekin tulee kuumat paikat, kun oletkin sortunut saatanan juoneen, siinä ei armot auta. Toisin on niillä, jotka ei saatanaa palvo jumalana, eikä palvo mitään eikä ketään.
Joidenkin uskonoppien mukaan...
24
<50
Vastaukset 24
- Anonyymi
Kaikkivoivan Jumalan olisi kyllä olettanut tekevän Raamatun, joka on täysin yksiselitteinen kaikille ihmisille, ei tarvittaisi tulkintaa ja selittelyjä. Pyhä henki onkin ollut Saatanan henki.
- Anonyymi
Älä syytä Jumalaa siitä, että sinä et halua lukea ja ymmärtää Raamattua.
Jumalan sana on tarkoitettu vain uskoville, joten älä syytä itseäsikään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan sana on tarkoitettu vain uskoville, joten älä syytä itseäsikään.En syytäkään jumalaa vaan saatanaa, kun toimitti niin sekavan teoksen, saatanan sanan eli Raamatun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En syytäkään jumalaa vaan saatanaa, kun toimitti niin sekavan teoksen, saatanan sanan eli Raamatun.
No, jumalahan se saatanakin on, paha sellainen.
- Anonyymi
Voi ei. Tajuatko, ihmispolo, minkä itsellesi teit?
Kadu nyt ja pyydä möläystäsi anteeksi ja vähän äkkiä, jos tuo Taivaissa vielä katsottaisiin erehdyksesi. Anonyymi kirjoitti:
Jumalan sana on tarkoitettu vain uskoville, joten älä syytä itseäsikään.Onko Raamattu todellakin vain uskoville? Sitä ei näy Raamatun saatesanoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei. Tajuatko, ihmispolo, minkä itsellesi teit?
Kadu nyt ja pyydä möläystäsi anteeksi ja vähän äkkiä, jos tuo Taivaissa vielä katsottaisiin erehdyksesi.Älähän hätäile, onneksi jokainen vastaa omista teoistaan.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Onko Raamattu todellakin vain uskoville? Sitä ei näy Raamatun saatesanoissa.
Komppaan edellistä. Jos todella on noin että kyseinen kirja on vain jäsenmaksun maksaville, niin silloin Raamattu edistää epätasa-arvoa. Tuohon pitäisi jo tasa-arvovaltuutetun ottaa kantaa. Jos sieltä tulee nyt niskaan tulta ja tulikiveä niin voin suositella Jeesuksen Vuorisaarnan opetuksia.
Paholainen sen valllasss on tämä maailma, ja sanoi: "Kaiken tämän minä annan sinulle, jos polvistut eteeni ja kumarrat minua."Matt.4:9
- Anonyymi
Kirjeitä saa tästä:
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006436826.html - Anonyymi
Tämä on varmasti vaikea paikka uskovaiselle myöntää, sielunvihollinen voi niin helposti huijata uskovaista.
- Anonyymi
Raamattu on metka kirja.
Jesaja saatanasta:
Jes. 14:12 ”Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!”
Ilmestyskirja Jeesuksesta:
Ilm. 22:16 ”Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
Toinen Pietarin kirje uskovista:
2. Piet. 1:19 ”Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne.”- Anonyymi
kointähti = lucifer.
Jes 14 ei puhu saatanasta vaan Assyrian kuninkaasta sargonista Israelin vihollisesta joka oli kuollut, kaatunut taistelussa ja jäänyt kentälle hautaamattoma.
Satan ei hepr. raamatussa ole maailman valtias ja tulikin Israelin uskontoon vasta eksiliin aikana . Kristinuskossa on aivan erilainen saatana.- Anonyymi
dikduk kirjoitti:
Jes 14 ei puhu saatanasta vaan Assyrian kuninkaasta sargonista Israelin vihollisesta joka oli kuollut, kaatunut taistelussa ja jäänyt kentälle hautaamattoma.
Satan ei hepr. raamatussa ole maailman valtias ja tulikin Israelin uskontoon vasta eksiliin aikana . Kristinuskossa on aivan erilainen saatana.Eli millainen on kristinuskon saatana? Eikö muka pidä maapalloa vallassaan?
- Anonyymi
dikduk kirjoitti:
Satan ei hepr. raamatussa ole maailman valtias ja tulikin Israelin uskontoon vasta eksiliin aikana . Kristinuskossa on aivan erilainen saatana.Wikipedia tietää:
"Uuden testamentin mukaan saatana on tämän maailman valtias, joka haluaa eksyttää ihmiset Jumalasta[28]. Saatana myös hallitsee tätä maailmaa, ja näin ollen maailma heijastaa hallitsijansa luonnetta." Anonyymi kirjoitti:
Eli millainen on kristinuskon saatana? Eikö muka pidä maapalloa vallassaan?
Kristinuskosssa saatana pitää maailmaa hallinnassaan mutta juutalaisuudessa ei pidä vaan tämä hahmo on erilainen näissä uskonnoissa.
- Anonyymi
dikduk kirjoitti:
Kristinuskosssa saatana pitää maailmaa hallinnassaan mutta juutalaisuudessa ei pidä vaan tämä hahmo on erilainen näissä uskonnoissa.
Sen on outo asia, koska Raamattu pitäisi olla sama kaikille, Saatanakin on erilainen vaikka samaa kirjaa tavataan.
Anonyymi kirjoitti:
Sen on outo asia, koska Raamattu pitäisi olla sama kaikille, Saatanakin on erilainen vaikka samaa kirjaa tavataan.
Kristittyjen Raamattuun on otettu kahden eri uskonnon kirjoitukset siksi(kin) on ristiriitaisuuksia .
- Anonyymi
Aloittajan johtopäätös Raamatusta on oikea, Saatanan sanaa, kuten Koraanikin.
Esimerkiksi Israel sotii kaiken aikaa, on tarttunut miekkaan. Vastapuolella luetaan samaa Raamattua. Veli on noussut veljeä vastaan.
Iran ja muut uskonnon ja valtion yhdistäneet valtiot sotivat Jumalansa=Maailman valtiaan Saatanan nimeen.
Saatana on saanut uskovaiset uskomaan itseensä. Uskovainen palvoo Saatanaa kuvitellen Raamattua Jumalan sanaksi. - Anonyymi
Saatanan valta näkyy tälläkin palstalla ihmisten tuomitsemisena, jota oikeaksi uskoviksi itseään kutsuvat tekevät. Raamatusta etsitään jokin tietty kohta, jolla syytetään muita ihmisiä väärin toimimisesta.
Kun löytyy jokin hankala kohta Raamatusta, jota oikean uskovan pitäisi itse noudattaa, silloin pitää ymmärtää kokonaisuus, lukea pyhän hengen kautta jne. että varmasti oikean uskovaisen ei tarvitse hankalaa kohtaa noudattaa. - Anonyymi
Voi teitä,te ihmislapsi ressukat.
- Anonyymi
Kannattaa selvän päivän sattuessa miettiä millaisia hörhöjä pitää uskonoppineina, ihan jo raamatun sepittäjistä lähtien.
Vapahtaja Olet Sinä - ihan ilman uskontoa. - Anonyymi
Ajatus että Raamattu on vain uskovia varten, pohjautuu salatieteeseen ja okkultismiin, jossa salaisuudet ovat pienen piirin hallussa ja ulkopuoliset ovat niistä tieteämättömiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527