Arpinaamat

Anonyymi

Onko kellään teistä arpia kasvoissa? Mistä arvet on tulleet? Komistaako arvet miehen kasvoja? Rumentaako naisen kasvoja?

26

100

Äänestä

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerran nuoruudessa joku valopää heitti tuopin baarin toiselta puolen ja sattui osumaan mun silmäkulmaan...josta jäi arvet silmäkulmaan ja poskipäähän.
      Sitten on arpi vesirokosta leuassa.
      Ja leuan alaosassa on arpia kun oon mukulana kaatunut.

• Otsalamppuko sillä oli baarissa? 🤔

• Disse kirjoitti:

Otsalamppuko sillä oli baarissa? 🤔

No jyst jöö. .siinä toinen valopää..

• Wwuwuw kirjoitti:

Toisilla on vaan sen näköinen pärstä, että sitä tekee mieli motata :D

• Wwuwuw kirjoitti:

No siis mullahan onkin tämä järjen valo. ☝️

• Wwuwuw kirjoitti:

Saan ehkä sut muuten vinkkaamaan silmääs sille kissalles? 😉

https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/6fad0d0e-857c-493d-bc75-cb8b73ae2a4d

Siellähän yrität nyt plinkuttaa silmää katilles. 😀

• Wwuwuw kirjoitti:

Kyllä me on vilkuteltu silmiä..

En usko..

• Disse kirjoitti:

En usko..

Etkö? Ollaan me silti. No ei yhtä, mutta kumpaakin..

• Wwuwuw kirjoitti:

Etkö? Ollaan me silti. No ei yhtä, mutta kumpaakin..

Onks se saanut sellaisia hepuleita? Vinkeä ilme ja häntä paksuna revittää pitkin kämppää? 😁

• Disse kirjoitti:

Onks se saanut sellaisia hepuleita? Vinkeä ilme ja häntä paksuna revittää pitkin kämppää? 😁

No todellakin ja samalla mouruaa ko hullu..

• Wwuwuw kirjoitti:

No todellakin ja samalla mouruaa ko hullu..

Ne on hauskoja katsoa. Näkee, että nyt napsahti. 😂

• Anonyymi

Minulla on yksi pieni arpi vasemman kulmakarvan päällä.
      Sain sen kun vuosia sitten metallitanko putosi ja sen pää osui siihen. Laitettiin pari tikkiä ja aika hyvin se parani niin ettei pahemmin huomaa jos ei tarkkaan katso.
      Olen nainen mutta en tunne että tekee ulkonäölleni sitä taikka tätä. Kaunis en ole ollut koskaan, mutta seurustellut olen ja treffaillut ja naimisiinkin "päässyt" ja kaksi lasta.
      Oma mieheni näki sieluuni ja sydämeeni ulkonäön ohitse, ja olemme olleet tyytyväisinä ja voi sanoa onnellisina yhdessä pian 12 vuotta.
      Talo on hankittu ja hynttyyt lyöty yhteen sillä meinigillä että yhdessä pysytään. Se on sitä rakkautta, ei ulkonäön palvontaa.

• Anonyymi

Minulla on otssa arpi kulman yläpuolella, kun velipoika heitti suuttuessaan sakset otsaan. Toinen arpi on poskessa, suun kohdalla, kun koira puraisi ollessani teini-ikäinen. Olen nainen ja ei ole yhtään haitannut missään nuo pikkuarvet. En ole ikinä edes kasvomeikkiä käyttänyt ja niitä peitellyt. Ei kai ne ihmeemmin komista tai kaunista ketään, muualta se kauneus tulee.

• Anonyymi

siis otsassa:)

• Löytyyköhän täysin arvetonta ihmistä? Siis että ei olisi muita arpia kuin napa..

• Anonyymi kirjoitti:

siis otsassa:)

Nuo omien kirjoitusvirheiden korjaamiset on sikäli turhia, kun ei niitä lukija yleensä edes huomaa..ellei sana muutu joksikin toiseksi.

• On pieniä jo vaalentuneita arpia kasvoissa. Kulmakarvan tuntumassa, otsassa, huulessa. En ole sen enempää ajatellut ulkonäköön vaikuttamista. Arvet on peräisin vilkkaista liikkeistä, vauhtia ollut vähän vissiin liika eikä ole ehtinyt väistellä. Ja kaverin päähän potkusta meni joskus hammas läpi huulen.

Muualla sitten onkin arpia enemmänkin. Isoja näkyviä, mutta vaatteilla peiteltävissä. Erilaisista toimenpiteistä. Ja kompuroimisista, ilmalennoista katuun jne.

• Silmäkulmissa taitaa olla jotain arpia ja klyyvarissa, ehkä leuassakin, mutta ei erikoisempia.

Säbäpeleissä ja leikki-ikäsenä tulleita.

Koivessa leikkausarvet ja muutama muu skräätsi...

Muuten aika siloinen jäbä. 😃

• Anonyymi

Kävin kerran treffeillä naisen kanssa jolla oli aknearpia molemmilla poskilla, voi olla että vaikutti siihen että en ottanut häneen yhteyttä treffien jälkeen.
      Rehellisesti sanottuna kyllähän se pisteitä pudottaa, mutta ei ole maailmanloppu.

• Eipä taida kasvoissa olla arpia, vähän kaikkialla muualla kehossa on sen sijaan useitakin, isompia ja pienempiä,. Suurimmat ovat leikkausarpia, joitain arpia on myös kaatumisista ja muista onnettomuuksista. Eihän arvet rumenna, ne ovat osa uniikkia tarinaa 🦋

• Useita arpia pitkin kasvoja, mutta ei mitään häiritseviä. Ainoastaan läheltä näkyy. En edes muista mistä kaikki tulleet. Olin lapsena vähän villimpi tapaus, joten näitä on kertynyt. Yksi arpi on kuitenkin jäänyt mieleen, kun joku valopää puukotti minua kynällä silmäkulmaan. Yritti sokaista silmän, mutta meni ohi.

• Olikohan sama valopää?

• Wwuwuw kirjoitti:

Olikohan sama valopää?

Näitä sekopäitä tuntuu riittävän.

• Anonyymi

Arpia tulossa

• Anonyymi

Minulta kyllä löytyy naamasta arpia, vaikka muillekin jaettavaksi. Takaraivokin on kuhmuinen kuin perunasäkin perse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      99
      929
    2. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      155
      869
    3. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      64
      730
    4. Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."

Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      692
    5. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      47
      684
    6. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      46
      654
    7. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      47
      614
    8. Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla

Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä
      Lapua
      31
      562
    9. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      29
      533
    10. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      20
      533
    11. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      31
      531
    12. Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan

Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee
      Maailman menoa
      450
      518
    13. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      35
      516
    14. Jonkun mussukka ajanu rallia

S- Marketilla. Vautsi vau.
      Hyrynsalmi
      6
      496
    15. Se oli molemminpuolinen limerenssi

Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭
      Ikävä
      81
      489
    16. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      44
      471
    17. Onko kaivattusi

Hoikistunut?
      Ikävä
      30
      456
    18. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      41
      451
    19. Rydman, herätys!

"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 3
      Maailman menoa
      64
      437
    20. En laita sulle viestiä

Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii
      Ikävä
      39
      424
    Aihe