Tämä on väitteeni ja olen varma ettei sille tieteellistä vastaväitettä löydy.
Käsidesi ei tapa korona- virusta vaan luo sille mainion kasvualustan.
17
67
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenkäs sitten vessapaperi? Suojaako oikein käytettynä virukselta?
Kiitos kommentista.
Minua on aina pyydetty kertomaan lisää napero- ajoistani ja tässä siitä yksi aiheeseen liittyen.
Asuimme Stadin Vallilassa missä meillä oli pihan perällä lautahökkeli josa oli useita puuseitä vai mikä lie oikea nimitys? Kotona leikkasimme sanomalehdistä postikortin kokoisia arkkeja sanomalehdistä. Tämän nipun sitten lävistimme vessan seinässä olevaan naulaan. Siitä sitten otimme tarvittaessa palasen; sitä hieman ryttyyttelimme ja sitten pyyhimme.
Yleisessä saunassa kävimme yleensä lauantaisin jossa vaihdoimme puhtaat alusvaatteet.
Voinen nyt aikojen vierähdettyä tunnustaa ilkitekojamme nassikkana.
Odottelimme puuceen takana että eräs talon tukeva rouva tuli tarpeelleen. Takaseinä oli harvalaudoitettu ja näkymät siten esteettömät. Kun rva oli saanut ahterinsa astettua reiälle tukevasti niin tökkäisimme sitä pitkällä pajunvitsalla.
Jo kohta takapuolen sijaan reiälle ilmestyi vihainen kiljuva naama. Se oli hauskaa ja taas meitä poikia vietiin.....- Anonyymi
Saippuan detergenttiominaisuus
Koronaviruksen ulkoseinä koostuu rasvasta ja siksi virus viihtyy hyvin hydrofobisessa ympäristössä.
Tämä seikka saattaa olla viruksen merkittävin ominaisuus, mikä määrittelee sen menestyykö virus ympäristössään vai tuhoutuuko se.
Saippua on detergentti eli siinä on sekä hydrofobinen että hydrofiilinen ominaisuus, ja siksi saippua tunkeutuu erilaisten pintojen sisään, alentaa pintojen pintajännitystä ja hajoittaa rasvaseinä lopulta lisäämällä siihen vettä.
Tämän ominaisuutensa vuoksi saippua sekoittaa vesi-rasva-faasit keskenään, kun rasvafaasi kiinnittyy saippuan hydrofobiseen osaan ja vesifaasi kiinnittyy saippuan hydrofiiliseen osaan.
Nyt voisi alkaa spekuloimaan sillä, miksi Kiina ja Italia ovat ne valtiot, joissa koronavirus on saanut eniten ihmisten kuolemia aikaan.
Molemmissa maissa käytetään ruoanvalmistukseen paljon öljyä.
Italiassa pastaruoka kylpee öljyssä ja Kiinassa ruokaa wokitetaan öljyssä hyvin paljon.
Saattaa olla niin, että ruokavalion rasvainen/öljyinen ympäristö tarjoaa hyvin mieluisen elinympäristön koronavirukselle.
Ja saippua hydrofobinen/hydrofiilinen ominaisuus on puhdasta myrkkyä koronaviruksen selviytymiselle.
Jos ihmisille voitaisiin tarjota lääkettä, jossa olisi molemmat hydrofobiset että hydrofiiliset ominaisuudet, voisi se tehota virukseen pelkästään kemiallisten ominaisuuksiensa vuoksi.
Hippokrates aikoinaan sanoi, että ruoka olkoon lääkkeesi.
Jos ihmisten syömä ruoka voisi olla ominaisuuksiltaan detergenttistä eli viruksen rasvaista ulkoseinää tuhoavaa, niin viruksella ei olisi mahdollisuutta selviytyä ihmisen immuunipuolustuksen lisäksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saippuan detergenttiominaisuus
Koronaviruksen ulkoseinä koostuu rasvasta ja siksi virus viihtyy hyvin hydrofobisessa ympäristössä.
Tämä seikka saattaa olla viruksen merkittävin ominaisuus, mikä määrittelee sen menestyykö virus ympäristössään vai tuhoutuuko se.
Saippua on detergentti eli siinä on sekä hydrofobinen että hydrofiilinen ominaisuus, ja siksi saippua tunkeutuu erilaisten pintojen sisään, alentaa pintojen pintajännitystä ja hajoittaa rasvaseinä lopulta lisäämällä siihen vettä.
Tämän ominaisuutensa vuoksi saippua sekoittaa vesi-rasva-faasit keskenään, kun rasvafaasi kiinnittyy saippuan hydrofobiseen osaan ja vesifaasi kiinnittyy saippuan hydrofiiliseen osaan.
Nyt voisi alkaa spekuloimaan sillä, miksi Kiina ja Italia ovat ne valtiot, joissa koronavirus on saanut eniten ihmisten kuolemia aikaan.
Molemmissa maissa käytetään ruoanvalmistukseen paljon öljyä.
Italiassa pastaruoka kylpee öljyssä ja Kiinassa ruokaa wokitetaan öljyssä hyvin paljon.
Saattaa olla niin, että ruokavalion rasvainen/öljyinen ympäristö tarjoaa hyvin mieluisen elinympäristön koronavirukselle.
Ja saippua hydrofobinen/hydrofiilinen ominaisuus on puhdasta myrkkyä koronaviruksen selviytymiselle.
Jos ihmisille voitaisiin tarjota lääkettä, jossa olisi molemmat hydrofobiset että hydrofiiliset ominaisuudet, voisi se tehota virukseen pelkästään kemiallisten ominaisuuksiensa vuoksi.
Hippokrates aikoinaan sanoi, että ruoka olkoon lääkkeesi.
Jos ihmisten syömä ruoka voisi olla ominaisuuksiltaan detergenttistä eli viruksen rasvaista ulkoseinää tuhoavaa, niin viruksella ei olisi mahdollisuutta selviytyä ihmisen immuunipuolustuksen lisäksi.Minun kouluaikoinani opettajan kuullen kiroileva uhattiin pakottaa pesemään suunsa saippualla. Tehoaisikohan se koronaan?
- Anonyymi
Riittävän voimakas alkoholi (70%) tuhoaa viruksen pintarakenteen. Käsidesi saattaa haihtua ennen kuin kaikki virukset ovat kuolleet, mutta satavarmaa on, ettei käsidesi ole viruksille kasvualusta, eikä edes alusta, jolla se voisi elää.
Etkö sinä toljanteri edes tiedä, että virus voi lisääntyä ainoastaan elävän solun sisällä.
En tiedä, oletko oikeasti niin ämpärityhmä, kuin kommenttisi antaisivat olettaa, vai oletko pelkkä trolli.Niin; minua on epäilty trolliksi joten voinen hieman kertoa kertoa historiikistani.
Olen johtanut Pietarin trolliarmeijan nuorisojaostoa yli kahden vuoden ajan.
Päätoimintasuuuntanamme oli Pohjoismaihin kohdennettu vaikuttaminen.
Nyt olen siirtynyt suoraan Venäjän Duuman alaiseksi kansainväliseksi kirjeenvaihtajaksi; raportoin heiile erityisesti Suomi24:n Salaliittoteoria- osiossa olevista kirjoituksista.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Niin; minua on epäilty trolliksi joten voinen hieman kertoa kertoa historiikistani.
Olen johtanut Pietarin trolliarmeijan nuorisojaostoa yli kahden vuoden ajan.
Päätoimintasuuuntanamme oli Pohjoismaihin kohdennettu vaikuttaminen.
Nyt olen siirtynyt suoraan Venäjän Duuman alaiseksi kansainväliseksi kirjeenvaihtajaksi; raportoin heiile erityisesti Suomi24:n Salaliittoteoria- osiossa olevista kirjoituksista.Älä nyt, hybridijarot ottaa vielä tosissaan.
- Anonyymi
Ja vaikka esiin astuisi kuinka monta asiantuntijaa sitä sinulle selittämään ja antaisi mappikaupalla koeaineistoa jolla väitteesi kumottaisiin niin ethän sinä uskoisi. Koska sinulla on korkeampi tietoisuus joka ei tarvitse perustelua yhtään mihinkään.
Olisi oikeastaan hyvä jos ihmisen lääketiedevastaisuus voitaisiin kirjata hänen Kela-korttiinsa. Näin ei tuhlaantuisi vaikeassa tilanteessa terveydenhuoltoresursseja heidän turhaan hoitamiseensa ja heidät voitaisiin karkottaa Ahvenanmaalle, kun Siperiaan ei voi.Kiitoksia hienosta kirjoituksesta.
Tarpeettomat ylläpitohoidot muodostavat todellakin maallemme turhia ja valtaisia kulueriä.
Olenkin kirjoittanut Omakanta- ylläpitotestamenttiini mm. seuraavaa:
- Olen nähtävästi tiedotonna. Älkää läpsikö naamalle älkääkä vetäkö viiksistä, se ei todennäköisesti auta mitään.
Mihinkään koneeseen minua ei tarvitse kytkeä paitsi sitä sydänfibraattoria mikä lie voitte käyttää jos tuntuu tarpeelliselta; se näyttää kivalta.
Morfiiniinia saa antaa kuinka paljon tahansa siitä minulla on oikein hyviä kokemuksia.
Putosin taannoin telineiltä; kylkiluita murskaantui ja minulle tuli ilmarinta.
Turhaa mussutusta on että morfasta tulisin riippuvaiseksi jos elinaikaa minulla on enää päiviä.
Ahvenanmaa ei ota vastaan suomalaisia; he ovat noille sylkykuppi ja inhon suurin lähde.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Kiitoksia hienosta kirjoituksesta.
Tarpeettomat ylläpitohoidot muodostavat todellakin maallemme turhia ja valtaisia kulueriä.
Olenkin kirjoittanut Omakanta- ylläpitotestamenttiini mm. seuraavaa:
- Olen nähtävästi tiedotonna. Älkää läpsikö naamalle älkääkä vetäkö viiksistä, se ei todennäköisesti auta mitään.
Mihinkään koneeseen minua ei tarvitse kytkeä paitsi sitä sydänfibraattoria mikä lie voitte käyttää jos tuntuu tarpeelliselta; se näyttää kivalta.
Morfiiniinia saa antaa kuinka paljon tahansa siitä minulla on oikein hyviä kokemuksia.
Putosin taannoin telineiltä; kylkiluita murskaantui ja minulle tuli ilmarinta.
Turhaa mussutusta on että morfasta tulisin riippuvaiseksi jos elinaikaa minulla on enää päiviä.
Ahvenanmaa ei ota vastaan suomalaisia; he ovat noille sylkykuppi ja inhon suurin lähde.Tutkimusten mukaan ahvenanmaalaiset inhoavat suomalaista kantaväestöä vielä enemmän kuin esim. romaneja tai afrikkalaisia. Karkotettavat käsiteltäisiin tietysti keinorusketuksella ja hiusvärillä niin eivätköhän he sitten kelpaisi.
- Anonyymi
Suosittelenkin siksi sinulle ettet KOSKAAN pese käsiä, sa on vaarallista.
Ja paras tapa suojautua on hyökkäys, jonka entisenä sotilaana varmaankin allekirjoitat.
Suosittelen siis että myös menet nuoleskelemaan metroasemien kaiteita joka päivä.- Anonyymi
Kaikenlaisia litkuja myydään nyt käsidesinä:
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000006446372.html
- Anonyymi
oldschool testi: saippuapesu, saippuapesu käsidesi, pesemättömät kädet.
edellisistä topstickillä näytteet, aagarit lämpöön kasvamaan vuorokaudeksi
voittaja on? (mielellään luen perustelut myös) - Anonyymi
Viisas tekisi tuosta businesta, kotona vain pannu poriseen ja tislailemaan...
- Anonyymi
Hölmöt käyttävät käsidesiä johon sata muuta ihmistä on koskenut. Saavat heidän bakteerinsa ensin, kun koskevat pulloon. En ole alunperinkääm käyttänyt koko käsidesiä enkä käytä. Eikö tuo mene käsien kautta mahaan kun syöt jotain? Ties mille syövälle tuokin altistaa.
- Anonyymi
Eikä käsidesin laiton jälkeen edes pitäisi käsin koskea mihinkään ruokaan, kyllä ihmiset ovat tyhmiä nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä käsidesin laiton jälkeen edes pitäisi käsin koskea mihinkään ruokaan, kyllä ihmiset ovat tyhmiä nykyään.
Hei onks kellään desii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011621
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581031Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85912
- 61906
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11790Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t267782Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75727Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61722Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342721